Waarom moet je per se afstandelijk doen als je er goed uitziet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:05 schreef Seam het volgende:
Lief en bubbly () betekent meestal niet knap en afstandelijk.
Zie TS dit tegen zichzelf zeggen zodat iemand het nog zegt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:02 schreef MangoLotion het volgende:
Oké, ik ben best ijdel en zie er altijd super verzorgd en vrouwelijk uit en word vaak beschreven als een mooie meid. Toch denken sommige mensen dat ik onterecht "verwend" ben en een "prinsesje", terwijl ze me eigenlijk helemaal niet kennen.
Hahahaha!! nee vrolijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef porsche1 het volgende:
En wat is "bubbly"?
Een nieuwe variant van Chubby?
als je knap was geweest had je dat ook wel gehoord hoorquote:
Huh? Dat zeg ik helemaal niet. Mannen knappen op je af omdat je niet sexy bent en te schuchter, althans zo klinkt het.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom moet je per se afstandelijk doen als je er goed uitziet?
Waarom doe je zo onaardig. Ik probeer gewoon op een objectieve mAnier aan te geven dat anderen me niet onaantrekkelijk vinden en dat het waarschijnlijk niet aan mijn uiterlijk ligt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zie TS dit tegen zichzelf zeggen zodat iemand het nog zegt.
Kansloos, gaan vermelden dat je het helemaal bent.
Sneu figuur, gek hè dat niemand iets van jou moet. Je bent er zeker zo één die in een gesprek alleen maar over zichzelf lult?
Kansloos figuur.
Sorry.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:12 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig. Ik probeer gewoon op een objectieve mAnier aan te geven dat anderen me niet onaantrekkelijk vinden en dat het waarschijnlijk niet aan mijn uiterlijk ligt.
denk je dat anderen je mooi vinden of zeggen ze dat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:12 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig. Ik probeer gewoon op een objectieve mAnier aan te geven dat anderen me niet onaantrekkelijk vinden en dat het waarschijnlijk niet aan mijn uiterlijk ligt.
Sorry nogmaals.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef MangoLotion het volgende:
Ik snap ook heel gOed dat jullie het lastig vinden om hierop te antwoorden omdat jullie me irl niet gezien hebben. Maar stel het zou niet aan mijn uiterlijk liggen, waar zou het dan wel aan liggen?
als het niet aan je uiterlijk ligt ga je waarschijnlijk naar een gaybar of een kroeg waar je alleen bent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef MangoLotion het volgende:
Ik snap ook heel gOed dat jullie het lastig vinden om hierop te antwoorden omdat jullie me irl niet gezien hebben. Maar stel het zou niet aan mijn uiterlijk liggen, waar zou het dan wel aan liggen?
Misschien aan je arrogantie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef MangoLotion het volgende:
Zeggen ze, ik krijg Ook wel aandacht maar niet van de mannen van wie ik aandacht wil krijgen. Ik ben eental jaar terug ook gevraagd als model (voor reclame, geen catwalk of zo) dus ik denk niet dat mijn uiterlijk echt een rol speeltquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:13 schreef blow... het volgende:
[..]
denk je dat anderen je mooi vinden of zeggen ze dat?
waar wil je aandacht van dan? J kledingstijl etc trekt bepaalde mensen aan...quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zeggen ze, ik krijg Ook wel aandacht maar niet van de mannen van wie ik aandacht wil krijgen. Ik ben eental jaar terug ook gevraagd als model (voor reclame, geen catwalk of zo) dus ik denk niet dat mijn uiterlijk echt een rol speelt
Ik heb het niet over de kroeg, maar in het dagelijkse leven, bijv op m'n werkquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:17 schreef blow... het volgende:
[..]
als het niet aan je uiterlijk ligt ga je waarschijnlijk naar een gaybar of een kroeg waar je alleen bent.
Niet gemeen bedoeld, maar ga eens eegens anders uit.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:19 schreef trovey het volgende:
Is het al weer uit?![]()
SEX / Ik zit in een relatie en zie de pil en andere zooi niet meer zitten
verwacht je nou echt dat collega's met jou gaan fliren? Het zijn collegas he.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kroeg, maar in het dagelijkse leven, bijv op m'n werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |