Hmm nee chagrijn ben ik niet echt hoor. Tenzij ik moe ben ofzo, maarja dan hoeft er ook niemand op me af te komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat heeft dan denk ik toch echt met je uitstraling te maken hoor. Dat merk ik zelf ook. Als ik met een chagrijnig bakkes door de stad loop trek ik ook geen bekijks, doe ik het met een open en vrolijke blik, dat ik uitstraal dat ik me goed voel en vrolijk ben, dan is dat al een heel stuk anders.
Daar zijn PBtjes voorquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:03 schreef suus78 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel super lelijk.
Je zal waarschijnlijk toch iets uitstralen wat mannen ervan weerhoud om je aan te spreken. Dat wil ook niet zeggen dat je je daar direct van bewust bent hè, heel veel gebeurt in ons onderbewustzijn en hebben we eigenlijk geen invloed op. Maar het is wel zo dat hoe beter je in je vel steekt, hoe beter je je voelt, hoe meer je dat uitstraalt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef suus78 het volgende:
[..]
Hmm nee chagrijn ben ik niet echt hoor. Tenzij ik moe ben ofzo, maarja dan hoeft er ook niemand op me af te komen
misschien ben je gewoon lelijk en zeggen sommige mensen dat je knap bent om je een beter gevoel te geven?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom moet je per se afstandelijk doen als je er goed uitziet?
ik geloof niet dat je 25+ bent, want mensen rond die leeftijd zijn niet meer zo bezig met hun uiterlijk, die zijn meer bezig met de dingen die er wel toe doen. Ik denk dat je gewoon een meisje/jongen van 15 bent die eigenlijk stiekem heel dik en lelijk is en dit topic schrijft uit verveling of om zichzelf een beter gevoel te geven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
25+ want dat ben ik zelf ook
Nou dat ligt er ook maar net aanquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je 25+ bent, want mensen rond die leeftijd zijn niet meer zo bezig met hun uiterlijk, die zijn meer bezig met de dingen die er wel toe doen.
natuurlijk, iedereen is wel wát met zijn uiterlijk bezig maar rond die leeftijd ben je er gewoon niet meer zo geobsedeerd door als toen je een puber wasquote:
Met de kerel die erbij hoorde ofzo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef TomAdorson het volgende:
Ik heb vaker meegemaakt dat ik gezellig ging doen met een vrouw en dat ze dan dacht dat ik haar wilde versieren en daaruit problemen meekreeg.
Nee, meer dat dat meisje het gevoel kreeg dat ik de professionele integriteit aan het verbreken was of hoe je dat noemt. Dat ik in een projectgroep het meisje zelf op haar hoede was omdat ze dacht dat ik haar wilde versieren of zo. Ik had een keer meegemaakt bij kerk (ik ging toen nog naar kerk) dat een meisje mij apart nam om mij te vertellen dat ze mij niet leuk vond. Dit omdat ik haar een keer om 8 uur 's avonds had gebeld. Ik heb haar toen netjes uitgelegd dat dat niet mijn bedoeling was en dat ik haar niet belde omdat ik haar leuk vond maar om wat kerk dingen te bespreken. Was natuurlijk awkward en ik ben toen ook gestopt met naar kerk gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met de kerel die erbij hoorde ofzo?
Niets mis met iemand versieren... Alleen maar bekenden neuken is ook een beetje saai.
Weet je wat ik vooral zielig vind aan dit soort posts en aan fokkers in het algemeen? Heel veel van hun klagen dat vrouwen oppervlakkig en achterbaks zijn, maar de mannetjes in het algemeen zijn tien keer zo erger. Fok zit vol met nerds die amper een gesprek met een meisje kunnen voeren en vinden dat ze onrechtmatig worden behandeld door vrouwen, maar wel allerlei kritiek hebben op meisjes.quote:
Ik vind het onherkenbaar eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef TomAdorson het volgende:
Nee, meer dat dat meisje het gevoel kreeg dat ik de professionele integriteit aan het verbreken was of hoe je dat noemt. Dat ik in een projectgroep het meisje zelf op haar hoede was omdat ze dacht dat ik haar wilde versieren of zo. Ik had een keer meegemaakt bij kerk (ik ging toen nog naar kerk) dat een meisje mij apart nam om mij te vertellen dat ze mij niet leuk vond. Dit omdat ik haar een keer om 8 uur 's avonds had gebeld. Ik heb haar toen netjes uitgelegd dat dat niet mijn bedoeling was en dat ik haar niet belde omdat ik haar leuk vond maar om wat kerk dingen te bespreken. Was natuurlijk awkward en ik ben toen ook gestopt met naar kerk gaan.
Ja, die voorbeeld van kerk is het meest duidelijke voorbeeld dat ik heb. Die van in het projectgroep is niet echt een probleem geweest, het meisje vond het juist leuk dat ze dacht dat ze sjans had maar het was niet mijn bedoeling om haar sjans te geven. Die van de kerk was irritant en ik voel me nog steeds vreemd daarover.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het onherkenbaar eerlijk gezegd...
Nee, maar dat ligt meer aan het feit dat dat eigenlijk altijd wel zo is...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef TomAdorson het volgende:
Maar heb jij nooit gehad dat een meisje bij je dacht dat je aan het flirten was, terwijl dat niet het geval was?
Vond ik ook, maar dat meisje was ook apart. Ze was wel mooi, maar heel kerkelijk en hele conservatieve gedachtes. In het begin kon ik goed met haar praten over alledaagse dingen en ik zat toen met wat problemen en ze deed heel geïnteresseerd daarover. Ze heeft me zelf ook vaker gebeld. Maar hoe beter ik haar leerde kennen hoe meer wantrouwend ze bleek naar iedereen. Ze had ook een moeilijke jeugd achter de rug. Eigenlijk is ze heel schijnheilig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:30 schreef suus78 het volgende:
Vind het ook wel vreemd dat een meisje denkt dat ze sjans heeft als een jongen haar een keer belt.
Misschien ben je gewoon niet echt makkelijk om mee te flirten, Dat je dan toch erg afstandelijk overkomt op jongens/mannen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef MangoLotion het volgende:
Ik snap ook heel gOed dat jullie het lastig vinden om hierop te antwoorden omdat jullie me irl niet gezien hebben. Maar stel het zou niet aan mijn uiterlijk liggen, waar zou het dan wel aan liggen?
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je 25+ bent, want mensen rond die leeftijd zijn niet meer zo bezig met hun uiterlijk, die zijn meer bezig met de dingen die er wel toe doen. Ik denk dat je gewoon een meisje/jongen van 15 bent die eigenlijk stiekem heel dik en lelijk is en dit topic schrijft uit verveling of om zichzelf een beter gevoel te geven.
Daar zit wel wat in, ik wil heel graag aandacht en benaderd worden (op stap), daar ben ik ook echt mee bezig...en voel me best wel rot als dat een keer niet gebeurt. Maar een ijskoningin worden klinkt ook zo negatief en hard, zo kan ik niet tegen mensen doen..quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:28 schreef Alentejana het volgende:
Het gaat niet om uiterlijk, maar idd om toegankelijkheid. Misschien heb je iets koels in je houding, maar niet zo dat het intrigeert (dat kan ook nog), maar dat het afstoot.
Of je bent te "full on" "gezellie" (of slettig).
Maar wat is er mis met niet meteen maar van alle mannen belangstelling te hebben? Het klinkt een beetje alsof je je afgewezen voelt of bevestiging zoekt dat je de moeite waard of, oppervlakkiger, mooi bent.
Kleding kan helpen. Mantelpakje trekt andere mensen dan een diepe decolleteé en kant, om maar wat te noemen.
Sterke lichaamsgeur of juist teveel parfum kan ook mensen op een afstand houden.
En wat het meeste afschrikt is het "zo graag willen". Erbij willen horen en aandacht vragen is het meest afstotelijke dat je kunt bedenken.
Ga eens heen met de gedachte dat het je iets kan schelen of je alleen bent of niet en gedraag je ook zo. Wellicht maakt dat het nodige verschil en vinden ze je wel interessant om beter te leren kennen, Want dan creeer je een "mysterieuse" sfeer waar sommigen van houden.
Ik heb nl het omgekeerde, ik hoef niet zo nodig aandacht en ze komen als vliegen op stroop "omdat ik zo mysterieus ben" . (Blijkbaar vinden ze de "moordblik" aantrekkelijk).
In het kort, als je blijft doen wat je altijd deed, blijf je het resultaat krijgen dat je altijd kreeg. Tegenovergesteld gedrag vertonen dus. Wordt een ijskoningin, bv.
Herkenbaar, hoe kan dat toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:41 schreef suus78 het volgende:
Haha grappig ja. Ik hoor wel vaker van andere vrouwen dat ze soms echt de mannen op afstand moeten houden (soms ook vervelende). Dat ze echt altijd aangesproken worden enzo. Ik heb daar gewoon 0,0 last van. Zelfs de vervelende niet (gelukkig!)
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:51 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
misschien ben je gewoon lelijk en zeggen sommige mensen dat je knap bent om je een beter gevoel te geven?
Vriendelijke user ben jij zegquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je 25+ bent, want mensen rond die leeftijd zijn niet meer zo bezig met hun uiterlijk, die zijn meer bezig met de dingen die er wel toe doen. Ik denk dat je gewoon een meisje/jongen van 15 bent die eigenlijk stiekem heel dik en lelijk is en dit topic schrijft uit verveling of om zichzelf een beter gevoel te geven.
Onzekerheid?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, ik wil heel graag aandacht en benaderd worden (op stap), daar ben ik ook echt mee bezig...en voel me best wel rot als dat een keer niet gebeurt. Maar een ijskoningin worden klinkt ook zo negatief en hard, zo kan ik niet tegen mensen doen..
Maar ik denk dat jij eerder bedoelt dat je de schijt moet hebben aan of je leuk/aardig wordt gevonden of niet.
Thnxquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:51 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Weet je wat ik vooral zielig vind aan dit soort posts en aan fokkers in het algemeen? Heel veel van hun klagen dat vrouwen oppervlakkig en achterbaks zijn, maar de mannetjes in het algemeen zijn tien keer zo erger. Fok zit vol met nerds die amper een gesprek met een meisje kunnen voeren en vinden dat ze onrechtmatig worden behandeld door vrouwen, maar wel allerlei kritiek hebben op meisjes.
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft, maar de gemiddelde man gaat echt niet gemeen en afstandelijk doen tegen een collega omdat hij haar niet aantrekkelijk vindt. Mannen zijn niet zo simpel dat ze allemaal alleen met mooie meisjes willen omgaan en lelijke meisjes verafschuwen.
Fijn om te horen dat iemand dit herkent! Ik hoor weleens van mensen dat ze eerst dachten dat ik een echt "bitch" was, maar dat ze nu blij zijn dat het absoluut niet zo is en dat ik eigenlijk heel lief en trouw ben. Veel kennissen denken ook dat ik het wel even kan regelen en dat ik veel aanbidders heb....ehmmmm NOT ik ben zelfs een laatbloeierquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef Trini-Kwan het volgende:
Herkenbaar TS.
Ook mannen kunnen onzeker, en daardoor kortzichtig zijn.
Mogelijk ben je zo zelfverzekerd dat ze geen moment zien om je te benaderen.
Mogelijk vinden ze je te knap.
Mijn huidige vriend heeft mij ook moeten stalken omdat ik dacht dat hij niet betrouwbaar was, omdat hij er oud uit zag en een barman was. Bleek het een jongetje te zijn wat net om de hoek kwam kijken, zo groen en onschuldig als wat..
Ook ik zie er niet lelijk uit, maar eerder zelfverzekerd volgens anderen, en daardoor stappen mensen vaak niet op me af. Als ik met ze ga praten krijg ik steevast te horen 'ik dacht altijd dat je zo arrogant was, maar je bent eigenlijk heel aardig'.
Tja, ik heb zon gezicht wat in de neutrale houding zo staat... en daarnaast denkt men snel dat als je slank en knap bent, je kennelijk perfect bent, en dit zelf ook zo ervaart..
Geef deze mannen de ruimte. Je zult er helaas zelf mee moeten gaan praten, maar geef ze dan ook de ruimte om zichzelf aan je te tonen.
Laat je niet gek maken door mensen hier die vinden dat je niet mag zeggen dat je knap bent o.i.d.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je niet zwart bent, maar wel bent. Niet dik bent, maar wel bent. Iedereen ziet het, en iedereen heeft de signalen die mensen afgeven in de gate, aangezien de mens zo werkt dat hij altijd bewust of onbewust moet laten merken wat hij denkt...
Ook knap zijn heeft zijn nadelen. Ook al willen veel mensen dit niet horen, omdat ze denken dat knap zijn gelijk staat aan gelukkig zijn. Terwijl we er allemaal niet voor gekozen hebben, en onze hersenen exact hetzelfde kunnen zijn.
quote:
Ik weet het niet, ik wil gewoon met iedereen vrienden zijn en zo min mogelijk kritiek en conflicten krijgen want dat voelt niet goed. Ik wil ook graag geaccepteerd worden en me gewild voelen.quote:
Hoe voorkom je dat? Wat moet je doen? Want óf ik doe too much óf ik doe te weinigquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:49 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon niet echt makkelijk om mee te flirten, Dat je dan toch erg afstandelijk overkomt op jongens/mannen.
Dat wil iedereen lieve schatquote:Op woensdag 11 september 2013 00:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet, ik wil gewoon met iedereen vrienden zijn en zo min mogelijk kritiek en conflicten krijgen want dat voelt niet goed. Ik wil ook graag geaccepteerd worden en me gewild voelen.
Leer dat zo snel mogelijk af. Je kan niet allemansvriend zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in...ik wil gewoon heel graag door iedereen leuk lief en aardig gevonden worden en voel vaak dat ik gefaald heb als dat niet zo is
Dat kan je wel willen, maar hoe meer je dat forceert, hoe meer dat tegen je werkt.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet, ik wil gewoon met iedereen vrienden zijn en zo min mogelijk kritiek en conflicten krijgen want dat voelt niet goed. Ik wil ook graag geaccepteerd worden en me gewild voelen.
Dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Leer dat zo snel mogelijk af. Je kan niet allemansvriend zijn.
Ik als vrij sociale jongen heb geen probleem meiden/vrouwen te benaderen.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat? Wat moet je doen? Want óf ik doe too much óf ik doe te weinig
Nou je kan zelf ook initiatief nemen? Gezellig praten, lief lachen en af en toe een subtiele aanraking. Misschien zijn mannen de volgende keer dan wel open tegen je, nu ze weten dat je ervoor open staat.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:33 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat? Wat moet je doen? Want óf ik doe too much óf ik doe te weinig
Ja maar ik weet niet waar ik moet beginnen en of het niet stom of geforceerd overkomt?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:57 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Nou je kan zelf ook initiatief nemen? Gezellig praten, lief lachen en af en toe een subtiele aanraking. Misschien zijn mannen de volgende keer dan wel open tegen je, nu ze weten dat je ervoor open staat.
Oh en verder ook wat WvdL net zegt.
Zelf ben ik een 'veilige' flirter, Meiden die gewoon gezellig praten/lachen flirt ik wat sneller mee dan meiden die een gesloten houding hebben.
Je moet sowieso schijt hebben aan wat anderen van je vinden, maar met die ijskoningin bedoel ik gewoon wat koeltjes doen. Er gewoon ZIJN, maar niet als dood vogeltje of sjagrijn of zielig, maar zelfbewust, gewoon mooi, rechtop, (vergeet het koningin deel nietquote:Op woensdag 11 september 2013 00:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, ik wil heel graag aandacht en benaderd worden (op stap), daar ben ik ook echt mee bezig...en voel me best wel rot als dat een keer niet gebeurt. Maar een ijskoningin worden klinkt ook zo negatief en hard, zo kan ik niet tegen mensen doen..
Maar ik denk dat jij eerder bedoelt dat je de schijt moet hebben aan of je leuk/aardig wordt gevonden of niet.
Nou gewoon gedag zeggen, vragen hoe het gaat. Je hoeft het ook niet alleen te doen, de man in kwestie moet dan ook moeite doen om het gesprek levende te houden. Zolang je maar laat zien dat je open staat voor de ander. En verder moet je je niet zo druk maken wat anderen van je vinden.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:00 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet waar ik moet beginnen en of het niet stom of geforceerd overkomt?
Een mening ergens over vragen is altijd een goed begin, omdat de ander dan in eigen woorden zo lang of zo kort als die wil uit kan wijden over het onderwerp en je ziet meteen of er gelijkenissen zijn met jouw opvattingen en je hebt voor je het weet een gesprek over aanverwante zaken. Een niet al te persoonlijk begin geeft ruimte en niet het gevoel van opdringerigheid.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:32 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Nou gewoon gedag zeggen, vragen hoe het gaat. Je hoeft het ook niet alleen te doen, de man in kwestie moet dan ook moeite doen om het gesprek levende te houden. Zolang je maar laat zien dat je open staat voor de ander. En verder moet je je niet zo druk maken wat anderen van je vinden.
Dat zeggen mensen soms ook tegen mij idd. Een vrouw zei zelfs een keer letterlijk dat de mannen wel voor me in de rij zullen staanquote:Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat iemand dit herkent! Ik hoor weleens van mensen dat ze eerst dachten dat ik een echt "bitch" was, maar dat ze nu blij zijn dat het absoluut niet zo is en dat ik eigenlijk heel lief en trouw ben. Veel kennissen denken ook dat ik het wel even kan regelen en dat ik veel aanbidders heb....ehmmmm NOT ik ben zelfs een laatbloeier![]()
![]()
![]()
Ik ben best sociaal en vrolijk, maar kom volgens mij nogal jong en misschien zelfs onzeker over....
Ook ben ik best terughoudend/gespannen/verlegen bij leuk mannen![]()
Maargoed dat zien mannen in de kroeg volgens mij niet...ik denk dat ze eerder dat ze denken dat ik een verwaande trut ben
Oh wat een goeie tip!!quote:Op woensdag 11 september 2013 11:51 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Een mening ergens over vragen is altijd een goed begin, omdat de ander dan in eigen woorden zo lang of zo kort als die wil uit kan wijden over het onderwerp en je ziet meteen of er gelijkenissen zijn met jouw opvattingen en je hebt voor je het weet een gesprek over aanverwante zaken. Een niet al te persoonlijk begin geeft ruimte en niet het gevoel van opdringerigheid.
Je kunt vragen over een nieuws item dat op dat moment speelt, of een film, een nummer dat je veel op de radio hoort, een acteur, zanger etc of zelfs de tent waar je bent "wat vind je van de mensen die hier komen?" of "wat vind je van de belichting hier?" om maar wat te noemen.
Vermijd politiek en religie.
De mannen zullen dat vaak ook denken...ik kom vaak (jaloerse) types tegen die me al in de date fase wantrouwenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:05 schreef suus78 het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen soms ook tegen mij idd. Een vrouw zei zelfs een keer letterlijk dat de mannen wel voor me in de rij zullen staan. Of ze was sarcastisch haha.
Klopt idd...het heeft wel effect gehad op de zeldzame momenten waarop ik dit heb toegepastquote:Op woensdag 11 september 2013 11:32 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Nou gewoon gedag zeggen, vragen hoe het gaat. Je hoeft het ook niet alleen te doen, de man in kwestie moet dan ook moeite doen om het gesprek levende te houden. Zolang je maar laat zien dat je open staat voor de ander. En verder moet je je niet zo druk maken wat anderen van je vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |