Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit wat gaat worden zo :pquote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt als onzekere man die zich geen houding weet te geven..
Oog wilt ook wat. Het is doodzonde om op werk te zijn of op je studie en niet te genieten van de mooi mensen om je heen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:21 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Jullie kijken tenminste, leuke mannen durf ik niet eens aan te kijken....laat staan wegkijkenik heb dan ook een hekel aan gangen,dan trek ik meestal zo'n pokerface zonder emoties en loop m voorbij.
Ik kijk natuurlijk wel maar stiekem :pquote:Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Oog wilt ook wat. Het is doodzonde om op werk te zijn of op je studie en niet te genieten van de mooi mensen om je heen.
Mannen zijn minder goed daarin. Stiekem hopen we ook betrapt te worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik kijk natuurlijk wel maar stiekem :p
Bedankt voor je originele en vernieuwende reactie.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef Friek_ het volgende:
Waarschijnlijk ben je lelijk. Succes ermee.
Geen dank. De waarheid is helaas vaak wat ordinair en plat.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Bedankt voor je originele en vernieuwende reactie.
Ja zeg dat wel, ik kan nu geen oog meer dicht doen omdat een fokker mij live vanuit zijn zolderkamertje heeft uitgemaakt voor lelijkquote:Op donderdag 12 september 2013 23:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen dank. De waarheid is helaas vaak wat ordinair en plat.
Iets om aan te werken? Of laat je jezelf de rest van je leven zo leiden door onterechte angsten?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef b4kl4p het volgende:
Maar om even serieus te reageren. Je had zo mijn collega kunnen zijn.
Bloedmooi meisje, maar komt zo afstandelijk over dat ze me het gevoel geeft dat ik een monster ben.Stiekem vond ik haar wel leuk, maar omdat ze zo mooi is val ik stil, en omdat ze zo afstandelijk is durfde ik de gok niet te nemen. Maargoed ze heeft ook een vriend weet ik nu dus dat was toch kansloos.
)
Maar goed misschien heb jij wel een beetje hetzelfde. Je doet je ding, ziet er goed uit. Lief en aardig altijd. Maar toch weet je een soort van vibe te creeren wat een ander afstoot. Onbewust, uit zenuwachtigheid ofzo.
Zelf als man heb ik dat ook wel, zie er wel goed uit. Als ik over straat loop heb ik vaak oogcontact met vrouwen, maar ik hap pas op het moment dat een vrouw het er zo dik bovenop legt dat ze me leuk vindt dat dat ook niet meer te missen is. Maargoed laat ik je topic niet kapen.
Ben wel benieuwd naar een voorbeeld van bijvoorbeeld je werk?
DAt is waar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:09 schreef duracellkonijntje het volgende:
Heb jij behoefte aan contact met alle mannen? Nee, juist. Niet alle mannen hebben behoefte aan contact met jou.
Dat je door anderen als bubbly wordt omschreven betekent toch niet dat je een rol speelt?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef the85mc het volgende:
Ik ken zulke types als jij geloof ik wel.
Je wilt hoe dan ook aandacht, dus je ben 'bubbly', springerig, komt jonger over dan je bent. Ik vind dat irritant, zeker als het gespeeld over komt. Even 'lekker gek doen' met uitgaan... Daar prik je snel doorheen.
Als je met iedereen probeert te flirten dan vind ik dat een afknapper. Soms denk ik dat een meisje/vrouw met me flirt, als ze dat daarna hetzelfde doet bij een andere gast dan was het of 'standaardgedrag' dus geen flirtgedrag, of ze is kansloos op zoek. Beide zijn goede redenen om je daarna links te laten liggen.
Wees meer gefocust op jezelf, zorg dat je je vermaakt en een leuke avond hebt, dat is veel aantrekkelijker dan een bubbly rol spelen.
Dit is fok. Bij de meeste reacties is het het resultaat vanquote:Op donderdag 12 september 2013 23:46 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, ik kan nu geen oog meer dicht doen omdat een fokker mij live vanuit zijn zolderkamertje heeft uitgemaakt voor lelijkHet is niet eerlijk
Idd! "bubbly" is ook hun term, ik had er eerder nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat je door anderen als bubbly wordt omschreven betekent toch niet dat je een rol speelt?
Bubbly betekent gewoon vrolijk, een open en enigzins onbevangen uitstraling hebben.
Niet dat je barbie, Monique Smit of inderdaad Kim Lian in person bent bent.
Hahaha! T is wel lachenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit is fok. Bij de meeste reacties is het het resultaat van
a) trollen
b) autisme
c) wereldvreemheid
d) een combinatie van bovenstaanden
Zeker iets om aan te werken, maar hoe?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iets om aan te werken? Of laat je jezelf de rest van je leven zo leiden door onterechte angsten?
Genoeg vrouwen benaderen totdat je ongevoelig wordt van de zenuwen en het eventueel als positieve spanning begint te ervarenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zeker iets om aan te werken, maar hoe?
Ik was vandaag op een andere vestigingquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ondertussen al weer geglimlacht naar je collega TS?
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen benaderen totdat je ongevoelig wordt van de zenuwen en het eventueel als positieve spanning begint te ervaren
Met haar klikt t niet, dan moet je het ook erbij laten. Er zijn genoeg vrouwen die jij mooi vindt en met wie het misshcien wel klikt. Bovendien moet je iemand met een relatie ook helemaal niet willenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een schaaldier. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus hoe haal ik mooie vrouwen van dat altaar af? Het zal iets met zelfvertrouwen van doen hebben gok ik.
Ja klopt heb je ook gelijk in. Vind het ook niet erg meer hoor. Maar goed ik moet misschien maar weer eens op stap gaan. Vandaag nog mooi meisje gezien, werkte in het restaurant waar we zaten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Met haar klikt t niet, dan moet je het ook erbij laten. Er zijn genoeg vrouwen die jij mooi vindt en met wie het misshcien wel klikt. Bovendien moet je iemand met een relatie ook helemaal willen
Flirten en aanspreken met vrouwen die je ook niet leuk vind, en ook heel veel mooie vrouwen elke week benaderenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus hoe haal ik mooie vrouwen van dat altaar af? Het zal iets met zelfvertrouwen van doen hebben gok ik.
Goed zo, genoeg visjes in de zee en met een directe collega kan alles heel awkward worden. Ik zou een keer met een vriend daar naartoe gaan en als je het durft laat je die vriend even een praatje maken en doe jij vervolgens mee en dan eerst ff aftasten of ze niet bezet is of überhaupt interesse heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja klopt heb je ook gelijk in. Vind het ook niet erg meer hoor. Maar goed ik moet misschien maar weer eens op stap gaan. Vandaag nog mooi meisje gezien, werkte in het restaurant waar we zaten.
Maar nu! Hoe pak je dat dan aan, want daar hapert het bij mij altijd al. Ik doe gewoon maar wat, en dat pakt soms wel goed uit. Maar dan heb ik dat zelf niet echt zien aankomen.
Neem nou jou voorbeeld, wat ben jij dan van plan te gaan doen met die knakker? Hoe zou jij dat aanpakken?
Als je verliefd bent wil je er maar 1, zo'n rare periode is dat helemaal niet geweestquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Goed zo, genoeg visjes in de zee en met een directe collega kan alles heel awkward worden. Ik zou een keer met een vriend daar naartoe gaan en als je het durft laat je die vriend even een praatje maken en doe jij vervolgens mee en dan eerst ff aftasten of ze niet bezet is of überhaupt interesse heeft.
Die knakker is niet mijn collega, maar ik ga daar verder ook niks mee doen. Bovendien loopt daar nog een andere hottie rond die super aardig en leuk tegen me doet. Ik doe gewoon aardig terug en stel me ervoor open, maar verwacht er verder niet veel van. Ik ben niet echt van plan om een van hen aan de haak te slaan of zo, als zij wel op mij willen jagen dan moeten ze dat zelf weten en er zelf werk van maken.![]()
Er zwemmen overal visjes, ik ga me echt niet dood staren op één, die periode heb ik al gehad
Klopt idd, maar op deze 2 ben ik niet verliefd, dat zou een beetje raar zijn aangezien ik ze ook niet kenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Als je verliefd bent wil je er maar 1, zo'n rare periode is dat helemaal niet geweest
Aangezien je in Arnhem woont probeer het in de Bloopers en anders in de buik. Ongetwijfeld goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik werk met 90% vrouwen, vind het ook niet moeilijk om met vrouwen om te gaan. Alleen die ene leuke daar klikt het niet mee, sowieso als een vrouw leuk is word ik zo week als een mossel. Dan blijft over, de vrouwen die ik niet zie zitten. Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus als je met jongens praat ben je een slet, oké.quote:Op zondag 15 september 2013 02:38 schreef PizzaMizza het volgende:
Simpel: je bent een slet en jongens weten dat. Uit je OP is op te maken dat je met veel jongens praat, je zegt het weliswaar niet direct, maar ik kan het aflezen(en volgens mij de rest ook).
Alhoewel veel jongens je wel een keer zouden doen, zullen er veel ook van je walgen. Dat kunnen net de jongens zijn die jij wel op het oog hebt.
Bovendien lees ik dat je praat over ''ik ben best ijdel en zie er altijd super verzorgd en vrouwelijk uit'', wat op mij meer neerkomt als een barbie(Oh Oh Cherso) type met veel te veel make up en korte kleren. Met deze kenmerken trek je inderdaad niet de juiste jongens aan.
Held!quote:Op zondag 15 september 2013 02:38 schreef PizzaMizza het volgende:
Simpel: je bent een slet en jongens weten dat. Uit je OP is op te maken dat je met veel jongens praat, je zegt het weliswaar niet direct, maar ik kan het aflezen(en volgens mij de rest ook).
Alhoewel veel jongens je wel een keer zouden doen, zullen er veel ook van je walgen. Dat kunnen net de jongens zijn die jij wel op het oog hebt.
Bovendien lees ik dat je praat over ''ik ben best ijdel en zie er altijd super verzorgd en vrouwelijk uit'', wat op mij meer neerkomt als een barbie(Oh Oh Cherso) type met veel te veel make up en korte kleren. Met deze kenmerken trek je inderdaad niet de juiste jongens aan.
Wat is dezequote:Op zondag 15 september 2013 02:38 schreef PizzaMizza het volgende:
Jij moet je schamen. Kijk wat jij post:quote:Op zondag 15 september 2013 10:34 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dus als je met jongens praat ben je een slet, oké.
Ik hoop dat je dronken was toen je dit postte, want wat zou jij je moeten schamen.
Dan nog doen alsof je geen slet bent. Je bewijst jezelf met elke post meer dat je je naam een eer aandoet.quote:Op zondag 15 september 2013 02:00 schreef MangoLotion het volgende:
Omg <3 net terug van de kroeg met mijn beste vriend, komen we op straat opeens die ongelooflijk knappe sexy jongen tegen die ik jaren af en toe tegenkom en die al best lang een vriendin heeft. zegt mijn beste vriend opeens hoi tegen hem (blijkbaar kent hij hem) en hij glimlacht heel lief naar me en ik naar hemhet stomme is dat ik vergeten ben om aan mijn vriend te vragen hoe hij heet en of hij nu single is, anders mag hij best iets voor mij met hem regelen DAMN
![]()
![]()
QFTquote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij moet je schamen. Kijk wat jij post:
[..]
Dan nog doen alsof je geen slet bent. Je bewijst jezelf met elke post meer dat je je naam een eer aandoet.
Tot zover je geloofwaardigheidquote:Op zondag 15 september 2013 02:00 schreef MangoLotion het volgende:
Omg <3 net terug van de kroeg met mijn beste vriend, komen we op straat opeens die ongelooflijk knappe sexy jongen tegen die ik jaren af en toe tegenkom en die al best lang een vriendin heeft. zegt mijn beste vriend opeens hoi tegen hem (blijkbaar kent hij hem) en hij glimlacht heel lief naar me en ik naar hemhet stomme is dat ik vergeten ben om aan mijn vriend te vragen hoe hij heet en of hij nu single is, anders mag hij best iets voor mij met hem regelen DAMN
![]()
![]()
Als je weet dat een deur gesloten is ga je toch ook niet proberen er doorheen te lopen? Dan moet je eerst de sleutel hebben eer je het probeert.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef suus78 het volgende:
Wat is toch mis met gesloten vrouwen? Die kunnen toch net zo goed heel leuk zijn. Snap niet dat dat meteen een reden is om niet op een vrouw af te stappen.
de drempel is hoger, bij een open vrolijke vrouw verwachten ze minder snel een afwijzing.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef suus78 het volgende:
Wat is toch mis met gesloten vrouwen? Die kunnen toch net zo goed heel leuk zijn. Snap niet dat dat meteen een reden is om niet op een vrouw af te stappen.
Als je 2 leuke dames ziet en de een ziet er lekker spontaan uit en straalt uit dat ze open staat voor contact en een tweede dame staat ergens met een vriendin in een soort "gesloten" situatie dan ga is het een logische keuze dat je op nummer 1 afgaat als man.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef suus78 het volgende:
succes met die mentaliteit van jequote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Dan nog doen alsof je geen slet bent. Je bewijst jezelf met elke post meer dat je je naam een eer aandoet.
ZOals ik al aangaf, gedraag ik me niet bepaald naar mijn leeftijdquote:Op zondag 15 september 2013 11:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tot zover je geloofwaardigheid![]()
Je lijkt wel een giegelmeisje van een jaar of 14
"hihi, een knappe jongen keek naar me"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij moet er hier één op gaan zoeken wat een slet zijn inhoudt.quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Dus ben je niet bepaald interessant voor 25-plussers.quote:Op zondag 15 september 2013 12:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
ZOals ik al aangaf, gedraag ik me niet bepaald naar mijn leeftijd
Dat zou kunnen, hoeft niet. Als ik serieus moet zijn dan kan ik dat wel zijn hoor, daar niet van.....maar ik gedraag me liever als 18/begin 20, dan ben ik echt mezelfquote:Op zondag 15 september 2013 12:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus ben je niet bepaald interessant voor 25-plussers.
quote:Op zondag 15 september 2013 12:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de drempel is hoger, bij een open vrolijke vrouw verwachten ze minder snel een afwijzing.
Ja, klopt maar hoe laat je zien dat je open staat voor contact, zodat het niet gespeeld overkomt?quote:Op zondag 15 september 2013 12:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je 2 leuke dames ziet en de een ziet er lekker spontaan uit en straalt uit dat ze open staat voor contact en een tweede dame staat ergens met een vriendin in een soort "gesloten" situatie dan ga is het een logische keuze dat je op nummer 1 afgaat als man.
Nou het is bijvoorbeeld al een heel verschil of je aan de bar staat/op de dansvloer staat of ergens zit...En zo is het ook een verschil of je een beetje om je heen kijkt/oogcontact zoekt of de hele tijd alleen met elkaar/je vriendinnen groepje bezig bent.quote:Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ja, klopt maar hoe laat je zien dat je open staat voor contact, zodat het niet gespeeld overkomt?
Kijk, wanneer ze contact zoeken doe ik heel spontaan, maar daar vóór weet ik niet hoe ik een "open houding" moet aannemen.
Klopt, maar om je heen kijken vind ik altijd zo wanhopig overkomen....quote:Op zondag 15 september 2013 22:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nou het is bijvoorbeeld al een heel verschil of je aan de bar staat/op de dansvloer staat of ergens zit...En zo is het ook een verschil of je een beetje om je heen kijkt/oogcontact zoekt of de hele tijd alleen met elkaar/je vriendinnen groepje bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |