abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131111389
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klinkt als onzekere man die zich geen houding weet te geven..
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit wat gaat worden zo :p
pi_131111442
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:21 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Jullie kijken tenminste, leuke mannen durf ik niet eens aan te kijken....laat staan wegkijken :D ik heb dan ook een hekel aan gangen,dan trek ik meestal zo'n pokerface zonder emoties en loop m voorbij. :@
Oog wilt ook wat. Het is doodzonde om op werk te zijn of op je studie en niet te genieten van de mooi mensen om je heen.
nay
pi_131111548
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Oog wilt ook wat. Het is doodzonde om op werk te zijn of op je studie en niet te genieten van de mooi mensen om je heen.
Ik kijk natuurlijk wel maar stiekem :p
pi_131112051
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ik kijk natuurlijk wel maar stiekem :p
Mannen zijn minder goed daarin. Stiekem hopen we ook betrapt te worden.
nay
pi_131113859
Waarschijnlijk ben je lelijk. Succes ermee.
pi_131114094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef Friek_ het volgende:
Waarschijnlijk ben je lelijk. Succes ermee.
Bedankt voor je originele en vernieuwende reactie.
pi_131114528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Bedankt voor je originele en vernieuwende reactie.
Geen dank. De waarheid is helaas vaak wat ordinair en plat.
pi_131114999
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Geen dank. De waarheid is helaas vaak wat ordinair en plat.
Ja zeg dat wel, ik kan nu geen oog meer dicht doen omdat een fokker mij live vanuit zijn zolderkamertje heeft uitgemaakt voor lelijk ;( Het is niet eerlijk ;(
pi_131117200
Al die rukkers hier die TS vreemdgaan tips geven :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:09:33 #210
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_131120841
Heb jij behoefte aan contact met alle mannen? Nee, juist. Niet alle mannen hebben behoefte aan contact met jou.
Ignorance is bliss
pi_131135446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef b4kl4p het volgende:
Maar om even serieus te reageren. Je had zo mijn collega kunnen zijn.

Bloedmooi meisje, maar komt zo afstandelijk over dat ze me het gevoel geeft dat ik een monster ben. :( Stiekem vond ik haar wel leuk, maar omdat ze zo mooi is val ik stil, en omdat ze zo afstandelijk is durfde ik de gok niet te nemen. Maargoed ze heeft ook een vriend weet ik nu dus dat was toch kansloos. :') )

Maar goed misschien heb jij wel een beetje hetzelfde. Je doet je ding, ziet er goed uit. Lief en aardig altijd. Maar toch weet je een soort van vibe te creeren wat een ander afstoot. Onbewust, uit zenuwachtigheid ofzo.

Zelf als man heb ik dat ook wel, zie er wel goed uit. Als ik over straat loop heb ik vaak oogcontact met vrouwen, maar ik hap pas op het moment dat een vrouw het er zo dik bovenop legt dat ze me leuk vindt dat dat ook niet meer te missen is. Maargoed laat ik je topic niet kapen.

Ben wel benieuwd naar een voorbeeld van bijvoorbeeld je werk? ;)
Iets om aan te werken? Of laat je jezelf de rest van je leven zo leiden door onterechte angsten?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131135458
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:09 schreef duracellkonijntje het volgende:
Heb jij behoefte aan contact met alle mannen? Nee, juist. Niet alle mannen hebben behoefte aan contact met jou.
DAt is waar.
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:01:40 #213
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_131139192
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef the85mc het volgende:
Ik ken zulke types als jij geloof ik wel.

Je wilt hoe dan ook aandacht, dus je ben 'bubbly', springerig, komt jonger over dan je bent. Ik vind dat irritant, zeker als het gespeeld over komt. Even 'lekker gek doen' met uitgaan... Daar prik je snel doorheen.

Als je met iedereen probeert te flirten dan vind ik dat een afknapper. Soms denk ik dat een meisje/vrouw met me flirt, als ze dat daarna hetzelfde doet bij een andere gast dan was het of 'standaardgedrag' dus geen flirtgedrag, of ze is kansloos op zoek. Beide zijn goede redenen om je daarna links te laten liggen.

Wees meer gefocust op jezelf, zorg dat je je vermaakt en een leuke avond hebt, dat is veel aantrekkelijker dan een bubbly rol spelen.
Dat je door anderen als bubbly wordt omschreven betekent toch niet dat je een rol speelt?
Bubbly betekent gewoon vrolijk, een open en enigzins onbevangen uitstraling hebben.
Niet dat je barbie, Monique Smit of inderdaad Kim Lian in person bent bent.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:03:35 #214
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_131139284
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:46 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ja zeg dat wel, ik kan nu geen oog meer dicht doen omdat een fokker mij live vanuit zijn zolderkamertje heeft uitgemaakt voor lelijk ;( Het is niet eerlijk ;(
Dit is fok. Bij de meeste reacties is het het resultaat van
a) trollen
b) autisme
c) wereldvreemheid
d) een combinatie van bovenstaanden
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_131139286
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat je door anderen als bubbly wordt omschreven betekent toch niet dat je een rol speelt?
Bubbly betekent gewoon vrolijk, een open en enigzins onbevangen uitstraling hebben.
Niet dat je barbie, Monique Smit of inderdaad Kim Lian in person bent bent.
Idd! "bubbly" is ook hun term, ik had er eerder nog nooit van gehoord :')
vaak zeiden ze ook dat ik met groepsopdrachten vreemden moet benaderen....dat ging me in ieder geval beter af dan leuke mannen benaderen :')
pi_131139371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dit is fok. Bij de meeste reacties is het het resultaat van
a) trollen
b) autisme
c) wereldvreemheid
d) een combinatie van bovenstaanden
Hahaha! T is wel lachen
pi_131140535
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iets om aan te werken? Of laat je jezelf de rest van je leven zo leiden door onterechte angsten?
Zeker iets om aan te werken, maar hoe?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_131140564
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Hahaha! T is wel lachen
Ondertussen al weer geglimlacht naar je collega TS? ;)
pi_131140989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Zeker iets om aan te werken, maar hoe?
Genoeg vrouwen benaderen totdat je ongevoelig wordt van de zenuwen en het eventueel als positieve spanning begint te ervaren
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131142289
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ondertussen al weer geglimlacht naar je collega TS? ;)
Ik was vandaag op een andere vestiging ;)
Misschien zie ik m morgen in de kroeg
pi_131142346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen benaderen totdat je ongevoelig wordt van de zenuwen en het eventueel als positieve spanning begint te ervaren
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.

Dus hoe haal ik mooie vrouwen van dat altaar af? Het zal iets met zelfvertrouwen van doen hebben gok ik.
pi_131142537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een schaaldier. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.

Dus hoe haal ik mooie vrouwen van dat altaar af? Het zal iets met zelfvertrouwen van doen hebben gok ik.
Met haar klikt t niet, dan moet je het ook erbij laten. Er zijn genoeg vrouwen die jij mooi vindt en met wie het misshcien wel klikt. Bovendien moet je iemand met een relatie ook helemaal niet willen
pi_131142725
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Met haar klikt t niet, dan moet je het ook erbij laten. Er zijn genoeg vrouwen die jij mooi vindt en met wie het misshcien wel klikt. Bovendien moet je iemand met een relatie ook helemaal willen
Ja klopt heb je ook gelijk in. Vind het ook niet erg meer hoor. Maar goed ik moet misschien maar weer eens op stap gaan. Vandaag nog mooi meisje gezien, werkte in het restaurant waar we zaten.

Maar nu! Hoe pak je dat dan aan, want daar hapert het bij mij altijd al. Ik doe gewoon maar wat, en dat pakt soms wel goed uit. Maar dan heb ik dat zelf niet echt zien aankomen. :P

Neem nou jou voorbeeld, wat ben jij dan van plan te gaan doen met die knakker? Hoe zou jij dat aanpakken?
pi_131142896
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.

Flirten en aanspreken met vrouwen die je ook niet leuk vind, en ook heel veel mooie vrouwen elke week benaderen :) Niet van tevoren filteren
pi_131143543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ja klopt heb je ook gelijk in. Vind het ook niet erg meer hoor. Maar goed ik moet misschien maar weer eens op stap gaan. Vandaag nog mooi meisje gezien, werkte in het restaurant waar we zaten.

Maar nu! Hoe pak je dat dan aan, want daar hapert het bij mij altijd al. Ik doe gewoon maar wat, en dat pakt soms wel goed uit. Maar dan heb ik dat zelf niet echt zien aankomen. :P

Neem nou jou voorbeeld, wat ben jij dan van plan te gaan doen met die knakker? Hoe zou jij dat aanpakken?
Goed zo, genoeg visjes in de zee en met een directe collega kan alles heel awkward worden. Ik zou een keer met een vriend daar naartoe gaan en als je het durft laat je die vriend even een praatje maken en doe jij vervolgens mee en dan eerst ff aftasten of ze niet bezet is of überhaupt interesse heeft.

Die knakker is niet mijn collega, maar ik ga daar verder ook niks mee doen. Bovendien loopt daar nog een andere hottie rond die super aardig en leuk tegen me doet. Ik doe gewoon aardig terug en stel me ervoor open, maar verwacht er verder niet veel van. Ik ben niet echt van plan om een van hen aan de haak te slaan of zo, als zij wel op mij willen jagen dan moeten ze dat zelf weten en er zelf werk van maken. :P
Er zwemmen overal visjes, ik ga me echt niet dood staren op één, die periode heb ik al gehad :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')