hey waar woon jequote:Op maandag 9 september 2013 00:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik er beter uit zie dan een gemiddelde fokker.
Ze is net een stuk vlees met een stel hongere varkens hé? Allemaal erop springen hier.quote:
We zijn begonnen met een nieuwe start. Kom op, ook jij moet hier aan mee doen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn stront heeft nog een hoger niveau dan deze sc, dat is altijd zo geweest en de modjes moeten niet zo zeiken.
nee hoor, want het is gewoon een ventquote:Op maandag 9 september 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is net een stuk vlees met een stel hongere varkens hé? Allemaal erop springen hier.
ja?quote:Op maandag 9 september 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
staan gewoon nog in je dm man hommo
dat komt omdat ik niet weet waar je woont en hoe je eruit zietquote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent nooit aardig geweest tegen mij.
Niet naar mij.quote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik stuur paar 100 dms per dag dus moet paar k doorscrollen dan
je bent zelf een nieuwe startquote:Op maandag 9 september 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We zijn begonnen met een nieuwe start. Kom op, ook jij moet hier aan mee doen.
Meer op dit :quote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is het aan Smoofie om te oordelen of ik hier op lijk.
Hmm, wel een goede reden voor een pic.quote:Op maandag 9 september 2013 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat komt omdat ik niet weet waar je woont en hoe je eruit ziet
doe niet zijn stalkers hierquote:Op maandag 9 september 2013 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hmm, wel een goede reden voor een pic.
Zie je niet hoeveel ik lijd omdat ik geen pic heb?quote:Op maandag 9 september 2013 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hmm, wel een goede reden voor een pic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |