De illuminati zorgen ervoor dat dat nooit gebeurt, die hebben ook Zagreb omgekocht.quote:
AZ heeft wel een van de meest lelijke stadionsquote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
Even een raad het plaatje, welk prachtig stadion passeerde ik afgelopen donderdag?
[ afbeelding ]
Ga even je mond spoelen lavje.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
Even een raad het plaatje, welk prachtig stadion passeerde ik afgelopen donderdag?
[ afbeelding ]
Dat is De Kuip toch? Feyenoord speelt in ieder geval in het rood.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Zég!quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
AZ heeft wel een van de meest lelijke stadions
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Alkmaarders.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is De Kuip toch? Feyenoord speelt in ieder geval in het rood.
hij neemt je in de malingquote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Alkmaarders.
fixedquote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Amsterdammers
Het AFAS Stadion?quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De illuminati zorgen ervoor dat dat nooit gebeurt, die hebben ook Zagreb omgekocht.
Heeft Dirk zijn boerderij in Friesland nou nog moeten verkopen?quote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dit is de trots van Dirk Scheringa. En van de Alkmaarders.
Als je sociaal gestoord bent wellicht. De meeste mensen vragen eerst naar iemands dag of iets in die zin.quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb interesse in de persoon in kwestie met wie ik praat.
Dit jaquote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je sociaal gestoord bent wellicht. De meeste mensen vragen eerst naar iemands dag of iets in die zin.
Open een nieuwe.quote:
Heey Rabbit, alles goed? Hoe was je dag?quote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je sociaal gestoord bent wellicht. De meeste mensen vragen eerst naar iemands dag of iets in die zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |