Sexen om je vruchtbare dagen heen. Maarja, dan nog heb je kans om zwanger te raken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:20 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb sinds kort weer een relatie, en hoewel ik absoluut geen kinderen wil, wil ik ook absoluut niet meer aan de pil en ook geen spiraaltje...ik wil gewoon een andere, natuurlijke oplossing zonder te veel rotzooi in mijn lichaam te doen (en nee geen sterilisatie).
Wie van jullie zit een relatie en is met de pil gestopt (en gebruikt geen spiraaltje)? hoe lossen jullie dat op?
Thnx
Ik wil normaal kunnen menstrueren...quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef WatskeZegt het volgende:
Hij met condoom?
Trouwens waarom geen spiraaltje? Veel vrouwen (waaronder ook mijn vriendin) zijn hier erg over te spreken!
Geef dat maar op, want de gangbare natuurlijke reactie op volgeblaft worden is een zwangerschap. Elke vorm van anticonceptie is onnatuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:20 schreef MangoLotion het volgende:
ik wil gewoon een andere, natuurlijke oplossing
het idee dat je niet kan menstrueren vind ik gewoon engquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:26 schreef oLexie het volgende:
Neem gewoon een spiraal, als die goed pak merk je behalve het zetten vrijwel niets van. Volgens mijn huisarts gaat het maar bij 1 op de 10 vrouwen mis (die hem weer late verwijderen) en ik was daar 1 van maar ik ben blij dat ik het wel geprobeerd heb.
Waarom de pil dan niet? Kun je gewoon menstrueren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
het idee dat je niet kan menstrueren vind ik gewoon eng
En dit, heel belangrijk. Je wilt hem niet naaien met opeens een kind.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef Romanus het volgende:
Informeer in ieder geval je vriend eerst voordat je gestopt bent
Met de pil kan dat toch gewoon....quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
het idee dat je niet kan menstrueren vind ik gewoon eng
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Voor het zingen de kerk uit. 100% gegarandeerd niet zwanger.
Sowieso, ik zit zelf ook absoluut niet op een kind te wachtenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef oLexie het volgende:
[..]
En dit, heel belangrijk. Je wilt hem niet naaien met opeens een kind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |