Aan mij.quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik word bedreigd per DM.
Waar moet ik dit aangeven GGMM?
Heey.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk dat je terugkeert nadat je 100x hebt gezegd dat het beter was om deze SC te sluiten.
Moderator of FA.quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik word bedreigd per DM.
Pass hem even door. Neem ik repercussies.quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik word bedreigd per DM.
Vroegquote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hoelaat morgen naar school xcachet?
Nee dat doe ik niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pass hem even door. Neem ik repercussies.
HMF komt terug?quote:
Belhamel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan lig ik waarschijnlijk net in bed
okquote:Op zondag 8 september 2013 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:
Dank jullie wel voor deze mededelingen. Doet mij goed. Ik ga nu even mijn wekker om 6.30 zetten zodat ik morgen Fok! de schuld kan geven van mijn ernstige slaap te kort.quote:Op zondag 8 september 2013 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel langer wakker houden.quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel voor deze mededelingen. Doet mij goed. Ik ga nu even mijn wekker om 6.30 zetten zodat ik morgen Fok! de schuld kan geven van mijn ernstige slaap te kort.
lolquote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fuck, midden in een zin aan iets anders denken en doortypen werkt niet echt
Ik ga hier iig tot ik naar bed ga een beetje rondhangen en maar zien hoe het niveau is. Als het weer op gekanker en gebagger uitdraait gaat 'ie dicht en zullen we achter de schermen bekijken hoe verder.
Je kan ook spijbelen lekker stoer.quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel voor deze mededelingen. Doet mij goed. Ik ga nu even mijn wekker om 6.30 zetten zodat ik morgen Fok! de schuld kan geven van mijn ernstige slaap te kort.
Hoofdletters en interpunctie aub. We zijn een serieuze chat geworden.quote:
Wat heb je met je banaan gedaan?quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Spijbelen op mbo, nigga please. Skippen heet dat.quote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan ook spijbelen lekker stoer.
#ruggegraathavo/mboquote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Begin maar met wat te drinken met mij voor Ajaxquote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik beloof dat ik stop met trollen.
Ik ga mijn best ervoor doen.
Nicki ?quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zolang het n-woord maar niet meer valt
N-woord als in, Anti sierd de vos?quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou succes vanaf je schermpje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel langer wakker houden.
Ja zo rebels he. Maar nee..quote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil jij niet weten.quote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Wat heb je met je banaan gedaan?
Wanneer ga je weer?quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Begin maar met wat te drinken met mij voor Ajax.
Nibbit?quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik loop maar een beetje te fucken joh, niks van aan trekken.quote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het geen goed moment om te ruziën.
Gewoon berichtjes sturen ja, wat dacht jij dan, toch niet iets vies hé?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |