Snap ik , blijft een donker iemand.quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Sjaak ik durf jou niet meer te meeten..
Geeft niet schat. Kom maar lekker bij mij.quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Mij toch nog wel?quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Why not? Wat ik net zei was een grapje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Waarom zou je hier naar luisteren?quote:
Jou kom ik hoe dan ook wel tegen al zou ik je niet herkenen denk ik.quote:
Hoe die praatquote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap ik , blijft een donker iemand.
Omdat je moeder het leuk vind terwijl ze mij een blowjob geeft.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Waarom zou je hier naar luisteren?
Ik herken jou wel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou kom ik hoe dan ook wel tegen al zou ik je niet herkenen denk ik.
[..]
Hoe die praat
quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
trekken aan mijn shirt en vragen wat ik heb
Niet grappig ok?quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Why not? Wat ik net zei was een grapje.
Provernierszijde kankerlulquote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
ik was cs met me nigguz waar was jij dan
mijn moeder houdt niet van negersquote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat je moeder het leuk vind terwijl ze mij een blowjob geeft.
waarom zou niemand je geen blauwe ogen geven?quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Waarom zou je hier naar luisteren?
Ik ben hartstikke leuk, vraag het aan C_A. Zij vind mij knapquote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou kom ik hoe dan ook wel tegen al zou ik je niet herkenen denk ik.
[..]
Hoe die praat
Vindt. En zo zo, zij vindt JR zelfs nog knap.quote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke leuk, vraag het aan C_A. Zij vind mij knap
omdat ze niet durven jwzquote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waarom zou niemand je geen blauwe ogen geven?
Pics van jou in mijn DMquote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke leuk, vraag het aan C_A. Zij vind mij knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |