De oorzaak lag hem volgens mij meer in het feit dat er steeds minder toffe users komen, omdat een aantal, veelal nieuwe, users zo mongoloïde zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef Divje het volgende:
Ah GGMM is/was de oorzaak lees ik?
[..]
Ja, ik lurk al jaren rond in VBL
Combi van slechte users en GGMM.quote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef Divje het volgende:
Ah GGMM is/was de oorzaak lees ik?
[..]
Ja, ik lurk al jaren rond in VBLsterker nog, ik kom hier vanuit VBL
![]()
Ahh. Maar het feit dat GGMM mod is helpt niet veel mee toch?quote:Op maandag 9 september 2013 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De oorzaak lag hem volgens mij meer in het feit dat er steeds minder toffe users komen, omdat een aantal, veelal nieuwe, users zo mongoloïde zijn.
Ik zal nooit fan van hem worden, maar als mod deed hij het in zijn vorige periode heel aardig. Als user was het pure aids en blijkbaar heeft hij dat een beetje doorgetrokken naar zijn hernieuwde modschap.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. Maar het feit dat GGMM mod is helpt niet veel mee toch?
Hij moet bijna alles in zijn eentje doen. Steven is er nooit, Morph bijna nooit.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. Maar het feit dat GGMM mod is helpt niet veel mee toch?
Jammer is dat.quote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zal nooit fan van hem worden, maar als mod deed hij het in zijn vorige periode heel aardig. Als user was het pure aids en blijkbaar heeft hij dat een beetje doorgetrokken naar zijn hernieuwde modschap.
Dat is zieligquote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij moet bijna alles in zijn eentje doen. Steven is er nooit, Morph bijna nooit.
Don is gestopt. Maar nog wel blauw.quote:Op maandag 9 september 2013 11:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer is dat.
[..]
Dat is zieligDan moet er gewoon een modje bij. Don is toch ook nog steeds mod? Naast z'n real life enzulks
Net wel nog ja.quote:
Hij ken het hebben.quote:
Flink uitgeslapen?quote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we allemaal doen zoals zij, dan komt het wel goed
'love is all'
Goeiemorgenkan nog net.
Happel is één brok graniet rightquote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij ken het hebben.
Desalniettemin, sorry.
Hoi Divje, ja het is weer maandag he, werk aan de winkel.quote:Op maandag 9 september 2013 11:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Happel is één brok graniet right
Hoi Lav, weer aan het werk?![]()
Werkze dan maarquote:Op maandag 9 september 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Divje, ja het is weer maandag he, werk aan de winkel.
Ja, was gezelligquote:Op maandag 9 september 2013 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Werkze dan maar![]()
Ik zag dat je alle VBL'ers goed ontvangen hebt gister
Altijd gezellig als mensen komen buurtenquote:Op maandag 9 september 2013 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was gezellig![]()
Fijn voor ze dat ze hun eigen stekkie weer hebben maar ze zijn hier ook altijd welkom als ze zin hebben om een beetje te kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |