Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit wat gaat worden zo :pquote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt als onzekere man die zich geen houding weet te geven..
Oog wilt ook wat. Het is doodzonde om op werk te zijn of op je studie en niet te genieten van de mooi mensen om je heen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:21 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Jullie kijken tenminste, leuke mannen durf ik niet eens aan te kijken....laat staan wegkijkenik heb dan ook een hekel aan gangen,dan trek ik meestal zo'n pokerface zonder emoties en loop m voorbij.
Ik kijk natuurlijk wel maar stiekem :pquote:Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Oog wilt ook wat. Het is doodzonde om op werk te zijn of op je studie en niet te genieten van de mooi mensen om je heen.
Mannen zijn minder goed daarin. Stiekem hopen we ook betrapt te worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik kijk natuurlijk wel maar stiekem :p
Bedankt voor je originele en vernieuwende reactie.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef Friek_ het volgende:
Waarschijnlijk ben je lelijk. Succes ermee.
Geen dank. De waarheid is helaas vaak wat ordinair en plat.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Bedankt voor je originele en vernieuwende reactie.
Ja zeg dat wel, ik kan nu geen oog meer dicht doen omdat een fokker mij live vanuit zijn zolderkamertje heeft uitgemaakt voor lelijkquote:Op donderdag 12 september 2013 23:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen dank. De waarheid is helaas vaak wat ordinair en plat.
Iets om aan te werken? Of laat je jezelf de rest van je leven zo leiden door onterechte angsten?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef b4kl4p het volgende:
Maar om even serieus te reageren. Je had zo mijn collega kunnen zijn.
Bloedmooi meisje, maar komt zo afstandelijk over dat ze me het gevoel geeft dat ik een monster ben.Stiekem vond ik haar wel leuk, maar omdat ze zo mooi is val ik stil, en omdat ze zo afstandelijk is durfde ik de gok niet te nemen. Maargoed ze heeft ook een vriend weet ik nu dus dat was toch kansloos.
)
Maar goed misschien heb jij wel een beetje hetzelfde. Je doet je ding, ziet er goed uit. Lief en aardig altijd. Maar toch weet je een soort van vibe te creeren wat een ander afstoot. Onbewust, uit zenuwachtigheid ofzo.
Zelf als man heb ik dat ook wel, zie er wel goed uit. Als ik over straat loop heb ik vaak oogcontact met vrouwen, maar ik hap pas op het moment dat een vrouw het er zo dik bovenop legt dat ze me leuk vindt dat dat ook niet meer te missen is. Maargoed laat ik je topic niet kapen.
Ben wel benieuwd naar een voorbeeld van bijvoorbeeld je werk?
DAt is waar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:09 schreef duracellkonijntje het volgende:
Heb jij behoefte aan contact met alle mannen? Nee, juist. Niet alle mannen hebben behoefte aan contact met jou.
Dat je door anderen als bubbly wordt omschreven betekent toch niet dat je een rol speelt?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef the85mc het volgende:
Ik ken zulke types als jij geloof ik wel.
Je wilt hoe dan ook aandacht, dus je ben 'bubbly', springerig, komt jonger over dan je bent. Ik vind dat irritant, zeker als het gespeeld over komt. Even 'lekker gek doen' met uitgaan... Daar prik je snel doorheen.
Als je met iedereen probeert te flirten dan vind ik dat een afknapper. Soms denk ik dat een meisje/vrouw met me flirt, als ze dat daarna hetzelfde doet bij een andere gast dan was het of 'standaardgedrag' dus geen flirtgedrag, of ze is kansloos op zoek. Beide zijn goede redenen om je daarna links te laten liggen.
Wees meer gefocust op jezelf, zorg dat je je vermaakt en een leuke avond hebt, dat is veel aantrekkelijker dan een bubbly rol spelen.
Dit is fok. Bij de meeste reacties is het het resultaat vanquote:Op donderdag 12 september 2013 23:46 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, ik kan nu geen oog meer dicht doen omdat een fokker mij live vanuit zijn zolderkamertje heeft uitgemaakt voor lelijkHet is niet eerlijk
Idd! "bubbly" is ook hun term, ik had er eerder nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat je door anderen als bubbly wordt omschreven betekent toch niet dat je een rol speelt?
Bubbly betekent gewoon vrolijk, een open en enigzins onbevangen uitstraling hebben.
Niet dat je barbie, Monique Smit of inderdaad Kim Lian in person bent bent.
Hahaha! T is wel lachenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit is fok. Bij de meeste reacties is het het resultaat van
a) trollen
b) autisme
c) wereldvreemheid
d) een combinatie van bovenstaanden
Zeker iets om aan te werken, maar hoe?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iets om aan te werken? Of laat je jezelf de rest van je leven zo leiden door onterechte angsten?
Genoeg vrouwen benaderen totdat je ongevoelig wordt van de zenuwen en het eventueel als positieve spanning begint te ervarenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zeker iets om aan te werken, maar hoe?
Ik was vandaag op een andere vestigingquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ondertussen al weer geglimlacht naar je collega TS?
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen benaderen totdat je ongevoelig wordt van de zenuwen en het eventueel als positieve spanning begint te ervaren
Met haar klikt t niet, dan moet je het ook erbij laten. Er zijn genoeg vrouwen die jij mooi vindt en met wie het misshcien wel klikt. Bovendien moet je iemand met een relatie ook helemaal niet willenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een schaaldier. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus hoe haal ik mooie vrouwen van dat altaar af? Het zal iets met zelfvertrouwen van doen hebben gok ik.
Ja klopt heb je ook gelijk in. Vind het ook niet erg meer hoor. Maar goed ik moet misschien maar weer eens op stap gaan. Vandaag nog mooi meisje gezien, werkte in het restaurant waar we zaten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Met haar klikt t niet, dan moet je het ook erbij laten. Er zijn genoeg vrouwen die jij mooi vindt en met wie het misshcien wel klikt. Bovendien moet je iemand met een relatie ook helemaal willen
Flirten en aanspreken met vrouwen die je ook niet leuk vind, en ook heel veel mooie vrouwen elke week benaderenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus hoe haal ik mooie vrouwen van dat altaar af? Het zal iets met zelfvertrouwen van doen hebben gok ik.
Goed zo, genoeg visjes in de zee en met een directe collega kan alles heel awkward worden. Ik zou een keer met een vriend daar naartoe gaan en als je het durft laat je die vriend even een praatje maken en doe jij vervolgens mee en dan eerst ff aftasten of ze niet bezet is of überhaupt interesse heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja klopt heb je ook gelijk in. Vind het ook niet erg meer hoor. Maar goed ik moet misschien maar weer eens op stap gaan. Vandaag nog mooi meisje gezien, werkte in het restaurant waar we zaten.
Maar nu! Hoe pak je dat dan aan, want daar hapert het bij mij altijd al. Ik doe gewoon maar wat, en dat pakt soms wel goed uit. Maar dan heb ik dat zelf niet echt zien aankomen.
Neem nou jou voorbeeld, wat ben jij dan van plan te gaan doen met die knakker? Hoe zou jij dat aanpakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |