Nou zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
TR's moeten anoniem kunnen. Net als dm's.
Misschien moet jouw account maar gesloten worden als jij je niet kunt gedragen.
Ons als iets meer dan een Fok! user behandelen zou inderdaad positief zijn voor ons zelfbeeld en rol in deze harde maatschappij. Hypothetisch gezien kan jij zelfs aan het kraanbed staan van nieuwe wereldverbeteraars.quote:Op maandag 9 september 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, itt jij, hebben andere users, zoals ik, het nogal lastig om zich te begeven in de maatschappij en moeten we dus dit soort dingen doen om nog eens meisjes te zien die relatief dichtbij zijn, abstract gezien.
Zijn geen TRs. Onlogisch heeft elk topic gekicktquote:Op maandag 9 september 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
TR's moeten anoniem kunnen. Net als dm's.
Misschien moet jouw account maar gesloten worden als jij je niet kunt gedragen.
Ik zie het ja.quote:Op maandag 9 september 2013 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn geen TRs. Onlogisch heeft elk topic gekickt
Sinds mijn 9e, maar ben al een half jaar gestopt want paard verkocht naar Italie.quote:Op maandag 9 september 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds wanneer rij jij eigenlijk paard?
Sinds jij hoofdletters gebruikt.quote:Op maandag 9 september 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds wanneer rij jij eigenlijk paard?
welk deel van azie kom je vandaan sgatjuhquote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds mijn 9e, maar ben al een half jaar gestopt want paard verkocht naar Italie.
Aah je slaapt al zie ik.quote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds mijn 9e, maar ben al een half jaar gestopt want paard verkocht naar Italie.
Wat dan?quote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
My bad zegt hij dan. Als je je excuses nou zou aanbieden.
Kon je pa weer een lekker duur autootje van kopen denk ik?quote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Azie?quote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
welk deel van azie kom je vandaan sgatjuh
Ja tyron geeft mij maar geen kusquote:
Ik wil je wel een kus geven.quote:Op maandag 9 september 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Azie?
[..]
Ja tyron geeft mij maar geen kus
JE WAS TOCH DEELS AZIATISCH OF NIET GOFFTEDOMMEquote:Op maandag 9 september 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Azie?
[..]
v70?quote:Op maandag 9 september 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kon je pa weer een lekker duur autootje van kopen denk ik?
Met je v70.
Sinds wanneer leven er aziaten buiten de randstad?quote:Op maandag 9 september 2013 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
JE WAS TOCH DEELS AZIATISCH OF NIET GOFFTEDOMME
Nee. Rens was indo. Meer is hier niet besproken.quote:Op maandag 9 september 2013 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
JE WAS TOCH DEELS AZIATISCH OF NIET GOFFTEDOMME
Dit is het deel waar enkele op doelden. Fok! autisten stalken graag mensen. De jongen welke je morgen hoogstwaarschijnlijk zal ontmoeten is er ook bedreven en getalenteerd in.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Azie?
[..]
Wel een blanke indo *quote:Op maandag 9 september 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Rens was indo. Meer is hier niet besproken.
Gelukkig ben je over 7 maanden -1 dag jarigquote:Op maandag 9 september 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet meer weten welke mooie auto ik heb
Idd, moet een machtig mooi potje wordenquote:
Ik zou zweren dat het een Volvo V70 was met lederen bekleding.quote:Op maandag 9 september 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet meer weten welke mooie auto ik heb
Ik heb m'n bonemold armor en daedric longsword al klaarliggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |