Sommigen zijn geen collega'squote:Op dinsdag 10 september 2013 01:20 schreef blow... het volgende:
[..]
verwacht je nou echt dat collega's met jou gaan fliren? Het zijn collegas he.
verwacht maar gewoon niet dat jij op je werk veel geflirt gaat worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:24 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Sommigen zijn geen collega's
Ze zien je als een collega en niet als een potentiële partner...of ga jij er van uit dat alle mannen jou oh zo aantrekkelijk moeten vinden dat ze wel moeten flirten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kroeg, maar in het dagelijkse leven, bijv op m'n werk
Oké op de universiteit danquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:25 schreef blow... het volgende:
[..]
verwacht maar gewoon niet dat jij op je werk veel geflirt gaat worden.
Je verwacht binnenkort weer vrijgezel te zijn en begint alvast weer te oefenen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Oké op de universiteit dan
Het lijk wel alsof ik alleen maar kans maak bij 18 jarigen en 22 jarigen.
Klopt klopt en nee ik ben absoluut geen victoria's secret model of zoquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze zien je als een collega en niet als een potentiële partner...of ga jij er van uit dat alle mannen jou oh zo aantrekkelijk moeten vinden dat ze wel moeten flirten?
hoe oud ben je zelfquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Oké op de universiteit dan
Het lijk wel alsof ik alleen maar kans maak bij 18 jarigen en 22 jarigen.
Als mensen fijn samen werken kunnen ze vaker samen werken, praten over hobbies enzo en daar een relatie uit krijgen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:29 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Klopt klopt en nee ik ben absoluut geen victoria's secret model of zo![]()
Maar hoe komt het dat veel relaties op het werk ontstaan als niemand met elkaar wilt flirten?
25+ want dat ben ik zelf ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:28 schreef NaturalHerbs het volgende:
En wat voor gozer zoek je, welke leeftijd ongeveer?
Misschien moet je ook niet van uitgaan dat veel relaties op het werk ontstaan...mijn ervaring is toch wel dat dat reuze meevalt...of tegenvalt...al naar gelang je verwachting.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:29 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Klopt klopt en nee ik ben absoluut geen victoria's secret model of zo![]()
Maar hoe komt het dat veel relaties op het werk ontstaan als niemand met elkaar wilt flirten?
ah, dan blijft er nog maar een kleine groep over inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
25+ want dat ben ik zelf ook
Daar zit wel wat in...ik wil gewoon heel graag door iedereen leuk lief en aardig gevonden worden en voel vaak dat ik gefaald heb als dat niet zo isquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Je verwacht binnenkort weer vrijgezel te zijn en begint alvast weer te oefenen?
Je moet misschien gewoon wat minder de verwachting hebben dat alle mannen jou interessant genoeg vinden.![]()
Gewwon over een jaar of 15 wachten dan komen ze vanzelf weer op de markt....met aanhang in de vorm van kinderen en een ex dat dan wel weer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:32 schreef blow... het volgende:
[..]
ah, dan blijft er nog maar een kleine groep over inderdaad
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:32 schreef blow... het volgende:
[..]
ah, dan blijft er nog maar een kleine groep over inderdaad
Je kunt ook aardig gevonden worden zonder dat men met je flirt hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in...ik wil gewoon heel graag door iedereen leuk lief en aardig gevonden worden en voel vaak dat ik gefaald heb als dat niet zo is
kinderenquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewwon over een jaar of 15 wachten dan komen ze vanzelf weer op de markt....met aanhang in de vorm van kinderen en een ex dat dan wel weer.
De meesten mannen (en vrouwen) zitten dan in een vaste relatie.quote:
dat 25+vaak niet meer echt flirterig is maar op zoek naar een vaste relatie of hebben er al een,quote:
Dan is het zaak om zo snel mogelijk aan de vrouw te komen...en/of een vrouw tegen te komen die dezelfde mening heeft over kinderen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:34 schreef blow... het volgende:
[..]
kinderen![]()
Als ik een dik lelijk vretend jankend aandachtshoerig organisme in huis wil ga ik wel bij mijn zusje wonen
Ah zo thnx voor je uitlegquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:35 schreef blow... het volgende:
[..]
dat 25+vaak niet meer echt flirterig is maar op zoek naar een vaste relatie of hebben er al een,
je hoeft ook niet meteen alles te zeggen ofzo, maar flirten gaat hem niet meer worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:36 schreef MangoLotion het volgende:
Maargoed, als ik eerlijk ben, ben ik volgens mij in het begin ook niet bepaald open naar (leuke) mannen
Groot gelijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:34 schreef blow... het volgende:
[..]
kinderen![]()
Als ik een dik lelijk vretend jankend aandachtshoerig organisme in huis wil ga ik wel bij mijn zusje wonen
Dat klInkt wel heel extreem :pquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:36 schreef blow... het volgende:
[..]
je hoeft ook niet meteen alles te zeggen ofzo, maar flirten gaat hem niet meer worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |