abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131111389
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klinkt als onzekere man die zich geen houding weet te geven..
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit wat gaat worden zo :p
pi_131111442
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:21 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Jullie kijken tenminste, leuke mannen durf ik niet eens aan te kijken....laat staan wegkijken :D ik heb dan ook een hekel aan gangen,dan trek ik meestal zo'n pokerface zonder emoties en loop m voorbij. :@
Oog wilt ook wat. Het is doodzonde om op werk te zijn of op je studie en niet te genieten van de mooi mensen om je heen.
nay
pi_131111548
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Oog wilt ook wat. Het is doodzonde om op werk te zijn of op je studie en niet te genieten van de mooi mensen om je heen.
Ik kijk natuurlijk wel maar stiekem :p
pi_131112051
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ik kijk natuurlijk wel maar stiekem :p
Mannen zijn minder goed daarin. Stiekem hopen we ook betrapt te worden.
nay
pi_131113859
Waarschijnlijk ben je lelijk. Succes ermee.
pi_131114094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef Friek_ het volgende:
Waarschijnlijk ben je lelijk. Succes ermee.
Bedankt voor je originele en vernieuwende reactie.
pi_131114528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Bedankt voor je originele en vernieuwende reactie.
Geen dank. De waarheid is helaas vaak wat ordinair en plat.
pi_131114999
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Geen dank. De waarheid is helaas vaak wat ordinair en plat.
Ja zeg dat wel, ik kan nu geen oog meer dicht doen omdat een fokker mij live vanuit zijn zolderkamertje heeft uitgemaakt voor lelijk ;( Het is niet eerlijk ;(
pi_131117200
Al die rukkers hier die TS vreemdgaan tips geven :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:09:33 #210
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_131120841
Heb jij behoefte aan contact met alle mannen? Nee, juist. Niet alle mannen hebben behoefte aan contact met jou.
Ignorance is bliss
pi_131135446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef b4kl4p het volgende:
Maar om even serieus te reageren. Je had zo mijn collega kunnen zijn.

Bloedmooi meisje, maar komt zo afstandelijk over dat ze me het gevoel geeft dat ik een monster ben. :( Stiekem vond ik haar wel leuk, maar omdat ze zo mooi is val ik stil, en omdat ze zo afstandelijk is durfde ik de gok niet te nemen. Maargoed ze heeft ook een vriend weet ik nu dus dat was toch kansloos. :') )

Maar goed misschien heb jij wel een beetje hetzelfde. Je doet je ding, ziet er goed uit. Lief en aardig altijd. Maar toch weet je een soort van vibe te creeren wat een ander afstoot. Onbewust, uit zenuwachtigheid ofzo.

Zelf als man heb ik dat ook wel, zie er wel goed uit. Als ik over straat loop heb ik vaak oogcontact met vrouwen, maar ik hap pas op het moment dat een vrouw het er zo dik bovenop legt dat ze me leuk vindt dat dat ook niet meer te missen is. Maargoed laat ik je topic niet kapen.

Ben wel benieuwd naar een voorbeeld van bijvoorbeeld je werk? ;)
Iets om aan te werken? Of laat je jezelf de rest van je leven zo leiden door onterechte angsten?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131135458
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:09 schreef duracellkonijntje het volgende:
Heb jij behoefte aan contact met alle mannen? Nee, juist. Niet alle mannen hebben behoefte aan contact met jou.
DAt is waar.
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:01:40 #213
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_131139192
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef the85mc het volgende:
Ik ken zulke types als jij geloof ik wel.

Je wilt hoe dan ook aandacht, dus je ben 'bubbly', springerig, komt jonger over dan je bent. Ik vind dat irritant, zeker als het gespeeld over komt. Even 'lekker gek doen' met uitgaan... Daar prik je snel doorheen.

Als je met iedereen probeert te flirten dan vind ik dat een afknapper. Soms denk ik dat een meisje/vrouw met me flirt, als ze dat daarna hetzelfde doet bij een andere gast dan was het of 'standaardgedrag' dus geen flirtgedrag, of ze is kansloos op zoek. Beide zijn goede redenen om je daarna links te laten liggen.

Wees meer gefocust op jezelf, zorg dat je je vermaakt en een leuke avond hebt, dat is veel aantrekkelijker dan een bubbly rol spelen.
Dat je door anderen als bubbly wordt omschreven betekent toch niet dat je een rol speelt?
Bubbly betekent gewoon vrolijk, een open en enigzins onbevangen uitstraling hebben.
Niet dat je barbie, Monique Smit of inderdaad Kim Lian in person bent bent.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:03:35 #214
pi_131139284
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:46 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ja zeg dat wel, ik kan nu geen oog meer dicht doen omdat een fokker mij live vanuit zijn zolderkamertje heeft uitgemaakt voor lelijk ;( Het is niet eerlijk ;(
Dit is fok. Bij de meeste reacties is het het resultaat van
a) trollen
b) autisme
c) wereldvreemheid
d) een combinatie van bovenstaanden
pi_131139286
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat je door anderen als bubbly wordt omschreven betekent toch niet dat je een rol speelt?
Bubbly betekent gewoon vrolijk, een open en enigzins onbevangen uitstraling hebben.
Niet dat je barbie, Monique Smit of inderdaad Kim Lian in person bent bent.
Idd! "bubbly" is ook hun term, ik had er eerder nog nooit van gehoord :')
vaak zeiden ze ook dat ik met groepsopdrachten vreemden moet benaderen....dat ging me in ieder geval beter af dan leuke mannen benaderen :')
pi_131139371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dit is fok. Bij de meeste reacties is het het resultaat van
a) trollen
b) autisme
c) wereldvreemheid
d) een combinatie van bovenstaanden
Hahaha! T is wel lachen
pi_131140535
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iets om aan te werken? Of laat je jezelf de rest van je leven zo leiden door onterechte angsten?
Zeker iets om aan te werken, maar hoe?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_131140564
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Hahaha! T is wel lachen
Ondertussen al weer geglimlacht naar je collega TS? ;)
pi_131140989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Zeker iets om aan te werken, maar hoe?
Genoeg vrouwen benaderen totdat je ongevoelig wordt van de zenuwen en het eventueel als positieve spanning begint te ervaren
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131142289
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ondertussen al weer geglimlacht naar je collega TS? ;)
Ik was vandaag op een andere vestiging ;)
Misschien zie ik m morgen in de kroeg
pi_131142346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen benaderen totdat je ongevoelig wordt van de zenuwen en het eventueel als positieve spanning begint te ervaren
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.

Dus hoe haal ik mooie vrouwen van dat altaar af? Het zal iets met zelfvertrouwen van doen hebben gok ik.
pi_131142537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een schaaldier. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.

Dus hoe haal ik mooie vrouwen van dat altaar af? Het zal iets met zelfvertrouwen van doen hebben gok ik.
Met haar klikt t niet, dan moet je het ook erbij laten. Er zijn genoeg vrouwen die jij mooi vindt en met wie het misshcien wel klikt. Bovendien moet je iemand met een relatie ook helemaal niet willen
pi_131142725
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Met haar klikt t niet, dan moet je het ook erbij laten. Er zijn genoeg vrouwen die jij mooi vindt en met wie het misshcien wel klikt. Bovendien moet je iemand met een relatie ook helemaal willen
Ja klopt heb je ook gelijk in. Vind het ook niet erg meer hoor. Maar goed ik moet misschien maar weer eens op stap gaan. Vandaag nog mooi meisje gezien, werkte in het restaurant waar we zaten.

Maar nu! Hoe pak je dat dan aan, want daar hapert het bij mij altijd al. Ik doe gewoon maar wat, en dat pakt soms wel goed uit. Maar dan heb ik dat zelf niet echt zien aankomen. :P

Neem nou jou voorbeeld, wat ben jij dan van plan te gaan doen met die knakker? Hoe zou jij dat aanpakken?
pi_131142896
quote:

[..]

Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.

Flirten en aanspreken met vrouwen die je ook niet leuk vind, en ook heel veel mooie vrouwen elke week benaderen :) Niet van tevoren filteren
pi_131143543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ja klopt heb je ook gelijk in. Vind het ook niet erg meer hoor. Maar goed ik moet misschien maar weer eens op stap gaan. Vandaag nog mooi meisje gezien, werkte in het restaurant waar we zaten.

Maar nu! Hoe pak je dat dan aan, want daar hapert het bij mij altijd al. Ik doe gewoon maar wat, en dat pakt soms wel goed uit. Maar dan heb ik dat zelf niet echt zien aankomen. :P

Neem nou jou voorbeeld, wat ben jij dan van plan te gaan doen met die knakker? Hoe zou jij dat aanpakken?
Goed zo, genoeg visjes in de zee en met een directe collega kan alles heel awkward worden. Ik zou een keer met een vriend daar naartoe gaan en als je het durft laat je die vriend even een praatje maken en doe jij vervolgens mee en dan eerst ff aftasten of ze niet bezet is of überhaupt interesse heeft.

Die knakker is niet mijn collega, maar ik ga daar verder ook niks mee doen. Bovendien loopt daar nog een andere hottie rond die super aardig en leuk tegen me doet. Ik doe gewoon aardig terug en stel me ervoor open, maar verwacht er verder niet veel van. Ik ben niet echt van plan om een van hen aan de haak te slaan of zo, als zij wel op mij willen jagen dan moeten ze dat zelf weten en er zelf werk van maken. :P
Er zwemmen overal visjes, ik ga me echt niet dood staren op één, die periode heb ik al gehad :')
pi_131145073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Goed zo, genoeg visjes in de zee en met een directe collega kan alles heel awkward worden. Ik zou een keer met een vriend daar naartoe gaan en als je het durft laat je die vriend even een praatje maken en doe jij vervolgens mee en dan eerst ff aftasten of ze niet bezet is of überhaupt interesse heeft.

Die knakker is niet mijn collega, maar ik ga daar verder ook niks mee doen. Bovendien loopt daar nog een andere hottie rond die super aardig en leuk tegen me doet. Ik doe gewoon aardig terug en stel me ervoor open, maar verwacht er verder niet veel van. Ik ben niet echt van plan om een van hen aan de haak te slaan of zo, als zij wel op mij willen jagen dan moeten ze dat zelf weten en er zelf werk van maken. :P
Er zwemmen overal visjes, ik ga me echt niet dood staren op één, die periode heb ik al gehad :')
Als je verliefd bent wil je er maar 1, zo'n rare periode is dat helemaal niet geweest :)
BlaBlaBla
pi_131145562
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Als je verliefd bent wil je er maar 1, zo'n rare periode is dat helemaal niet geweest :)
Klopt idd, maar op deze 2 ben ik niet verliefd, dat zou een beetje raar zijn aangezien ik ze ook niet ken :')

De aandacht is wel leuk/spannend. Bovendien zijn ze een stuk ouder dan ik (in de 30), dus als ze echt op die manier in mij geďnteresseerd zijn,moeten ze ballen kweken,mochten ze dat nog niet gedaan hebben. :D
  vrijdag 13 september 2013 @ 22:14:16 #228
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131146067
quote:

[..]

Aangezien je in Arnhem woont probeer het in de Bloopers en anders in de buik. Ongetwijfeld goed voor je zelfvertrouwen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131187569
Omg <3 net terug van de kroeg met mijn beste vriend, komen we op straat opeens die ongelooflijk knappe sexy jongen tegen die ik jaren af en toe tegenkom en die al best lang een vriendin heeft. zegt mijn beste vriend opeens hoi tegen hem (blijkbaar kent hij hem) en hij glimlacht heel lief naar me en ik naar hem :9 het stomme is dat ik vergeten ben om aan mijn vriend te vragen hoe hij heet en of hij nu single is, anders mag hij best iets voor mij met hem regelen DAMN :9 :9 :9
pi_131187961
Simpel: je bent een slet en jongens weten dat. Uit je OP is op te maken dat je met veel jongens praat, je zegt het weliswaar niet direct, maar ik kan het aflezen(en volgens mij de rest ook).

Alhoewel veel jongens je wel een keer zouden doen, zullen er veel ook van je walgen. Dat kunnen net de jongens zijn die jij wel op het oog hebt.

Bovendien lees ik dat je praat over ''ik ben best ijdel en zie er altijd super verzorgd en vrouwelijk uit'', wat op mij meer neerkomt als een barbie(Oh Oh Cherso) type met veel te veel make up en korte kleren. Met deze kenmerken trek je inderdaad niet de juiste jongens aan.
#freefrederike
pi_131190101
quote:
4s.gif Op zondag 15 september 2013 02:38 schreef PizzaMizza het volgende:
Simpel: je bent een slet en jongens weten dat. Uit je OP is op te maken dat je met veel jongens praat, je zegt het weliswaar niet direct, maar ik kan het aflezen(en volgens mij de rest ook).

Alhoewel veel jongens je wel een keer zouden doen, zullen er veel ook van je walgen. Dat kunnen net de jongens zijn die jij wel op het oog hebt.

Bovendien lees ik dat je praat over ''ik ben best ijdel en zie er altijd super verzorgd en vrouwelijk uit'', wat op mij meer neerkomt als een barbie(Oh Oh Cherso) type met veel te veel make up en korte kleren. Met deze kenmerken trek je inderdaad niet de juiste jongens aan.
Dus als je met jongens praat ben je een slet, oké. :')

Ik hoop dat je dronken was toen je dit postte, want wat zou jij je moeten schamen.
pi_131190229
quote:

Held!

En de gebruikersnaam van deze Ts bevestigt ons vermoeden.
pi_131190232
quote:

Wat is deze :`)
pi_131190702
Knap zijn is niet per definitie de manier om mannen aan te trekken. Uitstraling lijkt me ook van groot belang, met name als het gaat om het eerste contact leggen. Mocht je werkelijk aantrekkelijk gevonden worden, dan zal het probleem waarschijnlijk in je uitstraling liggen. Misschien zie je er kattig, dominant, veeleisend, gesloten, brutaal, arrogant, gold-diggerish o.i.d uit. Kunnen redenen zijn waarom de meeste mannen je uit de weg gaan.
pi_131191198
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 10:34 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dus als je met jongens praat ben je een slet, oké. :')

Ik hoop dat je dronken was toen je dit postte, want wat zou jij je moeten schamen.
Jij moet je schamen. Kijk wat jij post:

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 02:00 schreef MangoLotion het volgende:
Omg <3 net terug van de kroeg met mijn beste vriend, komen we op straat opeens die ongelooflijk knappe sexy jongen tegen die ik jaren af en toe tegenkom en die al best lang een vriendin heeft. zegt mijn beste vriend opeens hoi tegen hem (blijkbaar kent hij hem) en hij glimlacht heel lief naar me en ik naar hem :9 het stomme is dat ik vergeten ben om aan mijn vriend te vragen hoe hij heet en of hij nu single is, anders mag hij best iets voor mij met hem regelen DAMN :9 :9 :9
Dan nog doen alsof je geen slet bent. Je bewijst jezelf met elke post meer dat je je naam een eer aandoet.
#freefrederike
pi_131191341
quote:
4s.gif Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

[..]

Dan nog doen alsof je geen slet bent. Je bewijst jezelf met elke post meer dat je je naam een eer aandoet.
QFT
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_131191412
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 02:00 schreef MangoLotion het volgende:
Tot zover je geloofwaardigheid _O-

Je lijkt wel een giegelmeisje van een jaar of 14 :')

"hihi, een knappe jongen keek naar me" :o O+ :( *; }) :9~
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_131191476
Als ik jouw TT lees en dan een paar stukken van je verhaal zou je ook kunnen zeggen : waarom ben JIJ afstandelijk;) je beschuldigd de mannen van dezelfde dingen als zij bij jou doen... Als mensen bij anderen hun eigen tekortkomingen terug zien vinden ze dat confronterend en mogen ze die persoon niet.

Verder zijn mensen die open en spontaan zijn makkelijker te benaderen , dus werk aan je houding.
pi_131192332
Wat is toch mis met gesloten vrouwen? Die kunnen toch net zo goed heel leuk zijn. Snap niet dat dat meteen een reden is om niet op een vrouw af te stappen.
pi_131192465
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef suus78 het volgende:
Wat is toch mis met gesloten vrouwen? Die kunnen toch net zo goed heel leuk zijn. Snap niet dat dat meteen een reden is om niet op een vrouw af te stappen.
Als je weet dat een deur gesloten is ga je toch ook niet proberen er doorheen te lopen? Dan moet je eerst de sleutel hebben eer je het probeert.
pi_131192584
quote:
de drempel is hoger, bij een open vrolijke vrouw verwachten ze minder snel een afwijzing.
pi_131192626
quote:
Als je 2 leuke dames ziet en de een ziet er lekker spontaan uit en straalt uit dat ze open staat voor contact en een tweede dame staat ergens met een vriendin in een soort "gesloten" situatie dan ga is het een logische keuze dat je op nummer 1 afgaat als man.
pi_131192706
quote:

[..]

[..]

succes met die mentaliteit van je :')
pi_131192749
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tot zover je geloofwaardigheid _O-

Je lijkt wel een giegelmeisje van een jaar of 14 :')

"hihi, een knappe jongen keek naar me" :o O+ :( *; }) :9~
ZOals ik al aangaf, gedraag ik me niet bepaald naar mijn leeftijd :D
pi_131192825
quote:

[..]

[..]

Volgens mij moet er hier één op gaan zoeken wat een slet zijn inhoudt.
The meaning of life is to give life meaning.
pi_131193403
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 12:37 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

ZOals ik al aangaf, gedraag ik me niet bepaald naar mijn leeftijd :D
Dus ben je niet bepaald interessant voor 25-plussers.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_131208486
quote:
3s.gif Op zondag 15 september 2013 12:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, hoeft niet. Als ik serieus moet zijn dan kan ik dat wel zijn hoor, daar niet van.....maar ik gedraag me liever als 18/begin 20, dan ben ik echt mezelf
pi_131218058
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 12:31 schreef madeliefff het volgende:

[..]

de drempel is hoger, bij een open vrolijke vrouw verwachten ze minder snel een afwijzing.
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 12:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Als je 2 leuke dames ziet en de een ziet er lekker spontaan uit en straalt uit dat ze open staat voor contact en een tweede dame staat ergens met een vriendin in een soort "gesloten" situatie dan ga is het een logische keuze dat je op nummer 1 afgaat als man.
Ja, klopt maar hoe laat je zien dat je open staat voor contact, zodat het niet gespeeld overkomt?
Kijk, wanneer ze contact zoeken doe ik heel spontaan, maar daar vóór weet ik niet hoe ik een "open houding" moet aannemen.
pi_131218151
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

Ja, klopt maar hoe laat je zien dat je open staat voor contact, zodat het niet gespeeld overkomt?
Kijk, wanneer ze contact zoeken doe ik heel spontaan, maar daar vóór weet ik niet hoe ik een "open houding" moet aannemen.
Nou het is bijvoorbeeld al een heel verschil of je aan de bar staat/op de dansvloer staat of ergens zit...En zo is het ook een verschil of je een beetje om je heen kijkt/oogcontact zoekt of de hele tijd alleen met elkaar/je vriendinnen groepje bezig bent.
pi_131218472
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nou het is bijvoorbeeld al een heel verschil of je aan de bar staat/op de dansvloer staat of ergens zit...En zo is het ook een verschil of je een beetje om je heen kijkt/oogcontact zoekt of de hele tijd alleen met elkaar/je vriendinnen groepje bezig bent.
Klopt, maar om je heen kijken vind ik altijd zo wanhopig overkomen....
En ja ik sta vaak op de dansvloer, maar dan komen de meest gare mannen me lastigvallen....aan de bar ben ik niet vaak aangesproken en als dat zo was, dan waren dat geen vreemden maar bijv toevallig een broer van een kennis, die het aandurfde om een gesprek te beginen
pi_131219409
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

En ja ik sta vaak op de dansvloer, maar dan komen de meest gare mannen me lastigvallen....aan de bar ben ik niet vaak aangesproken en als dat zo was, dan waren dat geen vreemden maar bijv toevallig een broer van een kennis, die het aandurfde om een gesprek te beginen
Je hoeft niet om je heen te kijken als in, elke man aankijken...maar als je een leuke gast ziet is 2/3 x net ff iets te lang aankijken al meer dan genoeg hoor. Tenzij het een pussy is.

Maar is het ooit al eens in je opgekomen om zelf een gesprek te beginnen? Want dit is een beetje klagen terwijl je zelf ook totaal niks doet om de situatie te verbeteren. Zeker als je misschien wat minder knap bent (geen idee hoor) is het soms ook wel handig zelf wat actie te ondernemen.
pi_131242925
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 12:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja maar toch ook jammer, want wie weet hoe goed je klikt met die andere
pi_131243043
quote:

[..]

Haha dat gevoel heb ik ook altijd. Alsof je staat te wachten tot eens iemand op je af komt.
pi_131243867
quote:
3s.gif Op zondag 15 september 2013 12:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dit, ik moet er niet aan denken zeg, zo'n giechelende halve tiener als vriendin. En dan aankomen met ik ben bubly en ik zie er goed uit, shit, alles wordt teniet gedaan door het kinderachtige gedrag van TS :')
pi_131245120
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2013 17:09 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dit, ik moet er niet aan denken zeg, zo'n giechelende halve tiener als vriendin. En dan aankomen met ik ben bubly en ik zie er goed uit, shit, alles wordt teniet gedaan door het kinderachtige gedrag van TS :')
Inderdaad, ik krijg een beeld van haar waar ik kriebels van krijg :X
pi_131245793
TS, spreek die mannen gewoon aan die je leuk vind, maakt niet uit of je zenuwachtig doet want soms zien ze het als een compliment (zo niet, vergeet ze dan maar). Ik denk dat je uitstraling iets geslotens heeft en dat mannen je daardoor niet benaderen. Wanneer je ze wel benadert en achteraf weet wat ze van je vinden, zie je misschien ook dat ze een soort vooroordeel over je hadden dat dus niet klopte.
pi_131246356
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 16:44 schreef suus78 het volgende:

[..]

Ja maar toch ook jammer, want wie weet hoe goed je klikt met die andere
Andersom ook niet

En daarbij zullen de meeste mensen afgaan op degene waarvan ze verwachten dat diegene er het meest voor open staat.

Maar leg vooral de schuld buiten jezelf neer! Dan komt het allemaal vanzelf goed! :) En vooral niet laten merken dat je openstaat voor contact omdat je zelf vindt dat dat wanhopig overkomt.
pi_131249537
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Andersom ook niet

En daarbij zullen de meeste mensen afgaan op degene waarvan ze verwachten dat diegene er het meest voor open staat.

Maar leg vooral de schuld buiten jezelf neer! Dan komt het allemaal vanzelf goed! :) En vooral niet laten merken dat je openstaat voor contact omdat je zelf vindt dat dat wanhopig overkomt.
Ik heb niet het idee dat als ik om me heen loop te kijken de hele tijd, dat dan wel mannen op me afkomen eerlijk gezegd. Ze komen gewoon uberhaupt nooit op me af. :')
pi_131249679
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:39 schreef suus78 het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat als ik om me heen loop te kijken de hele tijd, dat dan wel mannen op me afkomen eerlijk gezegd. Ze komen gewoon uberhaupt nooit op me af. :')
Niet om je heen kijken....aankijken...

Dat is voor mannen een soort van groen licht teken...maar misschien ben je niet aantrekkelijk (zou ook kunnen)
pi_131249759
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dat is voor mannen een soort van groen licht teken...maar misschien ben je niet aantrekkelijk (zou ook kunnen)
Hmm..ja daar heb ik meer moeite mee moet ik toegeven. Nee, ik ben niet lelijk,
pi_131253271
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef suus78 het volgende:

[..]

Hmm..ja daar heb ik meer moeite mee moet ik toegeven. Nee, ik ben niet lelijk,
Ja idd, straks denken ze dat je wanhopig/creepy bent...ik voel me dan zo ongemakkelijk
  woensdag 18 september 2013 @ 15:13:27 #262
pi_131314807
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2013 17:09 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Zei ze niet.
  woensdag 18 september 2013 @ 15:15:58 #263
pi_131314887
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Is aantrekkelijk niet vrij subjectief?
En ik zie zelfs de meest middelmatige meisjes met de uitstraling van een grijze muis overal met vriendjes, dus tenzij je gruwelijk lelijk bent zie ik niet hoe dit een probleem kan zijn.
Een normale-slanke vrouw met lang haar en geen ernstige pukkels of gebitsafwijkingen is al gauw gemiddeld of iig aantrekkelijk voor genoeg mensen.
pi_131315911
Wel , is waarschijnlijk niet hoe je eruit ziet of je persoonlijkhijd :) dat klinkt allemaal wel leuk :)
zelf zou ik het niet erg vinden om gezelig ergends wa met je te drinken , of je aan me arm hebben hangen ;) ^^

is denk ik meer , dat omdat je er waarschijnlijk leuk uitziet en mogenlijk ook eum hoe noem je da ook al weer , had het word net nog op me tong ligge .. eum .. wel je snapt het wel :)

dat de mannen zich mogenlijk enigzinds .. social geintimideert voelen / uit hun gemak .
ze zijn mogenlijk overrompeld door hoe je eruit ziet in combi met je character :)

Dus basicley , je bent de prinses die ze in het gehiem aanbidden , maar niet de guts hebben om mee uit te vragen .

en geloof mij , dat ligt niet aan jou :) zoals ik al zij je klinkt aardig en leuk , en je zij zelf ook al je ziet er leuk uit :) ^^

de gene die wel de guts hebben , zijn mogenlijk van iets andere mentalitijd , mogenlijk zelfs enigzinds zoals mij .

de , how cares , so wat , death or glory , im alredy ugly , can I become more bad ?
, ok she probly dumps me , but 10 more where she came from ;) ^^
o look , red light districk right around the corner ;) ;P
for everything a simple cheap practical solution ;) :P
if it does not go left , go right , same other way around ;) :P
wy care , if it does not bother ;) :P
reputation dignity ? wats that ?

met z'n mentalitijd heb je als person minder sociaale angst , en heb je soms de guts om dinge te doen die de rest nie durft .

deze mentalitijd is een van de geode ouwe tijd , kom je niet vaak meer tegen , echt old school :) ^^
maar wel de beste :) ^^
pi_131315934
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

En ik zie zelfs de meest middelmatige meisjes met de uitstraling van een grijze muis overal met vriendjes, dus tenzij je gruwelijk lelijk bent zie ik niet hoe dit een probleem kan zijn.
Een normale-slanke vrouw met lang haar en geen ernstige pukkels of gebitsafwijkingen is al gauw gemiddeld of iig aantrekkelijk voor genoeg mensen.
Dat bedoel ik dus..en blijkbaar lukt het die wel om de aandacht te trekken
pi_131316288
quote:

[..]

Je komt gewoon saai over en mensen willen met uitgaan plezier maken ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Minimaal 80% van de mannen en vrouwen heeft geen uitstraling, maar aangezien ze zelf niet veel moeite doen nemen ze ook genoeg met minder. Daarom hebben veel mensen een relatie..
  woensdag 18 september 2013 @ 16:02:51 #267
pi_131316402
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:59 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

Minimaal 80% van de mannen en vrouwen heeft geen uitstraling, maar aangezien ze zelf niet veel moeite doen nemen ze ook genoeg met minder. Daarom hebben veel mensen een relatie..
Dat idee krijg ik ook.
pi_131318359
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:59 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

Hoe "zorg" je voor een een aantrekkelijke uitstraling dan? Daar heb je toch geen controle over?
pi_131318417
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:01 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Hoe "zorg" je voor een een aantrekkelijke uitstraling dan? Daar heb je toch geen controle over?
Niet zuur kijken, want zo kijken lesbo's ook altijd omdat ze geen pik krijgen.

Doe gewoon zoals de andere vrouwen ook doen.
pi_131319508
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:01 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Nja opzich..ik vind wel als ik sommige vrouwen soms zie doen..dat ze zich enorm lopen aan te stellen..naar mannen toe dan..en heb het idee dat mannen dat wel leuk vinden.
pi_131321383
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:40 schreef suus78 het volgende:

[..]

Nja opzich..ik vind wel als ik sommige vrouwen soms zie doen..dat ze zich enorm lopen aan te stellen..naar mannen toe dan..en heb het idee dat mannen dat wel leuk vinden.
Ja ik ook, maar ik weiger me tot dat niveau te denigreren voor een beetje aandacht....
Ik ga me niet uitsloven voor een man.
pi_131321623
Waarom stappen jullie zelf nooit op iemand af? Ipv te klagen dat niemand bij jou komt
pi_131321675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom stappen jullie zelf nooit op iemand af? Ipv te klagen dat niemand bij jou komt
bij mij komt dat zo geforceerd en onnatuurlijk erover dat t beter is als ik dat niet doe :')

Alhoewel, op de momenten waarbij ik spontaan, zonder na te denken iets tegen iemand op stap zei, zijn wel succesvol geweest.
pi_131321693
Foto, Foto!!
pi_131321741
Vandaag liep die man van mijn werk trouwens weer langs mijn kamer en keek even en draaide zich nog een keer om :D
pi_131321791
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Omdat ik bij voorbaat denk dat ze me wel niet leuk zullen vinden.
pi_131321894
Vandaag liep die man van mijn werk trouwens weer langs mijn kamer en keek even naar binnen, liep door en draaide zich nog een keer om :D
pi_131321917
Het is gewoon..ik ben nogal onzeker als het om mannen gaat. Naar mijn idee heb ik het nooit goed gedaan bij ze (even generaliseren). :') Ze gingen altijd op vriendinnen af, werden verliefd op mijn vriendinnen. Als we op vakantie gingen en we kwamen een groepje jongens tegen..dan had iedereen een jongen behalve ik. Klinkt best zielig zo, maar zo bedoel ik het niet. Het is alsof ik iets mis waar mannen doorgaans op af komen. Ik ben absoluut niet lelijk, dus dat is het echt niet.
pi_131324313
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:03 schreef suus78 het volgende:
Het is gewoon..ik ben nogal onzeker als het om mannen gaat. Naar mijn idee heb ik het nooit goed gedaan bij ze (even generaliseren). :') Ze gingen altijd op vriendinnen af, werden verliefd op mijn vriendinnen. Als we op vakantie gingen en we kwamen een groepje jongens tegen..dan had iedereen een jongen behalve ik. Klinkt best zielig zo, maar zo bedoel ik het niet. Het is alsof ik iets mis waar mannen doorgaans op af komen. Ik ben absoluut niet lelijk, dus dat is het echt niet.
Foto om te beoordelen? Maar je bent nu 43 toch? Dus waarom houdt dit je nog bezig?

En ja, wat mensen zeggen... vrouwen met een gesloten houding/uitstraling worden veel minder snel aangesproken. Waarom, vraag je? Weet hoe kut het is om afgewezen te worden? Daarom kiezen mannen voor de open, vriendelijk uitstraling. Ook al wordt je afgewezen door een vriendelijke meisje, doet ze dat op een vriendelijke manier waardoor je geen pijn voelt.
nay
pi_131324426
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Foto om te beoordelen? Maar je bent nu 43 toch? Dus waarom houdt dit je nog bezig?

En ja, wat mensen zeggen... vrouwen met een gesloten houding/uitstraling worden veel minder snel aangesproken. Waarom, vraag je? Weet hoe kut het is om afgewezen te worden? Daarom kiezen mannen voor de open, vriendelijk uitstraling. Ook al wordt je afgewezen door een vriendelijke meisje, doet ze dat op een vriendelijke manier waardoor je geen pijn voelt.
Ik ben nog lang geen 43 ;)
pi_131324639
Maar wat heb je dan als man liever? Meisje 1. Dat je aandacht eigenlijk helemaal niet leuk vindt, je achter je rug om belachelijk maakt bij haar vriendinnen, maar wel tegen jou doet alsof ze het wel leuk vindt allemaal. Of meisje 2. waarbij je gewoon meteen al merkt of ze je leuk vindt of niet.
Ik ben namelijk meer van het laatste, maar ik heb het idee dat meisje 1 juist meer gewaardeerd wordt (in mijn omgeving).
pi_131324665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:10 schreef suus78 het volgende:

[..]

Ik ben nog lang geen 43 ;)
Oh, dus je komt niet uit '78?

Hmm nou ja jouw probleem is denk ik dat je gesloten overkom? Wat gebeurt er als je een jongen zelf aanspreekt?
nay
pi_131324838
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef suus78 het volgende:
Maar wat heb je dan als man liever? Meisje 1. Dat je aandacht eigenlijk helemaal niet leuk vindt, je achter je rug om belachelijk maakt bij haar vriendinnen, maar wel tegen jou doet alsof ze het wel leuk vindt allemaal. Of meisje 2. waarbij je gewoon meteen al merkt of ze je leuk vindt of niet.
Ik ben namelijk meer van het laatste, maar ik heb het idee dat meisje 1 juist meer gewaardeerd wordt (in mijn omgeving).
Nou ik heb meisje 2 liever die gewoon eerlijk is. Maar natuurlijk in real life zou ik helemaal niet door hebben dat meisje 1 mij belachelijk maakt bij haar vriendinnen. :)

Als ik wist wat ze achter mijn rug uitspookte zou ik haar nooit meer spreken. Maar doordat ik dat niet door zou hebben zou ik meisje 1 zien als een meisje dat het allemaal wel leuk vind.

Maar wat denk jij over deze? Heb je liever man 1 die jou aanspreekt met gladde praatjes maar eigenlijk geen donder geef om wie je bent maar alleen wil neuken om later op te scheppen bij zijn vrienden, of man 2 die niet direct met gladde praatjes komt maar rustig aan doet, maar wel 100% voor je gaat als hij eenmaal weet dat hij je leuk vindt?
nay
pi_131325093
quote:

[..]

Ik weet het probleem. Als de meest gare mannen jou lastigvallen heb je in ieder geval de uitstraling dat je makkelijk bent (anders doen ze 't echt niet) en waarschijnlijk zie je d'r goedkoop/asociaal uit. Of je bent gewoon lelijk maar wel raakbaar voor een keertje en hebt het zelf niet door. Omdat geen enkele man je aandacht geeft, je lijkt te negeren en het schorremorrie op je afkomt (voor seks).
pi_131325189
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Ik weet het probleem. Als de meest gare mannen jou lastigvallen heb je in ieder geval de uitstraling dat je makkelijk bent (anders doen ze 't echt niet) en waarschijnlijk zie je d'r goedkoop/asociaal uit. Of je bent gewoon lelijk maar wel raakbaar voor een keertje en hebt het zelf niet door. Omdat geen enkele man je aandacht geeft, je lijkt te negeren en het schorremorrie op je afkomt (voor seks).
Nee hoor, gare mannen spreken iedereen aan, ongeacht uitstraling. Geloof mij maar, ik ben een man.
nay
pi_131325209
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Oh, dus je komt niet uit '78?

Hmm nou ja jouw probleem is denk ik dat je gesloten overkom? Wat gebeurt er als je een jongen zelf aanspreekt?
Ja, ik ben wel wat gesloten ja..
Zelf aanspreken doe ik eigenlijk niet, omdat ik dus ook bang ben voor afwijzing haha.
pi_131325213
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Wat een bijzonder sympathieke post dit, je laat jezelf zo wel kennen.
pi_131325219
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:19 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Nou ik heb meisje 2 liever die gewoon eerlijk is. Maar natuurlijk in real life zou ik helemaal niet door hebben dat meisje 1 mij belachelijk maakt bij haar vriendinnen. :)

Als ik wist wat ze achter mijn rug uitspookte zou ik haar nooit meer spreken. Maar doordat ik dat niet door zou hebben zou ik meisje 1 zien als een meisje dat het allemaal wel leuk vind.

Maar wat denk jij over deze? Heb je liever man 1 die jou aanspreekt met gladde praatjes maar eigenlijk geen donder geef om wie je bent maar alleen wil neuken om later op te scheppen bij zijn vrienden, of man 2 die niet direct met gladde praatjes komt maar rustig aan doet, maar wel 100% voor je gaat als hij eenmaal weet dat hij je leuk vindt?
Laatste natuurlijk. Veel liever.
pi_131325293
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Nee hoor, gare mannen spreken iedereen aan, ongeacht uitstraling. Geloof mij maar, ik ben een man.
Maar als er een goedkope Shaniqua op de dansvloer staat en daarnaast een fatsoenlijke Sophie, gaan ze wel voor de goedkope Shaniqua want ze weten dat ze daar succes bij hebben.

Met alle respect, maar als zoiets vaak voorkomt is d'r gewoon iets mis met je uitstraling. Of ben je lelijk en onzeker. Ik krijg echt nooit gare kerels achter mij aan (die geven echt aandacht aan ander soort types) en ik krijg juist meer de normale knappe leuke studentjes. Niet om arrogant te doen, maar zo is 't wel. :)
pi_131325340
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:29 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Maar als er een goedkope Shaniqua op de dansvloer staat en daarnaast een fatsoenlijke Sophie, gaan ze wel voor de goedkope Shaniqua want ze weten dat ze daar succes bij hebben.

Met alle respect, maar als zoiets vaak voorkomt is d'r gewoon iets mis met je uitstraling. Ik krijg echt nooit gare kerels achter mij aan (die geven echt aandacht aan ander soort types) en ik krijg juist meer de normale knappe leuke studentjes. Niet om arrogant te doen, maar zo is 't wel. :)
:')

Heb jij wel vrienden?
pi_131325374
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Het is zo en niet anders. Jij wil volgens mij graag lezen hier dat je erg aantrekkelijk bent en dat mannen niet durven, maar dat is onzin. Het ligt gewoon aan je uiterlijk/uitstraling. En das negatief. Jammer voor je.
pi_131325404
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef suus78 het volgende:

[..]

Ja, ik ben wel wat gesloten ja..
Zelf aanspreken doe ik eigenlijk niet, omdat ik dus ook bang ben voor afwijzing haha.
Waarom iemand niet vriendschappelijk aanspreken? Dan kan je ook niet afgewezen worden en als die jongen jou leuk vind gaat hij je wel op den duur versieren.

Zo doe ik het tegenwoordig. Op werk, studie en wanneer ik nieuwe mensen tegenkom. Als ik meisje ziet dat ik leuk vind (of niet leuk vind), spreek ik haar vriendschappelijk aan zonder bijbedoelingen. Als het klikt voeg ik haar op facebook. Via facebook chat ik wel met haar en probeer het om haar nog een keer te zien. Meestal ook via een gezamenlijke get2gether of feestje.
nay
pi_131325454
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:27 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Zit wel een punt van waarheid in.
pi_131325468
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Het is zo en niet anders. Jij wil volgens mij graag lezen hier dat je erg aantrekkelijk bent en dat mannen niet durven, maar dat is onzin. Het ligt gewoon aan je uiterlijk/uitstraling. En das negatief. Jammer voor je.
Prima als jij dat zo vindt hoor, ieder zijn mening...

Maar waar ik toch wel blij om ben, is dat ik mijn eigen issues en frustraties niet zo maar op andere users (die ik nooit gezien heb) hoef af te reageren. Godzijdank.
pi_131325608
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vroeger in mijn player dagen sprak ik iedereen aan, ongeacht uitstraling. Als ik haar mooi vond, sprak ik haar aan. Lieve studentjes of breezerslet uitstraling maakte niet uit. Die lieve studentjes waren net zo makkelijk als de breezerslet uitstraling.
nay
pi_131325639
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Prima als jij dat zo vindt hoor, ieder zijn mening...

Maar waar ik toch wel blij om ben, is dat ik mijn eigen issues en frustraties niet zo maar op andere users (die ik nooit gezien heb) hoef af te reageren. Godzijdank.
Het zijn geen frustraties of issues, het is de waarheid. Als dit voor jou gangbaar is, dan is er - echt heel simpel - iets met je uiterlijk aan de hand. Of je bent lelijk of je uitstraling is zeer negatief. Als jij een normaal leuk mooi meisje bent en je hebt een beetje een open houding, heb je dit soort issues niet.

Dat al die aparte kerels op je afkomen en verder niets zegt al heel wat.
pi_131325658
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:36 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Vroeger in mijn player dagen sprak ik iedereen aan, ongeacht uitstraling. Als ik haar mooi vond, sprak ik haar aan. Lieve studentjes of breezerslet uitstraling maakte niet uit. Die lieve studentjes waren net zo makkelijk als de breezerslet uitstraling.
Maar ben jij een eng kereltje dan? Want daar hebben we 't over.
pi_131325770
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Maar ben jij een eng kereltje dan? Want daar hebben we 't over.
Nee, dat niet. Maar wat bedoelen jullie met gare mannen dan? Gewoon gladde praters die een makkelijke meisje zoeken toch?
nay
pi_131325905
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zij weet niet waar zij het over heeft...haar post is gebaseerd op vooroordelen en stereotypen en ze doet denigrerend naar mensen met een andere huidskleur die toevallig zo heten, best triest.

Ik zal het even ontkrachtenL

Ik zie er niet goedkoop uit want een representatieve uiterlijk belangrijk voor mijn kantoorbaan als onderzoeker ivm congressen etc.

De "gare" mannen die ik beschrijf zijn gewoon normale nette mannen/jongens, die gewoon niet mijn type zijn, maar zich wel uitsloven en te veel moeite en daarom vind ik ze gaar. Andere vrouwen zouden daar misschien een moord voor doen.
pi_131325915
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:39 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Maar wat bedoelen jullie met gare mannen dan? Gewoon gladde praters die een makkelijke meisje zoeken toch?
Neuh, gewoon de kanslozen die niet van aanpakken weten. Als zulke mannen altijd op je afkomen en verder niets, ja, dan ligt het sowieso aan je uiterlijk/uitstraling. Nothing else. En nu ben ik weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')