Ik slaap dan ook meestal rond 2:00 en als we straks samenwonen gaat ze dat denk ik wel overnemen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je morgen 6:30 op moet zou ik wel beginnen met slapen.
Ohquote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thnx tjacka. Wij zijn goede vrienden
Ff een admin contacterenquote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik delete zijn posts gewoon.
Maar we hebben maar met 50 man afgesproken. Ik ben van de F-side en ik vind het allemaal niet zo eerlijk hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die was toen aan het rennen denk ik.
Yep. Maar morgen wat meer gedetailleerd. Zit nu mobiel. Heb het al wel gemeld..quote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is mijn aangifte al in behandeling don?
Die naaktpics laat je voortaan maar zitten trouwens. Ik ben strafbaar door jouw shit.quote:
Bedanktquote:Op maandag 9 september 2013 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep. Maar morgen wat meer gedetailleerd. Zit nu mobiel. Heb het al wel gemeld..
Ben morgen jarig hihiquote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die naaktpics laat je voortaan maar zitten trouwens. Ik ben strafbaar door jouw shit.
Ach ja. Mimimimi verhaal was dat ookquote:Op maandag 9 september 2013 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar we hebben maar met 50 man afgesproken. Ik ben van de F-side en ik vind het allemaal niet zo eerlijk hoor.
Ja maar iets met air ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lavenderr had ons toch al gekoppeld?
Ah fijn.quote:
Gezien jouw ui, nee nooit.quote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is het voor mij ook legaal....
WACHT MAAR AF JONGUHH!! DE REKENING KOMT NOG DAAR!quote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ach ja. Mimimimi verhaal was dat ookJoden
Gas_O_ Feyenoord
Ach ja, dat roept Steven ook.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WACHT MAAR AF JONGUHH!! DE REKENING KOMT NOG DAAR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |