Sexen om je vruchtbare dagen heen. Maarja, dan nog heb je kans om zwanger te raken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:20 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb sinds kort weer een relatie, en hoewel ik absoluut geen kinderen wil, wil ik ook absoluut niet meer aan de pil en ook geen spiraaltje...ik wil gewoon een andere, natuurlijke oplossing zonder te veel rotzooi in mijn lichaam te doen (en nee geen sterilisatie).
Wie van jullie zit een relatie en is met de pil gestopt (en gebruikt geen spiraaltje)? hoe lossen jullie dat op?
Thnx
Ik wil normaal kunnen menstrueren...quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef WatskeZegt het volgende:
Hij met condoom?
Trouwens waarom geen spiraaltje? Veel vrouwen (waaronder ook mijn vriendin) zijn hier erg over te spreken!
Geef dat maar op, want de gangbare natuurlijke reactie op volgeblaft worden is een zwangerschap. Elke vorm van anticonceptie is onnatuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:20 schreef MangoLotion het volgende:
ik wil gewoon een andere, natuurlijke oplossing
het idee dat je niet kan menstrueren vind ik gewoon engquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:26 schreef oLexie het volgende:
Neem gewoon een spiraal, als die goed pak merk je behalve het zetten vrijwel niets van. Volgens mijn huisarts gaat het maar bij 1 op de 10 vrouwen mis (die hem weer late verwijderen) en ik was daar 1 van maar ik ben blij dat ik het wel geprobeerd heb.
Waarom de pil dan niet? Kun je gewoon menstrueren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
het idee dat je niet kan menstrueren vind ik gewoon eng
En dit, heel belangrijk. Je wilt hem niet naaien met opeens een kind.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef Romanus het volgende:
Informeer in ieder geval je vriend eerst voordat je gestopt bent
Met de pil kan dat toch gewoon....quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Voor het zingen de kerk uit. 100% gegarandeerd niet zwanger.
Sowieso, ik zit zelf ook absoluut niet op een kind te wachtenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef oLexie het volgende:
[..]
En dit, heel belangrijk. Je wilt hem niet naaien met opeens een kind.
een vrouwencondoomquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef Luxuria het volgende:
Condoom??
Vrouwencondoom?
Er zijn weinig andere opties als jij geen zooi in je lichaam wilt.
risico's en bijwerkingen...bovendien kan ik er niet goed tegenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom de pil dan niet? Kun je gewoon menstrueren.
Sperma is ook zooi in haar lichaamquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een vrouwencondoomdat is toch ook zooi in haar lichaam?
ik zou het echt nooit met een vrouwencondoom doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Sperma is ook zooi in haar lichaamEen piemel is ook zooi in haar lichaam
Misschien moet ze maar helemaal geen seks meer hebben.
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zou het echt nooit met een vrouwencondoom doen
Met de blote sabel bedoel je?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Ik heb dan ook geen probleem met de pil en een normaal condoom.
Alhoewel, liever zonder condoom natuurlijk als je beiden getest bent.
Precies, gewoon puur natuurquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Met de blote sabel bedoel je?
Ervaring zegt mij van niet.. 2x ...quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
Als je voor het zingen de kerk uit gaat is de kans op zwangerschap toch ook minimaal? In voorvocht zitten geen zaadcellen.
Zelfbeheersing net voor je hoogtepunt... Dat gaat een keertje fout.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
Als je voor het zingen de kerk uit gaat is de kans op zwangerschap toch ook minimaal? In voorvocht zitten geen zaadcellen.
Wel extra spannend op die manierquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfbeheersing net voor je hoogtepunt... Dat gaat een keertje fout.
Pessarium is idd wel een goede als je geen hormonen of condoom wilt. Koperspiraaltje lijkt mij dan weer niks. Teveel verhalen gehoord van ingegroeide spiraaltjes en de problemen die daarvan kunnen komen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:12 schreef miss_sly het volgende:
Bij een koperspiraal heb je geen hormonen en blijft je cyclus gewoon puur natuur, dacht ik. Andere optie misschien een pessarium.
Wat als je nu na anderhalf jaar toch opeens een kind wil?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:23 schreef Deceit het volgende:
Staafje in je arm duh, opgelost
http://www.anticonceptie.nl/implanon-nxt
Dan moet je geen staafje nemen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat als je nu na anderhalf jaar toch opeens een kind wil?
Je menstrueert gewoon met een spiraaltje hoor?? Alleen wel minderquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat wordt doorgaans niet echt aangeraden, mijn huisarts heeft die vijf keer gezet en daarvan er vier weer verwijderd. Daarna is hij gestopt met die dingen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:23 schreef Deceit het volgende:
Staafje in je arm duh, opgelost
http://www.anticonceptie.nl/implanon-nxt
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ervaring zegt mij van niet.. 2x ...
Gelukkig optijd bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |