mooi het word es diepuin gaat opruimen die ne 2000 jaar geleden veroorzaakt hebtquote:
Feestje gehad gister? Snap er niks vanquote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
mooi het word es diepuin gaat opruimen die ne 2000 jaar geleden veroorzaakt hebt
Nou zeg dat!quote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
mooi het word es diepuin gaat opruimen die ne 2000 jaar geleden veroorzaakt hebt
Niks mis mee.quote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga je goed
Alles chill hier, in de zon op 't balkonnertje![]()
Blijft een bijzonder fenomeen ja... Al zullen de Hart van Nederlands alweer in hun handjes wrijven. Hun programmering heeft de komende week een onderwerpquote:
ja.quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, bent u weer terug op aarde?
Het enige wat ik mij kan indenken is dat ze een "Ik niet, dan niemand" gevoel besluipt. Zieker dan ziek, en gelukkig kan ik mij er niks bij indenken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Divje het volgende:
Kan er met m'n hoofd niet bij dat dit als enige oplossing werd gezien door de vader. Wat moet er dan allemaal gebeurd zijn in zo'n 'vechtscheiding' vraag ik me af..
En HvN heeft idd weer een weekvullend programma..
Hij had zich dan tot zichzelf moeten beperken. Niet die kinderen meenemen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Happel het volgende:
Laffe mensen zijn dat. Geen uitweg meer zien en dan tot zulke oplossingen komen...
Zelfs dat vind ik laf. Totaal onnodig.quote:Op maandag 9 september 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had zich dan tot zichzelf moeten beperken. Niet die kinderen meenemen.
Volgens mij hebben die jongens die hun ex vermoorden ook zoiets in hun hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige wat ik mij kan indenken is dat ze een "Ik niet, dan niemand" gevoel besluipt. Zieker dan ziek, en gelukkig kan ik mij er niks bij indenken.
Dat heb ik altijd met zelfmoordenaars gehad. Ik ben daarin toch wat genuanceerder gaan denken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Happel het volgende:
Laffe mensen zijn dat. Geen uitweg meer zien en dan tot zulke oplossingen komen...
Vaak wel, maar dat is lastig om over te oordelen vind ik altijd. Persoonlijk zou ik het mij ook niet kunnen indenken, maar er bestaan situaties dat ik wel begrijp dat iemand mentaal knakt.quote:Op maandag 9 september 2013 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik laf. Totaal onnodig.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:17 schreef Divje het volgende:
Ik kwam vorige week op FB trouwens weer die foto tegen van die 2 jongetjes die gevonden waren in zo'n 'duiker' ofzo.. Degene die het deelde dacht dat ze weer vermist waren![]()
Wil het ook wel over je soepje hebben.. Waarom heb je er niet goed voor gezorgd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |