Maar je draagt medium shirts. Zelfs ik heb een L nodigquote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke leuk, vraag het aan C_A. Zij vind mij knap
Nu nog jullie DNA.quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben al piccas uitgewisseld dus dat moet wel goed komen.
Oh, is dat zoquote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vindt. En zo zo, zij vindt JR zelfs nog knap.
Ecto for life.quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je draagt medium shirts. Zelfs ik heb een L nodig
Klopt, aangezien ik geen inhoud heb zeg ik dat altijd maar tegen een meisje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch iets zeggen?
Leer het nou maar, is ook belangrijk voor later.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
Smoof, ik hou dit echt niet vol om zo lang met interpunctie en hoofdletters te blijven typen.
Ik nu ook hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen Tyron en Tjacka hebben mijn nummer.
Paas je nummer in DM.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen Tyron en Tjacka hebben mijn nummer.
Als ik morgen op mijn mobiel kijk en ik heb geen pics ben ik wel verdrietig. Even dat je het weet.quote:
Zeg het ze Tyron swagboyquote:Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef Tyron het volgende:
Hebben jullie nog nooit een meisje gezien ofzo?
Nee, ik ben zo kanjerlelijk, fok is mijn enige optie.quote:Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef Tyron het volgende:
echt hé, met hun behaarde okselsquote:Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef Tyron het volgende:
Ik ben je nummer kwijt, DM me eventjes.quote:Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik morgen op mijn mobiel kijk en ik heb geen pics ben ik wel verdrietig. Even dat je het weet.
Waarom heb ik je nummer dan nog niet?quote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor mijn nummer moet je wel lief zijn.
Ben ik dat als ik veel hihi xd enquote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor mijn nummer moet je wel lief zijn.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben je nummer kwijt, DM me eventjes.
Weet mijn nummer niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom heb ik je nummer dan nog niet?
Ik zie hem wel verschijnenquote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Weet mijn nummer niet uit mijn hoofd.
Oh jammer zeg! Maar een pic in DM is altijd welkomquote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Niet geven.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Stijnheilig opent hem toch wel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
Zullen we gewoon geen nieuw deel openen.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik beschouw jou als betrouwbare bron tyronquote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet geven.
Deze jongens zijn niet te vertrouwen.
Graag.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
Zullen we gewoon geen nieuw deel openen.
Ik welquote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet geven.
Deze jongens zijn niet te vertrouwen.
We openen deze SC pas weer als HMF een unban heeft.quote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We wachten op toestemming van HMF.
Nu stuitert GGMM door zijn kamer van stress.quote:Op zondag 8 september 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
We openen deze SC pas weer als HMF een unban heeft.
Que?quote:Op zondag 8 september 2013 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag.
Al zal je dat dan vervolgens zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |