Pak een schappelijke dag dan.quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Begin maar met wat te drinken met mij voor Ajax.
Ik heb ook niet gezegd dat je er om moest lachen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moest hier niet om lachen sorry stijn.
Ik moet er morgen pas om half 8 uit, doe je een beetje rustig als je opstaat?quote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel voor deze mededelingen. Doet mij goed. Ik ga nu even mijn wekker om 6.30 zetten zodat ik morgen Fok! de schuld kan geven van mijn ernstige slaap te kort.
Lekker man. Ik heb MacDonalds op.quote:
Ja wat is schappelijk?quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pak een schappelijke dag dan.
Jezus, jij bent ons wel ontzettend voor de gek aan het houden he?quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
Ik moet wat bekennen.
Die appel die ik zou gaan eten, die heb ik nog steeds niet op.
Sterker nog, ik heb de appel nog niet eens gepakt.
Volgens mij nooit gehadquote:
Al was het een poging om het niveau te redden, dan is dat ook niet gelukt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat je er om moest lachen.
Haha straks ga je nog zeggen dat het een peer isquote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
Ik moet wat bekennen.
Zolang het maar niet in Brabant is.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind dat we de opening van deze reeks moeten vieren met een meet
Je bent te laat.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uitkijken vriend, ze is van mij.
Boefjequote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Tyron het volgende:
Ik moet wat bekennen.
Ik heb al weleens in haar kutje gezetenquote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met dit soort posts kom je niet in haar rokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |