Idiocracy.quote:
Nee niet eens een Volvo. VW touareg.quote:Op maandag 9 september 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het een Volvo V70 was met lederen bekleding.
Iedergeval iets wat mijn ouders niet kunnen financieren.
Hahah 11 september bedoel je antuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 00:48 schreef Caland het volgende:
9 september trouwens. Geweldige historische dag
@aivd: grapje
Ja, het schoot mij weer te binnen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet eens een Volvo. VW touareg.
wat is er op 9 septemberquote:Op maandag 9 september 2013 00:48 schreef Caland het volgende:
9 september trouwens. Geweldige historische dag
@aivd: grapje
Ik heb Dirk Kuijt ooit zien rijden op de A13 in een Touareg.quote:Op maandag 9 september 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, het schoot mij weer te binnen.
Oja 11 was het. Waarom dan godverdomme nu al zoveel docu's erover.quote:Op maandag 9 september 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hahah 11 september bedoel je antuurlijk.
Holy shit.quote:Op maandag 9 september 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Dirk Kuijt ooit zien rijden op de A13 in een Touareg.
Wat, dat is haar autoquote:Op maandag 9 september 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, het schoot mij weer te binnen.
gastquote:Op maandag 9 september 2013 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja 11 was het. Waarom dan godverdomme nu al zoveel docu's erover.
Ach, verdomme, krijgen we dat gejank weerquote:Op maandag 9 september 2013 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja 11 was het. Waarom dan godverdomme nu al zoveel docu's erover.
Nauwelijks geslapen gisternacht dan word ik altijd een beetje raar.quote:
Een wijs man vertelde mijquote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh dacht al, anders moest ik écht serieus aan de bak
Werkelijk? en zie je dat ik het nog wist!quote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
is gewoon over 7 maanden -1 dag van mij.
Ah, oké.quote:Op maandag 9 september 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen niet in de auto in ieder geval, maar hij speelde toen ook nog voor Feyenoord.
Echt?quote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
is gewoon over 7 maanden -1 dag van mij.
Echt wel. Als ze die auto krijgt is ze van mijquote:Op maandag 9 september 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een wijs man vertelde mij
/2 +7. Aangezien je net jarig bent geweest, mag het niet meer.
quote:Op maandag 9 september 2013 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, verdomme, krijgen we dat gejank weer
Pas maar op, straks komen je posts niet meer door de kwaliteitsmeters van Drizz en GGMM, ze hebben het kanker alaram van Morph opnieuw afgesteld.quote:Op maandag 9 september 2013 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nauwelijks geslapen gisternacht dan word ik altijd een beetje raar.
Nou dan hebben we genoeg ruimte om jouw broekje te ontdekken op de achterbank,quote:
wieso?quote:Op maandag 9 september 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Damn, denk dat wij maar snel moeten meeten.
Ik zag net Iron Sky. In die oorlog zijn ze ook ver gegaan hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:55 schreef Caland het volgende:
Toch blijven die beelden nog steeds wel indruk maken.
Verbazingwekkens hoe ver de Amerikaanse regering gaat om een oorlog te starten.
Oh wacht dit is niet bnw
Zo grappig vind ik 9/11 niet hoor, veel immigraten daardoor gekomen naar Nederland.quote:Op maandag 9 september 2013 00:55 schreef Caland het volgende:
Toch blijven die beelden nog steeds wel indruk maken.
Verbazingwekkens hoe ver de Amerikaanse regering gaat om een oorlog te starten.
Oh wacht dit is niet bnw
lekker rebels zijn op de weg.quote:Op maandag 9 september 2013 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een chick met een Taureq , mooi toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |