Ik vind het eerder treurig dat jullie het constant over mij en de 'beker' moeten hebben.quote:Op zondag 8 september 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat nadat ik je een compliment gaf.
Borderliner dat je er bent
okequote:Op zondag 8 september 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Patatjes en kroketje zijn niet goed gevallen
Buikpijn
Ik ga nu groene thee drinken
Ik zeg het nu een keertje.quote:Op zondag 8 september 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder treurig dat jullie het constant over mij en de 'beker' moeten hebben.
Vooral als ik er niet ben.
Ik ben nooit divisiekampioen geweest. Ik ben wel 2x gedegradeerdquote:Op zondag 8 september 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder treurig dat jullie het constant over mij en de 'beker' moeten hebben.
Ik had net 2 bitterballen, 2 mini-frikandelletjes en een bamihappie op.quote:Op zondag 8 september 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Buikpijn
Beterschapquote:Op zondag 8 september 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Buikpijn
laat gaan, iemand uitlachen omdat die met zijn 13 jaar blij is dat die kampioen is gewordenquote:Op zondag 8 september 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in dit geval moet het enkelvoud zijn, jijquote:Op zondag 8 september 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig, jullie hebben wel een obsessie voor mij.
Jullie? Kijk de naamquote:Op zondag 8 september 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig, jullie hebben wel een obsessie voor mij.
Dat kan gebeuren.quote:Op zondag 8 september 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen de wens van euhm.. nou ja eigenlijk iedereen in.
ik word al misselijk als ik het leesquote:Op zondag 8 september 2013 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had net 2 bitterballen, 2 mini-frikandelletjes en een bamihappie op.
Leuk hè.
Omdat hij zo weinig aandacht krijgt in z'n persoonlijke leven dat zelfs de negatieve aandacht op een internetforum hem goed doet.quote:
Was best lekker.quote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word al misselijk als ik het lees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |