quote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke dan ben ik nu wel van gedachte verandert. Door jou
Ben je net zo lekker als het vrouwtje op je UI?quote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekkerder habibiquote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je net zo lekker als het vrouwtje op je UI?
En ik ben dus vervelend zeg je hiermee indirectquote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen naaktpiccas gekregen hebbenquote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je net zo lekker als het vrouwtje op je UI?
Dat was maar een grapjequote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
toen je mij discrimineerde deed mij dat ook pijn in het diepst van mn ziel
quote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef xcachet het volgende:
Rens ik zei dat eigenlijk alleen om Smoof te plagen
okequote:Op maandag 9 september 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje. Ik maak altijd racistische grapjes, zelfs over indo's. I don't care.
Hou die nou maar voor jezelf. Anders krijg jequote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen naaktpiccas gekregen hebben
.quote:
Hallo, stel jezelf eens voor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
De SC is toch weer open? Beetje pappen en nathouden dit, zolang mongooltjes als Rens hier posten blijft het kut.
quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
De SC is toch weer open? Beetje pappen en nathouden dit, zolang mongooltjes als Rens hier posten blijft het kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |