Que?quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah fijn.
Ik kan iemand die er van houdt als een meisje op een cactus gaat zitten, zou jij dat morgen voor mij willen doen?
Bij voorbaat dank.
Ik geloof er niks meer van, die jongens van F maken zichzelf allemaal al af.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WACHT MAAR AF JONGUHH!! DE REKENING KOMT NOG DAAR!
t.z.t?quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ik verwacht t.z.t. toch wel een foto'tje van jou...
April.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst was je nog in mei jarig
wotquote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geloof er niks meer van, die jongens van F maken zichzelf allemaal al af.
Scherp Rens.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst was je nog in mei jarig
Jammer dat Feyenoord Europees de steden niet onveilig kan maken. Ajax kan naar Milan en Schotland ;Dquote:
Oh ja... godver. Ik weet de dag zelfs. Sorry voor dit moment desinteresse. Ik ben moe.quote:
Zijn nog wel paar gozers met een trauma.quote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geloof er niks meer van, die jongens van F maken zichzelf allemaal al af.
Ter zijner tijd. Wanneer acht jij het nodig om een foto te sturen dan?quote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
t.z.t?
ik geef pics wanneer dat nodig is
Ik weet niet. Zal morgen even een lijstje maken van mijn favorite users hier.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja... godver. Ik weet de dag zelfs. Sorry voor dit moment desinteresse. Ik ben moe.
Maar zie je dat we al meer hebben dan jij met Rens.
Met een trauma nog wel, ze hebben gvd niet in Iraq gezeten.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn nog wel paar gozers met een trauma.
Ga je ook een keer of hou je het nog steeds bij je tweewekelijkse trip naar Friesland? Ook een beetje buitenland natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat Feyenoord Europees de steden niet onveilig kan maken. Ajax kan naar Milan en Schotland ;D
Maatje van me gaat naar Celtic uit. Maar ik had ook graag een Europees tripje gehad ja. UEFA MAFIA !!quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat Feyenoord Europees de steden niet onveilig kan maken. Ajax kan naar Milan en Schotland ;D
Moet je die aflevering van Football-Hooligans van de F-side maar eens zienquote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een trauma nog wel, ze hebben gvd niet in Iraq gezeten.
Brrrraaaa powpowpoowquote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je ook een keer of hou je het nog steeds bij je tweewekelijkse trip naar Friesland? Ook een beetje buitenland natuurlijk.
Ik neem dat soort mensen niet serieus.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je die aflevering van Football-Hooligans van de F-side maar eens zien
мишка педобир je weet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JE vergist je in die UI, kijk de ogen, pedobear heeft andere ogen.
Lijstjes zijn nooit goed. Lijstjes maken alles plichtmatig en geforceerd, voornamelijk omdat je al gauw geneigd bent om je je er dan ook aan te houden.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zal morgen even een lijstje maken van mijn favorite users hier.
Ik pak een thuiswedstrijd mee. Uitwedstrijd weet ik nog niet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je ook een keer of hou je het nog steeds bij je tweewekelijkse trip naar Friesland? Ook een beetje buitenland natuurlijk.
Wat moet ik daar voor doenquote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zal morgen even een lijstje maken van mijn favorite users hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |