trusteequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:55 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Blauwtje lopen vind ik veel erger, bovendien ben ik slechte versierder/verleider ik bak er niks van![]()
Mannen die ik gedate heb namen altijd zelf initiatief of iemand anders deed het voor ze.
Maar ik ga je niet langer ophouden trusten!
Alleen die xtc is vroeg, maar ik ken ook 14 jarigen me een relatiequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:55 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat allemaal als je pas 16 bent.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
TS probeert in de OP wel een bepaald beeld te schetsen van haar uiterlijk terwijl aan de andere kant de onzekerheid er af druipt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij ben je heul niet zo knap als je beweert.
Volgens mij is TS gewoon een standaard 7/10 in een jurkje gepropt. Niets bijzonders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
TS probeert in de OP wel een bepaald beeld te schetsen van haar uiterlijk terwijl aan de andere kant de onzekerheid er af druipt.
Vergeet niet dat ze wel heel bubly is hè, dan zou dat standaard zeventje misschien toch nog een 8 min kunnen worden. Ik hou wel van bubly vrouwen. Ook weer niet te natuurlijk, maar dat is met alles behalve tequila.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij is TS gewoon een standaard 7/10 in een jurkje gepropt. Niets bijzonders.
... en haar zelfbeeld is groter dan haar imago, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij is TS gewoon een standaard 7/10 in een jurkje gepropt. Niets bijzonders.
Het hoeft ook niet bewust te zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Mwoah, TS komt niet over als iemand die bewust een air heeft.
Ik denk dat TS misschien gewoon te hard probeert om aardig gevonden te worden en dat dat juist averechts werkt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in...ik wil gewoon heel graag door iedereen leuk lief en aardig gevonden worden en voel vaak dat ik gefaald heb als dat niet zo is
Daar zit dan kennelijk het probleem, want niemand wordt door iedereen leuk, lief en aardig gevonden...quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef MangoLotion het volgende:
Daar zit wel wat in...ik wil gewoon heel graag door iedereen leuk lief en aardig gevonden worden en voel vaak dat ik gefaald heb als dat niet zo is
Dat het niet bewust is, is des te erger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Wedervraag: Hebben andere meisjes ook die houding tegenover je?quote:- Misschien zijn ze bang of verlegen.
- Misschien ben je wel zo'n knappe meid dat jongens zich zwak voelen tegenover je en proberen te voorkomen iets stoms te zeggen/doen. Je maakt jongens zo zenuwachtig door je schoonheid dat ze niet eens tegen je durven te praten.
Bubbly, air..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Pics!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:32 schreef suus78 het volgende:
Wel herkenbaar een beetje. Ik heb ook nooit dat eens een leuke jongen op me afstapt. Bij vriendinnen gebeurt het wel, maar naar mij komen ze nooit toe. Haha. Ik snap ook niet waar het aan ligt.
Dat heeft dan denk ik toch echt met je uitstraling te maken hoor. Dat merk ik zelf ook. Als ik met een chagrijnig bakkes door de stad loop trek ik ook geen bekijks, doe ik het met een open en vrolijke blik, dat ik uitstraal dat ik me goed voel en vrolijk ben, dan is dat al een heel stuk anders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:32 schreef suus78 het volgende:
Wel herkenbaar een beetje. Ik heb ook nooit dat eens een leuke jongen op me afstapt. Bij vriendinnen gebeurt het wel, maar naar mij komen ze nooit toe. Haha. Ik snap ook niet waar het aan ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |