abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131012592
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 01:55 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Blauwtje lopen vind ik veel erger, bovendien ben ik slechte versierder/verleider ik bak er niks van :')
Mannen die ik gedate heb namen altijd zelf initiatief of iemand anders deed het voor ze.

Maar ik ga je niet langer ophouden trusten!
trustee :*

Ik zal morgen ff reageren als ik eraan denk.

Blauwtje lopen is soms beschamend maar op zich niet zo erg vind ik. Het gebeurt en je gaat verder.

Versieren kun je leren, ik ben ook pas een guppy en ik heb laatst zelfs gefaald bij de macdonalds :')
Because you know i'm all about that ass
pi_131012599
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 01:55 schreef trovey het volgende:

[..]

En dat allemaal als je pas 16 bent. ;( :')
Alleen die xtc is vroeg, maar ik ken ook 14 jarigen me een relatie

Voor zover alles onder de 20 een relatie is :')
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 10 september 2013 @ 02:08:14 #78
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131012665
Ik heb niet de moeite genomen om alle reacties op jouw vraag te lezen.... na het lezen van een stuk of 10 ben ik afgehaakt.

En eerlijk gezegd weet ik zelf ook niet of je nu een troll bent, of dat jouw vraag serieus is en je hier erg mee zit.
Ik ga doorgaans van het 2e uit....

Maar goed, even aangenomen dat jouw vraag serieus is. Dan zijn er vaak 2 redenen'
- de jongens vallen inderdaad niet op jou (maar veel kan veranderen - ik heb zogenaamde lelijke eendjes tot schitterende zwanen zien opbloeien)!
- of je bent zo mooi, dat de meeste jongens (behalve de gladde praters) denken geen enkele kans bij jou te maken... zelfs niet als gewone vriendin.

Anyway, je bent nog jong...maar je hebt het over de "leuke jongens" welke jongens zijn dat volgens jou?
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_131013507
Misschien zijn ze bang of verlegen.

Misschien heb jij een verkeerde uitstraling. Lach je veel of kijk je heel de tijd serieus?
Misschien ben jij een zweverige hippie (is dat bubbly?).
Misschien ben je daar al met andere mannen en schrikt dat ze af.

Ik denk dat je het ze gewoon moet vragen, zo via internet valt er vrij weinig over te zeggen.
pi_131013842
Misschien ben je wel zo'n knappe meid dat jongens zich zwak voelen tegenover je en proberen te voorkomen iets stoms te zeggen/doen. Je maakt jongens zo zenuwachtig door je schoonheid dat ze niet eens tegen je durven te praten.
pi_131014347
Misschien vinden ze dat overdreven "bubbly" (kijk mij eens blij zijn hihihihi) gedrag gewoon schijtirritant.
  dinsdag 10 september 2013 @ 08:55:17 #82
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_131014456
Meid, je bent gewoon veeeuuuullll te hoog gegrepen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bay of Plenty
pi_131014471
Even een golden oldie van stal halen:

"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131014684
Je komt in ieder geval hier over als een zeer onzeker persoon.

Overigens heeft het een paar posts geduurd voordat ik doorhad dat je een vrouw was.
Of ben je idd een man? Dat verklaard ook een hele hoop.

(linksboven sta je vermeld als man)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_131015559
Volgens mij ben je heul niet zo knap als je beweert.
pi_131015725
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij ben je heul niet zo knap als je beweert.
TS probeert in de OP wel een bepaald beeld te schetsen van haar uiterlijk terwijl aan de andere kant de onzekerheid er af druipt.
pi_131016499
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

TS probeert in de OP wel een bepaald beeld te schetsen van haar uiterlijk terwijl aan de andere kant de onzekerheid er af druipt.
Volgens mij is TS gewoon een standaard 7/10 in een jurkje gepropt. Niets bijzonders.
pi_131016661
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens mij is TS gewoon een standaard 7/10 in een jurkje gepropt. Niets bijzonders.
Vergeet niet dat ze wel heel bubly is hè, dan zou dat standaard zeventje misschien toch nog een 8 min kunnen worden. Ik hou wel van bubly vrouwen. Ook weer niet te natuurlijk, maar dat is met alles behalve tequila.
  † In Memoriam † dinsdag 10 september 2013 @ 10:54:07 #89
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_131016744
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

... en haar zelfbeeld is groter dan haar imago, heb ik het idee.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_131016990
TS laat mij denken aan zo`n "upperclass" chick die ik een keer gescoord heb. Ze had haar zelf zo verlaagd om met mij de bandiet te viezeriken op de meest gare plek die je maar kan bedenken.
Die dacht ook dat ze lief en aardig was voor iedereen maar had een air alsof Maxima haar veters niet eens mocht strikken en ze keek alsof stront niet stinkt.
Nu ben ik een bijzonder spontane jongen met een vlotte babbel en ja dan is het makkelijk, zij klaagde ook altijd over een gebrek aan aandacht van het mannelijke geslacht en ze wilde haar onzekerheid maskeren door een soort van "girlpower" uit te stralen.

De sleutel voor dit soort mensen is eigenlijk heel simpel, mik niet al te hoog en gedraag je eigen normaal zonder met een minachting naar een ander te kijken.
Het is een trekje wat je wel vaker bij de wat hogeropgeleiden tegen komt en waar ik mij mateloos aan stoor.
pi_131017408
Mwoah, TS komt niet over als iemand die bewust een air heeft.
pi_131017478
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Het hoeft ook niet bewust te zijn.
pi_131017523
Ik denk dat het hem in het volgende zit:

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in...ik wil gewoon heel graag door iedereen leuk lief en aardig gevonden worden en voel vaak dat ik gefaald heb als dat niet zo is
Ik denk dat TS misschien gewoon te hard probeert om aardig gevonden te worden en dat dat juist averechts werkt.
pi_131017684
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef MangoLotion het volgende:

Daar zit wel wat in...ik wil gewoon heel graag door iedereen leuk lief en aardig gevonden worden en voel vaak dat ik gefaald heb als dat niet zo is
Daar zit dan kennelijk het probleem, want niemand wordt door iedereen leuk, lief en aardig gevonden...

Verder is het lastig om te oordelen waarom jij denkt dat mensen afstandelijk tegen jou zijn. Misschien is het het normale percentage mensen die gewoon afstandelijk zijn in hun doen en laten. Misschien doe jij wel iets waarmee je het oproept. Misschien beoordeel jij bepaald gedrag als afstandelijk terwijl dat eigenlijk wel meevalt...

ps dat je vooral aandacht krijgt van jonge jongens als je 25+ bent is misschien een teken dat je erg jong oogt. En als je oogt/je gedraagt als 18 jaar, dan zal de gemiddelde 25+ man niet zo geïnteresseerd zijn omdat hij denkt dat je te jong bent. Maar dit is echt een hele wilde gok... echter... dat is dan ook zo'n beetje het beste wat kan op basis van wat we 'weten'.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † dinsdag 10 september 2013 @ 12:58:32 #95
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_131019993
quote:
Dat het niet bewust is, is des te erger.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_131020891
Vaak als anderen een bepaalt slag meisje als arrogant omschrijven ligt het aan hun zelf want:
quote:
- Misschien zijn ze bang of verlegen.
- Misschien ben je wel zo'n knappe meid dat jongens zich zwak voelen tegenover je en proberen te voorkomen iets stoms te zeggen/doen. Je maakt jongens zo zenuwachtig door je schoonheid dat ze niet eens tegen je durven te praten.
Wedervraag: Hebben andere meisjes ook die houding tegenover je?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2013 13:32:55 ]
pi_131021683
quote:
Bubbly, air..

pi_131022924
Wel herkenbaar een beetje. Ik heb ook nooit dat eens een leuke jongen op me afstapt. Bij vriendinnen gebeurt het wel, maar naar mij komen ze nooit toe. Haha. Ik snap ook niet waar het aan ligt.
pi_131023107
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:32 schreef suus78 het volgende:
Wel herkenbaar een beetje. Ik heb ook nooit dat eens een leuke jongen op me afstapt. Bij vriendinnen gebeurt het wel, maar naar mij komen ze nooit toe. Haha. Ik snap ook niet waar het aan ligt.
Pics!
pi_131023250
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:32 schreef suus78 het volgende:
Dat heeft dan denk ik toch echt met je uitstraling te maken hoor. Dat merk ik zelf ook. Als ik met een chagrijnig bakkes door de stad loop trek ik ook geen bekijks, doe ik het met een open en vrolijke blik, dat ik uitstraal dat ik me goed voel en vrolijk ben, dan is dat al een heel stuk anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')