Hmm nee chagrijn ben ik niet echt hoor. Tenzij ik moe ben ofzo, maarja dan hoeft er ook niemand op me af te komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat heeft dan denk ik toch echt met je uitstraling te maken hoor. Dat merk ik zelf ook. Als ik met een chagrijnig bakkes door de stad loop trek ik ook geen bekijks, doe ik het met een open en vrolijke blik, dat ik uitstraal dat ik me goed voel en vrolijk ben, dan is dat al een heel stuk anders.
Daar zijn PBtjes voorquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:03 schreef suus78 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel super lelijk.
Je zal waarschijnlijk toch iets uitstralen wat mannen ervan weerhoud om je aan te spreken. Dat wil ook niet zeggen dat je je daar direct van bewust bent hè, heel veel gebeurt in ons onderbewustzijn en hebben we eigenlijk geen invloed op. Maar het is wel zo dat hoe beter je in je vel steekt, hoe beter je je voelt, hoe meer je dat uitstraalt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef suus78 het volgende:
[..]
Hmm nee chagrijn ben ik niet echt hoor. Tenzij ik moe ben ofzo, maarja dan hoeft er ook niemand op me af te komen
misschien ben je gewoon lelijk en zeggen sommige mensen dat je knap bent om je een beter gevoel te geven?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom moet je per se afstandelijk doen als je er goed uitziet?
ik geloof niet dat je 25+ bent, want mensen rond die leeftijd zijn niet meer zo bezig met hun uiterlijk, die zijn meer bezig met de dingen die er wel toe doen. Ik denk dat je gewoon een meisje/jongen van 15 bent die eigenlijk stiekem heel dik en lelijk is en dit topic schrijft uit verveling of om zichzelf een beter gevoel te geven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
25+ want dat ben ik zelf ook
Nou dat ligt er ook maar net aanquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je 25+ bent, want mensen rond die leeftijd zijn niet meer zo bezig met hun uiterlijk, die zijn meer bezig met de dingen die er wel toe doen.
natuurlijk, iedereen is wel wát met zijn uiterlijk bezig maar rond die leeftijd ben je er gewoon niet meer zo geobsedeerd door als toen je een puber wasquote:
Met de kerel die erbij hoorde ofzo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef TomAdorson het volgende:
Ik heb vaker meegemaakt dat ik gezellig ging doen met een vrouw en dat ze dan dacht dat ik haar wilde versieren en daaruit problemen meekreeg.
Nee, meer dat dat meisje het gevoel kreeg dat ik de professionele integriteit aan het verbreken was of hoe je dat noemt. Dat ik in een projectgroep het meisje zelf op haar hoede was omdat ze dacht dat ik haar wilde versieren of zo. Ik had een keer meegemaakt bij kerk (ik ging toen nog naar kerk) dat een meisje mij apart nam om mij te vertellen dat ze mij niet leuk vond. Dit omdat ik haar een keer om 8 uur 's avonds had gebeld. Ik heb haar toen netjes uitgelegd dat dat niet mijn bedoeling was en dat ik haar niet belde omdat ik haar leuk vond maar om wat kerk dingen te bespreken. Was natuurlijk awkward en ik ben toen ook gestopt met naar kerk gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met de kerel die erbij hoorde ofzo?
Niets mis met iemand versieren... Alleen maar bekenden neuken is ook een beetje saai.
Weet je wat ik vooral zielig vind aan dit soort posts en aan fokkers in het algemeen? Heel veel van hun klagen dat vrouwen oppervlakkig en achterbaks zijn, maar de mannetjes in het algemeen zijn tien keer zo erger. Fok zit vol met nerds die amper een gesprek met een meisje kunnen voeren en vinden dat ze onrechtmatig worden behandeld door vrouwen, maar wel allerlei kritiek hebben op meisjes.quote:
Ik vind het onherkenbaar eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef TomAdorson het volgende:
Nee, meer dat dat meisje het gevoel kreeg dat ik de professionele integriteit aan het verbreken was of hoe je dat noemt. Dat ik in een projectgroep het meisje zelf op haar hoede was omdat ze dacht dat ik haar wilde versieren of zo. Ik had een keer meegemaakt bij kerk (ik ging toen nog naar kerk) dat een meisje mij apart nam om mij te vertellen dat ze mij niet leuk vond. Dit omdat ik haar een keer om 8 uur 's avonds had gebeld. Ik heb haar toen netjes uitgelegd dat dat niet mijn bedoeling was en dat ik haar niet belde omdat ik haar leuk vond maar om wat kerk dingen te bespreken. Was natuurlijk awkward en ik ben toen ook gestopt met naar kerk gaan.
Ja, die voorbeeld van kerk is het meest duidelijke voorbeeld dat ik heb. Die van in het projectgroep is niet echt een probleem geweest, het meisje vond het juist leuk dat ze dacht dat ze sjans had maar het was niet mijn bedoeling om haar sjans te geven. Die van de kerk was irritant en ik voel me nog steeds vreemd daarover.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het onherkenbaar eerlijk gezegd...
Nee, maar dat ligt meer aan het feit dat dat eigenlijk altijd wel zo is...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef TomAdorson het volgende:
Maar heb jij nooit gehad dat een meisje bij je dacht dat je aan het flirten was, terwijl dat niet het geval was?
Vond ik ook, maar dat meisje was ook apart. Ze was wel mooi, maar heel kerkelijk en hele conservatieve gedachtes. In het begin kon ik goed met haar praten over alledaagse dingen en ik zat toen met wat problemen en ze deed heel geïnteresseerd daarover. Ze heeft me zelf ook vaker gebeld. Maar hoe beter ik haar leerde kennen hoe meer wantrouwend ze bleek naar iedereen. Ze had ook een moeilijke jeugd achter de rug. Eigenlijk is ze heel schijnheilig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:30 schreef suus78 het volgende:
Vind het ook wel vreemd dat een meisje denkt dat ze sjans heeft als een jongen haar een keer belt.
Misschien ben je gewoon niet echt makkelijk om mee te flirten, Dat je dan toch erg afstandelijk overkomt op jongens/mannen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef MangoLotion het volgende:
Ik snap ook heel gOed dat jullie het lastig vinden om hierop te antwoorden omdat jullie me irl niet gezien hebben. Maar stel het zou niet aan mijn uiterlijk liggen, waar zou het dan wel aan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |