Dat zou jammer, ik speel bijna nooit spelletjes en ik vind het zelfs leuk, waarschijnlijk omdat je gewoon doorspeelt zonder dat je erbij aanwezig hoeft te zijn.quote:
Ik snap het doel eigenlijk niet zo goed.quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou jammer, ik speel bijna nooit spelletjes en ik vind het zelfs leuk, waarschijnlijk omdat je gewoon doorspeelt zonder dat je erbij aanwezig hoeft te zijn.
Is dat niet met elk spel zo? Sterker nog, als je de filosofie van BNW volgt. Is dat niet met alles in het leven zo?quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap het doel eigenlijk niet zo goed.
Ik haal gewoon punten en dan koop ik dingen waarmee ik nog meer punten haal, zo gaat het bij mij sinds vanmiddag door. LittleRabbit heeft denk ik al een hoger niveau bereikt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap het doel eigenlijk niet zo goed.
Ik niet. Wil er ook niet mee beginnen want dan heb ik er een verslaving bij vrees ik.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
Zijn in deze slowchat ook mensen die het grote koekjesspel spelen?
Het is een verslaving die niet zo erg is, je kunt het namelijk spelen zonder er zelf bij te zijn, als je computer maar aanstaat.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Wil er ook niet mee beginnen want dan heb ik er een verslaving bij vrees ik.
Het lijkt me best leuk, speel nu Word on, ook zo'n leuk spel.quote:Op maandag 9 september 2013 00:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is een verslaving die niet zo erg is, je kunt het namelijk spelen zonder er zelf bij te zijn, als je computer maar aanstaat.
Inderdaad FOK! is al genoeg.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Wil er ook niet mee beginnen want dan heb ik er een verslaving bij vrees ik.
Inderdaad, dat is de hardnekkigste versaving.quote:
Truste Bquote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ben naar bed. Slaap lekker mensen!
Succes met GTA 1 Tjacka...of 2 die is ook leuk.
Hier heb je het. http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk, speel nu Word on, ook zo'n leuk spel.
Thanks AFC, ik ga morgen eens kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je het. http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Welterusten schatje.quote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks AFC, ik ga morgen eens kijken.![]()
Nu
Bedankt blaadjesquote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ben naar bed. Slaap lekker mensen!
Succes met GTA 1 Tjacka...of 2 die is ook leuk.
Trustenquote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks AFC, ik ga morgen eens kijken.![]()
Nu
Valt meequote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen. Ik heb wat gemist zie ik..
Er is ons tijdelijk asiel verleent hiero. Wat wel heel aardig was.quote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen. Ik heb wat gemist zie ik..
Dat krijg je met zo'n topmod hierquote:Op maandag 9 september 2013 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er is ons tijdelijk asiel verleent hiero. Wat wel heel aardig was.
Aardige mods ja. Houd je van voetbal?quote:
Ja, ik lurk al jaren rond in VBLquote:Op maandag 9 september 2013 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardige mods ja. Houd je van voetbal?
De oorzaak lag hem volgens mij meer in het feit dat er steeds minder toffe users komen, omdat een aantal, veelal nieuwe, users zo mongoloïde zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef Divje het volgende:
Ah GGMM is/was de oorzaak lees ik?
[..]
Ja, ik lurk al jaren rond in VBL
Combi van slechte users en GGMM.quote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef Divje het volgende:
Ah GGMM is/was de oorzaak lees ik?
[..]
Ja, ik lurk al jaren rond in VBLsterker nog, ik kom hier vanuit VBL
![]()
Ahh. Maar het feit dat GGMM mod is helpt niet veel mee toch?quote:Op maandag 9 september 2013 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De oorzaak lag hem volgens mij meer in het feit dat er steeds minder toffe users komen, omdat een aantal, veelal nieuwe, users zo mongoloïde zijn.
Ik zal nooit fan van hem worden, maar als mod deed hij het in zijn vorige periode heel aardig. Als user was het pure aids en blijkbaar heeft hij dat een beetje doorgetrokken naar zijn hernieuwde modschap.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. Maar het feit dat GGMM mod is helpt niet veel mee toch?
Hij moet bijna alles in zijn eentje doen. Steven is er nooit, Morph bijna nooit.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. Maar het feit dat GGMM mod is helpt niet veel mee toch?
Jammer is dat.quote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zal nooit fan van hem worden, maar als mod deed hij het in zijn vorige periode heel aardig. Als user was het pure aids en blijkbaar heeft hij dat een beetje doorgetrokken naar zijn hernieuwde modschap.
Dat is zieligquote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij moet bijna alles in zijn eentje doen. Steven is er nooit, Morph bijna nooit.
Don is gestopt. Maar nog wel blauw.quote:Op maandag 9 september 2013 11:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer is dat.
[..]
Dat is zieligDan moet er gewoon een modje bij. Don is toch ook nog steeds mod? Naast z'n real life enzulks
Net wel nog ja.quote:
Hij ken het hebben.quote:
Flink uitgeslapen?quote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we allemaal doen zoals zij, dan komt het wel goed
'love is all'
Goeiemorgenkan nog net.
Happel is één brok graniet rightquote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij ken het hebben.
Desalniettemin, sorry.
Hoi Divje, ja het is weer maandag he, werk aan de winkel.quote:Op maandag 9 september 2013 11:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Happel is één brok graniet right
Hoi Lav, weer aan het werk?![]()
Werkze dan maarquote:Op maandag 9 september 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Divje, ja het is weer maandag he, werk aan de winkel.
Ja, was gezelligquote:Op maandag 9 september 2013 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Werkze dan maar![]()
Ik zag dat je alle VBL'ers goed ontvangen hebt gister
Altijd gezellig als mensen komen buurtenquote:Op maandag 9 september 2013 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was gezellig![]()
Fijn voor ze dat ze hun eigen stekkie weer hebben maar ze zijn hier ook altijd welkom als ze zin hebben om een beetje te kletsen.
mooi het word es diepuin gaat opruimen die ne 2000 jaar geleden veroorzaakt hebtquote:
Feestje gehad gister? Snap er niks vanquote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
mooi het word es diepuin gaat opruimen die ne 2000 jaar geleden veroorzaakt hebt
Nou zeg dat!quote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
mooi het word es diepuin gaat opruimen die ne 2000 jaar geleden veroorzaakt hebt
Niks mis mee.quote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga je goed
Alles chill hier, in de zon op 't balkonnertje![]()
Blijft een bijzonder fenomeen ja... Al zullen de Hart van Nederlands alweer in hun handjes wrijven. Hun programmering heeft de komende week een onderwerpquote:
ja.quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, bent u weer terug op aarde?
Het enige wat ik mij kan indenken is dat ze een "Ik niet, dan niemand" gevoel besluipt. Zieker dan ziek, en gelukkig kan ik mij er niks bij indenken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Divje het volgende:
Kan er met m'n hoofd niet bij dat dit als enige oplossing werd gezien door de vader. Wat moet er dan allemaal gebeurd zijn in zo'n 'vechtscheiding' vraag ik me af..
En HvN heeft idd weer een weekvullend programma..
Hij had zich dan tot zichzelf moeten beperken. Niet die kinderen meenemen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Happel het volgende:
Laffe mensen zijn dat. Geen uitweg meer zien en dan tot zulke oplossingen komen...
Zelfs dat vind ik laf. Totaal onnodig.quote:Op maandag 9 september 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had zich dan tot zichzelf moeten beperken. Niet die kinderen meenemen.
Volgens mij hebben die jongens die hun ex vermoorden ook zoiets in hun hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige wat ik mij kan indenken is dat ze een "Ik niet, dan niemand" gevoel besluipt. Zieker dan ziek, en gelukkig kan ik mij er niks bij indenken.
Dat heb ik altijd met zelfmoordenaars gehad. Ik ben daarin toch wat genuanceerder gaan denken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Happel het volgende:
Laffe mensen zijn dat. Geen uitweg meer zien en dan tot zulke oplossingen komen...
Vaak wel, maar dat is lastig om over te oordelen vind ik altijd. Persoonlijk zou ik het mij ook niet kunnen indenken, maar er bestaan situaties dat ik wel begrijp dat iemand mentaal knakt.quote:Op maandag 9 september 2013 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik laf. Totaal onnodig.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:17 schreef Divje het volgende:
Ik kwam vorige week op FB trouwens weer die foto tegen van die 2 jongetjes die gevonden waren in zo'n 'duiker' ofzo.. Degene die het deelde dacht dat ze weer vermist waren![]()
Wil het ook wel over je soepje hebben.. Waarom heb je er niet goed voor gezorgd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |