Ik zou tot eind oktober kunnen aanmoddereren. Ik laat tettenpics wel toe trouwens.quote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fuck, midden in een zin aan iets anders denken en doortypen werkt niet echt
Ik ga hier iig tot ik naar bed ga een beetje rondhangen en maar zien hoe het niveau is. Als het weer op gekanker en gebagger uitdraait gaat 'ie dicht en zullen we achter de schermen bekijken hoe verder.
kut jochquote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoveel mogelijk de gezwellen negeren is het beste.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stuxnetquote:Op zondag 8 september 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vang het wel een beetje op uit gesprekken met mensen die ik ken hoor. Maar wat is het Stuxnetvirus trouwens?
Maar dan krijg jij helemaal geen response meer, is het plezier er dan niet vanaf?quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
vote +1quote:Op zondag 8 september 2013 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou tot eind oktober kunnen aanmoddereren. Ik laat tettenpics wel toe trouwens.
Leuk dat je terugkeert nadat je 100x hebt gezegd dat het beter was om deze SC te sluiten.quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm. Matig wel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6561421/5e8ff4f0/een_boek_voor_willy.html
Weer leuke Lucky TV.
Mijn steun heb je.quote:Op zondag 8 september 2013 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou tot eind oktober kunnen aanmoddereren. Ik laat tettenpics wel toe trouwens.
Bedankt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stuxnet
Ik doe het puur en alleen om het niveau hoog te houden. Een beetje in de Don rol.quote:
Ach, Caland en Muto wilde de SC ook dicht, precies even hypocriet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk dat je terugkeert nadat je 100x hebt gezegd dat het beter was om deze SC te sluiten.
Vraag het je medemoderators. Stond in de voorwaarden.quote:
Geleerd van jou.quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, Caland en Muto wilde de SC ook dicht, precies even hypocriet.
Van mij mag 'ie nog steeds dicht hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, Caland en Muto wilde de SC ook dicht, precies even hypocriet.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik schrok ik dacht dat hij gesloten was.
Ik denk serieus dat jij de geschikte user bent Lans.quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe het puur en alleen om het niveau hoog te houden. Een beetje in de Don rol.
Om vervolgens te gaan zitten rellen en zuigen. Sure.quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie nog steeds dicht hoor.
Wát een held deze manquote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga hier iig tot ik naar bed ga een beetje rondhangen en maar zien hoe het niveau is. Als het weer op gekanker en gebagger uitdraait gaat 'ie dicht en zullen we achter de schermen bekijken hoe verder.
GGMM, moet er nog iets weg uit de OP?quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om vervolgens te gaan zitten rellen en zuigen. Sure.
Doe nou niet alsof jij een leven hebt ofzo.quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie nog steeds dicht hoor.
Gast, wat is dat toch met al die drama bij jou.quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Er moeten nu gewoon dingen uitgesproken worden zodat we weer heerlijk verder kunnen gaan met posten hier maar op een iets andere manier (zoals vroegah).
Je kunt toch nog wel tegen een grapje nu dat verder niemand je meer mag.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij een leven hebt ofzo.
Stijnheilig.quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, moet er nog iets weg uit de OP?
Ik heb nergens gezegd dat 'ie weer open moest nietwaar. Maar een beetje rellen op zijn tijd ben ik altijd wel voor in.quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om vervolgens te gaan zitten rellen en zuigen. Sure.
Ik denk het ook. Tot eind oktober that is.quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat jij de geschikte user bent Lans.
Daar hebben we het morgen achter de schermen over.quote:
De UI van Doublepain.quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, moet er nog iets weg uit de OP?
Heb je al die picca of wat?quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, wat is dat toch met al die drama bij jou.
Jij bent me er eentje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat 'ie weer open moest nietwaar. Maar een beetje rellen op zijn tijd ben ik altijd wel voor in.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In het echt ben ik veel grappiger hoor.
Aan mij.quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik word bedreigd per DM.
Waar moet ik dit aangeven GGMM?
Heey.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk dat je terugkeert nadat je 100x hebt gezegd dat het beter was om deze SC te sluiten.
Moderator of FA.quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik word bedreigd per DM.
Pass hem even door. Neem ik repercussies.quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik word bedreigd per DM.
Vroegquote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hoelaat morgen naar school xcachet?
Nee dat doe ik niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pass hem even door. Neem ik repercussies.
HMF komt terug?quote:
Belhamel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan lig ik waarschijnlijk net in bed
okquote:Op zondag 8 september 2013 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:
Dank jullie wel voor deze mededelingen. Doet mij goed. Ik ga nu even mijn wekker om 6.30 zetten zodat ik morgen Fok! de schuld kan geven van mijn ernstige slaap te kort.quote:Op zondag 8 september 2013 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel langer wakker houden.quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel voor deze mededelingen. Doet mij goed. Ik ga nu even mijn wekker om 6.30 zetten zodat ik morgen Fok! de schuld kan geven van mijn ernstige slaap te kort.
lolquote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kan ook spijbelen lekker stoer.quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel voor deze mededelingen. Doet mij goed. Ik ga nu even mijn wekker om 6.30 zetten zodat ik morgen Fok! de schuld kan geven van mijn ernstige slaap te kort.
Hoofdletters en interpunctie aub. We zijn een serieuze chat geworden.quote:
Wat heb je met je banaan gedaan?quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Spijbelen op mbo, nigga please. Skippen heet dat.quote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan ook spijbelen lekker stoer.
#ruggegraathavo/mboquote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Begin maar met wat te drinken met mij voor Ajaxquote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik beloof dat ik stop met trollen.
Ik ga mijn best ervoor doen.
Nicki ?quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zolang het n-woord maar niet meer valt
N-woord als in, Anti sierd de vos?quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou succes vanaf je schermpje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel langer wakker houden.
Ja zo rebels he. Maar nee..quote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil jij niet weten.quote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Wat heb je met je banaan gedaan?
Wanneer ga je weer?quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Begin maar met wat te drinken met mij voor Ajax.
Nibbit?quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik loop maar een beetje te fucken joh, niks van aan trekken.quote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het geen goed moment om te ruziën.
Gewoon berichtjes sturen ja, wat dacht jij dan, toch niet iets vies hé?quote:
Pak een schappelijke dag dan.quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Begin maar met wat te drinken met mij voor Ajax.
Ik heb ook niet gezegd dat je er om moest lachen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moest hier niet om lachen sorry stijn.
Ik moet er morgen pas om half 8 uit, doe je een beetje rustig als je opstaat?quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Lekker man. Ik heb MacDonalds op.quote:
Ja wat is schappelijk?quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pak een schappelijke dag dan.
Jezus, jij bent ons wel ontzettend voor de gek aan het houden he?quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
Ik moet wat bekennen.
Die appel die ik zou gaan eten, die heb ik nog steeds niet op.
Sterker nog, ik heb de appel nog niet eens gepakt.
Volgens mij nooit gehadquote:
Al was het een poging om het niveau te redden, dan is dat ook niet gelukt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat je er om moest lachen.
Haha straks ga je nog zeggen dat het een peer isquote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
Ik moet wat bekennen.
Zolang het maar niet in Brabant is.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind dat we de opening van deze reeks moeten vieren met een meet
Je bent te laat.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uitkijken vriend, ze is van mij.
Boefjequote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
Ik moet wat bekennen.
Ik heb al weleens in haar kutje gezetenquote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met dit soort posts kom je niet in haar rokje.
Dat hebben jullie nou ook weer niet verdient.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in Brabant is.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had ook niets anders verwacht van een boer.
Ik kreeg dus een DM van HMF... hij was datquote:
HMF is een baas.quote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kreeg dus een DM van HMF... hij was datHij zei dat ie een kloon van een iet nader te noemen persoon was
En toch wil je steeds met me tongen. Rare homo ben jij toch...quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen je stinkt al zo uit je bek.
Dit was een post met een hoog niveau.quote:
Welterusten.quote:
Ik word binnenkort real life afgehandeld, door haar welteverstaan.quote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom dan!
Oh we zijn heel serieus nu hier, dit moeten we afhandelen via DM.
Joah, meteen de politie gebeld.quote:
Ik heb al tantoe lang geen WA meer van hem gehad.quote:
Wel met respect hoop ik?quote:Op zondag 8 september 2013 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik word binnenkort real life afgehandeld, door haar welteverstaan.
Oh, ik laat ze altijd meteen werken voor mij.quote:Op zondag 8 september 2013 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joah, meteen de politie gebeld.
In haar broekje, onder haar rokje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met dit soort posts kom je niet in haar rokje.
Met respect haar hoofd vastpakken en naar me toe trekken terwijl ze me aan het pijpen is. Oke.quote:
Noord-Korea hè.quote:
Waarom werd dat bericht verwijderd?quote:Op zondag 8 september 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je reageerde op het slaapbericht van Onlogisch.
In de wc's van Timeless jwz.quote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met respect haar hoofd vastpakken en naar me toe trekken terwijl ze me aan het pijpen is. Oke.
Ik vind dit echt niet kunnen Sjaak, getuigt van weinig respect.quote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met respect haar hoofd vastpakken en naar me toe trekken terwijl ze me aan het pijpen is. Oke.
Omdat er een Noord-Korea vlag in stond.quote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom werd dat bericht verwijderd?
Godquote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er een Noord-Korea vlag in stond.
Horrorpraktijken.
Anal Cunt?quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik net voor de 100ste keer hardop moest lachen om het liefdes album van Anal Cunt.
Ik hoop dat mijn eerste post in de heropende SC aan de kwaliteitsnormen voldoet.
Het wachten is op Drizzt. Rawr.quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik net voor de 100ste keer hardop moest lachen om het liefdes album van Anal Cunt.
Ik hoop dat mijn eerste post in de heropende SC aan de kwaliteitsnormen voldoet.
Dit bedoelde LR.quote:
over 10 minuten komt drizzt met een updatequote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit heb je al gepost kklulquote:
quote:
Is een Grindcore band (Slechter wordt het niet) die hun fans wilde fucken door een akoestisch liefdesalbum te maken met zoetsappige teksten.quote:
Snap ik , blijft een donker iemand.quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Sjaak ik durf jou niet meer te meeten..
Geeft niet schat. Kom maar lekker bij mij.quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Mij toch nog wel?quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Why not? Wat ik net zei was een grapje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Waarom zou je hier naar luisteren?quote:
Jou kom ik hoe dan ook wel tegen al zou ik je niet herkenen denk ik.quote:
Hoe die praatquote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap ik , blijft een donker iemand.
Omdat je moeder het leuk vind terwijl ze mij een blowjob geeft.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Waarom zou je hier naar luisteren?
Ik herken jou wel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou kom ik hoe dan ook wel tegen al zou ik je niet herkenen denk ik.
[..]
Hoe die praat
quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
trekken aan mijn shirt en vragen wat ik heb
Niet grappig ok?quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Why not? Wat ik net zei was een grapje.
Provernierszijde kankerlulquote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
ik was cs met me nigguz waar was jij dan
mijn moeder houdt niet van negersquote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat je moeder het leuk vind terwijl ze mij een blowjob geeft.
waarom zou niemand je geen blauwe ogen geven?quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Waarom zou je hier naar luisteren?
Ik ben hartstikke leuk, vraag het aan C_A. Zij vind mij knapquote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou kom ik hoe dan ook wel tegen al zou ik je niet herkenen denk ik.
[..]
Hoe die praat
Vindt. En zo zo, zij vindt JR zelfs nog knap.quote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke leuk, vraag het aan C_A. Zij vind mij knap
omdat ze niet durven jwzquote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waarom zou niemand je geen blauwe ogen geven?
Pics van jou in mijn DMquote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar je draagt medium shirts. Zelfs ik heb een L nodigquote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nu nog jullie DNA.quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben al piccas uitgewisseld dus dat moet wel goed komen.
Oh, is dat zoquote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vindt. En zo zo, zij vindt JR zelfs nog knap.
Ecto for life.quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je draagt medium shirts. Zelfs ik heb een L nodig
Klopt, aangezien ik geen inhoud heb zeg ik dat altijd maar tegen een meisje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch iets zeggen?
Leer het nou maar, is ook belangrijk voor later.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
Smoof, ik hou dit echt niet vol om zo lang met interpunctie en hoofdletters te blijven typen.
Ik nu ook hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen Tyron en Tjacka hebben mijn nummer.
Paas je nummer in DM.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen Tyron en Tjacka hebben mijn nummer.
Als ik morgen op mijn mobiel kijk en ik heb geen pics ben ik wel verdrietig. Even dat je het weet.quote:
Zeg het ze Tyron swagboyquote:Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef Tyron het volgende:
Hebben jullie nog nooit een meisje gezien ofzo?
Nee, ik ben zo kanjerlelijk, fok is mijn enige optie.quote:Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef Tyron het volgende:
echt hé, met hun behaarde okselsquote:Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef Tyron het volgende:
Ik ben je nummer kwijt, DM me eventjes.quote:Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik morgen op mijn mobiel kijk en ik heb geen pics ben ik wel verdrietig. Even dat je het weet.
Waarom heb ik je nummer dan nog niet?quote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor mijn nummer moet je wel lief zijn.
Ben ik dat als ik veel hihi xd enquote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor mijn nummer moet je wel lief zijn.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben je nummer kwijt, DM me eventjes.
Weet mijn nummer niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom heb ik je nummer dan nog niet?
Ik zie hem wel verschijnenquote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Weet mijn nummer niet uit mijn hoofd.
Oh jammer zeg! Maar een pic in DM is altijd welkomquote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Niet geven.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Stijnheilig opent hem toch wel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
Zullen we gewoon geen nieuw deel openen.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik beschouw jou als betrouwbare bron tyronquote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet geven.
Deze jongens zijn niet te vertrouwen.
Graag.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
Zullen we gewoon geen nieuw deel openen.
Ik welquote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet geven.
Deze jongens zijn niet te vertrouwen.
We openen deze SC pas weer als HMF een unban heeft.quote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We wachten op toestemming van HMF.
Nu stuitert GGMM door zijn kamer van stress.quote:Op zondag 8 september 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
We openen deze SC pas weer als HMF een unban heeft.
Que?quote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag.
Al zal je dat dan vervolgens zelf doen.
Dan gaat het heel rustig worden de komende 6 miljoen jaar.quote:Op zondag 8 september 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Win/win voor Fok!quote:Op zondag 8 september 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er voor je.quote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik beschouw jou als betrouwbare bron tyron
hihi dat rijmt.
Maar ik wil dit jaar nog hier kunnen postenquote:Op zondag 8 september 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Schatje in het Arabisch. Al ben ik wel een volbloed Hollander.quote:Op zondag 8 september 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat betekent habibi, ik luisterde een liedje en dat ging daar over.
Ik wil ook zoveel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik wil dit jaar nog hier kunnen posten
Ik heb Spaanse les gehad.quote:
Wees er maar trots op ja, inferieur heet dat.quote:Op maandag 9 september 2013 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schatje in het Arabisch. Al ben ik wel een volbloed Hollander.
Ja joh geef nog even een extra argument om dit topic te sluiten.quote:Op zondag 8 september 2013 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik wil dit jaar nog hier kunnen posten
quote:Op maandag 9 september 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees er maar trots op ja, inferieur heet dat.
Kom vechten dan.quote:Op maandag 9 september 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees er maar trots op ja, inferieur heet dat.
Niet voor een deel Australisch zijnquote:Op maandag 9 september 2013 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schatje in het Arabisch. Al ben ik wel een volbloed Hollander.
Sorry. We krijgen vast hele mooie kindjesquote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet voor een deel Australisch zijn
Laten we niet vergeten dat jij de oorzaak was van de breuk in onze relatie. Niet ik. Ik waarschuw haar alvast.quote:Op maandag 9 september 2013 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als mijn ex mag je mij wel steunen in dit soort situaties hoor.
Niet voor een deel indo zijnquote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet voor een deel Australisch zijn
Ik heb Tyron als mijn vriend gekozen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sorry. We krijgen vast hele mooie kindjes
indoquote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet voor een deel indo zijn. Bedoel je.
Die scheert zijn oksels.quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb Tyron als mijn vriend gekozen.
Rot op joh treinkaper.quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet voor een deel indo zijn. Bedoel je.
Dit komt eenb eetje neerbuigend over?quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
'
Cachet is dit nu de muziek waar de mbo chicks van houden?
Ik ben leukerquote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb Tyron als mijn vriend gekozen.
Ik zit op dezelfde school en hoor dit soort shit de hele dag.quote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit komt eenb eetje neerbuigend over?
Ik haat op alles maar dat is meestal tijdelijk. Ben jij indo?quote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oke sorry dit is echt not dun wat je nu zegt.
Gave band jaquote:
Hoezo dan? Kom vechtenquote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oke sorry dit is echt not dun wat je nu zegt.
Voor een klein deel wel.quote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik haat op alles maar dat is meestal tijdelijk. Ben jij indo?
Ik heb het beste van beide rassen man.quote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan mij discrimineren he die smoof
..quote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het beste van beide rassen man.
hihihihihihi xdquote:Op maandag 9 september 2013 00:04 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Je bent gehandicapt en daardoor geen partij voor me.
Ja Yes-R is er niks meer bij.quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
'
Cachet is dit nu de muziek waar de mbo chicks van houden?
nee.quote:Op maandag 9 september 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als jij mij zou zien zou je homo worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |