ik heb wel een ex maar toen ik die had wilde ik single zijn>mezelf omgedoopt naar single > ik wil weer een relatie maar mijn ex zit nu aan de xtc en da vind ik een enorme afknapperquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is het zaak om zo snel mogelijk aan de vrouw te komen...en/of een vrouw tegen te komen die dezelfde mening heeft over kinderen.
Mooi, zijhn blow en jij voor elkaar gemaakt...alleen jammer dat je al in een relatie zit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Ik moet er ook niks van hebben
daten? Ik ben 16 jaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Ik moet er ook niks van hebben
Dat is te ingewikkeld voor dit tijdstip.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:38 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb wel een ex maar toen ik die had wilde ik single zijn>mezelf omgedoopt naar single > ik wil weer een relatie maar mijn ex zit nu aan de xtc en da vind ik een enorme afknapper
wss wat minder, maar ik flirt ook nie met meisjes in een relatie dus misschien is dat hetquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat klInkt wel heel extreem :p
quote:
1. Ik wilde single zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is te ingewikkeld voor dit tijdstip.
rechts van de post is blauw of rood, blauw is man, maar bij jou staat he verkeerdquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik zit nu op tel op fok, wist niet dat je een man was
Wanneer ik single ben hoor ik ook vaak dat ik gereserveerd ben alsof ik in een relatie zitquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:39 schreef blow... het volgende:
[..]
wss wat minder, maar ik flirt ook nie met meisjes in een relatie dus misschien is dat het
ik volg je niet meer (sorryquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:41 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Wanneer ik single ben hoor ik ook vaak dat ik gereserveerd ben alsof ik in een relatie zit
4 is verstandig, je wilt niet verwikkeld raken in die ellendequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:40 schreef blow... het volgende:
[..]
1. Ik wilde single zijn
2 ik heb het uitgemaakt
3 ik mis haar
4 ik wil haar niet terug wan ze zit aan de xtc
klopt, maar aan de andere kant vind ik het ook best zielig voor haar zelfquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:42 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
4 is verstandig, je wilt niet verwikkeld raken in die ellende
aah oke. Weet je hoe dit komt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:44 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat mannen vaak denken dat ik bezet ben, ook wanneer dat niet zo is
kan, maar als je zelf begint lijkt me niet dat dat het geval is?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee, misschien door terughoudend gedrag?
Nee is beter zo, je moet straks niet met spijt terugkijken naar een verkeerde beslissing en medelijden krijgen met jezelf omdat je erin bent meegesleurd. Zonde van je tijd en energie, je bent nog zo jong, mits je echt 16 bentquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:46 schreef blow... het volgende:
[..]
klopt, maar aan de andere kant vind ik het ook best zielig voor haar zelf
ik ga haar ook niet terugnemen maar ik vind het toch best zielig dat ze xtc gebruiktquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:50 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee is beter zo, je moet straks niet met spijt terugkijken naar een verkeerde beslissing en medelijden krijgen met jezelf omdat je erin bent meegesleurd. Zonde van je tijd en energie, je bent nog zo jong, mits je echt 16 bent
Ik begin niet bij iedereen hè alleen bij mannen waarin ik niet op die manier geïnteresseerd ben, want ik ben best verlegenquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:49 schreef blow... het volgende:
[..]
kan, maar als je zelf begint lijkt me niet dat dat het geval is?
nee heb je, ja kun je krijgen hequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:51 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik begin niet bij iedereen hè alleen bij mannen waarin ik niet op die manier geïnteresseerd ben, want ik ben best verlegen
Blauwtje lopen vind ik veel erger, bovendien ben ik slechte versierder/verleider ik bak er niks vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:52 schreef blow... het volgende:
[..]
nee heb je, ja kun je krijgen he.
En dat allemaal als je pas 16 bent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:40 schreef blow... het volgende:
[..]
1. Ik wilde single zijn
2 ik heb het uitgemaakt
3 ik mis haar
4 ik wil haar niet terug wan ze zit aan de xtc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |