In haar broekje, onder haar rokje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met dit soort posts kom je niet in haar rokje.
Met respect haar hoofd vastpakken en naar me toe trekken terwijl ze me aan het pijpen is. Oke.quote:
Noord-Korea hè.quote:
Waarom werd dat bericht verwijderd?quote:Op zondag 8 september 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je reageerde op het slaapbericht van Onlogisch.
In de wc's van Timeless jwz.quote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met respect haar hoofd vastpakken en naar me toe trekken terwijl ze me aan het pijpen is. Oke.
Ik vind dit echt niet kunnen Sjaak, getuigt van weinig respect.quote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met respect haar hoofd vastpakken en naar me toe trekken terwijl ze me aan het pijpen is. Oke.
Omdat er een Noord-Korea vlag in stond.quote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom werd dat bericht verwijderd?
Godquote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er een Noord-Korea vlag in stond.
Horrorpraktijken.
Anal Cunt?quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik net voor de 100ste keer hardop moest lachen om het liefdes album van Anal Cunt.
Ik hoop dat mijn eerste post in de heropende SC aan de kwaliteitsnormen voldoet.
Het wachten is op Drizzt. Rawr.quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik net voor de 100ste keer hardop moest lachen om het liefdes album van Anal Cunt.
Ik hoop dat mijn eerste post in de heropende SC aan de kwaliteitsnormen voldoet.
Dit bedoelde LR.quote:
over 10 minuten komt drizzt met een updatequote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit heb je al gepost kklulquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |