Ik slaap dan ook meestal rond 2:00 en als we straks samenwonen gaat ze dat denk ik wel overnemen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je morgen 6:30 op moet zou ik wel beginnen met slapen.
Ohquote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thnx tjacka. Wij zijn goede vrienden
Ff een admin contacterenquote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik delete zijn posts gewoon.
Maar we hebben maar met 50 man afgesproken. Ik ben van de F-side en ik vind het allemaal niet zo eerlijk hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die was toen aan het rennen denk ik.
Yep. Maar morgen wat meer gedetailleerd. Zit nu mobiel. Heb het al wel gemeld..quote:Op maandag 9 september 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is mijn aangifte al in behandeling don?
Die naaktpics laat je voortaan maar zitten trouwens. Ik ben strafbaar door jouw shit.quote:
Bedanktquote:Op maandag 9 september 2013 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep. Maar morgen wat meer gedetailleerd. Zit nu mobiel. Heb het al wel gemeld..
Ben morgen jarig hihiquote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die naaktpics laat je voortaan maar zitten trouwens. Ik ben strafbaar door jouw shit.
Ach ja. Mimimimi verhaal was dat ookquote:Op maandag 9 september 2013 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar we hebben maar met 50 man afgesproken. Ik ben van de F-side en ik vind het allemaal niet zo eerlijk hoor.
Ja maar iets met air ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lavenderr had ons toch al gekoppeld?
Ah fijn.quote:
Gezien jouw ui, nee nooit.quote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is het voor mij ook legaal....
WACHT MAAR AF JONGUHH!! DE REKENING KOMT NOG DAAR!quote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ach ja. Mimimimi verhaal was dat ookJoden
Gas_O_ Feyenoord
Ach ja, dat roept Steven ook.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WACHT MAAR AF JONGUHH!! DE REKENING KOMT NOG DAAR!
Que?quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah fijn.
Ik kan iemand die er van houdt als een meisje op een cactus gaat zitten, zou jij dat morgen voor mij willen doen?
Bij voorbaat dank.
Ik geloof er niks meer van, die jongens van F maken zichzelf allemaal al af.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WACHT MAAR AF JONGUHH!! DE REKENING KOMT NOG DAAR!
t.z.t?quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ik verwacht t.z.t. toch wel een foto'tje van jou...
April.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst was je nog in mei jarig
wotquote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geloof er niks meer van, die jongens van F maken zichzelf allemaal al af.
Scherp Rens.quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst was je nog in mei jarig
Jammer dat Feyenoord Europees de steden niet onveilig kan maken. Ajax kan naar Milan en Schotland ;Dquote:
Oh ja... godver. Ik weet de dag zelfs. Sorry voor dit moment desinteresse. Ik ben moe.quote:
Zijn nog wel paar gozers met een trauma.quote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geloof er niks meer van, die jongens van F maken zichzelf allemaal al af.
Ter zijner tijd. Wanneer acht jij het nodig om een foto te sturen dan?quote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
t.z.t?
ik geef pics wanneer dat nodig is
Ik weet niet. Zal morgen even een lijstje maken van mijn favorite users hier.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja... godver. Ik weet de dag zelfs. Sorry voor dit moment desinteresse. Ik ben moe.
Maar zie je dat we al meer hebben dan jij met Rens.
Met een trauma nog wel, ze hebben gvd niet in Iraq gezeten.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn nog wel paar gozers met een trauma.
Ga je ook een keer of hou je het nog steeds bij je tweewekelijkse trip naar Friesland? Ook een beetje buitenland natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat Feyenoord Europees de steden niet onveilig kan maken. Ajax kan naar Milan en Schotland ;D
Maatje van me gaat naar Celtic uit. Maar ik had ook graag een Europees tripje gehad ja. UEFA MAFIA !!quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat Feyenoord Europees de steden niet onveilig kan maken. Ajax kan naar Milan en Schotland ;D
Moet je die aflevering van Football-Hooligans van de F-side maar eens zienquote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een trauma nog wel, ze hebben gvd niet in Iraq gezeten.
Brrrraaaa powpowpoowquote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je ook een keer of hou je het nog steeds bij je tweewekelijkse trip naar Friesland? Ook een beetje buitenland natuurlijk.
Ik neem dat soort mensen niet serieus.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je die aflevering van Football-Hooligans van de F-side maar eens zien
мишка педобир je weet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JE vergist je in die UI, kijk de ogen, pedobear heeft andere ogen.
Lijstjes zijn nooit goed. Lijstjes maken alles plichtmatig en geforceerd, voornamelijk omdat je al gauw geneigd bent om je je er dan ook aan te houden.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zal morgen even een lijstje maken van mijn favorite users hier.
Ik pak een thuiswedstrijd mee. Uitwedstrijd weet ik nog niet.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je ook een keer of hou je het nog steeds bij je tweewekelijkse trip naar Friesland? Ook een beetje buitenland natuurlijk.
Wat moet ik daar voor doenquote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zal morgen even een lijstje maken van mijn favorite users hier.
Tuurlijk alles voor m'n tjackaquote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah fijn.
Ik kan iemand die er van houdt als een meisje op een cactus gaat zitten, zou jij dat morgen voor mij willen doen?
Bij voorbaat dank.
Wanneer er kans is op een meet of dat jij knap bent.quote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ter zijner tijd. Wanneer acht jij het nodig om een foto te sturen dan?
Ik kijk er naar uit.quote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk alles voor m'n tjacka
[..]
Wanneer er kans is op een meet of dat jij knap bent.
Ben jij knap dan?quote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
Klopt, denk ook niet dat sommige nog met mij willen praten dan. Maar ik heb geen pics van jou en Sjaak en Smoof enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
мишка педобир je weet.
[..]
Lijstjes zijn nooit goed. Lijstjes maken alles plichtmatig en geforceerd, voornamelijk omdat je al gauw geneigd bent om je je er dan ook aan te houden.
Laat het hart spreken, en kom tot de logische conclusie dat ik het ben.
Ik ben ook knapquote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk alles voor m'n tjacka
[..]
Patriotsquote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan het alleen niet zo goed herrineren
Het niet te serieus gaan nemen hequote:Op maandag 9 september 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, denk ook niet dat sommige nog met mij willen praten dan. Maar ik heb geen pics van jou en Sjaak en Smoof enzo.
mijquote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ben jij wel knap genoeg voor Sjaak en mij?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ben jij wel knap genoeg voor Sjaak en mij?
Jouw snor heeft veel swag.quote:Op maandag 9 september 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het niet te serieus gaan nemen heVoor mijn foto's kan je bij mijn wingman Smoofie terecht.
Euhm..pas op hoor, straks geef ik ze nog voor een fotop van haar.quote:Op maandag 9 september 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het niet te serieus gaan nemen heVoor mijn foto's kan je bij mijn wingman Smoofie terecht.
Hoe krijg jij al die omaatjes in beeld, bij mij blijven het koekjes.quote:Op maandag 9 september 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
mij
Denk je zelf dat dit helpt tegen het niveau in de SC?quote:
Dat ik er beter uit zie dan een gemiddelde fokker.quote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan het alleen niet zo goed herrineren
Ik heb niets meer te verbergen hier dankzij zekere Feyenoord users.quote:Op maandag 9 september 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm..pas op hoor, straks geef ik ze nog voor een fotop van haar.
Mijn stront heeft nog een hoger niveau dan deze sc, dat is altijd zo geweest en de modjes moeten niet zo zeiken.quote:Op maandag 9 september 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk je zelf dat dit helpt tegen het niveau in de SC?
Nee hé.
Doe dit maar in dat topic met die chickies van je.
dat sowiesoquote:Op maandag 9 september 2013 00:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik er beter uit zie dan een gemiddelde fokker.
quote:Op maandag 9 september 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niets meer te verbergen hier dankzij zekere Feyenoord users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |