Waarom moet je per se afstandelijk doen als je er goed uitziet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:05 schreef Seam het volgende:
Lief en bubbly () betekent meestal niet knap en afstandelijk.
Zie TS dit tegen zichzelf zeggen zodat iemand het nog zegt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:02 schreef MangoLotion het volgende:
Oké, ik ben best ijdel en zie er altijd super verzorgd en vrouwelijk uit en word vaak beschreven als een mooie meid. Toch denken sommige mensen dat ik onterecht "verwend" ben en een "prinsesje", terwijl ze me eigenlijk helemaal niet kennen.
Hahahaha!! nee vrolijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef porsche1 het volgende:
En wat is "bubbly"?
Een nieuwe variant van Chubby?
als je knap was geweest had je dat ook wel gehoord hoorquote:
Huh? Dat zeg ik helemaal niet. Mannen knappen op je af omdat je niet sexy bent en te schuchter, althans zo klinkt het.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom moet je per se afstandelijk doen als je er goed uitziet?
Waarom doe je zo onaardig. Ik probeer gewoon op een objectieve mAnier aan te geven dat anderen me niet onaantrekkelijk vinden en dat het waarschijnlijk niet aan mijn uiterlijk ligt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zie TS dit tegen zichzelf zeggen zodat iemand het nog zegt.
Kansloos, gaan vermelden dat je het helemaal bent.
Sneu figuur, gek hè dat niemand iets van jou moet. Je bent er zeker zo één die in een gesprek alleen maar over zichzelf lult?
Kansloos figuur.
Sorry.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:12 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig. Ik probeer gewoon op een objectieve mAnier aan te geven dat anderen me niet onaantrekkelijk vinden en dat het waarschijnlijk niet aan mijn uiterlijk ligt.
denk je dat anderen je mooi vinden of zeggen ze dat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:12 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig. Ik probeer gewoon op een objectieve mAnier aan te geven dat anderen me niet onaantrekkelijk vinden en dat het waarschijnlijk niet aan mijn uiterlijk ligt.
Sorry nogmaals.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef MangoLotion het volgende:
Ik snap ook heel gOed dat jullie het lastig vinden om hierop te antwoorden omdat jullie me irl niet gezien hebben. Maar stel het zou niet aan mijn uiterlijk liggen, waar zou het dan wel aan liggen?
als het niet aan je uiterlijk ligt ga je waarschijnlijk naar een gaybar of een kroeg waar je alleen bent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef MangoLotion het volgende:
Ik snap ook heel gOed dat jullie het lastig vinden om hierop te antwoorden omdat jullie me irl niet gezien hebben. Maar stel het zou niet aan mijn uiterlijk liggen, waar zou het dan wel aan liggen?
Misschien aan je arrogantie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef MangoLotion het volgende:
Zeggen ze, ik krijg Ook wel aandacht maar niet van de mannen van wie ik aandacht wil krijgen. Ik ben eental jaar terug ook gevraagd als model (voor reclame, geen catwalk of zo) dus ik denk niet dat mijn uiterlijk echt een rol speeltquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:13 schreef blow... het volgende:
[..]
denk je dat anderen je mooi vinden of zeggen ze dat?
waar wil je aandacht van dan? J kledingstijl etc trekt bepaalde mensen aan...quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zeggen ze, ik krijg Ook wel aandacht maar niet van de mannen van wie ik aandacht wil krijgen. Ik ben eental jaar terug ook gevraagd als model (voor reclame, geen catwalk of zo) dus ik denk niet dat mijn uiterlijk echt een rol speelt
Ik heb het niet over de kroeg, maar in het dagelijkse leven, bijv op m'n werkquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:17 schreef blow... het volgende:
[..]
als het niet aan je uiterlijk ligt ga je waarschijnlijk naar een gaybar of een kroeg waar je alleen bent.
Niet gemeen bedoeld, maar ga eens eegens anders uit.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:19 schreef trovey het volgende:
Is het al weer uit?![]()
SEX / Ik zit in een relatie en zie de pil en andere zooi niet meer zitten
verwacht je nou echt dat collega's met jou gaan fliren? Het zijn collegas he.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kroeg, maar in het dagelijkse leven, bijv op m'n werk
Sommigen zijn geen collega'squote:Op dinsdag 10 september 2013 01:20 schreef blow... het volgende:
[..]
verwacht je nou echt dat collega's met jou gaan fliren? Het zijn collegas he.
verwacht maar gewoon niet dat jij op je werk veel geflirt gaat worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:24 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Sommigen zijn geen collega's
Ze zien je als een collega en niet als een potentiële partner...of ga jij er van uit dat alle mannen jou oh zo aantrekkelijk moeten vinden dat ze wel moeten flirten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kroeg, maar in het dagelijkse leven, bijv op m'n werk
Oké op de universiteit danquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:25 schreef blow... het volgende:
[..]
verwacht maar gewoon niet dat jij op je werk veel geflirt gaat worden.
Je verwacht binnenkort weer vrijgezel te zijn en begint alvast weer te oefenen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Oké op de universiteit dan
Het lijk wel alsof ik alleen maar kans maak bij 18 jarigen en 22 jarigen.
Klopt klopt en nee ik ben absoluut geen victoria's secret model of zoquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze zien je als een collega en niet als een potentiële partner...of ga jij er van uit dat alle mannen jou oh zo aantrekkelijk moeten vinden dat ze wel moeten flirten?
hoe oud ben je zelfquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Oké op de universiteit dan
Het lijk wel alsof ik alleen maar kans maak bij 18 jarigen en 22 jarigen.
Als mensen fijn samen werken kunnen ze vaker samen werken, praten over hobbies enzo en daar een relatie uit krijgen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:29 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Klopt klopt en nee ik ben absoluut geen victoria's secret model of zo![]()
Maar hoe komt het dat veel relaties op het werk ontstaan als niemand met elkaar wilt flirten?
25+ want dat ben ik zelf ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:28 schreef NaturalHerbs het volgende:
En wat voor gozer zoek je, welke leeftijd ongeveer?
Misschien moet je ook niet van uitgaan dat veel relaties op het werk ontstaan...mijn ervaring is toch wel dat dat reuze meevalt...of tegenvalt...al naar gelang je verwachting.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:29 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Klopt klopt en nee ik ben absoluut geen victoria's secret model of zo![]()
Maar hoe komt het dat veel relaties op het werk ontstaan als niemand met elkaar wilt flirten?
ah, dan blijft er nog maar een kleine groep over inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
25+ want dat ben ik zelf ook
Daar zit wel wat in...ik wil gewoon heel graag door iedereen leuk lief en aardig gevonden worden en voel vaak dat ik gefaald heb als dat niet zo isquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Je verwacht binnenkort weer vrijgezel te zijn en begint alvast weer te oefenen?
Je moet misschien gewoon wat minder de verwachting hebben dat alle mannen jou interessant genoeg vinden.![]()
Gewwon over een jaar of 15 wachten dan komen ze vanzelf weer op de markt....met aanhang in de vorm van kinderen en een ex dat dan wel weer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:32 schreef blow... het volgende:
[..]
ah, dan blijft er nog maar een kleine groep over inderdaad
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:32 schreef blow... het volgende:
[..]
ah, dan blijft er nog maar een kleine groep over inderdaad
Je kunt ook aardig gevonden worden zonder dat men met je flirt hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in...ik wil gewoon heel graag door iedereen leuk lief en aardig gevonden worden en voel vaak dat ik gefaald heb als dat niet zo is
kinderenquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewwon over een jaar of 15 wachten dan komen ze vanzelf weer op de markt....met aanhang in de vorm van kinderen en een ex dat dan wel weer.
De meesten mannen (en vrouwen) zitten dan in een vaste relatie.quote:
dat 25+vaak niet meer echt flirterig is maar op zoek naar een vaste relatie of hebben er al een,quote:
Dan is het zaak om zo snel mogelijk aan de vrouw te komen...en/of een vrouw tegen te komen die dezelfde mening heeft over kinderen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:34 schreef blow... het volgende:
[..]
kinderen![]()
Als ik een dik lelijk vretend jankend aandachtshoerig organisme in huis wil ga ik wel bij mijn zusje wonen
Ah zo thnx voor je uitlegquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:35 schreef blow... het volgende:
[..]
dat 25+vaak niet meer echt flirterig is maar op zoek naar een vaste relatie of hebben er al een,
je hoeft ook niet meteen alles te zeggen ofzo, maar flirten gaat hem niet meer worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:36 schreef MangoLotion het volgende:
Maargoed, als ik eerlijk ben, ben ik volgens mij in het begin ook niet bepaald open naar (leuke) mannen
Groot gelijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:34 schreef blow... het volgende:
[..]
kinderen![]()
Als ik een dik lelijk vretend jankend aandachtshoerig organisme in huis wil ga ik wel bij mijn zusje wonen
Dat klInkt wel heel extreem :pquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:36 schreef blow... het volgende:
[..]
je hoeft ook niet meteen alles te zeggen ofzo, maar flirten gaat hem niet meer worden.
ik heb wel een ex maar toen ik die had wilde ik single zijn>mezelf omgedoopt naar single > ik wil weer een relatie maar mijn ex zit nu aan de xtc en da vind ik een enorme afknapperquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is het zaak om zo snel mogelijk aan de vrouw te komen...en/of een vrouw tegen te komen die dezelfde mening heeft over kinderen.
Mooi, zijhn blow en jij voor elkaar gemaakt...alleen jammer dat je al in een relatie zit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Ik moet er ook niks van hebben
daten? Ik ben 16 jaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Ik moet er ook niks van hebben
Dat is te ingewikkeld voor dit tijdstip.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:38 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb wel een ex maar toen ik die had wilde ik single zijn>mezelf omgedoopt naar single > ik wil weer een relatie maar mijn ex zit nu aan de xtc en da vind ik een enorme afknapper
wss wat minder, maar ik flirt ook nie met meisjes in een relatie dus misschien is dat hetquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat klInkt wel heel extreem :p
quote:
1. Ik wilde single zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is te ingewikkeld voor dit tijdstip.
rechts van de post is blauw of rood, blauw is man, maar bij jou staat he verkeerdquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik zit nu op tel op fok, wist niet dat je een man was
Wanneer ik single ben hoor ik ook vaak dat ik gereserveerd ben alsof ik in een relatie zitquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:39 schreef blow... het volgende:
[..]
wss wat minder, maar ik flirt ook nie met meisjes in een relatie dus misschien is dat het
ik volg je niet meer (sorryquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:41 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Wanneer ik single ben hoor ik ook vaak dat ik gereserveerd ben alsof ik in een relatie zit
4 is verstandig, je wilt niet verwikkeld raken in die ellendequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:40 schreef blow... het volgende:
[..]
1. Ik wilde single zijn
2 ik heb het uitgemaakt
3 ik mis haar
4 ik wil haar niet terug wan ze zit aan de xtc
klopt, maar aan de andere kant vind ik het ook best zielig voor haar zelfquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:42 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
4 is verstandig, je wilt niet verwikkeld raken in die ellende
aah oke. Weet je hoe dit komt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:44 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat mannen vaak denken dat ik bezet ben, ook wanneer dat niet zo is
kan, maar als je zelf begint lijkt me niet dat dat het geval is?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee, misschien door terughoudend gedrag?
Nee is beter zo, je moet straks niet met spijt terugkijken naar een verkeerde beslissing en medelijden krijgen met jezelf omdat je erin bent meegesleurd. Zonde van je tijd en energie, je bent nog zo jong, mits je echt 16 bentquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:46 schreef blow... het volgende:
[..]
klopt, maar aan de andere kant vind ik het ook best zielig voor haar zelf
ik ga haar ook niet terugnemen maar ik vind het toch best zielig dat ze xtc gebruiktquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:50 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee is beter zo, je moet straks niet met spijt terugkijken naar een verkeerde beslissing en medelijden krijgen met jezelf omdat je erin bent meegesleurd. Zonde van je tijd en energie, je bent nog zo jong, mits je echt 16 bent
Ik begin niet bij iedereen hè alleen bij mannen waarin ik niet op die manier geïnteresseerd ben, want ik ben best verlegenquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:49 schreef blow... het volgende:
[..]
kan, maar als je zelf begint lijkt me niet dat dat het geval is?
nee heb je, ja kun je krijgen hequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:51 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik begin niet bij iedereen hè alleen bij mannen waarin ik niet op die manier geïnteresseerd ben, want ik ben best verlegen
Blauwtje lopen vind ik veel erger, bovendien ben ik slechte versierder/verleider ik bak er niks vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:52 schreef blow... het volgende:
[..]
nee heb je, ja kun je krijgen he.
En dat allemaal als je pas 16 bent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:40 schreef blow... het volgende:
[..]
1. Ik wilde single zijn
2 ik heb het uitgemaakt
3 ik mis haar
4 ik wil haar niet terug wan ze zit aan de xtc
trusteequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:55 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Blauwtje lopen vind ik veel erger, bovendien ben ik slechte versierder/verleider ik bak er niks van![]()
Mannen die ik gedate heb namen altijd zelf initiatief of iemand anders deed het voor ze.
Maar ik ga je niet langer ophouden trusten!
Alleen die xtc is vroeg, maar ik ken ook 14 jarigen me een relatiequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:55 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat allemaal als je pas 16 bent.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
TS probeert in de OP wel een bepaald beeld te schetsen van haar uiterlijk terwijl aan de andere kant de onzekerheid er af druipt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij ben je heul niet zo knap als je beweert.
Volgens mij is TS gewoon een standaard 7/10 in een jurkje gepropt. Niets bijzonders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
TS probeert in de OP wel een bepaald beeld te schetsen van haar uiterlijk terwijl aan de andere kant de onzekerheid er af druipt.
Vergeet niet dat ze wel heel bubly is hè, dan zou dat standaard zeventje misschien toch nog een 8 min kunnen worden. Ik hou wel van bubly vrouwen. Ook weer niet te natuurlijk, maar dat is met alles behalve tequila.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij is TS gewoon een standaard 7/10 in een jurkje gepropt. Niets bijzonders.
... en haar zelfbeeld is groter dan haar imago, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij is TS gewoon een standaard 7/10 in een jurkje gepropt. Niets bijzonders.
Het hoeft ook niet bewust te zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Mwoah, TS komt niet over als iemand die bewust een air heeft.
Ik denk dat TS misschien gewoon te hard probeert om aardig gevonden te worden en dat dat juist averechts werkt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in...ik wil gewoon heel graag door iedereen leuk lief en aardig gevonden worden en voel vaak dat ik gefaald heb als dat niet zo is
Daar zit dan kennelijk het probleem, want niemand wordt door iedereen leuk, lief en aardig gevonden...quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef MangoLotion het volgende:
Dat het niet bewust is, is des te erger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Wedervraag: Hebben andere meisjes ook die houding tegenover je?quote:- Misschien zijn ze bang of verlegen.
- Misschien ben je wel zo'n knappe meid dat jongens zich zwak voelen tegenover je en proberen te voorkomen iets stoms te zeggen/doen. Je maakt jongens zo zenuwachtig door je schoonheid dat ze niet eens tegen je durven te praten.
Bubbly, air..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Pics!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:32 schreef suus78 het volgende:
Wel herkenbaar een beetje. Ik heb ook nooit dat eens een leuke jongen op me afstapt. Bij vriendinnen gebeurt het wel, maar naar mij komen ze nooit toe. Haha. Ik snap ook niet waar het aan ligt.
Dat heeft dan denk ik toch echt met je uitstraling te maken hoor. Dat merk ik zelf ook. Als ik met een chagrijnig bakkes door de stad loop trek ik ook geen bekijks, doe ik het met een open en vrolijke blik, dat ik uitstraal dat ik me goed voel en vrolijk ben, dan is dat al een heel stuk anders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:32 schreef suus78 het volgende:
Wel herkenbaar een beetje. Ik heb ook nooit dat eens een leuke jongen op me afstapt. Bij vriendinnen gebeurt het wel, maar naar mij komen ze nooit toe. Haha. Ik snap ook niet waar het aan ligt.
Hmm nee chagrijn ben ik niet echt hoor. Tenzij ik moe ben ofzo, maarja dan hoeft er ook niemand op me af te komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat heeft dan denk ik toch echt met je uitstraling te maken hoor. Dat merk ik zelf ook. Als ik met een chagrijnig bakkes door de stad loop trek ik ook geen bekijks, doe ik het met een open en vrolijke blik, dat ik uitstraal dat ik me goed voel en vrolijk ben, dan is dat al een heel stuk anders.
Daar zijn PBtjes voorquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:03 schreef suus78 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel super lelijk.
Je zal waarschijnlijk toch iets uitstralen wat mannen ervan weerhoud om je aan te spreken. Dat wil ook niet zeggen dat je je daar direct van bewust bent hè, heel veel gebeurt in ons onderbewustzijn en hebben we eigenlijk geen invloed op. Maar het is wel zo dat hoe beter je in je vel steekt, hoe beter je je voelt, hoe meer je dat uitstraalt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef suus78 het volgende:
[..]
Hmm nee chagrijn ben ik niet echt hoor. Tenzij ik moe ben ofzo, maarja dan hoeft er ook niemand op me af te komen
misschien ben je gewoon lelijk en zeggen sommige mensen dat je knap bent om je een beter gevoel te geven?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom moet je per se afstandelijk doen als je er goed uitziet?
ik geloof niet dat je 25+ bent, want mensen rond die leeftijd zijn niet meer zo bezig met hun uiterlijk, die zijn meer bezig met de dingen die er wel toe doen. Ik denk dat je gewoon een meisje/jongen van 15 bent die eigenlijk stiekem heel dik en lelijk is en dit topic schrijft uit verveling of om zichzelf een beter gevoel te geven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
25+ want dat ben ik zelf ook
Nou dat ligt er ook maar net aanquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je 25+ bent, want mensen rond die leeftijd zijn niet meer zo bezig met hun uiterlijk, die zijn meer bezig met de dingen die er wel toe doen.
natuurlijk, iedereen is wel wát met zijn uiterlijk bezig maar rond die leeftijd ben je er gewoon niet meer zo geobsedeerd door als toen je een puber wasquote:
Met de kerel die erbij hoorde ofzo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef TomAdorson het volgende:
Ik heb vaker meegemaakt dat ik gezellig ging doen met een vrouw en dat ze dan dacht dat ik haar wilde versieren en daaruit problemen meekreeg.
Nee, meer dat dat meisje het gevoel kreeg dat ik de professionele integriteit aan het verbreken was of hoe je dat noemt. Dat ik in een projectgroep het meisje zelf op haar hoede was omdat ze dacht dat ik haar wilde versieren of zo. Ik had een keer meegemaakt bij kerk (ik ging toen nog naar kerk) dat een meisje mij apart nam om mij te vertellen dat ze mij niet leuk vond. Dit omdat ik haar een keer om 8 uur 's avonds had gebeld. Ik heb haar toen netjes uitgelegd dat dat niet mijn bedoeling was en dat ik haar niet belde omdat ik haar leuk vond maar om wat kerk dingen te bespreken. Was natuurlijk awkward en ik ben toen ook gestopt met naar kerk gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met de kerel die erbij hoorde ofzo?
Niets mis met iemand versieren... Alleen maar bekenden neuken is ook een beetje saai.
Weet je wat ik vooral zielig vind aan dit soort posts en aan fokkers in het algemeen? Heel veel van hun klagen dat vrouwen oppervlakkig en achterbaks zijn, maar de mannetjes in het algemeen zijn tien keer zo erger. Fok zit vol met nerds die amper een gesprek met een meisje kunnen voeren en vinden dat ze onrechtmatig worden behandeld door vrouwen, maar wel allerlei kritiek hebben op meisjes.quote:
Ik vind het onherkenbaar eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef TomAdorson het volgende:
Nee, meer dat dat meisje het gevoel kreeg dat ik de professionele integriteit aan het verbreken was of hoe je dat noemt. Dat ik in een projectgroep het meisje zelf op haar hoede was omdat ze dacht dat ik haar wilde versieren of zo. Ik had een keer meegemaakt bij kerk (ik ging toen nog naar kerk) dat een meisje mij apart nam om mij te vertellen dat ze mij niet leuk vond. Dit omdat ik haar een keer om 8 uur 's avonds had gebeld. Ik heb haar toen netjes uitgelegd dat dat niet mijn bedoeling was en dat ik haar niet belde omdat ik haar leuk vond maar om wat kerk dingen te bespreken. Was natuurlijk awkward en ik ben toen ook gestopt met naar kerk gaan.
Ja, die voorbeeld van kerk is het meest duidelijke voorbeeld dat ik heb. Die van in het projectgroep is niet echt een probleem geweest, het meisje vond het juist leuk dat ze dacht dat ze sjans had maar het was niet mijn bedoeling om haar sjans te geven. Die van de kerk was irritant en ik voel me nog steeds vreemd daarover.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het onherkenbaar eerlijk gezegd...
Nee, maar dat ligt meer aan het feit dat dat eigenlijk altijd wel zo is...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef TomAdorson het volgende:
Maar heb jij nooit gehad dat een meisje bij je dacht dat je aan het flirten was, terwijl dat niet het geval was?
Vond ik ook, maar dat meisje was ook apart. Ze was wel mooi, maar heel kerkelijk en hele conservatieve gedachtes. In het begin kon ik goed met haar praten over alledaagse dingen en ik zat toen met wat problemen en ze deed heel geïnteresseerd daarover. Ze heeft me zelf ook vaker gebeld. Maar hoe beter ik haar leerde kennen hoe meer wantrouwend ze bleek naar iedereen. Ze had ook een moeilijke jeugd achter de rug. Eigenlijk is ze heel schijnheilig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:30 schreef suus78 het volgende:
Vind het ook wel vreemd dat een meisje denkt dat ze sjans heeft als een jongen haar een keer belt.
Misschien ben je gewoon niet echt makkelijk om mee te flirten, Dat je dan toch erg afstandelijk overkomt op jongens/mannen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef MangoLotion het volgende:
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je 25+ bent, want mensen rond die leeftijd zijn niet meer zo bezig met hun uiterlijk, die zijn meer bezig met de dingen die er wel toe doen. Ik denk dat je gewoon een meisje/jongen van 15 bent die eigenlijk stiekem heel dik en lelijk is en dit topic schrijft uit verveling of om zichzelf een beter gevoel te geven.
Daar zit wel wat in, ik wil heel graag aandacht en benaderd worden (op stap), daar ben ik ook echt mee bezig...en voel me best wel rot als dat een keer niet gebeurt. Maar een ijskoningin worden klinkt ook zo negatief en hard, zo kan ik niet tegen mensen doen..quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:28 schreef Alentejana het volgende:
Het gaat niet om uiterlijk, maar idd om toegankelijkheid. Misschien heb je iets koels in je houding, maar niet zo dat het intrigeert (dat kan ook nog), maar dat het afstoot.
Of je bent te "full on" "gezellie" (of slettig).
Maar wat is er mis met niet meteen maar van alle mannen belangstelling te hebben? Het klinkt een beetje alsof je je afgewezen voelt of bevestiging zoekt dat je de moeite waard of, oppervlakkiger, mooi bent.
Kleding kan helpen. Mantelpakje trekt andere mensen dan een diepe decolleteé en kant, om maar wat te noemen.
Sterke lichaamsgeur of juist teveel parfum kan ook mensen op een afstand houden.
En wat het meeste afschrikt is het "zo graag willen". Erbij willen horen en aandacht vragen is het meest afstotelijke dat je kunt bedenken.
Ga eens heen met de gedachte dat het je iets kan schelen of je alleen bent of niet en gedraag je ook zo. Wellicht maakt dat het nodige verschil en vinden ze je wel interessant om beter te leren kennen, Want dan creeer je een "mysterieuse" sfeer waar sommigen van houden.
Ik heb nl het omgekeerde, ik hoef niet zo nodig aandacht en ze komen als vliegen op stroop "omdat ik zo mysterieus ben" . (Blijkbaar vinden ze de "moordblik" aantrekkelijk).
In het kort, als je blijft doen wat je altijd deed, blijf je het resultaat krijgen dat je altijd kreeg. Tegenovergesteld gedrag vertonen dus. Wordt een ijskoningin, bv.
Herkenbaar, hoe kan dat toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:41 schreef suus78 het volgende:
Haha grappig ja. Ik hoor wel vaker van andere vrouwen dat ze soms echt de mannen op afstand moeten houden (soms ook vervelende). Dat ze echt altijd aangesproken worden enzo. Ik heb daar gewoon 0,0 last van. Zelfs de vervelende niet (gelukkig!)
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:51 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
misschien ben je gewoon lelijk en zeggen sommige mensen dat je knap bent om je een beter gevoel te geven?
Vriendelijke user ben jij zegquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je 25+ bent, want mensen rond die leeftijd zijn niet meer zo bezig met hun uiterlijk, die zijn meer bezig met de dingen die er wel toe doen. Ik denk dat je gewoon een meisje/jongen van 15 bent die eigenlijk stiekem heel dik en lelijk is en dit topic schrijft uit verveling of om zichzelf een beter gevoel te geven.
Onzekerheid?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, ik wil heel graag aandacht en benaderd worden (op stap), daar ben ik ook echt mee bezig...en voel me best wel rot als dat een keer niet gebeurt. Maar een ijskoningin worden klinkt ook zo negatief en hard, zo kan ik niet tegen mensen doen..
Maar ik denk dat jij eerder bedoelt dat je de schijt moet hebben aan of je leuk/aardig wordt gevonden of niet.
Thnxquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:51 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Weet je wat ik vooral zielig vind aan dit soort posts en aan fokkers in het algemeen? Heel veel van hun klagen dat vrouwen oppervlakkig en achterbaks zijn, maar de mannetjes in het algemeen zijn tien keer zo erger. Fok zit vol met nerds die amper een gesprek met een meisje kunnen voeren en vinden dat ze onrechtmatig worden behandeld door vrouwen, maar wel allerlei kritiek hebben op meisjes.
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft, maar de gemiddelde man gaat echt niet gemeen en afstandelijk doen tegen een collega omdat hij haar niet aantrekkelijk vindt. Mannen zijn niet zo simpel dat ze allemaal alleen met mooie meisjes willen omgaan en lelijke meisjes verafschuwen.
Fijn om te horen dat iemand dit herkent! Ik hoor weleens van mensen dat ze eerst dachten dat ik een echt "bitch" was, maar dat ze nu blij zijn dat het absoluut niet zo is en dat ik eigenlijk heel lief en trouw ben. Veel kennissen denken ook dat ik het wel even kan regelen en dat ik veel aanbidders heb....ehmmmm NOT ik ben zelfs een laatbloeierquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef Trini-Kwan het volgende:
Herkenbaar TS.
Ook mannen kunnen onzeker, en daardoor kortzichtig zijn.
Mogelijk ben je zo zelfverzekerd dat ze geen moment zien om je te benaderen.
Mogelijk vinden ze je te knap.
Mijn huidige vriend heeft mij ook moeten stalken omdat ik dacht dat hij niet betrouwbaar was, omdat hij er oud uit zag en een barman was. Bleek het een jongetje te zijn wat net om de hoek kwam kijken, zo groen en onschuldig als wat..
Ook ik zie er niet lelijk uit, maar eerder zelfverzekerd volgens anderen, en daardoor stappen mensen vaak niet op me af. Als ik met ze ga praten krijg ik steevast te horen 'ik dacht altijd dat je zo arrogant was, maar je bent eigenlijk heel aardig'.
Tja, ik heb zon gezicht wat in de neutrale houding zo staat... en daarnaast denkt men snel dat als je slank en knap bent, je kennelijk perfect bent, en dit zelf ook zo ervaart..
Geef deze mannen de ruimte. Je zult er helaas zelf mee moeten gaan praten, maar geef ze dan ook de ruimte om zichzelf aan je te tonen.
Laat je niet gek maken door mensen hier die vinden dat je niet mag zeggen dat je knap bent o.i.d.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je niet zwart bent, maar wel bent. Niet dik bent, maar wel bent. Iedereen ziet het, en iedereen heeft de signalen die mensen afgeven in de gate, aangezien de mens zo werkt dat hij altijd bewust of onbewust moet laten merken wat hij denkt...
Ook knap zijn heeft zijn nadelen. Ook al willen veel mensen dit niet horen, omdat ze denken dat knap zijn gelijk staat aan gelukkig zijn. Terwijl we er allemaal niet voor gekozen hebben, en onze hersenen exact hetzelfde kunnen zijn.
quote:
Ik weet het niet, ik wil gewoon met iedereen vrienden zijn en zo min mogelijk kritiek en conflicten krijgen want dat voelt niet goed. Ik wil ook graag geaccepteerd worden en me gewild voelen.quote:
Hoe voorkom je dat? Wat moet je doen? Want óf ik doe too much óf ik doe te weinigquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:49 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon niet echt makkelijk om mee te flirten, Dat je dan toch erg afstandelijk overkomt op jongens/mannen.
Dat wil iedereen lieve schatquote:Op woensdag 11 september 2013 00:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet, ik wil gewoon met iedereen vrienden zijn en zo min mogelijk kritiek en conflicten krijgen want dat voelt niet goed. Ik wil ook graag geaccepteerd worden en me gewild voelen.
Leer dat zo snel mogelijk af. Je kan niet allemansvriend zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat kan je wel willen, maar hoe meer je dat forceert, hoe meer dat tegen je werkt.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet, ik wil gewoon met iedereen vrienden zijn en zo min mogelijk kritiek en conflicten krijgen want dat voelt niet goed. Ik wil ook graag geaccepteerd worden en me gewild voelen.
Dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Leer dat zo snel mogelijk af. Je kan niet allemansvriend zijn.
Ik als vrij sociale jongen heb geen probleem meiden/vrouwen te benaderen.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat? Wat moet je doen? Want óf ik doe too much óf ik doe te weinig
Nou je kan zelf ook initiatief nemen? Gezellig praten, lief lachen en af en toe een subtiele aanraking. Misschien zijn mannen de volgende keer dan wel open tegen je, nu ze weten dat je ervoor open staat.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat? Wat moet je doen? Want óf ik doe too much óf ik doe te weinig
Ja maar ik weet niet waar ik moet beginnen en of het niet stom of geforceerd overkomt?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:57 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Nou je kan zelf ook initiatief nemen? Gezellig praten, lief lachen en af en toe een subtiele aanraking. Misschien zijn mannen de volgende keer dan wel open tegen je, nu ze weten dat je ervoor open staat.
Oh en verder ook wat WvdL net zegt.
Zelf ben ik een 'veilige' flirter, Meiden die gewoon gezellig praten/lachen flirt ik wat sneller mee dan meiden die een gesloten houding hebben.
Je moet sowieso schijt hebben aan wat anderen van je vinden, maar met die ijskoningin bedoel ik gewoon wat koeltjes doen. Er gewoon ZIJN, maar niet als dood vogeltje of sjagrijn of zielig, maar zelfbewust, gewoon mooi, rechtop, (vergeet het koningin deel nietquote:Op woensdag 11 september 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, ik wil heel graag aandacht en benaderd worden (op stap), daar ben ik ook echt mee bezig...en voel me best wel rot als dat een keer niet gebeurt. Maar een ijskoningin worden klinkt ook zo negatief en hard, zo kan ik niet tegen mensen doen..
Maar ik denk dat jij eerder bedoelt dat je de schijt moet hebben aan of je leuk/aardig wordt gevonden of niet.
Nou gewoon gedag zeggen, vragen hoe het gaat. Je hoeft het ook niet alleen te doen, de man in kwestie moet dan ook moeite doen om het gesprek levende te houden. Zolang je maar laat zien dat je open staat voor de ander. En verder moet je je niet zo druk maken wat anderen van je vinden.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:00 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet waar ik moet beginnen en of het niet stom of geforceerd overkomt?
Een mening ergens over vragen is altijd een goed begin, omdat de ander dan in eigen woorden zo lang of zo kort als die wil uit kan wijden over het onderwerp en je ziet meteen of er gelijkenissen zijn met jouw opvattingen en je hebt voor je het weet een gesprek over aanverwante zaken. Een niet al te persoonlijk begin geeft ruimte en niet het gevoel van opdringerigheid.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:32 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Nou gewoon gedag zeggen, vragen hoe het gaat. Je hoeft het ook niet alleen te doen, de man in kwestie moet dan ook moeite doen om het gesprek levende te houden. Zolang je maar laat zien dat je open staat voor de ander. En verder moet je je niet zo druk maken wat anderen van je vinden.
Dat zeggen mensen soms ook tegen mij idd. Een vrouw zei zelfs een keer letterlijk dat de mannen wel voor me in de rij zullen staanquote:Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat iemand dit herkent! Ik hoor weleens van mensen dat ze eerst dachten dat ik een echt "bitch" was, maar dat ze nu blij zijn dat het absoluut niet zo is en dat ik eigenlijk heel lief en trouw ben. Veel kennissen denken ook dat ik het wel even kan regelen en dat ik veel aanbidders heb....ehmmmm NOT ik ben zelfs een laatbloeier![]()
![]()
![]()
Ik ben best sociaal en vrolijk, maar kom volgens mij nogal jong en misschien zelfs onzeker over....
Ook ben ik best terughoudend/gespannen/verlegen bij leuk mannen![]()
Maargoed dat zien mannen in de kroeg volgens mij niet...ik denk dat ze eerder dat ze denken dat ik een verwaande trut ben
Oh wat een goeie tip!!quote:Op woensdag 11 september 2013 11:51 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Een mening ergens over vragen is altijd een goed begin, omdat de ander dan in eigen woorden zo lang of zo kort als die wil uit kan wijden over het onderwerp en je ziet meteen of er gelijkenissen zijn met jouw opvattingen en je hebt voor je het weet een gesprek over aanverwante zaken. Een niet al te persoonlijk begin geeft ruimte en niet het gevoel van opdringerigheid.
Je kunt vragen over een nieuws item dat op dat moment speelt, of een film, een nummer dat je veel op de radio hoort, een acteur, zanger etc of zelfs de tent waar je bent "wat vind je van de mensen die hier komen?" of "wat vind je van de belichting hier?" om maar wat te noemen.
Vermijd politiek en religie.
De mannen zullen dat vaak ook denken...ik kom vaak (jaloerse) types tegen die me al in de date fase wantrouwenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:05 schreef suus78 het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen soms ook tegen mij idd. Een vrouw zei zelfs een keer letterlijk dat de mannen wel voor me in de rij zullen staan. Of ze was sarcastisch haha.
Klopt idd...het heeft wel effect gehad op de zeldzame momenten waarop ik dit heb toegepastquote:Op woensdag 11 september 2013 11:32 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Nou gewoon gedag zeggen, vragen hoe het gaat. Je hoeft het ook niet alleen te doen, de man in kwestie moet dan ook moeite doen om het gesprek levende te houden. Zolang je maar laat zien dat je open staat voor de ander. En verder moet je je niet zo druk maken wat anderen van je vinden.
Jaloerse mannen zijn vaak bezitterige mannen..quote:Op woensdag 11 september 2013 13:22 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
De mannen zullen dat vaak ook denken...ik kom vaak (jaloerse) types tegen die me al in de date fase wantrouwen
ja sorry ik kan niet tegen bullshitquote:Op woensdag 11 september 2013 00:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Vriendelijke user ben jij zeg
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef porsche1 het volgende:
En wat is "bubbly"?
Een nieuwe variant van Chubby?
dat je schijtirritant de hele dag hihihi zit te giechelenquote:
Dat is niet een term die ik voor mezelf gebruik he, dat doen anderenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:03 schreef Micson het volgende:
Mensen die het woord 'bubbly' bezigen, gun ik sowieso geen blik waardig.
Misschien je eens naar je leeftijd gaan gedragen TS, en niet op je 25ste nog de wulpse huppelkut proberen te spelen.
Waarom diequote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat is niet een term die ik voor mezelf gebruik he, dat doen anderen
Ik speel niks, ik doe ook niet wulps, maar jongere jongens vinden me blijkbaar interessanter.......vandaag ook weer....een 19 jarige collega die aan het flirten was![]()
Al moet ik zeggen dat het "nergens de fuck om geven" instelling wel werkt
Schat ik ben 27, aandacht van tieners (quote:
Ik ben 31, en jij ziet er leuk uit. Daten?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Schat ik ben 27, aandacht van tieners () is wel leuk en vleiend, maar daar kan ik weinig mee he
Dat weet jij heul niet, volgens de mensen hier ben ik lelijk, dik, man, a-seksueel en bobbeligquote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben 31, en jij ziet er leuk uit. Daten?
Je hebt wel mijn aandachtquote:Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet, volgens de mensen hier ben ik lelijk, dik, man, a-seksueel en bobbelig
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:07 schreef suus78 het volgende:
Dan kom je waarschijnlijk gewoon jonger over dan dat je bent..als je wel aandacht krijgt van tieners.
Dat denk ik eerlijk gezegd nnu ook...ik ben niet bepaald volwassen zeg maar (quote:Op woensdag 11 september 2013 21:07 schreef suus78 het volgende:
Dan kom je waarschijnlijk gewoon jonger over dan dat je bent..als je wel aandacht krijgt van tieners.
Goeie tips thnx!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:19 schreef Spanky78 het volgende:
Eh, los van uiterlijk moet je ook open staan voor contact. Zelfs al denk je dat je dat wel bent, je moet dat ook tonen. Dus:
- Kijk mensen af en toe aan, met name leuke mannen
- Lach naar onbekenden, je mag ze zelf groeten als ze je aardig lijken!
- Praat tegen anderen, maak gewoon eens een onschuldig babbeltje met een leuke vreemde man, ze bijten niet!
- Observeer de wereld om je heen en niet alleen de mensen met wie je bent, sowieso ontmoet je eerder mensen als je alleen bent, als je samen betn heb je aandacht voor de groep/elkaar en niet voor anderen
- Neem zelf initiatief; niets zo aantrekkelijk voor een man als een vrouw die weet wat ze wil en dus niet goed te bespelen is. Dus zelf een beetje spelen is geen probleem.
Conclusie: je hebt het zelf in de hand en als je neit enorm lelijk bent is er echt wel een vent die jou ziet zitten.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zie TS dit tegen zichzelf zeggen zodat iemand het nog zegt.
Kansloos, gaan vermelden dat je het helemaal bent.
Sneu figuur, gek hè dat niemand iets van jou moet. Je bent er zeker zo één die in een gesprek alleen maar over zichzelf lult?
Kansloos figuur.
Inderdaad. Tenzij je heel lelijk bent kan uiterlijk echt geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef TomAdorson het volgende:
Wat voor mannen wil je eigenlijk aandacht van kijken, TS? Wat zijn "leuke" mannen? En waarom alleen in het dagelijkse leven zoals werk of studie?
Zelf heb ik zoiets dat ik niet zomaar een meisje ga proberen te versieren die ik niet ken. Ik ga ook niet even gezellig doen, tenzij er een reden daarvoor is. Ik heb vaker meegemaakt dat ik gezellig ging doen met een vrouw en dat ze dan dacht dat ik haar wilde versieren en daaruit problemen meekreeg.
Ook moet ik zeggen dat ik jeuk krijg bij het woord bubbly. Mensen die ik ken die hunzelf als bubbly beschrijven zijn vaak overmatig aanwezig en hyperactief en dat vind ik schijt-irritant. Liever iemand die rustig is, vooral in het begin, dan iemand die meteen moet opvallen. Ik ken genoeg meisjes die bubbly zijn die dan heel meisjesachtig gaan praten over een hello kitty agenda, wie ze allemaal knap vinden op tv en heel open zijn over hun persoonlijke problemen en onzekerheden. Ik kan me daar irriteren aan een meisje als ik dat meisje niet goed ken. Ik ken haar nog niet en ze doet al alsof we beste vrienden zijn, dat idee krijg ik bij bubbly mensen. Vaak zijn ze ook meer bezig met hunzelf en niet mijn meningen.
Ik ga ervan uit dat je uiterlijk gewoon voldoende is, maar ook al was je niet knap zijn er genoeg mannen die gewoon normaal tegen je zou doen. Dus het zou sneller aan je persoonlijkheid en uitstraling liggen. Sommige vrouwen komen vaak gewoon een beetje moeilijk bereikbaar over.
Een meisje dat ik heb leren kennen op een verjaardag omschreef mij ook als bubbly, terwijl ik juist vrij introvert ben. Gek hoe mensen dat dan anders zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet, volgens de mensen hier ben ik lelijk, dik, man, a-seksueel en bobbelig
helaas, is afhankelijk met wie ik op stap ben meestal ben ik vrij saaiquote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef the85mc het volgende:
Ik ken zulke types als jij geloof ik wel.
Je wilt hoe dan ook aandacht, dus je ben 'bubbly', springerig, komt jonger over dan je bent. Ik vind dat irritant, zeker als het gespeeld over komt. Even 'lekker gek doen' met uitgaan... Daar prik je snel doorheen.
Nee ook niet, het probleem is dat ik geen flirter/versierder ben. Ik ben speel ook geen rol of zo, het is gewoon leuk om (dirty) humor te hebben en veel te lachen etcquote:Als je met iedereen probeert te flirten dan vind ik dat een afknapper. Soms denk ik dat een meisje/vrouw met me flirt, als ze dat daarna hetzelfde doet bij een andere gast dan was het of 'standaardgedrag' dus geen flirtgedrag, of ze is kansloos op zoek. Beide zijn goede redenen om je daarna links te laten liggen.
Wees meer gefocust op jezelf, zorg dat je je vermaakt en een leuke avond hebt, dat is veel aantrekkelijker dan een bubbly rol spelen.
Wil je wel écht een relatie? Ik bedoel, je beschrijft jezelf als levensgenieter zonder enig negatief woord over je leven zónder een relatie.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
helaas, is afhankelijk met wie ik op stap ben meestal ben ik vrij saaien als ik druk doe op stap (wat best zeldzaam is) dan doe ik expres lomp om vervelende mannen af te schrikken.
Nee ik ben niet bepaald een Kim Lian of zo, ik heb wel humor, maar ik vraag nooit om aandacht (ben geen schreeuwerig type) juist verlegen. Ik ben heel vriendelijk en lief in contact, veel (glim)lachen complimenten geven etc. Mensen vragen mij vaak ook om anderen te benaderen om bijv een opdracht te voltooien of zo.
[..]
Nee ook niet, het probleem is dat ik geen flirter/versierder ben. Ik ben speel ook geen rol of zo, het is gewoon leuk om (dirty) humor te hebben en veel te lachen etc
Maar dat is het dus... je hebt bepaalde vragen niet beantwoord dat meerdere mensen jou hebben gevraagd.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
helaas, is afhankelijk met wie ik op stap ben meestal ben ik vrij saaien als ik druk doe op stap (wat best zeldzaam is) dan doe ik expres lomp om vervelende mannen af te schrikken.
Nee ik ben niet bepaald een Kim Lian of zo, ik heb wel humor, maar ik vraag nooit om aandacht (ben geen schreeuwerig type) juist verlegen. Ik ben heel vriendelijk en lief in contact, veel (glim)lachen complimenten geven etc. Mensen vragen mij vaak ook om anderen te benaderen om bijv een opdracht te voltooien of zo.
[..]
Nee ook niet, het probleem is dat ik geen flirter/versierder ben. Ik ben speel ook geen rol of zo, het is gewoon leuk om (dirty) humor te hebben en veel te lachen etc
Aaah <3quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef b4kl4p het volgende:
Maar om even serieus te reageren. Je had zo mijn collega kunnen zijn.
Bloedmooi meisje, maar komt zo afstandelijk over dat ze me het gevoel geeft dat ik een monster ben.Stiekem vond ik haar wel leuk, maar omdat ze zo mooi is val ik stil, en omdat ze zo afstandelijk is durfde ik de gok niet te nemen. Maargoed ze heeft ook een vriend weet ik nu dus dat was toch kansloos.
)
Maar goed misschien heb jij wel een beetje hetzelfde. Je doet je ding, ziet er goed uit. Lief en aardig altijd. Maar toch weet je een soort van vibe te creeren wat een ander afstoot. Onbewust, uit zenuwachtigheid ofzo.
Zelf als man heb ik dat ook wel, zie er wel goed uit. Als ik over straat loop heb ik vaak oogcontact met vrouwen, maar ik hap pas op het moment dat een vrouw het er zo dik bovenop legt dat ze me leuk vindt dat dat ook niet meer te missen is. Maargoed laat ik je topic niet kapen.
Ben wel benieuwd naar een voorbeeld van bijvoorbeeld je werk?
Hahaha jij bent echt mijn vrouwelijke spiegelbeeld. Alleen ben jij een vrouw, van mij wordt ook nog verwacht dat ik het initiatief neem.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:59 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Aaah <3
Jaaa het is voor mij echt rocket science (of ik denk te veel na), ik voel me iig net een autist op mannengebied, of ze moeten het idd dik bovenop leggen, maar dat zijn vaak de ervaren gladde mannen.
Vandaag ook weer...ik vind iemand op mijn werk wel wat hebben. we "kennen" elkaar jaren van gezicht, altijd oogcontact gehad en zo en toevallig heeft het bedrijf waar ik voor werk het zo geregeld dat ik mijn werkzaamheden zelfstandg bij hun bedrijf moet verrichten...hij is dus niet mijn collega, we hebben verder niks met elkaar te maken. Maar ik zie hem bijna elke dag toevallig/expres (weet ik het) langs mijn kamer lopen en naar binnen kijken. Vandaag ook weer....hij dacht dat ik t niet door had en toen ik opeens keek en glimlachte keek hij heel snel weg. Best jammer had graag gewild dat hij terug zou glimlachen (al weet ik dat ook niet zeker had mijn bril niet op) of in ieder geval niet weg zou kijken , dus nu voel ik me een beetje stom en afgewezen
Hahah! Ach aan de ene kant hoor je dat de vrouw initiatief moet nemen, maar wanneer je dat doet ben je weer wanhopig en needy ik snap t ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hahaha jij bent echt mijn vrouwelijke spiegelbeeld. Alleen ben jij een vrouw, van mij wordt ook nog verwacht dat ik het initiatief neem.Maargoed het vrouw zijn trekt dus ook inderdaad de gladjakkers aan.
Lastig lastig
Ik had je graag wat tips gegeven dus, maar ik probeer zelf ook nog uit te vogelen waar het mis gaat haha. Maargoed je bent niet toevallig psychologe he?
Zal dit topic eens blijven volgen want ik ben zo onderhand ook 27 en dit schiet zo niet op. Tijd voor actie.
Ok nee dan ben jij niet mijn collegaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:16 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hahah! Ach aan de ene kant hoor je dat de vrouw initiatief moet nemen, maar wanneer je dat doet ben je weer wanhopig en needy ik snap t ook niet.
Ik ben wetenschappelijk onderzoeker, werk vanuit een geestelijke gezondheidszorg instelling bij een onderzoeksinstituuut.
Werk je op een psychologen praktijk?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ok nee dan ben jij niet mijn collegaWat zie jij dan als initiatief nemen van de vrouw?
Vrouwen mogen gewoon het initiatief nemen hoor, veel mannen vinden dat juist leuk. Alleen moet je bereid zijn om net als mannen af en toe een blauwtje te lopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:16 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hahah! Ach aan de ene kant hoor je dat de vrouw initiatief moet nemen, maar wanneer je dat doet ben je weer wanhopig en needy ik snap t ook niet.
Ik ben wetenschappelijk onderzoeker, werk vanuit een geestelijke gezondheidszorg instelling bij een onderzoeksinstituuut.
Waarschijnlijk schrok hij gewoon dat jij ineens keek, heb ik zelf ook zo vaak gehad.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:59 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Aaah <3
Jaaa het is voor mij echt rocket science (of ik denk te veel na), ik voel me iig net een autist op mannengebied, of ze moeten het idd dik bovenop leggen, maar dat zijn vaak de ervaren gladde mannen.
Vandaag ook weer...ik vind iemand op mijn werk wel wat hebben. we "kennen" elkaar jaren van gezicht, altijd oogcontact gehad en zo en toevallig heeft het bedrijf waar ik voor werk het zo geregeld dat ik mijn werkzaamheden zelfstandg bij hun bedrijf moet verrichten...hij is dus niet mijn collega, we hebben verder niks met elkaar te maken. Maar ik zie hem bijna elke dag toevallig/expres (weet ik het) langs mijn kamer lopen en naar binnen kijken. Vandaag ook weer....hij dacht dat ik t niet door had en toen ik opeens keek en glimlachte keek hij heel snel weg. Best jammer had graag gewild dat hij terug zou glimlachen (al weet ik dat ook niet zeker had mijn bril niet op) of in ieder geval niet weg zou kijken , dus nu voel ik me een beetje stom en afgewezen
Waarom schrok hij dan? Of waarom schrik jij?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrok hij gewoon dat jij ineens keek, heb ik zelf ook zo vaak gehad.
Wel schattigquote:Op donderdag 12 september 2013 21:52 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Dat jij hem 'betrapte' terwijl hij naar je keek en hij zich vervolgens geen houding wist te geven.
yup. Niet als psycholoog though. Ah zo bedoel je. Ja dat had ik een tijdje terug meegemaakt.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Werk je op een psychologen praktijk?
Meteen initiatief nemen voor gesprek of toevoegen op social media/tel vragen en de man zelf uitvragen.
Ach joh je moet echt niet op iemand met een relatie gaan wachten of er iets van verwachten, niet alleen maar omdat het not done is, maar ook omdat dat genoeg over de persoon in kwestie zegt. Ik zeg geen gemiste kans gewoon wachten totdat je een single tegenkomtquote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
yup. Niet als psycholoog though. Ah zo bedoel je. Ja dat had ik een tijdje terug meegemaakt.
Superleuk meisje leren kennen op werk trip. Echt dat je dacht wow. fantastische avond gehad. Ook weer een vriend natuurlijk maar ze nam dus wel als eerste contact op na die avond.
Uiteindelijk na mailtje van mij niets meer gehoord terwijl het toch niet een raar mailtje was. Dat was wel ff zwaar kut maar goed begrijpelijk wel als ze in een vaste relatie zit.
Zo gaat dat dan altijd. Bloed dood. En ik blijf verdwaasd achter zonder een idee te hebben wat er mis is gegaan. Maar goed nu ga ik naar bed ben er morgen weer. Slaap lekker alvast!
Dat doen veel mannen. Deed ik eerder ook. Wat beter werkt als man is dan nog even keer terug kijken en beetje lachen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:52 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Dat jij hem 'betrapte' terwijl hij naar je keek en hij zich vervolgens geen houding wist te geven.
Maar gebeurt dat wegkijken bij iedereen of alleen bij specifieke mensen? Ik moet wel even zeker weten of ik interessant voor hem benquote:Op donderdag 12 september 2013 22:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat doen veel mannen. Deed ik eerder ook. Wat beter werkt als man is dan nog even keer terug kijken en beetje lachen.
Is allemaal niet zo moeilijk. Je hebt niks te verliezen. Flirten is vooral leuk en je gaat je er beter door voelen. Snap niet dat er zo spastisch over gedaan wordt.
Ik doe ook vaak dat wegkijken, vooral als het onverwachts gebeurt. Stel ik ben op werk, wil ik niet flirten of meisjes versieren, maar ik blijf een man dus ik blijf kijken naar leuke vrouwen. Als een vrouw naar mij kijkt, dan kan ik op dat moment een beetje verlegen/onzeker voelen waardoor ik snel wegkijk. Ik voel me dan "betrapt".quote:Op donderdag 12 september 2013 22:10 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Maar gebeurt dat wegkijken bij iedereen of alleen bij specifieke mensen? Ik moet wel even zeker weten of ik interessant voor hem ben
Dat kan je zo niet zeggen. Kijken hoe hij de volgende keer reageert als hij je ziet.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:10 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Maar gebeurt dat wegkijken bij iedereen of alleen bij specifieke mensen? Ik moet wel even zeker weten of ik interessant voor hem ben
Ja is zo. Misschien was het gewoon een reflex van die kerel en vroeg hij zich daarna af waarom hij direct wegkeek ipv dat hij een gesprekje aanknoopte met TS.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat doen veel mannen. Deed ik eerder ook. Wat beter werkt als man is dan nog even keer terug kijken en beetje lachen.
Is allemaal niet zo moeilijk. Je hebt niks te verliezen. Flirten is vooral leuk en je gaat je er beter door voelen. Snap niet dat er zo spastisch over gedaan wordt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:15 schreef blow... het volgende:
Als je nu naar de kroeg gaat kun je mij tegen komen, ik zit op de fiest nu
Hij heeft dit vaker gedaan en als hij me bijv ergens ziet lopen dan probeert ie me niet aan te kijken/zich ergens bezig mee te houden.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat kan je zo niet zeggen. Kijken hoe hij de volgende keer reageert als hij je ziet.
Maar als het een leuke dame is kijk ik daarna nog wel een keer. Beetje opvallend kijken kan dan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak dat wegkijken, vooral als het onverwachts gebeurt. Stel ik ben op werk, wil ik niet flirten of meisjes versieren, maar ik blijf een man dus ik blijf kijken naar leuke vrouwen. Als een vrouw naar mij kijkt, dan kan ik op dat moment een beetje verlegen/onzeker voelen waardoor ik snel wegkijk. Ik voel me dan "betrapt".
Als hij uberhaupt naar jou heeft gekeken, vond hij je wel interessant genoeg om te kijken.
Klinkt als onzekere man die zich geen houding weet te geven..quote:Op donderdag 12 september 2013 22:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hij heeft dit vaker gedaan en als hij me bijv ergens ziet lopen dan probeert ie me niet aan te kijken/zich ergens bezig mee te houden.
Jullie kijken tenminste, leuke mannen durf ik niet eens aan te kijken....laat staan wegkijkenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak dat wegkijken, vooral als het onverwachts gebeurt. Stel ik ben op werk, wil ik niet flirten of meisjes versieren, maar ik blijf een man dus ik blijf kijken naar leuke vrouwen. Als een vrouw naar mij kijkt, dan kan ik op dat moment een beetje verlegen/onzeker voelen waardoor ik snel wegkijk. Ik voel me dan "betrapt".
Als hij uberhaupt naar jou heeft gekeken, vond hij je wel interessant genoeg om te kijken.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit wat gaat worden zo :pquote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt als onzekere man die zich geen houding weet te geven..
Oog wilt ook wat. Het is doodzonde om op werk te zijn of op je studie en niet te genieten van de mooi mensen om je heen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:21 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Jullie kijken tenminste, leuke mannen durf ik niet eens aan te kijken....laat staan wegkijkenik heb dan ook een hekel aan gangen,dan trek ik meestal zo'n pokerface zonder emoties en loop m voorbij.
Ik kijk natuurlijk wel maar stiekem :pquote:Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Oog wilt ook wat. Het is doodzonde om op werk te zijn of op je studie en niet te genieten van de mooi mensen om je heen.
Mannen zijn minder goed daarin. Stiekem hopen we ook betrapt te worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik kijk natuurlijk wel maar stiekem :p
Bedankt voor je originele en vernieuwende reactie.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef Friek_ het volgende:
Waarschijnlijk ben je lelijk. Succes ermee.
Geen dank. De waarheid is helaas vaak wat ordinair en plat.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Bedankt voor je originele en vernieuwende reactie.
Ja zeg dat wel, ik kan nu geen oog meer dicht doen omdat een fokker mij live vanuit zijn zolderkamertje heeft uitgemaakt voor lelijkquote:Op donderdag 12 september 2013 23:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen dank. De waarheid is helaas vaak wat ordinair en plat.
Iets om aan te werken? Of laat je jezelf de rest van je leven zo leiden door onterechte angsten?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef b4kl4p het volgende:
Maar om even serieus te reageren. Je had zo mijn collega kunnen zijn.
Bloedmooi meisje, maar komt zo afstandelijk over dat ze me het gevoel geeft dat ik een monster ben.Stiekem vond ik haar wel leuk, maar omdat ze zo mooi is val ik stil, en omdat ze zo afstandelijk is durfde ik de gok niet te nemen. Maargoed ze heeft ook een vriend weet ik nu dus dat was toch kansloos.
)
Maar goed misschien heb jij wel een beetje hetzelfde. Je doet je ding, ziet er goed uit. Lief en aardig altijd. Maar toch weet je een soort van vibe te creeren wat een ander afstoot. Onbewust, uit zenuwachtigheid ofzo.
Zelf als man heb ik dat ook wel, zie er wel goed uit. Als ik over straat loop heb ik vaak oogcontact met vrouwen, maar ik hap pas op het moment dat een vrouw het er zo dik bovenop legt dat ze me leuk vindt dat dat ook niet meer te missen is. Maargoed laat ik je topic niet kapen.
Ben wel benieuwd naar een voorbeeld van bijvoorbeeld je werk?
DAt is waar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:09 schreef duracellkonijntje het volgende:
Heb jij behoefte aan contact met alle mannen? Nee, juist. Niet alle mannen hebben behoefte aan contact met jou.
Dat je door anderen als bubbly wordt omschreven betekent toch niet dat je een rol speelt?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef the85mc het volgende:
Ik ken zulke types als jij geloof ik wel.
Je wilt hoe dan ook aandacht, dus je ben 'bubbly', springerig, komt jonger over dan je bent. Ik vind dat irritant, zeker als het gespeeld over komt. Even 'lekker gek doen' met uitgaan... Daar prik je snel doorheen.
Als je met iedereen probeert te flirten dan vind ik dat een afknapper. Soms denk ik dat een meisje/vrouw met me flirt, als ze dat daarna hetzelfde doet bij een andere gast dan was het of 'standaardgedrag' dus geen flirtgedrag, of ze is kansloos op zoek. Beide zijn goede redenen om je daarna links te laten liggen.
Wees meer gefocust op jezelf, zorg dat je je vermaakt en een leuke avond hebt, dat is veel aantrekkelijker dan een bubbly rol spelen.
Dit is fok. Bij de meeste reacties is het het resultaat vanquote:Op donderdag 12 september 2013 23:46 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, ik kan nu geen oog meer dicht doen omdat een fokker mij live vanuit zijn zolderkamertje heeft uitgemaakt voor lelijkHet is niet eerlijk
Idd! "bubbly" is ook hun term, ik had er eerder nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat je door anderen als bubbly wordt omschreven betekent toch niet dat je een rol speelt?
Bubbly betekent gewoon vrolijk, een open en enigzins onbevangen uitstraling hebben.
Niet dat je barbie, Monique Smit of inderdaad Kim Lian in person bent bent.
Hahaha! T is wel lachenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit is fok. Bij de meeste reacties is het het resultaat van
a) trollen
b) autisme
c) wereldvreemheid
d) een combinatie van bovenstaanden
Zeker iets om aan te werken, maar hoe?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iets om aan te werken? Of laat je jezelf de rest van je leven zo leiden door onterechte angsten?
Genoeg vrouwen benaderen totdat je ongevoelig wordt van de zenuwen en het eventueel als positieve spanning begint te ervarenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zeker iets om aan te werken, maar hoe?
Ik was vandaag op een andere vestigingquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ondertussen al weer geglimlacht naar je collega TS?
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen benaderen totdat je ongevoelig wordt van de zenuwen en het eventueel als positieve spanning begint te ervaren
Met haar klikt t niet, dan moet je het ook erbij laten. Er zijn genoeg vrouwen die jij mooi vindt en met wie het misshcien wel klikt. Bovendien moet je iemand met een relatie ook helemaal niet willenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een schaaldier. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus hoe haal ik mooie vrouwen van dat altaar af? Het zal iets met zelfvertrouwen van doen hebben gok ik.
Ja klopt heb je ook gelijk in. Vind het ook niet erg meer hoor. Maar goed ik moet misschien maar weer eens op stap gaan. Vandaag nog mooi meisje gezien, werkte in het restaurant waar we zaten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Met haar klikt t niet, dan moet je het ook erbij laten. Er zijn genoeg vrouwen die jij mooi vindt en met wie het misshcien wel klikt. Bovendien moet je iemand met een relatie ook helemaal willen
Flirten en aanspreken met vrouwen die je ook niet leuk vind, en ook heel veel mooie vrouwen elke week benaderenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus hoe haal ik mooie vrouwen van dat altaar af? Het zal iets met zelfvertrouwen van doen hebben gok ik.
Goed zo, genoeg visjes in de zee en met een directe collega kan alles heel awkward worden. Ik zou een keer met een vriend daar naartoe gaan en als je het durft laat je die vriend even een praatje maken en doe jij vervolgens mee en dan eerst ff aftasten of ze niet bezet is of überhaupt interesse heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja klopt heb je ook gelijk in. Vind het ook niet erg meer hoor. Maar goed ik moet misschien maar weer eens op stap gaan. Vandaag nog mooi meisje gezien, werkte in het restaurant waar we zaten.
Maar nu! Hoe pak je dat dan aan, want daar hapert het bij mij altijd al. Ik doe gewoon maar wat, en dat pakt soms wel goed uit. Maar dan heb ik dat zelf niet echt zien aankomen.
Neem nou jou voorbeeld, wat ben jij dan van plan te gaan doen met die knakker? Hoe zou jij dat aanpakken?
Als je verliefd bent wil je er maar 1, zo'n rare periode is dat helemaal niet geweestquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Goed zo, genoeg visjes in de zee en met een directe collega kan alles heel awkward worden. Ik zou een keer met een vriend daar naartoe gaan en als je het durft laat je die vriend even een praatje maken en doe jij vervolgens mee en dan eerst ff aftasten of ze niet bezet is of überhaupt interesse heeft.
Die knakker is niet mijn collega, maar ik ga daar verder ook niks mee doen. Bovendien loopt daar nog een andere hottie rond die super aardig en leuk tegen me doet. Ik doe gewoon aardig terug en stel me ervoor open, maar verwacht er verder niet veel van. Ik ben niet echt van plan om een van hen aan de haak te slaan of zo, als zij wel op mij willen jagen dan moeten ze dat zelf weten en er zelf werk van maken.![]()
Er zwemmen overal visjes, ik ga me echt niet dood staren op één, die periode heb ik al gehad
Klopt idd, maar op deze 2 ben ik niet verliefd, dat zou een beetje raar zijn aangezien ik ze ook niet kenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Als je verliefd bent wil je er maar 1, zo'n rare periode is dat helemaal niet geweest
Aangezien je in Arnhem woont probeer het in de Bloopers en anders in de buik. Ongetwijfeld goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus als je met jongens praat ben je een slet, oké.quote:Op zondag 15 september 2013 02:38 schreef PizzaMizza het volgende:
Simpel: je bent een slet en jongens weten dat. Uit je OP is op te maken dat je met veel jongens praat, je zegt het weliswaar niet direct, maar ik kan het aflezen(en volgens mij de rest ook).
Alhoewel veel jongens je wel een keer zouden doen, zullen er veel ook van je walgen. Dat kunnen net de jongens zijn die jij wel op het oog hebt.
Bovendien lees ik dat je praat over ''ik ben best ijdel en zie er altijd super verzorgd en vrouwelijk uit'', wat op mij meer neerkomt als een barbie(Oh Oh Cherso) type met veel te veel make up en korte kleren. Met deze kenmerken trek je inderdaad niet de juiste jongens aan.
Held!quote:Op zondag 15 september 2013 02:38 schreef PizzaMizza het volgende:
Simpel: je bent een slet en jongens weten dat. Uit je OP is op te maken dat je met veel jongens praat, je zegt het weliswaar niet direct, maar ik kan het aflezen(en volgens mij de rest ook).
Alhoewel veel jongens je wel een keer zouden doen, zullen er veel ook van je walgen. Dat kunnen net de jongens zijn die jij wel op het oog hebt.
Bovendien lees ik dat je praat over ''ik ben best ijdel en zie er altijd super verzorgd en vrouwelijk uit'', wat op mij meer neerkomt als een barbie(Oh Oh Cherso) type met veel te veel make up en korte kleren. Met deze kenmerken trek je inderdaad niet de juiste jongens aan.
Wat is dezequote:Op zondag 15 september 2013 02:38 schreef PizzaMizza het volgende:
Jij moet je schamen. Kijk wat jij post:quote:Op zondag 15 september 2013 10:34 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dus als je met jongens praat ben je een slet, oké.
Ik hoop dat je dronken was toen je dit postte, want wat zou jij je moeten schamen.
Dan nog doen alsof je geen slet bent. Je bewijst jezelf met elke post meer dat je je naam een eer aandoet.quote:Op zondag 15 september 2013 02:00 schreef MangoLotion het volgende:
Omg <3 net terug van de kroeg met mijn beste vriend, komen we op straat opeens die ongelooflijk knappe sexy jongen tegen die ik jaren af en toe tegenkom en die al best lang een vriendin heeft. zegt mijn beste vriend opeens hoi tegen hem (blijkbaar kent hij hem) en hij glimlacht heel lief naar me en ik naar hemhet stomme is dat ik vergeten ben om aan mijn vriend te vragen hoe hij heet en of hij nu single is, anders mag hij best iets voor mij met hem regelen DAMN
![]()
![]()
QFTquote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij moet je schamen. Kijk wat jij post:
[..]
Dan nog doen alsof je geen slet bent. Je bewijst jezelf met elke post meer dat je je naam een eer aandoet.
Tot zover je geloofwaardigheidquote:Op zondag 15 september 2013 02:00 schreef MangoLotion het volgende:
Omg <3 net terug van de kroeg met mijn beste vriend, komen we op straat opeens die ongelooflijk knappe sexy jongen tegen die ik jaren af en toe tegenkom en die al best lang een vriendin heeft. zegt mijn beste vriend opeens hoi tegen hem (blijkbaar kent hij hem) en hij glimlacht heel lief naar me en ik naar hemhet stomme is dat ik vergeten ben om aan mijn vriend te vragen hoe hij heet en of hij nu single is, anders mag hij best iets voor mij met hem regelen DAMN
![]()
![]()
Als je weet dat een deur gesloten is ga je toch ook niet proberen er doorheen te lopen? Dan moet je eerst de sleutel hebben eer je het probeert.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef suus78 het volgende:
Wat is toch mis met gesloten vrouwen? Die kunnen toch net zo goed heel leuk zijn. Snap niet dat dat meteen een reden is om niet op een vrouw af te stappen.
de drempel is hoger, bij een open vrolijke vrouw verwachten ze minder snel een afwijzing.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef suus78 het volgende:
Wat is toch mis met gesloten vrouwen? Die kunnen toch net zo goed heel leuk zijn. Snap niet dat dat meteen een reden is om niet op een vrouw af te stappen.
Als je 2 leuke dames ziet en de een ziet er lekker spontaan uit en straalt uit dat ze open staat voor contact en een tweede dame staat ergens met een vriendin in een soort "gesloten" situatie dan ga is het een logische keuze dat je op nummer 1 afgaat als man.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef suus78 het volgende:
succes met die mentaliteit van jequote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Dan nog doen alsof je geen slet bent. Je bewijst jezelf met elke post meer dat je je naam een eer aandoet.
ZOals ik al aangaf, gedraag ik me niet bepaald naar mijn leeftijdquote:Op zondag 15 september 2013 11:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tot zover je geloofwaardigheid![]()
Je lijkt wel een giegelmeisje van een jaar of 14
"hihi, een knappe jongen keek naar me"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij moet er hier één op gaan zoeken wat een slet zijn inhoudt.quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Dus ben je niet bepaald interessant voor 25-plussers.quote:Op zondag 15 september 2013 12:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
ZOals ik al aangaf, gedraag ik me niet bepaald naar mijn leeftijd
Dat zou kunnen, hoeft niet. Als ik serieus moet zijn dan kan ik dat wel zijn hoor, daar niet van.....maar ik gedraag me liever als 18/begin 20, dan ben ik echt mezelfquote:Op zondag 15 september 2013 12:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus ben je niet bepaald interessant voor 25-plussers.
quote:Op zondag 15 september 2013 12:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de drempel is hoger, bij een open vrolijke vrouw verwachten ze minder snel een afwijzing.
Ja, klopt maar hoe laat je zien dat je open staat voor contact, zodat het niet gespeeld overkomt?quote:Op zondag 15 september 2013 12:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je 2 leuke dames ziet en de een ziet er lekker spontaan uit en straalt uit dat ze open staat voor contact en een tweede dame staat ergens met een vriendin in een soort "gesloten" situatie dan ga is het een logische keuze dat je op nummer 1 afgaat als man.
Nou het is bijvoorbeeld al een heel verschil of je aan de bar staat/op de dansvloer staat of ergens zit...En zo is het ook een verschil of je een beetje om je heen kijkt/oogcontact zoekt of de hele tijd alleen met elkaar/je vriendinnen groepje bezig bent.quote:Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ja, klopt maar hoe laat je zien dat je open staat voor contact, zodat het niet gespeeld overkomt?
Kijk, wanneer ze contact zoeken doe ik heel spontaan, maar daar vóór weet ik niet hoe ik een "open houding" moet aannemen.
Klopt, maar om je heen kijken vind ik altijd zo wanhopig overkomen....quote:Op zondag 15 september 2013 22:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nou het is bijvoorbeeld al een heel verschil of je aan de bar staat/op de dansvloer staat of ergens zit...En zo is het ook een verschil of je een beetje om je heen kijkt/oogcontact zoekt of de hele tijd alleen met elkaar/je vriendinnen groepje bezig bent.
Je hoeft niet om je heen te kijken als in, elke man aankijken...maar als je een leuke gast ziet is 2/3 x net ff iets te lang aankijken al meer dan genoeg hoor. Tenzij het een pussy is.quote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Klopt, maar om je heen kijken vind ik altijd zo wanhopig overkomen....
En ja ik sta vaak op de dansvloer, maar dan komen de meest gare mannen me lastigvallen....aan de bar ben ik niet vaak aangesproken en als dat zo was, dan waren dat geen vreemden maar bijv toevallig een broer van een kennis, die het aandurfde om een gesprek te beginen
Ja maar toch ook jammer, want wie weet hoe goed je klikt met die anderequote:Op zondag 15 september 2013 12:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je 2 leuke dames ziet en de een ziet er lekker spontaan uit en straalt uit dat ze open staat voor contact en een tweede dame staat ergens met een vriendin in een soort "gesloten" situatie dan ga is het een logische keuze dat je op nummer 1 afgaat als man.
Haha dat gevoel heb ik ook altijd. Alsof je staat te wachten tot eens iemand op je af komt.quote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
En ja ik sta vaak op de dansvloer, maar dan komen de meest gare mannen me lastigvallen....aan de bar ben ik niet vaak aangesproken en als dat zo was, dan waren dat geen vreemden maar bijv toevallig een broer van een kennis, die het aandurfde om een gesprek te beginen
Dit, ik moet er niet aan denken zeg, zo'n giechelende halve tiener als vriendin. En dan aankomen met ik ben bubly en ik zie er goed uit, shit, alles wordt teniet gedaan door het kinderachtige gedrag van TSquote:Op zondag 15 september 2013 12:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus ben je niet bepaald interessant voor 25-plussers.
Inderdaad, ik krijg een beeld van haar waar ik kriebels van krijgquote:Op maandag 16 september 2013 17:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, ik moet er niet aan denken zeg, zo'n giechelende halve tiener als vriendin. En dan aankomen met ik ben bubly en ik zie er goed uit, shit, alles wordt teniet gedaan door het kinderachtige gedrag van TS
Andersom ook nietquote:Op maandag 16 september 2013 16:44 schreef suus78 het volgende:
[..]
Ja maar toch ook jammer, want wie weet hoe goed je klikt met die andere
Ik heb niet het idee dat als ik om me heen loop te kijken de hele tijd, dat dan wel mannen op me afkomen eerlijk gezegd. Ze komen gewoon uberhaupt nooit op me af.quote:Op maandag 16 september 2013 18:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Andersom ook niet
En daarbij zullen de meeste mensen afgaan op degene waarvan ze verwachten dat diegene er het meest voor open staat.
Maar leg vooral de schuld buiten jezelf neer! Dan komt het allemaal vanzelf goed!En vooral niet laten merken dat je openstaat voor contact omdat je zelf vindt dat dat wanhopig overkomt.
Niet om je heen kijken....aankijken...quote:Op maandag 16 september 2013 19:39 schreef suus78 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat als ik om me heen loop te kijken de hele tijd, dat dan wel mannen op me afkomen eerlijk gezegd. Ze komen gewoon uberhaupt nooit op me af.
Hmm..ja daar heb ik meer moeite mee moet ik toegeven. Nee, ik ben niet lelijk,quote:Op maandag 16 september 2013 19:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Niet om je heen kijken....aankijken...
Dat is voor mannen een soort van groen licht teken...maar misschien ben je niet aantrekkelijk (zou ook kunnen)
Ja idd, straks denken ze dat je wanhopig/creepy bent...ik voel me dan zo ongemakkelijkquote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef suus78 het volgende:
[..]
Hmm..ja daar heb ik meer moeite mee moet ik toegeven. Nee, ik ben niet lelijk,
Zei ze niet.quote:Op maandag 16 september 2013 17:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, ik moet er niet aan denken zeg, zo'n giechelende halve tiener als vriendin. En dan aankomen met ik ben bubly en ik zie er goed uit, shit, alles wordt teniet gedaan door het kinderachtige gedrag van TS
Is aantrekkelijk niet vrij subjectief?quote:Op maandag 16 september 2013 19:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Niet om je heen kijken....aankijken...
Dat is voor mannen een soort van groen licht teken...maar misschien ben je niet aantrekkelijk (zou ook kunnen)
Dat bedoel ik dus..en blijkbaar lukt het die wel om de aandacht te trekkenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is aantrekkelijk niet vrij subjectief?
En ik zie zelfs de meest middelmatige meisjes met de uitstraling van een grijze muis overal met vriendjes, dus tenzij je gruwelijk lelijk bent zie ik niet hoe dit een probleem kan zijn.
Een normale-slanke vrouw met lang haar en geen ernstige pukkels of gebitsafwijkingen is al gauw gemiddeld of iig aantrekkelijk voor genoeg mensen.
Je komt gewoon saai over en mensen willen met uitgaan plezier makenquote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Minimaal 80% van de mannen en vrouwen heeft geen uitstraling, maar aangezien ze zelf niet veel moeite doen nemen ze ook genoeg met minder. Daarom hebben veel mensen een relatie..quote:Op woensdag 18 september 2013 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is aantrekkelijk niet vrij subjectief?
En ik zie zelfs de meest middelmatige meisjes met de uitstraling van een grijze muis overal met vriendjes, dus tenzij je gruwelijk lelijk bent zie ik niet hoe dit een probleem kan zijn.
Een normale-slanke vrouw met lang haar en geen ernstige pukkels of gebitsafwijkingen is al gauw gemiddeld of iig aantrekkelijk voor genoeg mensen.
Dat idee krijg ik ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je komt gewoon saai over en mensen willen met uitgaan plezier maken
[..]
Minimaal 80% van de mannen en vrouwen heeft geen uitstraling, maar aangezien ze zelf niet veel moeite doen nemen ze ook genoeg met minder. Daarom hebben veel mensen een relatie..
Hoe "zorg" je voor een een aantrekkelijke uitstraling dan? Daar heb je toch geen controle over?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je komt gewoon saai over en mensen willen met uitgaan plezier maken
[..]
Minimaal 80% van de mannen en vrouwen heeft geen uitstraling, maar aangezien ze zelf niet veel moeite doen nemen ze ook genoeg met minder. Daarom hebben veel mensen een relatie..
Niet zuur kijken, want zo kijken lesbo's ook altijd omdat ze geen pik krijgen.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:01 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hoe "zorg" je voor een een aantrekkelijke uitstraling dan? Daar heb je toch geen controle over?
Nja opzich..ik vind wel als ik sommige vrouwen soms zie doen..dat ze zich enorm lopen aan te stellen..naar mannen toe dan..en heb het idee dat mannen dat wel leuk vinden.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:01 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hoe "zorg" je voor een een aantrekkelijke uitstraling dan? Daar heb je toch geen controle over?
Ja ik ook, maar ik weiger me tot dat niveau te denigreren voor een beetje aandacht....quote:Op woensdag 18 september 2013 17:40 schreef suus78 het volgende:
[..]
Nja opzich..ik vind wel als ik sommige vrouwen soms zie doen..dat ze zich enorm lopen aan te stellen..naar mannen toe dan..en heb het idee dat mannen dat wel leuk vinden.
bij mij komt dat zo geforceerd en onnatuurlijk erover dat t beter is als ik dat niet doequote:Op woensdag 18 september 2013 18:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom stappen jullie zelf nooit op iemand af? Ipv te klagen dat niemand bij jou komt
Omdat ik bij voorbaat denk dat ze me wel niet leuk zullen vinden.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom stappen jullie zelf nooit op iemand af? Ipv te klagen dat niemand bij jou komt
Foto om te beoordelen? Maar je bent nu 43 toch? Dus waarom houdt dit je nog bezig?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:03 schreef suus78 het volgende:
Het is gewoon..ik ben nogal onzeker als het om mannen gaat. Naar mijn idee heb ik het nooit goed gedaan bij ze (even generaliseren).Ze gingen altijd op vriendinnen af, werden verliefd op mijn vriendinnen. Als we op vakantie gingen en we kwamen een groepje jongens tegen..dan had iedereen een jongen behalve ik. Klinkt best zielig zo, maar zo bedoel ik het niet. Het is alsof ik iets mis waar mannen doorgaans op af komen. Ik ben absoluut niet lelijk, dus dat is het echt niet.
Ik ben nog lang geen 43quote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Foto om te beoordelen? Maar je bent nu 43 toch? Dus waarom houdt dit je nog bezig?
En ja, wat mensen zeggen... vrouwen met een gesloten houding/uitstraling worden veel minder snel aangesproken. Waarom, vraag je? Weet hoe kut het is om afgewezen te worden? Daarom kiezen mannen voor de open, vriendelijk uitstraling. Ook al wordt je afgewezen door een vriendelijke meisje, doet ze dat op een vriendelijke manier waardoor je geen pijn voelt.
Oh, dus je komt niet uit '78?quote:
Nou ik heb meisje 2 liever die gewoon eerlijk is. Maar natuurlijk in real life zou ik helemaal niet door hebben dat meisje 1 mij belachelijk maakt bij haar vriendinnen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef suus78 het volgende:
Maar wat heb je dan als man liever? Meisje 1. Dat je aandacht eigenlijk helemaal niet leuk vindt, je achter je rug om belachelijk maakt bij haar vriendinnen, maar wel tegen jou doet alsof ze het wel leuk vindt allemaal. Of meisje 2. waarbij je gewoon meteen al merkt of ze je leuk vindt of niet.
Ik ben namelijk meer van het laatste, maar ik heb het idee dat meisje 1 juist meer gewaardeerd wordt (in mijn omgeving).
Ik weet het probleem. Als de meest gare mannen jou lastigvallen heb je in ieder geval de uitstraling dat je makkelijk bent (anders doen ze 't echt niet) en waarschijnlijk zie je d'r goedkoop/asociaal uit. Of je bent gewoon lelijk maar wel raakbaar voor een keertje en hebt het zelf niet door. Omdat geen enkele man je aandacht geeft, je lijkt te negeren en het schorremorrie op je afkomt (voor seks).quote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee hoor, gare mannen spreken iedereen aan, ongeacht uitstraling. Geloof mij maar, ik ben een man.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ik weet het probleem. Als de meest gare mannen jou lastigvallen heb je in ieder geval de uitstraling dat je makkelijk bent (anders doen ze 't echt niet) en waarschijnlijk zie je d'r goedkoop/asociaal uit. Of je bent gewoon lelijk maar wel raakbaar voor een keertje en hebt het zelf niet door. Omdat geen enkele man je aandacht geeft, je lijkt te negeren en het schorremorrie op je afkomt (voor seks).
Ja, ik ben wel wat gesloten ja..quote:Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Oh, dus je komt niet uit '78?
Hmm nou ja jouw probleem is denk ik dat je gesloten overkom? Wat gebeurt er als je een jongen zelf aanspreekt?
Wat een bijzonder sympathieke post dit, je laat jezelf zo wel kennen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ik weet het probleem. Als de meest gare mannen jou lastigvallen heb je in ieder geval de uitstraling dat je makkelijk bent (anders doen ze 't echt niet) en waarschijnlijk zie je d'r goedkoop/asociaal uit. Of je bent gewoon lelijk maar wel raakbaar voor een keertje en hebt het zelf niet door. Omdat geen enkele man je aandacht geeft, je lijkt te negeren en het schorremorrie op je afkomt (voor seks).
Laatste natuurlijk. Veel liever.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:19 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Nou ik heb meisje 2 liever die gewoon eerlijk is. Maar natuurlijk in real life zou ik helemaal niet door hebben dat meisje 1 mij belachelijk maakt bij haar vriendinnen.
Als ik wist wat ze achter mijn rug uitspookte zou ik haar nooit meer spreken. Maar doordat ik dat niet door zou hebben zou ik meisje 1 zien als een meisje dat het allemaal wel leuk vind.
Maar wat denk jij over deze? Heb je liever man 1 die jou aanspreekt met gladde praatjes maar eigenlijk geen donder geef om wie je bent maar alleen wil neuken om later op te scheppen bij zijn vrienden, of man 2 die niet direct met gladde praatjes komt maar rustig aan doet, maar wel 100% voor je gaat als hij eenmaal weet dat hij je leuk vindt?
Maar als er een goedkope Shaniqua op de dansvloer staat en daarnaast een fatsoenlijke Sophie, gaan ze wel voor de goedkope Shaniqua want ze weten dat ze daar succes bij hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Nee hoor, gare mannen spreken iedereen aan, ongeacht uitstraling. Geloof mij maar, ik ben een man.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:29 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Maar als er een goedkope Shaniqua op de dansvloer staat en daarnaast een fatsoenlijke Sophie, gaan ze wel voor de goedkope Shaniqua want ze weten dat ze daar succes bij hebben.
Met alle respect, maar als zoiets vaak voorkomt is d'r gewoon iets mis met je uitstraling. Ik krijg echt nooit gare kerels achter mij aan (die geven echt aandacht aan ander soort types) en ik krijg juist meer de normale knappe leuke studentjes. Niet om arrogant te doen, maar zo is 't wel.
Het is zo en niet anders. Jij wil volgens mij graag lezen hier dat je erg aantrekkelijk bent en dat mannen niet durven, maar dat is onzin. Het ligt gewoon aan je uiterlijk/uitstraling. En das negatief. Jammer voor je.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Wat een bijzonder sympathieke post dit, je laat jezelf zo wel kennen.
Waarom iemand niet vriendschappelijk aanspreken? Dan kan je ook niet afgewezen worden en als die jongen jou leuk vind gaat hij je wel op den duur versieren.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef suus78 het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel wat gesloten ja..
Zelf aanspreken doe ik eigenlijk niet, omdat ik dus ook bang ben voor afwijzing haha.
Zit wel een punt van waarheid in.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Wat een bijzonder sympathieke post dit, je laat jezelf zo wel kennen.
Prima als jij dat zo vindt hoor, ieder zijn mening...quote:Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Het is zo en niet anders. Jij wil volgens mij graag lezen hier dat je erg aantrekkelijk bent en dat mannen niet durven, maar dat is onzin. Het ligt gewoon aan je uiterlijk/uitstraling. En das negatief. Jammer voor je.
Vroeger in mijn player dagen sprak ik iedereen aan, ongeacht uitstraling. Als ik haar mooi vond, sprak ik haar aan. Lieve studentjes of breezerslet uitstraling maakte niet uit. Die lieve studentjes waren net zo makkelijk als de breezerslet uitstraling.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zit wel een punt van waarheid in.
Het zijn geen frustraties of issues, het is de waarheid. Als dit voor jou gangbaar is, dan is er - echt heel simpel - iets met je uiterlijk aan de hand. Of je bent lelijk of je uitstraling is zeer negatief. Als jij een normaal leuk mooi meisje bent en je hebt een beetje een open houding, heb je dit soort issues niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Prima als jij dat zo vindt hoor, ieder zijn mening...
Maar waar ik toch wel blij om ben, is dat ik mijn eigen issues en frustraties niet zo maar op andere users (die ik nooit gezien heb) hoef af te reageren. Godzijdank.
Maar ben jij een eng kereltje dan? Want daar hebben we 't over.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:36 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Vroeger in mijn player dagen sprak ik iedereen aan, ongeacht uitstraling. Als ik haar mooi vond, sprak ik haar aan. Lieve studentjes of breezerslet uitstraling maakte niet uit. Die lieve studentjes waren net zo makkelijk als de breezerslet uitstraling.
Nee, dat niet. Maar wat bedoelen jullie met gare mannen dan? Gewoon gladde praters die een makkelijke meisje zoeken toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Maar ben jij een eng kereltje dan? Want daar hebben we 't over.
Zij weet niet waar zij het over heeft...haar post is gebaseerd op vooroordelen en stereotypen en ze doet denigrerend naar mensen met een andere huidskleur die toevallig zo heten, best triest.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zit wel een punt van waarheid in.
Neuh, gewoon de kanslozen die niet van aanpakken weten. Als zulke mannen altijd op je afkomen en verder niets, ja, dan ligt het sowieso aan je uiterlijk/uitstraling. Nothing else. En nu ben ik weg.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:39 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wat bedoelen jullie met gare mannen dan? Gewoon gladde praters die een makkelijke meisje zoeken toch?
Yeah right, gare mannen die je op de dansvloer komen lastigvallen? En nu ineens zijn het nette mannen? Nog nooit nette mannen gezien die vrouwen lastigvallen op de dansvloer.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:42 schreef MangoLotion het volgende:
De "gare" mannen die ik beschrijf zijn gewoon normale nette mannen/jongens, die gewoon niet mijn type zijn, maar zich wel uitsloven en te veel moeite en daarom vind ik ze gaar. Andere vrouwen zouden daar misschien een moord voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |