De illuminati zorgen ervoor dat dat nooit gebeurt, die hebben ook Zagreb omgekocht.quote:
AZ heeft wel een van de meest lelijke stadionsquote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
Even een raad het plaatje, welk prachtig stadion passeerde ik afgelopen donderdag?
[ afbeelding ]
Ga even je mond spoelen lavje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
Even een raad het plaatje, welk prachtig stadion passeerde ik afgelopen donderdag?
[ afbeelding ]
Dat is De Kuip toch? Feyenoord speelt in ieder geval in het rood.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Zég!quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
AZ heeft wel een van de meest lelijke stadions
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Alkmaarders.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is De Kuip toch? Feyenoord speelt in ieder geval in het rood.
hij neemt je in de malingquote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Alkmaarders.
fixedquote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Amsterdammers
Het AFAS Stadion?quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De illuminati zorgen ervoor dat dat nooit gebeurt, die hebben ook Zagreb omgekocht.
Heeft Dirk zijn boerderij in Friesland nou nog moeten verkopen?quote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Alkmaarders.
Als je sociaal gestoord bent wellicht. De meeste mensen vragen eerst naar iemands dag of iets in die zin.quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb interesse in de persoon in kwestie met wie ik praat.
Dit jaquote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je sociaal gestoord bent wellicht. De meeste mensen vragen eerst naar iemands dag of iets in die zin.
Open een nieuwe.quote:
Heey Rabbit, alles goed? Hoe was je dag?quote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je sociaal gestoord bent wellicht. De meeste mensen vragen eerst naar iemands dag of iets in die zin.
NICE!quote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2546 Weer open, gedraag je.
Ik vind Parkpop gewoon hartstikke leuk. En ga bij alle bandjes die er spelen even kijken.quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Dirk zijn boerderij in Friesland nou nog moeten verkopen?
maar wat deed jij bij Parkpop dan. Of ging je speciaal voor die band?
Slaap je het hele weekend bij mij?quote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
Je hoort niet naar een vrouw haar leeftijd te vragen
Verschrikkelijk weekend gehad. Al mijn plannen gingen niet door, waardoor ik een weekend lang koekjes heb zitten klikken. Zelden heb ik mij zo verveeld...quote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heey Rabbit, alles goed? Hoe was je dag?
wel op een forumquote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
Je hoort niet naar een vrouw haar leeftijd te vragen
Ja lekker rustig, hele week van 6:00-19:00 bezig geweest voor werk of school. Dus gewoon beetje uitslapen filmpjes kijken dit weekend.quote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschrikkelijk weekend gehad. Al mijn plannen gingen niet door, waardoor ik een weekend lang koekjes heb zitten klikken. Zelden heb ik mij zo verveeld...
Bedankt voor het vragen, verliep het bij jou voorspoediger?
In BNW SC zijn wij een soort opvang voor SC-lozen en er is zelden ruziequote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was weer gezellig!
Fijn dat jullie je thuishonk weer terug hebben.
Tot de volgende keer
Is het ook welquote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Parkpop gewoon hartstikke leuk. En ga bij alle bandjes die er spelen even kijken.
Volgens mij heeft Dirk zijn boerderij nog, maar zeker weet ik het niet.
Bye.quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was weer gezellig!
Fijn dat jullie je thuishonk weer terug hebben.
Tot de volgende keer
Toch raar, hier zijn ook mensen die joden haten en hier is nooit wat aan de hand.quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In BNW SC zijn wij een soort opvang voor SC-lozen en er is zelden ruzie
Ik heb ze wel streng moeten toespreken hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slaap je het hele weekend bij mij?
Nouja, ik heb je toch wel vaak een virtueel blauw oog geslagen toch.quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beste vrienden mogen dat.quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja, ik heb je toch wel vaak een virtueel blauw oog geslagen toch.
Waarquote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo Smoof.
Laten we de patriots bespreken.
Ze is zenuwachtig. Wellicht kom ik haar morgen ophalen op school.quote:
Betekent dit dat ik LB krijg?quote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is zenuwachtig. Wellicht kom ik haar morgen ophalen op school.
Daar gaat mijn bewijs van goed gedrag, dag toekomst.
Was gewoon om van mij af te komen, ik keer weer terug naar jou, ben ik nog welkom?quote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
neuquote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was gwn om van mij op je DM af te komen
Bang om rens tegen te komen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. We hadden een andere visie. Straks slaat hij mij nog.quote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
There is romance in the air![]()
LB en Tjacka
Cachet en Little Rabbit
quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
LB en Tjacka
Cachet en Little Rabbit
oh oh oh, je gaat te snel hoorquote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
LB en Tjacka
Cachet en Little Rabbit
Er zijn veel zwoelere nummers.quote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom nog in the air, en niet in het hart
quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
Jullie halen mij uit mijn comfort zone om ook hier te blijven posten.
Ik heb hier al vaker gepost joh.quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
Jullie halen mij uit mijn comfort zone om ook hier te blijven posten.
Ja, naja ik kan het niet uitleggen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hier al vaker gepost joh.
Komt wel goed schatje!quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, naja ik kan het niet uitleggen.
Ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
Zijn in deze slowchat ook mensen die het grote koekjesspel spelen?
Vanzelfsprekend, maar ik probeer mijn koekjeslusten in bedwang te houden. Tjacka heeft het al zo zwaar.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
Zijn in deze slowchat ook mensen die het grote koekjesspel spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |