quote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke dan ben ik nu wel van gedachte verandert. Door jou
Ben je net zo lekker als het vrouwtje op je UI?quote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekkerder habibiquote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je net zo lekker als het vrouwtje op je UI?
En ik ben dus vervelend zeg je hiermee indirectquote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen naaktpiccas gekregen hebbenquote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je net zo lekker als het vrouwtje op je UI?
Dat was maar een grapjequote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
toen je mij discrimineerde deed mij dat ook pijn in het diepst van mn ziel
quote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef xcachet het volgende:
Rens ik zei dat eigenlijk alleen om Smoof te plagen
okequote:Op maandag 9 september 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje. Ik maak altijd racistische grapjes, zelfs over indo's. I don't care.
Hou die nou maar voor jezelf. Anders krijg jequote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen naaktpiccas gekregen hebben
.quote:
Hallo, stel jezelf eens voor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
De SC is toch weer open? Beetje pappen en nathouden dit, zolang mongooltjes als Rens hier posten blijft het kut.
quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
De SC is toch weer open? Beetje pappen en nathouden dit, zolang mongooltjes als Rens hier posten blijft het kut.
Jouw naam heb ik zooooo vaak langs zien komen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Mwa, je weet nu wel hoe serieus je enkele moet nemen als ze stellen dat de SC qua niveau geen toekomst meer heeft.quote:
Neersteken die hap.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Gaan we miertje negeren mensen?
Zeg t maar!
Oei, hoe gaat het met de ex mod van het kutste deel van fok?quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben voor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Gaan we miertje negeren mensen?
Zeg t maar!
Zoals de vorige 10 keren.quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, je weet nu wel hoe serieus je enkele moet nemen als ze stellen dat de SC qua niveau geen toekomst meer heeft.
Zat jij nou ook op het Museumpark?quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Erg bijzonder ja. Maar het trollen was wel even leuk though.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Morpheus?quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kom weer mod spelen dan, je bent een stuk beter dan die andere jood.
Nou nou nou...quote:
Vind dat wel erg hypocriet gezien zoveel SC's nergens over gaan laat staan het hele subforum wat ONZ heetquote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, je weet nu wel hoe serieus je enkele moet nemen als ze stellen dat de SC qua niveau geen toekomst meer heeft.
Hij doet het niet meer, maar je kon er tetten mee posten.quote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Faux. het volgende:
Wat voor geheims zit er nou eigenlijk achter dat tooltje van jullie?
Heb geen tijd meer om mod te zijn man. En user zijn bevalt me stiekem veel beter.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kom weer mod spelen dan, je bent een stuk beter dan die andere jood.
Niet weten van de hamermanquote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Met een scherp mes aub. Net zoals bij Picorni.
tietenquote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Faux. het volgende:
Dat hij niet werkt.quote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Faux. het volgende:
Supervet man.quote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
Weetje wat best vet is. Mijn vader heeft de keuken geplaatst van Clasie en afellay.
Einde bericht.
Ja, morgen eerste dag.quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat jij nou ook op het Museumpark?
Working class zijnquote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
Weetje wat best vet is. Mijn vader heeft de keuken geplaatst van Clasie en afellay.
Einde bericht.
quote:
Jammer, jij begreep het tenminste.quote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb geen tijd meer om mod te zijn man. En user zijn bevalt me stiekem veel beter.
Ik zal uitkijken naar een langharige en dikke jongeman met bandshirt van een band wiens naam je niet kunt lezen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je voorzichtig, en anoniem knuffelen.
Ben jou niet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:12 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon je kontje gaan verkopen, dat bedoelde hij.
Je komt aardig in de buurt. Al vergeet je de overige merchandise als spijkerarmbanden, kogelriem, legerbroek, kisten en spijkerjack met bandpatchesquote:Op maandag 9 september 2013 00:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal uitkijken naar een langharige en dikke jongeman met bandshirt van een band wiens naam je niet kunt lezen.
ggmm heeft eindelijk zijn mbo papiertje en zit nu op museumplein?quote:Op maandag 9 september 2013 00:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal uitkijken naar een langharige en dikke jongeman met bandshirt van een band wiens naam je niet kunt lezen.
Mag je nu al niet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:13 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig inderdaad.
Trustequote:Op maandag 9 september 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
Ok ik heb weer genoeg mietje88 lopen kloten. Ik ga maar eens pitten.
Ben de naam even kwijt maar er was toch nog maat van hem erbij?quote:Op maandag 9 september 2013 00:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zul je aan de vrienden van Carlo moeten vragen. Oh, wacht, die waren er niet meer
quote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik delete zijn posts gewoon.
Brrrra brrra pow powquote:Op maandag 9 september 2013 00:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zul je aan de vrienden van Carlo moeten vragen. Oh, wacht, die waren er niet meer
Is mijn aangifte al in behandeling don?quote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die was toen aan het rennen denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben de naam even kwijt maar er was toch nog maat van hem erbij?
Ik slaap dan ook meestal rond 2:00 en als we straks samenwonen gaat ze dat denk ik wel overnemen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je morgen 6:30 op moet zou ik wel beginnen met slapen.
Ohquote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thnx tjacka. Wij zijn goede vrienden
Ff een admin contacterenquote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar we hebben maar met 50 man afgesproken. Ik ben van de F-side en ik vind het allemaal niet zo eerlijk hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die was toen aan het rennen denk ik.
Yep. Maar morgen wat meer gedetailleerd. Zit nu mobiel. Heb het al wel gemeld..quote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is mijn aangifte al in behandeling don?
Die naaktpics laat je voortaan maar zitten trouwens. Ik ben strafbaar door jouw shit.quote:
Bedanktquote:Op maandag 9 september 2013 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep. Maar morgen wat meer gedetailleerd. Zit nu mobiel. Heb het al wel gemeld..
Ben morgen jarig hihiquote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die naaktpics laat je voortaan maar zitten trouwens. Ik ben strafbaar door jouw shit.
Ach ja. Mimimimi verhaal was dat ookquote:Op maandag 9 september 2013 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar we hebben maar met 50 man afgesproken. Ik ben van de F-side en ik vind het allemaal niet zo eerlijk hoor.
Ja maar iets met air ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lavenderr had ons toch al gekoppeld?
Ah fijn.quote:
Gezien jouw ui, nee nooit.quote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is het voor mij ook legaal....
WACHT MAAR AF JONGUHH!! DE REKENING KOMT NOG DAAR!quote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ach ja. Mimimimi verhaal was dat ookJoden
Gas_O_ Feyenoord
Ach ja, dat roept Steven ook.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WACHT MAAR AF JONGUHH!! DE REKENING KOMT NOG DAAR!
Que?quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah fijn.
Ik kan iemand die er van houdt als een meisje op een cactus gaat zitten, zou jij dat morgen voor mij willen doen?
Bij voorbaat dank.
Ik geloof er niks meer van, die jongens van F maken zichzelf allemaal al af.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WACHT MAAR AF JONGUHH!! DE REKENING KOMT NOG DAAR!
t.z.t?quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ik verwacht t.z.t. toch wel een foto'tje van jou...
April.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst was je nog in mei jarig
wotquote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geloof er niks meer van, die jongens van F maken zichzelf allemaal al af.
Scherp Rens.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst was je nog in mei jarig
Jammer dat Feyenoord Europees de steden niet onveilig kan maken. Ajax kan naar Milan en Schotland ;Dquote:
Oh ja... godver. Ik weet de dag zelfs. Sorry voor dit moment desinteresse. Ik ben moe.quote:
Zijn nog wel paar gozers met een trauma.quote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geloof er niks meer van, die jongens van F maken zichzelf allemaal al af.
Ter zijner tijd. Wanneer acht jij het nodig om een foto te sturen dan?quote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
t.z.t?
ik geef pics wanneer dat nodig is
Ik weet niet. Zal morgen even een lijstje maken van mijn favorite users hier.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja... godver. Ik weet de dag zelfs. Sorry voor dit moment desinteresse. Ik ben moe.
Maar zie je dat we al meer hebben dan jij met Rens.
Met een trauma nog wel, ze hebben gvd niet in Iraq gezeten.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn nog wel paar gozers met een trauma.
Ga je ook een keer of hou je het nog steeds bij je tweewekelijkse trip naar Friesland? Ook een beetje buitenland natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat Feyenoord Europees de steden niet onveilig kan maken. Ajax kan naar Milan en Schotland ;D
Maatje van me gaat naar Celtic uit. Maar ik had ook graag een Europees tripje gehad ja. UEFA MAFIA !!quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat Feyenoord Europees de steden niet onveilig kan maken. Ajax kan naar Milan en Schotland ;D
Moet je die aflevering van Football-Hooligans van de F-side maar eens zienquote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een trauma nog wel, ze hebben gvd niet in Iraq gezeten.
Brrrraaaa powpowpoowquote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je ook een keer of hou je het nog steeds bij je tweewekelijkse trip naar Friesland? Ook een beetje buitenland natuurlijk.
Ik neem dat soort mensen niet serieus.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je die aflevering van Football-Hooligans van de F-side maar eens zien
мишка педобир je weet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JE vergist je in die UI, kijk de ogen, pedobear heeft andere ogen.
Lijstjes zijn nooit goed. Lijstjes maken alles plichtmatig en geforceerd, voornamelijk omdat je al gauw geneigd bent om je je er dan ook aan te houden.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zal morgen even een lijstje maken van mijn favorite users hier.
Ik pak een thuiswedstrijd mee. Uitwedstrijd weet ik nog niet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je ook een keer of hou je het nog steeds bij je tweewekelijkse trip naar Friesland? Ook een beetje buitenland natuurlijk.
Wat moet ik daar voor doenquote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zal morgen even een lijstje maken van mijn favorite users hier.
Tuurlijk alles voor m'n tjackaquote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah fijn.
Ik kan iemand die er van houdt als een meisje op een cactus gaat zitten, zou jij dat morgen voor mij willen doen?
Bij voorbaat dank.
Wanneer er kans is op een meet of dat jij knap bent.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ter zijner tijd. Wanneer acht jij het nodig om een foto te sturen dan?
Ik kijk er naar uit.quote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk alles voor m'n tjacka
[..]
Wanneer er kans is op een meet of dat jij knap bent.
Ben jij knap dan?quote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
Klopt, denk ook niet dat sommige nog met mij willen praten dan. Maar ik heb geen pics van jou en Sjaak en Smoof enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
мишка педобир je weet.
[..]
Lijstjes zijn nooit goed. Lijstjes maken alles plichtmatig en geforceerd, voornamelijk omdat je al gauw geneigd bent om je je er dan ook aan te houden.
Laat het hart spreken, en kom tot de logische conclusie dat ik het ben.
Ik ben ook knapquote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk alles voor m'n tjacka
[..]
Patriotsquote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan het alleen niet zo goed herrineren
Het niet te serieus gaan nemen hequote:Op maandag 9 september 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, denk ook niet dat sommige nog met mij willen praten dan. Maar ik heb geen pics van jou en Sjaak en Smoof enzo.
mijquote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ben jij wel knap genoeg voor Sjaak en mij?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ben jij wel knap genoeg voor Sjaak en mij?
Jouw snor heeft veel swag.quote:Op maandag 9 september 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het niet te serieus gaan nemen heVoor mijn foto's kan je bij mijn wingman Smoofie terecht.
Euhm..pas op hoor, straks geef ik ze nog voor een fotop van haar.quote:Op maandag 9 september 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het niet te serieus gaan nemen heVoor mijn foto's kan je bij mijn wingman Smoofie terecht.
Hoe krijg jij al die omaatjes in beeld, bij mij blijven het koekjes.quote:Op maandag 9 september 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
mij
Denk je zelf dat dit helpt tegen het niveau in de SC?quote:
Dat ik er beter uit zie dan een gemiddelde fokker.quote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan het alleen niet zo goed herrineren
Ik heb niets meer te verbergen hier dankzij zekere Feyenoord users.quote:Op maandag 9 september 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm..pas op hoor, straks geef ik ze nog voor een fotop van haar.
Mijn stront heeft nog een hoger niveau dan deze sc, dat is altijd zo geweest en de modjes moeten niet zo zeiken.quote:Op maandag 9 september 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk je zelf dat dit helpt tegen het niveau in de SC?
Nee hé.
Doe dit maar in dat topic met die chickies van je.
dat sowiesoquote:Op maandag 9 september 2013 00:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik er beter uit zie dan een gemiddelde fokker.
quote:Op maandag 9 september 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niets meer te verbergen hier dankzij zekere Feyenoord users.
hey waar woon jequote:Op maandag 9 september 2013 00:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik er beter uit zie dan een gemiddelde fokker.
Ze is net een stuk vlees met een stel hongere varkens hé? Allemaal erop springen hier.quote:
We zijn begonnen met een nieuwe start. Kom op, ook jij moet hier aan mee doen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn stront heeft nog een hoger niveau dan deze sc, dat is altijd zo geweest en de modjes moeten niet zo zeiken.
nee hoor, want het is gewoon een ventquote:Op maandag 9 september 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is net een stuk vlees met een stel hongere varkens hé? Allemaal erop springen hier.
ja?quote:Op maandag 9 september 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
staan gewoon nog in je dm man hommo
dat komt omdat ik niet weet waar je woont en hoe je eruit zietquote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent nooit aardig geweest tegen mij.
Niet naar mij.quote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik stuur paar 100 dms per dag dus moet paar k doorscrollen dan
je bent zelf een nieuwe startquote:Op maandag 9 september 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We zijn begonnen met een nieuwe start. Kom op, ook jij moet hier aan mee doen.
Meer op dit :quote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is het aan Smoofie om te oordelen of ik hier op lijk.
Hmm, wel een goede reden voor een pic.quote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat komt omdat ik niet weet waar je woont en hoe je eruit ziet
doe niet zijn stalkers hierquote:Op maandag 9 september 2013 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hmm, wel een goede reden voor een pic.
Zie je niet hoeveel ik lijd omdat ik geen pic heb?quote:Op maandag 9 september 2013 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op maandag 9 september 2013 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pic voor een pic .quote:Op maandag 9 september 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij en Tyron vallen onder betrouwbare bronnen.
Eens.quote:Op maandag 9 september 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dat het wel weer genoeg is geweest, maar dat is dan mijn visie.
dat mag nietquote:Op maandag 9 september 2013 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gristus te paard... ik zat even VBL te checken om te zien of er nog TR's gemacht waren en kreeg vervolgens dit onder ogen
[ afbeelding ]
Verveelde je je?
Tsjah, itt jij, hebben andere users, zoals ik, het nogal lastig om zich te begeven in de maatschappij en moeten we dus dit soort dingen doen om nog eens meisjes te zien die relatief dichtbij zijn, abstract gezien.quote:Op maandag 9 september 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
Het is echt alsof anders jullie wereld instort.
quote:Op maandag 9 september 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij en Tyron vallen onder betrouwbare bronnen.
Wat mag niet?quote:
Nu gaat xcachet slapen. Morgenquote:Op maandag 9 september 2013 00:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij mag me whatsappen wanneer je maar wilt.
Zelfs nu nog.
TR's moeten anoniem kunnen. Net als dm's.quote:
Nou zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
TR's moeten anoniem kunnen. Net als dm's.
Misschien moet jouw account maar gesloten worden als jij je niet kunt gedragen.
Ons als iets meer dan een Fok! user behandelen zou inderdaad positief zijn voor ons zelfbeeld en rol in deze harde maatschappij. Hypothetisch gezien kan jij zelfs aan het kraanbed staan van nieuwe wereldverbeteraars.quote:Op maandag 9 september 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, itt jij, hebben andere users, zoals ik, het nogal lastig om zich te begeven in de maatschappij en moeten we dus dit soort dingen doen om nog eens meisjes te zien die relatief dichtbij zijn, abstract gezien.
Zijn geen TRs. Onlogisch heeft elk topic gekicktquote:Op maandag 9 september 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
TR's moeten anoniem kunnen. Net als dm's.
Misschien moet jouw account maar gesloten worden als jij je niet kunt gedragen.
Ik zie het ja.quote:Op maandag 9 september 2013 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn geen TRs. Onlogisch heeft elk topic gekickt
Sinds mijn 9e, maar ben al een half jaar gestopt want paard verkocht naar Italie.quote:Op maandag 9 september 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds wanneer rij jij eigenlijk paard?
Sinds jij hoofdletters gebruikt.quote:Op maandag 9 september 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds wanneer rij jij eigenlijk paard?
welk deel van azie kom je vandaan sgatjuhquote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds mijn 9e, maar ben al een half jaar gestopt want paard verkocht naar Italie.
Aah je slaapt al zie ik.quote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds mijn 9e, maar ben al een half jaar gestopt want paard verkocht naar Italie.
Wat dan?quote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
My bad zegt hij dan. Als je je excuses nou zou aanbieden.
Kon je pa weer een lekker duur autootje van kopen denk ik?quote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Azie?quote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
welk deel van azie kom je vandaan sgatjuh
Ja tyron geeft mij maar geen kusquote:
Ik wil je wel een kus geven.quote:Op maandag 9 september 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Azie?
[..]
Ja tyron geeft mij maar geen kus
JE WAS TOCH DEELS AZIATISCH OF NIET GOFFTEDOMMEquote:Op maandag 9 september 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Azie?
[..]
v70?quote:Op maandag 9 september 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kon je pa weer een lekker duur autootje van kopen denk ik?
Met je v70.
Sinds wanneer leven er aziaten buiten de randstad?quote:Op maandag 9 september 2013 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
JE WAS TOCH DEELS AZIATISCH OF NIET GOFFTEDOMME
Nee. Rens was indo. Meer is hier niet besproken.quote:Op maandag 9 september 2013 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
JE WAS TOCH DEELS AZIATISCH OF NIET GOFFTEDOMME
Dit is het deel waar enkele op doelden. Fok! autisten stalken graag mensen. De jongen welke je morgen hoogstwaarschijnlijk zal ontmoeten is er ook bedreven en getalenteerd in.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Azie?
[..]
Wel een blanke indo *quote:Op maandag 9 september 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Rens was indo. Meer is hier niet besproken.
Gelukkig ben je over 7 maanden -1 dag jarigquote:Op maandag 9 september 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet meer weten welke mooie auto ik heb
Idd, moet een machtig mooi potje wordenquote:
Ik zou zweren dat het een Volvo V70 was met lederen bekleding.quote:Op maandag 9 september 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet meer weten welke mooie auto ik heb
Ik heb m'n bonemold armor en daedric longsword al klaarliggenquote:
Idiocracy.quote:
Nee niet eens een Volvo. VW touareg.quote:Op maandag 9 september 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het een Volvo V70 was met lederen bekleding.
Iedergeval iets wat mijn ouders niet kunnen financieren.
Hahah 11 september bedoel je antuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 00:48 schreef Caland het volgende:
9 september trouwens. Geweldige historische dag
@aivd: grapje
Ja, het schoot mij weer te binnen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet eens een Volvo. VW touareg.
wat is er op 9 septemberquote:Op maandag 9 september 2013 00:48 schreef Caland het volgende:
9 september trouwens. Geweldige historische dag
@aivd: grapje
Ik heb Dirk Kuijt ooit zien rijden op de A13 in een Touareg.quote:Op maandag 9 september 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, het schoot mij weer te binnen.
Oja 11 was het. Waarom dan godverdomme nu al zoveel docu's erover.quote:Op maandag 9 september 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hahah 11 september bedoel je antuurlijk.
Holy shit.quote:Op maandag 9 september 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Dirk Kuijt ooit zien rijden op de A13 in een Touareg.
Wat, dat is haar autoquote:Op maandag 9 september 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, het schoot mij weer te binnen.
gastquote:Op maandag 9 september 2013 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja 11 was het. Waarom dan godverdomme nu al zoveel docu's erover.
Ach, verdomme, krijgen we dat gejank weerquote:Op maandag 9 september 2013 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja 11 was het. Waarom dan godverdomme nu al zoveel docu's erover.
Nauwelijks geslapen gisternacht dan word ik altijd een beetje raar.quote:
Een wijs man vertelde mijquote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh dacht al, anders moest ik écht serieus aan de bak
Werkelijk? en zie je dat ik het nog wist!quote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
is gewoon over 7 maanden -1 dag van mij.
Ah, oké.quote:Op maandag 9 september 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen niet in de auto in ieder geval, maar hij speelde toen ook nog voor Feyenoord.
Echt?quote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
is gewoon over 7 maanden -1 dag van mij.
Echt wel. Als ze die auto krijgt is ze van mijquote:Op maandag 9 september 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een wijs man vertelde mij
/2 +7. Aangezien je net jarig bent geweest, mag het niet meer.
quote:Op maandag 9 september 2013 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, verdomme, krijgen we dat gejank weer
Pas maar op, straks komen je posts niet meer door de kwaliteitsmeters van Drizz en GGMM, ze hebben het kanker alaram van Morph opnieuw afgesteld.quote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nauwelijks geslapen gisternacht dan word ik altijd een beetje raar.
Nou dan hebben we genoeg ruimte om jouw broekje te ontdekken op de achterbank,quote:
wieso?quote:Op maandag 9 september 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Damn, denk dat wij maar snel moeten meeten.
Ik zag net Iron Sky. In die oorlog zijn ze ook ver gegaan hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:55 schreef Caland het volgende:
Toch blijven die beelden nog steeds wel indruk maken.
Verbazingwekkens hoe ver de Amerikaanse regering gaat om een oorlog te starten.
Oh wacht dit is niet bnw
Zo grappig vind ik 9/11 niet hoor, veel immigraten daardoor gekomen naar Nederland.quote:Op maandag 9 september 2013 00:55 schreef Caland het volgende:
Oh wacht dit is niet bnw
lekker rebels zijn op de weg.quote:Op maandag 9 september 2013 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een chick met een Taureq , mooi toch.
Precies 12 jaar later een oorlog tegen Syrië beginnen kan ook geen toeval zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 00:55 schreef Caland het volgende:
Oh wacht dit is niet bnw
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |