Dat behoren jullie te doen. Geen idee wat er leuk is aan het verneuken van andermans topics.quote:
Klopt, maar ik wist dus niet dat die guide pics al over heel het internet gingen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet zeggen, je bijdrage was vrij kut.
Maar die gasten hebben ook wel érg veel zand in de puni dat ze er zo over vallen
Waren voornamelijk gewoon de vaste users daar hoor. Niks aan het handje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat behoren jullie te doen. Geen idee wat er leuk is aan het verneuken van andermans topics.
Ga janken joh. Wat wordt er precies verneukt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat behoren jullie te doen. Geen idee wat er leuk is aan het verneuken van andermans topics.
Ik ook. Ik vind de map een beetje klein namelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:01 schreef Saind het volgende:
Ik heb in dat topic een fatsoenlijke bijdrage geleverd! BAM!
Je bent zelfquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:02 schreef Smoofie het volgende:
GAM is mijn 2e thuis op fok, doe eens ff normaal.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het doel van GTA is mensen trollen maar in het topic moet het allemaal bloedserieus.
Jullie? Hou mij er even buiten, joh. Poepvlek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niemand anders zien verneuken dan de vaste users.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh...die is er namelijk nooit. Behalve als het alarm afgaat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Vandaar dat het daar regelmatig uit de hand loopt.
Och jee. Nog steeds zuur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie? Hou mij er even buiten, joh. Poepvlek.
Badass. 48 is echt tantoe veel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je hebt 48 notes gekregen van onze moderators.
Oh god, er moet weer over mij geroddeld worden.
64 hier, volgens mij de laatste tijd weinig bij gekregen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HA ik heb er meerquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh, die treffen zeker de blaam. Ik word alleen gewezen op bovenstaande oproepende post om vooral mee te doen. Daarom kijk ik wat er waar van is. Gelukkig niet al te veel op enkele reacties na. Mijn excuses als het als "jullie zijn fout" overkwam, niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb niemand anders zien verneuken dan de vaste users.
Die kans is verkeken nadat je op de zwarte lijst bent gekomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
64 hier, volgens mij de laatste tijd weinig bij gekregen.
Het gaat goed met mij.Ik denk dat ik binnenkort FA word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |