Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Illuminazi etc.quote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
Beste VBL-ers,
Wat ik me afvraag is: Waarom komen jullie naar BNW als er op VBL iets aan de hand is?
Gewoon interesse hoor(Wat is er deze keer eigenlijk mis op VBL?)
De VBL SC is gesloten. En jullie hebben Lav.quote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
Beste VBL-ers,
Wat ik me afvraag is: Waarom komen jullie naar BNW als er op VBL iets aan de hand is?
Ik zweer bij de MacKroket. Kanjerlekker.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
Maar ik zweer toch wel bij de chili chicken
Hahaha gayquote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zweer bij de MacKroket. Kanjerlekker.
Dikke brokken man.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben wel klaar met GGMM, kutuser en mod. Je hebt er gewoon geen tyfus aan.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM zit in het complot.
Eerst wachten tot DonRaja geen mod meer is en dan toeslaan.
Ja L is een top wijf he?quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De VBL SC is gesloten. En jullie hebben Lav.
Ze lacht zelfs om 'kanjer'.
Doe dan dat filmpje van die Asian.quote:
JWZ. Ik quote hem voor het nageslacht.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Miss heeft Noord-Korea er ook iets mee te maken, groot complot dit.
Kijk, dit soort kut users hebben gezorgd voor de sluiting van de SC, wallah.quote:
Geen commerciële tak waar er meer complotten heersen dan binnen het voetbal. Op werkelijk alle gebieden. Denk aan voetbal uitslagen, transfers en supporters.quote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
Beste VBL-ers,
Mod is ongesteld, en het is nog een vent ookquote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja L is een top wijf he?
Waarom is de SC dicht?
Ik beëindig onze relatie per direct.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, dit soort kut users hebben gezorgd voor de sluiting van de SC, wallah.
McKroket lekker als je kaulo trek hebt.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ze hadden lavenderr mod van vbl moeten makenquote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen commerciële tak waar er meer complotten heersen dan binnen het voetbal. Op werkelijk alle gebieden. Denk aan voetbal uitslagen, transfers en supporters.
Tevens is Lavenderr Fok! beste mod.
GGMM heeft een minderwaardigheidscomplex en dat komt binnen de VBL SC vaak aan het licht.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja L is een top wijf he?
Waarom is de SC dicht?
pec (hihihi) en veren zeg ik jequote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, dit soort kut users hebben gezorgd voor de sluiting van de SC, wallah.
Ja best wel, alhoewel ik sommige stukken een beetje kwijt ben maar het overgrote deel weet ik nog.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Tjacka het volgende:
Blaadjes heb je een goed weekend gehad?
Goede zaak toch.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja best wel, alhoewel ik sommige stukken een beetje kwijt ben maar het overgrote deel weet ik nog.
Ik brand mijn tong er elke keer weer kankerhard aan.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
McKroket lekker als je kaulo trek hebt.
Eigenlijk is altijd wel lekker, het ziet er niet uit maar is wel super lekkahh.
had je weer je snoepjes gepakt?quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja best wel, alhoewel ik sommige stukken een beetje kwijt ben maar het overgrote deel weet ik nog.
ow ja ongestelde mannen is een verschrikking. Schijnt wel erg pijnlijk te zijn overigens.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mod is ongesteld, en het is nog een vent ook
Nee heb het deze keer netjes gehouden....heb gewoon wat meer bier gehad.quote:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit naar Ned 1 te kijken. Ik vind Co Adriaanse toch wel een leuke gast.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
ik mag hem ook wel.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Geen *kuch* paracetamol dit keer B?quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee heb het deze keer netjes gehouden....heb gewoon wat meer bier gehad.
Wij komen af op de leukste mod ooit. Blijkbaar.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
En wat is het gezellig druk ineens hier
Speelde hij mee tegen Estland ja?quote:
Durft in ieder geval stelling te nemen. Al is dit niet bevorderlijk voor de gezelligheid naderhand.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Nee ik word al wat ouder he en het is zo afzien de dag/dagen erna. Dat ging me vroeger beter afquote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen *kuch* paracetamol dit keer B?
braafquote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee heb het deze keer netjes gehouden....heb gewoon wat meer bier gehad.
Geen idee.quote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Speelde hij mee tegen Estland ja?
Nee, dat is japans, voor schattig.quote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is kawaii? Net zoiets als kanjer?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kawaiiquote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is kawaii? Net zoiets als kanjer?
quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, dat is japans, voor schattig.
Wat liefquote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je Japans en manga rotzooi...quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo hatelijk? Deze SC heeft tenminste een relaxte sfeer en users.quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je Japans en manga rotzooi...
laten we dat dan ook zo houdenquote:Op zondag 8 september 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo hatelijk? Deze SC heeft tenminste een relaxte sfeer en users.
Een ware marteling zeg ik je. Ik mag wel wat respect krijgen voor het kijken naar die wanvertoning.quote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ken leukere manieren om mijn vrijdagavond in te vullen dan naar Estland - Nederland te kijken.
Zeikwijf.quote:Op zondag 8 september 2013 22:49 schreef Happel het volgende:
Wisten jullie dat kittens net vrouwen zijn. Bloedje irritant..
Sorry. Ik vind het gewoon een eng iets. Daarbij zijn Japanners historisch gezien, en nog steeds eigenlijk, een verknipt volk.quote:Op zondag 8 september 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo hatelijk? Deze SC heeft tenminste een relaxte sfeer en users.
heb jij nou die pedobeer als UI?quote:Op zondag 8 september 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kanker?quote:
ik moest een traantje latenquote:
en ggmm maar zeggen dat de users de sc makenquote:
nee geen zin inquote:Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aub, hoofdletters en interpunctie , ik smeek het je.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en ggmm maar zeggen dat de users de sc maken
het ligt dus echt aan de mods
mijn ode aan lavenderr
lavenderr
quote:Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aub, hoofdletters en interpunctie , ik smeek het je.
Ja hier is het altijd leuk he? En iedereen is welkom.quote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en ggmm maar zeggen dat de users de sc maken
het ligt dus echt aan de mods
mijn ode aan lavenderr
lavenderr
Houd dit lekker in het FB topic.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Muto het volgende:
#ExitGGMM.
Die idioot liet wel een bericht van mij staan waarin ik "GGMM" postte, om drie minuten daarna een post "GGMM
" te verwijderen
#ExitGGMM liet hij wel gewoon staan.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Muto het volgende:
#ExitGGMM.
Die idioot liet wel een bericht van mij staan waarin ik "GGMM" postte, om drie minuten daarna een post "GGMM
" te verwijderen
Recalcitrant LR, recalcitrant.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd dit lekker in het FB topic.
kan dat daar blijvenquote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Muto het volgende:
#ExitGGMM.
" te verwijderen
Maar wel daar een waarschuwing voor geven.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
#ExitGGMM liet hij wel gewoon staan.
Beetje triest om hier te gaan zeiken over GGMM trouwens. Dat gaat verder helemaal niet helpen behalve dat het zijn punt bevestigt.
Hij verwijdert alles.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd dit lekker in het FB topic.
Hij is wel een van de problemen op VBL.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef Tyron het volgende:
Beetje triest om hier te gaan zeiken over GGMM trouwens. Dat gaat verder helemaal niet helpen behalve dat het zijn punt bevestigt.
Eerlijk? Te veel getroll.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hier is het altijd leuk he? En iedereen is welkom.
Maar wat ging er mis dan op VBL. Ik snap het nog niet helemaal...zie wel GGMM voorbij komen maar daar lees ik wel vaker wat over als ik stiekem meelees in VBL.
En dit soort users.quote:
oh er werd te erg gereageerd op trolls zoals ik.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hier is het altijd leuk he? En iedereen is welkom.
Maar wat ging er mis dan op VBL. Ik snap het nog niet helemaal...zie wel GGMM voorbij komen maar daar lees ik wel vaker wat over als ik stiekem meelees in VBL.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef Muto het volgende:
Maar ik stop. Jullie wijzen me terecht, dus ik pas me aan.
Maar jij bent toch al onze BNW-huis-troll?quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh er werd te erg gereageerd op trolls zoals ik.
Wel een mooie foto ja.quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
Zelfs mijn pareltjes worden gesloten.
[ afbeelding ]
Muto is 20+, dat helpt mee.quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Are you watching GGMM, ARE YOU WATCHING GGMM
gewoon users die elkaar tot de orde roepen
Ach kom. Is ook gewoon vrijwilligerswerk hè. In zijn geval een melkertbaan.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is wel een van de problemen op VBL.
Volgende week GTA V jonguh.quote:Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Laten we het hier aub niet verpesten. Dan krijgen we ook allemaal weer aan ban enz, en dat wil ik niet. Want ik wil in het NFL en Total war topic blijven posten.
Zo hoort het eigenlijk te zijn hequote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Are you watching GGMM, ARE YOU WATCHING GGMM
gewoon users die elkaar tot de orde roepen
Liever niet over collega's praten hier. Dat maakt het wat ongemakkelijk voor mij.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Muto het volgende:
#ExitGGMM.
" te verwijderen
ja, maar door jullie word ik regelmatig serieus.quote:Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar jij bent toch al onze BNW-huis-troll?
Hou dit vast Tyron, ipv de oogaids zonder hoofdletters en interpunctie.quote:
Het spijt me. Zal niet meer gebeuren.quote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Liever niet over collega's praten hier. Dat maakt het wat ongemakkelijk voor mij.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
speciaal weer een ps3 voor aangeschaft.
als hij stuk is kan ik hem wel voor je makenquote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Die bontjasquote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
Zelfs mijn pareltjes worden gesloten.
[ afbeelding ]
GTA doet mij weinig. Total War II ga ik wel zeker aanschaffen zodra de kinderziektes eruit zijn. Al een beetje op mijn broertjes account lopen kloten, maar het mag nog wel iets soepeler.quote:
Dit soort reacties dwingen mij bijna om zonder interpunctie en hoofdletters te posten.quote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou dit vast Tyron, ipv de oogaids zonder hoofdletters en interpunctie.
360 gaat hier alleen nog maar aan als er maten zijn voor wat FIFA, maar voor GTA V kruip ik weer alleen achter de console hoorquote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
echt hequote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit soort reacties dwingen mij bijna om zonder interpunctie en hoofdletters te posten.
Thanksquote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Het spijt me. Zal niet meer gebeuren.
xx.
Die schaf ik wel aan als er eens een actie is waar hij goedkoop is.quote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GTA doet mij weinig. Total War II ga ik wel zeker aanschaffen zodra de kinderziektes eruit zijn. Al een beetje op mijn broertjes account lopen kloten, maar het mag nog wel iets soepeler.
Laat ik daar maar niet over beginnen, niets mis met het spel zelf, maar zo overrated en overhyped manquote:
Dat is dan wel weer kinderachtig.quote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit soort reacties dwingen mij bijna om zonder interpunctie en hoofdletters te posten.
Ik ben ook niet van de GTA. Die topdown variant van vroeger kon mij wel bekoren.quote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GTA doet mij weinig. Total War II ga ik wel zeker aanschaffen zodra de kinderziektes eruit zijn. Al een beetje op mijn broertjes account lopen kloten, maar het mag nog wel iets soepeler.
Niet doen man, RTW met ROma Surrectum mod is echt 100x beter dan de aids die RTW 2 nu is. COre mechanics zijn veranderd met RTW 2, dat valt niet te patchen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de eerste Rome Total War spelen met Total Realism Mod.quote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was zo gaaf vroeger. Sinds deel 1 verliefd op GTAquote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de GTA. Die topdown variant van vroeger kon mij wel bekoren.
Mijn broertje heeft hem voor 25 euro binnen via een Braziliaanse site of iets dergelijks. Ik kan hem wel de link vragen?quote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die schaf ik wel aan als er eens een actie is waar hij goedkoop is.
Even kijken of ik die nog ergens kan downloaden.quote:Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die was zo gaaf vroeger. Sinds deel 1 verliefd op GTA
GTA London was erg goed inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
DOEquote:Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft hem voor 25 euro binnen via een Braziliaanse site of iets dergelijks. Ik kan hem wel de link vragen?
Roma Surrectum manquote:Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon de eerste Rome Total War spelen met Total Realism Mod.
Ik heb het tot Vice City grijs gespeeld. San Andreas kon mij al niet meer echt bekoren, maar de hele ghettoscene boeit mij ook geen flikker.quote:Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah, klinkt goed. Maar ik wacht nog even. Zoals gezegd komt GTA V er aan en de uren die ik dan kan gamen zal ik daarin investeren.quote:Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft hem voor 25 euro binnen via een Braziliaanse site of iets dergelijks. Ik kan hem wel de link vragen?
Ja gewoon gratis bij rockstarquote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even kijken of ik die nog ergens kan downloaden.
Waar is de downloadknop?quote:Op zondag 8 september 2013 23:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
http://www.rockstargames.com/classics/
ehhhquote:
haha, ach andere mogelijkheden genoeg.quote:The Rockstar Classics free download series is currently unavailable.
vergeet facebook niet, die volgen alles wat je in de browser doet ook gewoonquote:Op zondag 8 september 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel even Windows afsluiten en google wegklikken. Ze zien alles, en geven alles door
inderdaad, ik begin mij nu ook af te vragen waarom de vbl storm is gaan liggen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel even Windows afsluiten en google wegklikken. Ze zien alles, en geven alles door
quote:Op zondag 8 september 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve BNW. Volledig afgesloten voor de NSA.quote:Op zondag 8 september 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
vergeet facebook niet, die volgen alles wat je in de browser doet ook gewoon
Soms komt de Illuminati goed van pasquote:Op zondag 8 september 2013 23:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Behalve BNW. Volledig afgesloten voor de NSA.
Hey hallo wat is je leeftijd?quote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
E
[..]
Soms komt de Illuminati goed van pas
Werkelijk? Ik ben in het bezit van een Windows phone van Nokia... Het is nog net geen Apple, maar ik ben bang dat ik de boel hier corrupt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Behalve BNW. Volledig afgesloten voor de NSA.
Ik heb zaterdag weer een gesprek met een vrijmetselaar.quote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
E
[..]
Soms komt de Illuminati goed van pas
De illuminati zorgen ervoor dat dat nooit gebeurt, die hebben ook Zagreb omgekocht.quote:
AZ heeft wel een van de meest lelijke stadionsquote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
Even een raad het plaatje, welk prachtig stadion passeerde ik afgelopen donderdag?
[ afbeelding ]
Ga even je mond spoelen lavje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
Even een raad het plaatje, welk prachtig stadion passeerde ik afgelopen donderdag?
[ afbeelding ]
Dat is De Kuip toch? Feyenoord speelt in ieder geval in het rood.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Zég!quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
AZ heeft wel een van de meest lelijke stadions
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Alkmaarders.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is De Kuip toch? Feyenoord speelt in ieder geval in het rood.
hij neemt je in de malingquote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Alkmaarders.
fixedquote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Amsterdammers
Het AFAS Stadion?quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De illuminati zorgen ervoor dat dat nooit gebeurt, die hebben ook Zagreb omgekocht.
Heeft Dirk zijn boerderij in Friesland nou nog moeten verkopen?quote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Alkmaarders.
Als je sociaal gestoord bent wellicht. De meeste mensen vragen eerst naar iemands dag of iets in die zin.quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb interesse in de persoon in kwestie met wie ik praat.
Dit jaquote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je sociaal gestoord bent wellicht. De meeste mensen vragen eerst naar iemands dag of iets in die zin.
Open een nieuwe.quote:
Heey Rabbit, alles goed? Hoe was je dag?quote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je sociaal gestoord bent wellicht. De meeste mensen vragen eerst naar iemands dag of iets in die zin.
NICE!quote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2546 Weer open, gedraag je.
Ik vind Parkpop gewoon hartstikke leuk. En ga bij alle bandjes die er spelen even kijken.quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Dirk zijn boerderij in Friesland nou nog moeten verkopen?
maar wat deed jij bij Parkpop dan. Of ging je speciaal voor die band?
Slaap je het hele weekend bij mij?quote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
Je hoort niet naar een vrouw haar leeftijd te vragen
Verschrikkelijk weekend gehad. Al mijn plannen gingen niet door, waardoor ik een weekend lang koekjes heb zitten klikken. Zelden heb ik mij zo verveeld...quote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heey Rabbit, alles goed? Hoe was je dag?
wel op een forumquote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
Je hoort niet naar een vrouw haar leeftijd te vragen
Ja lekker rustig, hele week van 6:00-19:00 bezig geweest voor werk of school. Dus gewoon beetje uitslapen filmpjes kijken dit weekend.quote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschrikkelijk weekend gehad. Al mijn plannen gingen niet door, waardoor ik een weekend lang koekjes heb zitten klikken. Zelden heb ik mij zo verveeld...
Bedankt voor het vragen, verliep het bij jou voorspoediger?
In BNW SC zijn wij een soort opvang voor SC-lozen en er is zelden ruziequote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was weer gezellig!
Fijn dat jullie je thuishonk weer terug hebben.
Tot de volgende keer
Is het ook welquote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Parkpop gewoon hartstikke leuk. En ga bij alle bandjes die er spelen even kijken.
Volgens mij heeft Dirk zijn boerderij nog, maar zeker weet ik het niet.
Bye.quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was weer gezellig!
Fijn dat jullie je thuishonk weer terug hebben.
Tot de volgende keer
Toch raar, hier zijn ook mensen die joden haten en hier is nooit wat aan de hand.quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In BNW SC zijn wij een soort opvang voor SC-lozen en er is zelden ruzie
Ik heb ze wel streng moeten toespreken hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slaap je het hele weekend bij mij?
Nouja, ik heb je toch wel vaak een virtueel blauw oog geslagen toch.quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beste vrienden mogen dat.quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja, ik heb je toch wel vaak een virtueel blauw oog geslagen toch.
Waarquote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo Smoof.
Laten we de patriots bespreken.
Ze is zenuwachtig. Wellicht kom ik haar morgen ophalen op school.quote:
Betekent dit dat ik LB krijg?quote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is zenuwachtig. Wellicht kom ik haar morgen ophalen op school.
Daar gaat mijn bewijs van goed gedrag, dag toekomst.
Was gewoon om van mij af te komen, ik keer weer terug naar jou, ben ik nog welkom?quote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
neuquote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was gwn om van mij op je DM af te komen
Bang om rens tegen te komen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. We hadden een andere visie. Straks slaat hij mij nog.quote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
There is romance in the air![]()
LB en Tjacka
Cachet en Little Rabbit
quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
LB en Tjacka
Cachet en Little Rabbit
oh oh oh, je gaat te snel hoorquote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
LB en Tjacka
Cachet en Little Rabbit
Er zijn veel zwoelere nummers.quote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom nog in the air, en niet in het hart
quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
Jullie halen mij uit mijn comfort zone om ook hier te blijven posten.
Ik heb hier al vaker gepost joh.quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
Jullie halen mij uit mijn comfort zone om ook hier te blijven posten.
Ja, naja ik kan het niet uitleggen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hier al vaker gepost joh.
Komt wel goed schatje!quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, naja ik kan het niet uitleggen.
Ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
Zijn in deze slowchat ook mensen die het grote koekjesspel spelen?
Vanzelfsprekend, maar ik probeer mijn koekjeslusten in bedwang te houden. Tjacka heeft het al zo zwaar.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
Dat zou jammer, ik speel bijna nooit spelletjes en ik vind het zelfs leuk, waarschijnlijk omdat je gewoon doorspeelt zonder dat je erbij aanwezig hoeft te zijn.quote:
Ik snap het doel eigenlijk niet zo goed.quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou jammer, ik speel bijna nooit spelletjes en ik vind het zelfs leuk, waarschijnlijk omdat je gewoon doorspeelt zonder dat je erbij aanwezig hoeft te zijn.
Is dat niet met elk spel zo? Sterker nog, als je de filosofie van BNW volgt. Is dat niet met alles in het leven zo?quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap het doel eigenlijk niet zo goed.
Ik haal gewoon punten en dan koop ik dingen waarmee ik nog meer punten haal, zo gaat het bij mij sinds vanmiddag door. LittleRabbit heeft denk ik al een hoger niveau bereikt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap het doel eigenlijk niet zo goed.
Ik niet. Wil er ook niet mee beginnen want dan heb ik er een verslaving bij vrees ik.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
Het is een verslaving die niet zo erg is, je kunt het namelijk spelen zonder er zelf bij te zijn, als je computer maar aanstaat.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Wil er ook niet mee beginnen want dan heb ik er een verslaving bij vrees ik.
Het lijkt me best leuk, speel nu Word on, ook zo'n leuk spel.quote:Op maandag 9 september 2013 00:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is een verslaving die niet zo erg is, je kunt het namelijk spelen zonder er zelf bij te zijn, als je computer maar aanstaat.
Inderdaad FOK! is al genoeg.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Wil er ook niet mee beginnen want dan heb ik er een verslaving bij vrees ik.
Inderdaad, dat is de hardnekkigste versaving.quote:
Truste Bquote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ben naar bed. Slaap lekker mensen!
Succes met GTA 1 Tjacka...of 2 die is ook leuk.
Hier heb je het. http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk, speel nu Word on, ook zo'n leuk spel.
Thanks AFC, ik ga morgen eens kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je het. http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Welterusten schatje.quote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks AFC, ik ga morgen eens kijken.![]()
Nu
Bedankt blaadjesquote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ben naar bed. Slaap lekker mensen!
Succes met GTA 1 Tjacka...of 2 die is ook leuk.
Trustenquote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks AFC, ik ga morgen eens kijken.![]()
Nu
Valt meequote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen. Ik heb wat gemist zie ik..
Er is ons tijdelijk asiel verleent hiero. Wat wel heel aardig was.quote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen. Ik heb wat gemist zie ik..
Dat krijg je met zo'n topmod hierquote:Op maandag 9 september 2013 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er is ons tijdelijk asiel verleent hiero. Wat wel heel aardig was.
Aardige mods ja. Houd je van voetbal?quote:
Ja, ik lurk al jaren rond in VBLquote:Op maandag 9 september 2013 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardige mods ja. Houd je van voetbal?
De oorzaak lag hem volgens mij meer in het feit dat er steeds minder toffe users komen, omdat een aantal, veelal nieuwe, users zo mongoloïde zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef Divje het volgende:
Ah GGMM is/was de oorzaak lees ik?
[..]
Ja, ik lurk al jaren rond in VBL
Combi van slechte users en GGMM.quote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef Divje het volgende:
Ah GGMM is/was de oorzaak lees ik?
[..]
Ja, ik lurk al jaren rond in VBLsterker nog, ik kom hier vanuit VBL
![]()
Ahh. Maar het feit dat GGMM mod is helpt niet veel mee toch?quote:Op maandag 9 september 2013 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De oorzaak lag hem volgens mij meer in het feit dat er steeds minder toffe users komen, omdat een aantal, veelal nieuwe, users zo mongoloïde zijn.
Ik zal nooit fan van hem worden, maar als mod deed hij het in zijn vorige periode heel aardig. Als user was het pure aids en blijkbaar heeft hij dat een beetje doorgetrokken naar zijn hernieuwde modschap.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. Maar het feit dat GGMM mod is helpt niet veel mee toch?
Hij moet bijna alles in zijn eentje doen. Steven is er nooit, Morph bijna nooit.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. Maar het feit dat GGMM mod is helpt niet veel mee toch?
Jammer is dat.quote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zal nooit fan van hem worden, maar als mod deed hij het in zijn vorige periode heel aardig. Als user was het pure aids en blijkbaar heeft hij dat een beetje doorgetrokken naar zijn hernieuwde modschap.
Dat is zieligquote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij moet bijna alles in zijn eentje doen. Steven is er nooit, Morph bijna nooit.
Don is gestopt. Maar nog wel blauw.quote:Op maandag 9 september 2013 11:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer is dat.
[..]
Dat is zieligDan moet er gewoon een modje bij. Don is toch ook nog steeds mod? Naast z'n real life enzulks
Net wel nog ja.quote:
Hij ken het hebben.quote:
Flink uitgeslapen?quote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we allemaal doen zoals zij, dan komt het wel goed
'love is all'
Goeiemorgenkan nog net.
Happel is één brok graniet rightquote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij ken het hebben.
Desalniettemin, sorry.
Hoi Divje, ja het is weer maandag he, werk aan de winkel.quote:Op maandag 9 september 2013 11:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Happel is één brok graniet right
Hoi Lav, weer aan het werk?![]()
Werkze dan maarquote:Op maandag 9 september 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Divje, ja het is weer maandag he, werk aan de winkel.
Ja, was gezelligquote:Op maandag 9 september 2013 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Werkze dan maar![]()
Ik zag dat je alle VBL'ers goed ontvangen hebt gister
Altijd gezellig als mensen komen buurtenquote:Op maandag 9 september 2013 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was gezellig![]()
Fijn voor ze dat ze hun eigen stekkie weer hebben maar ze zijn hier ook altijd welkom als ze zin hebben om een beetje te kletsen.
mooi het word es diepuin gaat opruimen die ne 2000 jaar geleden veroorzaakt hebtquote:
Feestje gehad gister? Snap er niks vanquote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
mooi het word es diepuin gaat opruimen die ne 2000 jaar geleden veroorzaakt hebt
Nou zeg dat!quote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
mooi het word es diepuin gaat opruimen die ne 2000 jaar geleden veroorzaakt hebt
Niks mis mee.quote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga je goed
Alles chill hier, in de zon op 't balkonnertje![]()
Blijft een bijzonder fenomeen ja... Al zullen de Hart van Nederlands alweer in hun handjes wrijven. Hun programmering heeft de komende week een onderwerpquote:
ja.quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, bent u weer terug op aarde?
Het enige wat ik mij kan indenken is dat ze een "Ik niet, dan niemand" gevoel besluipt. Zieker dan ziek, en gelukkig kan ik mij er niks bij indenken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Divje het volgende:
Kan er met m'n hoofd niet bij dat dit als enige oplossing werd gezien door de vader. Wat moet er dan allemaal gebeurd zijn in zo'n 'vechtscheiding' vraag ik me af..
En HvN heeft idd weer een weekvullend programma..
Hij had zich dan tot zichzelf moeten beperken. Niet die kinderen meenemen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Happel het volgende:
Laffe mensen zijn dat. Geen uitweg meer zien en dan tot zulke oplossingen komen...
Zelfs dat vind ik laf. Totaal onnodig.quote:Op maandag 9 september 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had zich dan tot zichzelf moeten beperken. Niet die kinderen meenemen.
Volgens mij hebben die jongens die hun ex vermoorden ook zoiets in hun hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige wat ik mij kan indenken is dat ze een "Ik niet, dan niemand" gevoel besluipt. Zieker dan ziek, en gelukkig kan ik mij er niks bij indenken.
Dat heb ik altijd met zelfmoordenaars gehad. Ik ben daarin toch wat genuanceerder gaan denken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Happel het volgende:
Laffe mensen zijn dat. Geen uitweg meer zien en dan tot zulke oplossingen komen...
Vaak wel, maar dat is lastig om over te oordelen vind ik altijd. Persoonlijk zou ik het mij ook niet kunnen indenken, maar er bestaan situaties dat ik wel begrijp dat iemand mentaal knakt.quote:Op maandag 9 september 2013 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik laf. Totaal onnodig.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:17 schreef Divje het volgende:
Ik kwam vorige week op FB trouwens weer die foto tegen van die 2 jongetjes die gevonden waren in zo'n 'duiker' ofzo.. Degene die het deelde dacht dat ze weer vermist waren![]()
Wil het ook wel over je soepje hebben.. Waarom heb je er niet goed voor gezorgd?quote:
Zometeen gaat het weer over het weer Tjacka of over tieten of over voetbal of over reptillians.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |