Dat behoren jullie te doen. Geen idee wat er leuk is aan het verneuken van andermans topics.quote:
Klopt, maar ik wist dus niet dat die guide pics al over heel het internet gingen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet zeggen, je bijdrage was vrij kut.
Maar die gasten hebben ook wel érg veel zand in de puni dat ze er zo over vallen
Waren voornamelijk gewoon de vaste users daar hoor. Niks aan het handje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat behoren jullie te doen. Geen idee wat er leuk is aan het verneuken van andermans topics.
Ga janken joh. Wat wordt er precies verneukt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat behoren jullie te doen. Geen idee wat er leuk is aan het verneuken van andermans topics.
Ik ook. Ik vind de map een beetje klein namelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:01 schreef Saind het volgende:
Ik heb in dat topic een fatsoenlijke bijdrage geleverd! BAM!
Je bent zelfquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:02 schreef Smoofie het volgende:
GAM is mijn 2e thuis op fok, doe eens ff normaal.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het doel van GTA is mensen trollen maar in het topic moet het allemaal bloedserieus.
Jullie? Hou mij er even buiten, joh. Poepvlek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niemand anders zien verneuken dan de vaste users.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh...die is er namelijk nooit. Behalve als het alarm afgaat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Vandaar dat het daar regelmatig uit de hand loopt.
Och jee. Nog steeds zuur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie? Hou mij er even buiten, joh. Poepvlek.
Badass. 48 is echt tantoe veel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je hebt 48 notes gekregen van onze moderators.
Oh god, er moet weer over mij geroddeld worden.
64 hier, volgens mij de laatste tijd weinig bij gekregen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HA ik heb er meerquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh, die treffen zeker de blaam. Ik word alleen gewezen op bovenstaande oproepende post om vooral mee te doen. Daarom kijk ik wat er waar van is. Gelukkig niet al te veel op enkele reacties na. Mijn excuses als het als "jullie zijn fout" overkwam, niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb niemand anders zien verneuken dan de vaste users.
Die kans is verkeken nadat je op de zwarte lijst bent gekomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
64 hier, volgens mij de laatste tijd weinig bij gekregen.
Het gaat goed met mij.Ik denk dat ik binnenkort FA word.
Oke, laat het niet weer gebeuren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die treffen zeker de blaam. Ik word alleen gewezen op bovenstaande oproepende post om vooral mee te doen. Daarom kijk ik wat er waar van is. Gelukkig niet al te veel op enkele reacties na. Mijn excuses als het als "jullie zijn fout" overkwam, niet zo bedoeld
Dude zodra iemand begint over GTA heb ik al een half stijve en kan ik me nergens anders meer op concentrerenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Ok genoeg over GTA/GAM whatever. Wie verheugt zich nog meer op de interviews na afloop van Andorra - Nederland?
En ik ben niet eens zwart.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans is verkeken nadat je op de zwarte lijst bent gekomen.
Het zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Ok genoeg over GTA/GAM whatever. Wie verheugt zich nog meer op de interviews na afloop van Andorra - Nederland?
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve notes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Saind het volgende:
[..]
HA ik heb er meer
Hou het alleen niet meer echt bij, geen idee of ik er veel bij krijg de laatste tijd
Ok doei.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die treffen zeker de blaam. Ik word alleen gewezen op bovenstaande oproepende post om vooral mee te doen. Daarom kijk ik wat er waar van is. Gelukkig niet al te veel op enkele reacties na. Mijn excuses als het als "jullie zijn fout" overkwam, niet zo bedoeld
Die 5 cm hou je maar lekker in je broek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dude zodra iemand begint over GTA heb ik al een half stijve en kan ik me nergens anders meer op concentreren
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kapiteintje heet die gozer.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel mij echt een kind van 10 die bijna een nieuwe Pokémon krijgt voor zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dude zodra iemand begint over GTA heb ik al een half stijve en kan ik me nergens anders meer op concentreren
Makkelijk 7 felpaarse kloppende centimetersquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die 5 cm hou je maar lekker in je broek.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Is Typisch een neger?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans is verkeken nadat je op de zwarte lijst bent gekomen.
Dat is weleens anders geweest.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou echt een baas de laatste tijd.
Ik denk niet dat ik het ga kijken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou echt een baas de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen inderdaad. Maar als ik een neger moet besturen voel ik me niet optimaal gemotiveerd om body armour te kopen en in leven te blijven.
Dat heb ik altijd als mij sex wordt beloofd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik voel mij echt een kind van 10 die bijna een nieuwe Pokémon krijgt voor zijn verjaardag.
Ergens best triest, maar fuck it.
Nee, dat is echt een bazengevoelquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik voel mij echt een kind van 10 die bijna een nieuwe Pokémon krijgt voor zijn verjaardag.
Ergens best triest, maar fuck it.
Ik denk dat je die fase ontgroeid moet zijn als je de 16 jaar gepasseerd bent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een bazengevoelIk heb dat dan niet met GTA, of uberhaupt met games de laatste jaren maar dat je zo uit kan kijken naar games is tof.
En dat het dan uiteindelijk heel erg tegenvalt. Dat gevoel is misschien nog wel lekkerder.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een bazengevoelIk heb dat dan niet met GTA, of uberhaupt met games de laatste jaren maar dat je zo uit kan kijken naar games is tof.
Neequote:Op dinsdag 10 september 2013 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En dat het dan uiteindelijk heel erg tegenvalt. Dat gevoel is misschien nog wel lekkerder.
Laatste keer dat ik dat had was met Halo 3. Met 7 maatjes om 12 uur van school gegaan, op de fiets de game opgehaald en met zijn achten heel de dag gespeeld tot de volgende ochtend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oké.quote:
dat bepaal ik goffetdomme zelf welquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je die fase ontgroeid moet zijn als je de 16 jaar gepasseerd bent.
Jij hebt ook niet gamed vroeger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je die fase ontgroeid moet zijn als je de 16 jaar gepasseerd bent.
Volgende keer wat meer betalen, mag je er eentje van 18 uitkiezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als mij sex wordt beloofd.
Alleen staat dat kind van 10 dan een beetje raar.
Hey Phenoquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, weet ik genoeg, ga ik hier ook even kijken wie er opriep tot rellen
Ik moest ondertussen alweer weg van de users hier, maar hoiquote:
Goede zin. Maar ik deed wel aan gamen, alleen niet zo vaak. Nooit echt heel boeiend gevonden eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet gamed vroeger.
Monster.
Goeie tip.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgende keer wat meer betalen, mag je er eentje van 18 uitkiezen.
Ach kom. Best amusant.quote:
De belevingswereld van VBL zal ik nooit begrijpenquote:
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De belevingswereld van VBL zal ik nooit begrijpen
Ja goed hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest ondertussen alweer weg van de users hier, maar hoiHoe gaat ie?
Regel 1. neem het niet zo serieus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij eet ze voor ontbijt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alleen heb ik een hekel aan pinguins.
Het is maar een spelletje!quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met 3 steekwoorden kom je een heel eind. Treinen, 40-45 en wegrennen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Regel 1. neem het niet zo serieus.
Regel 2. het is de schuld van de joden
dan moet je een eind kunnen komen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met 3 steekwoorden kom je een heel eind. Treinen, 40-45 en wegrennen.
is dit 1 woord?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met 3 steekwoorden kom je een heel eind. Treinen, 40-45 en wegrennen.
Ren weg dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Na 1000x beginnen de joden grapjes wel saai te worden.
nee hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Smoofie het volgende:
Strafbaar hè. Ik heb een TR gemacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een beetje wasabi en sojasaus.
Mwoah.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Smoofie het volgende:
Jodengrappen zijn tijdloos.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Smoofie het volgende:
Privacy schending dit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moest anders wel lachen na Ajax in de trein toen
die was ook wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moest anders wel lachen na Ajax in de trein toen
Wat een vieze hoer. Gelijk die kop kaalscheren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef Adames het volgende:
gisteren college gehad van een wereldvreemde vrouw
ging over groepsdynamica en dat soort prut, voorbeeld wij-zij gevoel:
feijenoordsupporters hebben een hekel aan joden, schandelijk dat een volk zo wordt gediscrimineerd
moest gelijk aan die aflevering van die puberruil denkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een vieze hoer. Gelijk die kop kaalscheren.
Stenigen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een vieze hoer. Gelijk die kop kaalscheren.
PICSquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ik heb m'n planten gehaald hoor jongens.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef Adames het volgende:
gisteren college gehad van een wereldvreemde vrouw
ging over groepsdynamica en dat soort prut, voorbeeld wij-zij gevoel:
feijenoordsupporters hebben een hekel aan joden, schandelijk dat een volk zo wordt gediscrimineerd
Een ban voor wat? Dat is geen lelijke plant. Check het blad. Echt een bazige plant man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry Kapi, maar wat een lelijke plant.
Oh ja, je kan ook nog wel ban verwachten want lokalenotabele heeft je erbij gelapt.
Oproep tot rellen in het GTA topic.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een ban voor wat? Dat is geen lelijke plant. Check het blad. Echt een bazige plant man.
?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oproep tot rellen in het GTA topic.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kapiteintje heet die gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |