Ik zou tot eind oktober kunnen aanmoddereren. Ik laat tettenpics wel toe trouwens.quote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fuck, midden in een zin aan iets anders denken en doortypen werkt niet echt
Ik ga hier iig tot ik naar bed ga een beetje rondhangen en maar zien hoe het niveau is. Als het weer op gekanker en gebagger uitdraait gaat 'ie dicht en zullen we achter de schermen bekijken hoe verder.
kut jochquote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoveel mogelijk de gezwellen negeren is het beste.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stuxnetquote:Op zondag 8 september 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vang het wel een beetje op uit gesprekken met mensen die ik ken hoor. Maar wat is het Stuxnetvirus trouwens?
Maar dan krijg jij helemaal geen response meer, is het plezier er dan niet vanaf?quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
vote +1quote:Op zondag 8 september 2013 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou tot eind oktober kunnen aanmoddereren. Ik laat tettenpics wel toe trouwens.
Leuk dat je terugkeert nadat je 100x hebt gezegd dat het beter was om deze SC te sluiten.quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm. Matig wel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6561421/5e8ff4f0/een_boek_voor_willy.html
Weer leuke Lucky TV.
Mijn steun heb je.quote:Op zondag 8 september 2013 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou tot eind oktober kunnen aanmoddereren. Ik laat tettenpics wel toe trouwens.
Bedankt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stuxnet
Ik doe het puur en alleen om het niveau hoog te houden. Een beetje in de Don rol.quote:
Ach, Caland en Muto wilde de SC ook dicht, precies even hypocriet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk dat je terugkeert nadat je 100x hebt gezegd dat het beter was om deze SC te sluiten.
Vraag het je medemoderators. Stond in de voorwaarden.quote:
Geleerd van jou.quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, Caland en Muto wilde de SC ook dicht, precies even hypocriet.
Van mij mag 'ie nog steeds dicht hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, Caland en Muto wilde de SC ook dicht, precies even hypocriet.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik schrok ik dacht dat hij gesloten was.
Ik denk serieus dat jij de geschikte user bent Lans.quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe het puur en alleen om het niveau hoog te houden. Een beetje in de Don rol.
Om vervolgens te gaan zitten rellen en zuigen. Sure.quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie nog steeds dicht hoor.
Wát een held deze manquote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fuck, midden in een zin aan iets anders denken en doortypen werkt niet echt
Ik ga hier iig tot ik naar bed ga een beetje rondhangen en maar zien hoe het niveau is. Als het weer op gekanker en gebagger uitdraait gaat 'ie dicht en zullen we achter de schermen bekijken hoe verder.
GGMM, moet er nog iets weg uit de OP?quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om vervolgens te gaan zitten rellen en zuigen. Sure.
Doe nou niet alsof jij een leven hebt ofzo.quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie nog steeds dicht hoor.
Gast, wat is dat toch met al die drama bij jou.quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Er moeten nu gewoon dingen uitgesproken worden zodat we weer heerlijk verder kunnen gaan met posten hier maar op een iets andere manier (zoals vroegah).
Je kunt toch nog wel tegen een grapje nu dat verder niemand je meer mag.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij een leven hebt ofzo.
Stijnheilig.quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, moet er nog iets weg uit de OP?
Ik heb nergens gezegd dat 'ie weer open moest nietwaar. Maar een beetje rellen op zijn tijd ben ik altijd wel voor in.quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om vervolgens te gaan zitten rellen en zuigen. Sure.
Ik denk het ook. Tot eind oktober that is.quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat jij de geschikte user bent Lans.
Daar hebben we het morgen achter de schermen over.quote:
De UI van Doublepain.quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, moet er nog iets weg uit de OP?
Heb je al die picca of wat?quote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, wat is dat toch met al die drama bij jou.
Jij bent me er eentje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat 'ie weer open moest nietwaar. Maar een beetje rellen op zijn tijd ben ik altijd wel voor in.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In het echt ben ik veel grappiger hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |