abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131059948
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:22 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

De mannen zullen dat vaak ook denken...ik kom vaak (jaloerse) types tegen die me al in de date fase wantrouwen :')
Jaloerse mannen zijn vaak bezitterige mannen..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_131064434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:19 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

Vriendelijke user ben jij zeg
ja sorry ik kan niet tegen bullshit
  woensdag 11 september 2013 @ 17:17:26 #153
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_131064525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef porsche1 het volgende:
En wat is "bubbly"? :')
Een nieuwe variant van Chubby?
pi_131064717
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:17 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dat je schijtirritant de hele dag hihihi zit te giechelen :')
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 11 september 2013 @ 18:03:24 #155
240618 Micson
The lonely stoner
pi_131065861
Mensen die het woord 'bubbly' bezigen, gun ik sowieso geen blik waardig.

Misschien je eens naar je leeftijd gaan gedragen TS, en niet op je 25ste nog de wulpse huppelkut proberen te spelen.
pi_131070870
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:03 schreef Micson het volgende:
Mensen die het woord 'bubbly' bezigen, gun ik sowieso geen blik waardig.

Misschien je eens naar je leeftijd gaan gedragen TS, en niet op je 25ste nog de wulpse huppelkut proberen te spelen.
Dat is niet een term die ik voor mezelf gebruik he, dat doen anderen :D

Ik speel niks, ik doe ook niet wulps, maar jongere jongens vinden me blijkbaar interessanter.......vandaag ook weer....een 19 jarige collega die aan het flirten was :')

Al moet ik zeggen dat het "nergens de fuck om geven" instelling wel werkt :D
pi_131071653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat is niet een term die ik voor mezelf gebruik he, dat doen anderen :D

Ik speel niks, ik doe ook niet wulps, maar jongere jongens vinden me blijkbaar interessanter.......vandaag ook weer....een 19 jarige collega die aan het flirten was :')

Al moet ik zeggen dat het "nergens de fuck om geven" instelling wel werkt :D
Waarom die :') ?

Dat wil je toch!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 11 september 2013 @ 20:38:54 #158
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_131072018
Ik las de OP en ik dacht even dat TS een vrouw was.

Maar TS is wel needy.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_131072115
En ben je nu een man die er vrouwelijk uit wil zien? Of wat? Kan zijn dat het geen homo's zijn.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_131072381
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waarom die :') ?

Dat wil je toch!
Schat ik ben 27, aandacht van tieners ( :') ) is wel leuk en vleiend, maar daar kan ik weinig mee he :D
pi_131072522
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:47 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Schat ik ben 27, aandacht van tieners ( :') ) is wel leuk en vleiend, maar daar kan ik weinig mee he :D
Ik ben 31, en jij ziet er leuk uit. Daten? :P
pi_131072714
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben 31, en jij ziet er leuk uit. Daten? :P
Dat weet jij heul niet, volgens de mensen hier ben ik lelijk, dik, man, a-seksueel en bobbelig ;)
pi_131072809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat weet jij heul niet, volgens de mensen hier ben ik lelijk, dik, man, a-seksueel en bobbelig ;)
Je hebt wel mijn aandacht ;)
pi_131073167
Dan kom je waarschijnlijk gewoon jonger over dan dat je bent..als je wel aandacht krijgt van tieners.
pi_131073717
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:07 schreef suus78 het volgende:
Dan kom je waarschijnlijk gewoon jonger over dan dat je bent..als je wel aandacht krijgt van tieners.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:07 schreef suus78 het volgende:
Dat denk ik eerlijk gezegd nnu ook...ik ben niet bepaald volwassen zeg maar ( :') ) en eerlijk gezegd ben ik voorlopig ook niet van plan om volwassen te worden hahaah, ik gedraag me in ieder geval niet als een vrouw van richting de 30 :') . Ik heb ook absoluut geen kinderwens of zo en wil voorlopig alleen maar feesten, reizen etc
pi_131073838
Eh, los van uiterlijk moet je ook open staan voor contact. Zelfs al denk je dat je dat wel bent, je moet dat ook tonen. Dus:

- Kijk mensen af en toe aan, met name leuke mannen
- Lach naar onbekenden, je mag ze zelf groeten als ze je aardig lijken!
- Praat tegen anderen, maak gewoon eens een onschuldig babbeltje met een leuke vreemde man, ze bijten niet!
- Observeer de wereld om je heen en niet alleen de mensen met wie je bent, sowieso ontmoet je eerder mensen als je alleen bent, als je samen betn heb je aandacht voor de groep/elkaar en niet voor anderen
- Neem zelf initiatief; niets zo aantrekkelijk voor een man als een vrouw die weet wat ze wil en dus niet goed te bespelen is. Dus zelf een beetje spelen is geen probleem.

Conclusie: je hebt het zelf in de hand en als je neit enorm lelijk bent is er echt wel een vent die jou ziet zitten.
Whatever...
pi_131074235
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:19 schreef Spanky78 het volgende:
Eh, los van uiterlijk moet je ook open staan voor contact. Zelfs al denk je dat je dat wel bent, je moet dat ook tonen. Dus:

- Kijk mensen af en toe aan, met name leuke mannen
- Lach naar onbekenden, je mag ze zelf groeten als ze je aardig lijken!
- Praat tegen anderen, maak gewoon eens een onschuldig babbeltje met een leuke vreemde man, ze bijten niet!
- Observeer de wereld om je heen en niet alleen de mensen met wie je bent, sowieso ontmoet je eerder mensen als je alleen bent, als je samen betn heb je aandacht voor de groep/elkaar en niet voor anderen
- Neem zelf initiatief; niets zo aantrekkelijk voor een man als een vrouw die weet wat ze wil en dus niet goed te bespelen is. Dus zelf een beetje spelen is geen probleem.

Conclusie: je hebt het zelf in de hand en als je neit enorm lelijk bent is er echt wel een vent die jou ziet zitten.
Goeie tips thnx! :)
  woensdag 11 september 2013 @ 22:49:33 #168
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_131079510
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 01:08 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Zie TS dit tegen zichzelf zeggen zodat iemand het nog zegt. :')
Kansloos, gaan vermelden dat je het helemaal bent.

Sneu figuur, gek hè dat niemand iets van jou moet. Je bent er zeker zo één die in een gesprek alleen maar over zichzelf lult?

Kansloos figuur.
:')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:57:29 #169
pi_131079898
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef TomAdorson het volgende:
Wat voor mannen wil je eigenlijk aandacht van kijken, TS? Wat zijn "leuke" mannen? En waarom alleen in het dagelijkse leven zoals werk of studie?

Zelf heb ik zoiets dat ik niet zomaar een meisje ga proberen te versieren die ik niet ken. Ik ga ook niet even gezellig doen, tenzij er een reden daarvoor is. Ik heb vaker meegemaakt dat ik gezellig ging doen met een vrouw en dat ze dan dacht dat ik haar wilde versieren en daaruit problemen meekreeg.

Ook moet ik zeggen dat ik jeuk krijg bij het woord bubbly. Mensen die ik ken die hunzelf als bubbly beschrijven zijn vaak overmatig aanwezig en hyperactief en dat vind ik schijt-irritant. Liever iemand die rustig is, vooral in het begin, dan iemand die meteen moet opvallen. Ik ken genoeg meisjes die bubbly zijn die dan heel meisjesachtig gaan praten over een hello kitty agenda, wie ze allemaal knap vinden op tv en heel open zijn over hun persoonlijke problemen en onzekerheden. Ik kan me daar irriteren aan een meisje als ik dat meisje niet goed ken. Ik ken haar nog niet en ze doet al alsof we beste vrienden zijn, dat idee krijg ik bij bubbly mensen. Vaak zijn ze ook meer bezig met hunzelf en niet mijn meningen.

Ik ga ervan uit dat je uiterlijk gewoon voldoende is, maar ook al was je niet knap zijn er genoeg mannen die gewoon normaal tegen je zou doen. Dus het zou sneller aan je persoonlijkheid en uitstraling liggen. Sommige vrouwen komen vaak gewoon een beetje moeilijk bereikbaar over.
Inderdaad. Tenzij je heel lelijk bent kan uiterlijk echt geen probleem zijn.
Ik zie gemiddeld mooie meisjes ontzettend gemakkelijk aan de vriend komen. Soms lijkt het zelfs wel gemakkelijker af te gaan dan de allerknapste dames in mijn omgeving die echt iets bijzonders hebben.
  woensdag 11 september 2013 @ 23:05:53 #170
pi_131080330
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Een meisje dat ik heb leren kennen op een verjaardag omschreef mij ook als bubbly, terwijl ik juist vrij introvert ben. Gek hoe mensen dat dan anders zien.
pi_131081418
Ik ken zulke types als jij geloof ik wel.

Je wilt hoe dan ook aandacht, dus je ben 'bubbly', springerig, komt jonger over dan je bent. Ik vind dat irritant, zeker als het gespeeld over komt. Even 'lekker gek doen' met uitgaan... Daar prik je snel doorheen.

Als je met iedereen probeert te flirten dan vind ik dat een afknapper. Soms denk ik dat een meisje/vrouw met me flirt, als ze dat daarna hetzelfde doet bij een andere gast dan was het of 'standaardgedrag' dus geen flirtgedrag, of ze is kansloos op zoek. Beide zijn goede redenen om je daarna links te laten liggen.

Wees meer gefocust op jezelf, zorg dat je je vermaakt en een leuke avond hebt, dat is veel aantrekkelijker dan een bubbly rol spelen.
pi_131081884
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef the85mc het volgende:
Ik ken zulke types als jij geloof ik wel.

Je wilt hoe dan ook aandacht, dus je ben 'bubbly', springerig, komt jonger over dan je bent. Ik vind dat irritant, zeker als het gespeeld over komt. Even 'lekker gek doen' met uitgaan... Daar prik je snel doorheen.
helaas, is afhankelijk met wie ik op stap ben meestal ben ik vrij saai :') en als ik druk doe op stap (wat best zeldzaam is) dan doe ik expres lomp om vervelende mannen af te schrikken.
Nee ik ben niet bepaald een Kim Lian of zo, ik heb wel humor, maar ik vraag nooit om aandacht (ben geen schreeuwerig type) juist verlegen. Ik ben heel vriendelijk en lief in contact, veel (glim)lachen complimenten geven etc. Mensen vragen mij vaak ook om anderen te benaderen om bijv een opdracht te voltooien of zo.

quote:
Als je met iedereen probeert te flirten dan vind ik dat een afknapper. Soms denk ik dat een meisje/vrouw met me flirt, als ze dat daarna hetzelfde doet bij een andere gast dan was het of 'standaardgedrag' dus geen flirtgedrag, of ze is kansloos op zoek. Beide zijn goede redenen om je daarna links te laten liggen.

Wees meer gefocust op jezelf, zorg dat je je vermaakt en een leuke avond hebt, dat is veel aantrekkelijker dan een bubbly rol spelen.
Nee ook niet, het probleem is dat ik geen flirter/versierder ben. Ik ben speel ook geen rol of zo, het is gewoon leuk om (dirty) humor te hebben en veel te lachen etc
pi_131082195
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:47 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

helaas, is afhankelijk met wie ik op stap ben meestal ben ik vrij saai :') en als ik druk doe op stap (wat best zeldzaam is) dan doe ik expres lomp om vervelende mannen af te schrikken.
Nee ik ben niet bepaald een Kim Lian of zo, ik heb wel humor, maar ik vraag nooit om aandacht (ben geen schreeuwerig type) juist verlegen. Ik ben heel vriendelijk en lief in contact, veel (glim)lachen complimenten geven etc. Mensen vragen mij vaak ook om anderen te benaderen om bijv een opdracht te voltooien of zo.

[..]

Nee ook niet, het probleem is dat ik geen flirter/versierder ben. Ik ben speel ook geen rol of zo, het is gewoon leuk om (dirty) humor te hebben en veel te lachen etc
Wil je wel écht een relatie? Ik bedoel, je beschrijft jezelf als levensgenieter zonder enig negatief woord over je leven zónder een relatie.

Wat wil je nu echt?
pi_131104982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:47 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

Maar dat is het dus... je hebt bepaalde vragen niet beantwoord dat meerdere mensen jou hebben gevraagd.

Kijk, het is niet normaal om overdag mensen te gaan versieren op je werk of in je studiegroep. Veel mannen, ik denk ook de mannen die jij leuk vindt, doen dat niet.

Wat voor mannen val je op, wat verwacht/wil je van die mannen?
nay
pi_131105142
TS is een lieve en bubbly man volgens zijn profiel :o
Wie dit leest is een lezer van dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')