Rot op joh treinkaper.quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet voor een deel indo zijn. Bedoel je.
Dit komt eenb eetje neerbuigend over?quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
'
Cachet is dit nu de muziek waar de mbo chicks van houden?
Ik ben leukerquote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb Tyron als mijn vriend gekozen.
Ik zit op dezelfde school en hoor dit soort shit de hele dag.quote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit komt eenb eetje neerbuigend over?
Ik haat op alles maar dat is meestal tijdelijk. Ben jij indo?quote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oke sorry dit is echt not dun wat je nu zegt.
Gave band jaquote:
Hoezo dan? Kom vechtenquote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oke sorry dit is echt not dun wat je nu zegt.
Voor een klein deel wel.quote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik haat op alles maar dat is meestal tijdelijk. Ben jij indo?
Ik heb het beste van beide rassen man.quote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan mij discrimineren he die smoof
..quote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het beste van beide rassen man.
hihihihihihi xdquote:Op maandag 9 september 2013 00:04 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Je bent gehandicapt en daardoor geen partij voor me.
Ja Yes-R is er niks meer bij.quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
'
Cachet is dit nu de muziek waar de mbo chicks van houden?
nee.quote:Op maandag 9 september 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als jij mij zou zien zou je homo worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |