Die ken ik persoonlijk, klootzak kan niet 2 tellen serieus doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die braboneger
Au contraire, andere Limburgers kunnen helemaal niets anders spreken zonder compleet retarded over te komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mit dae kwatsch kinse noch een banaan rech lulle
Die is ook grappig ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die braboneger
Brunswijkje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ken ik persoonlijk, klootzak kan niet 2 tellen serieus doen.
Doe mós dich ins aan diene kop veulequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Au contraire, andere Limburgers kunnen helemaal niets anders spreken zonder compleet retarded over te komen.
quote:Why are Blacks so VIOLENT !!!
quote:Because they have not yet evolved a pre-frontal lobe large enough to contain the required thinking ability that you and I and other humans beings have . They have much much less ability to control their base urges, they cannot see the big picture. Like if you feed a dog three days worth of food, the dog eats all at once, spends two days eating puke, they do not have the ability to reason out that unpuked dog food is much better. They simply do not have the ability, most of them. You are not allowed to say this in America, resulting in us allowing these savages to live amongst us.
Dalik klets ich uch unnen kier flink aan eure kop. Lielike bloadworst dejje lauptj.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe mós dich ins aan diene kop veule
Nope. Een of andere bleekscheet vermoord in Amerika en kwam dit als comment tegen.quote:
Dus jij bent limburgs/zeeuws en woont Utrecht? Hoe ben jij in vredesnaam nog niet in een TBS-kliniek terecht gekomen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dis m'n favoriete Zeeuwse zinnetje
Mok ok è
Door zijn in Japan aangeleerde zen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus jij bent limburgs/zeeuws en woont Utrecht? Hoe ben jij in vredesnaam nog niet in een TBS-kliniek terecht gekomen?
M'n vader is Tilburgs, m'n moeder officieel uit veldhoven maar dus vooral Roermond, ik ben geboren in Groningen maar vanaf dat ik een week of 2 was woonde ik in Zeeland.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus jij bent limburgs/zeeuws en woont Utrecht? Hoe ben jij in vredesnaam nog niet in een TBS-kliniek terecht gekomen?
Геен Булгаарс аксент хеббенquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dis m'n favoriete Zeeuwse zinnetje
Mok ok è
Met wie sta jij op je FB profielfoto?quote:
Ken je hem niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met wie sta jij op je FB profielfoto?
Mooiste meisje dat ik ooit heb gekend komt uit Roermondquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vader is Tilburgs, m'n moeder officieel uit veldhoven maar dus vooral Roermond, ik ben geboren in Groningen maar vanaf dat ik een week of 2 was woonde ik in Zeeland.
En ik heb ook nog een tijdje in Roffa gewoond
Je snapt natuurlijk wel dat je op de watchlist van AIVD staat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vader is Tilburgs, m'n moeder officieel uit veldhoven maar dus vooral Roermond, ik ben geboren in Groningen maar vanaf dat ik een week of 2 was woonde ik in Zeeland.
En ik heb ook nog een tijdje in Roffa gewoond
Moet dat dan?quote:
Inteeltdorp, komen waarschijnlijk maar 3 of 4 achternamen voor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooiste meisje dat ik ooit heb gekend komt uit Roermond
Helaas contact verloren en ik weet haar achternaam niet meer. Dus ik ga haar nooit weer tegenkomen
Heb je haar voornaam en leeftijd? Zoek ik het even op in mijn zwarte boekje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooiste meisje dat ik ooit heb gekend komt uit Roermond
Helaas contact verloren en ik weet haar achternaam niet meer. Dus ik ga haar nooit weer tegenkomen
nataschaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je haar voornaam en leeftijd? Zoek ik het even op in mijn zwarte boekje.
Schuman.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
nataschaZe is wat ouder dan dat ik ben. 26 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |