Ze zijn niet allemaal gemeen in de SC hoor. De meeste zijn best te vertrouwenquote:Op zondag 8 september 2013 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand hier te verleiden ofzo.
Zelfs Rens wist me te vinden
Niemand. Momenteel zitten we stoer cookies te produceren.quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben op Utrecht cs, wie wil er vechten?
Nee die heeft iedereen toch alquote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal gemeen in de SC hoor. De meeste zijn best te vertrouwen
Ik ga de FB van Rens toch ook niet rondsturen???
Nee ik kom je niet halenquote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Er is werkelijk niemand geïnteresseerd in waar jij nu bent.quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Uh, oké.quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg eens wat met je teringusericon
Ik.quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Die van Tyron danquote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die heeft iedereen toch al
Goed voorbeeldquote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal gemeen in de SC hoor. De meeste zijn best te vertrouwen
Ik ga de FB van Rens toch ook niet rondsturen???
Wel zuipen. Kom maar naar Rotterdam.quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Heb je het nog steeds zwaar met mijn Davy-opmerking?quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is werkelijk niemand geïnteresseerd in waar jij nu bent.
Nee dankjequote:Op zondag 8 september 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga toch ook geen pics van de vriendin van hmf rondsturen????
jouw usericon is nog ergerquote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg eens wat met je teringusericon
Dan wordt iedereen jaloers op HMFquote:Op zondag 8 september 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga toch ook geen pics van de vriendin van hmf rondsturen????
Welke opmerking? Wat jij tegen Davy zegt doet me niks, nee.quote:Op zondag 8 september 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds zwaar met mijn Davy-opmerking?
19:55 ben ik in Rotterdamquote:Op zondag 8 september 2013 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed voorbeeld
[..]
Wel zuipen. Kom maar naar Rotterdam.
Dat weet ik wel zeker. JR zijn matras zou het ook zwaar te verduren krijgen.quote:Op zondag 8 september 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan wordt iedereen jaloers op HMFNog jaloerser
Stijn?quote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik alleen gezien op een foto hier op FOK!
Meer hoef ik ook niet te zien.
Ik vind het wel schattig.quote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent er samen met een paar andere wel geobsedeerd door hé?
quote:Op zondag 8 september 2013 19:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. JR zijn matras zou het ook zwaar te verduren krijgen.
moet ik je handje vasthoudenquote:Op zondag 8 september 2013 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen die tijd onweert het hier wel. De lucht is zwart, en het rommelt al.
nounouquote:Op zondag 8 september 2013 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook al een foto gezien, achter zijn facebook komen is een eitje.
Niet beloven wat je niet nakomt. Dat kaartje voor Ado den Haag bleef ook op het lege stoeltje naast mij liggen.quote:
wat een onzinquote:Op zondag 8 september 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet beloven wat je niet nakomt. Dat kaartje voor Ado den Haag bleef ook op het lege stoeltje naast mij liggen.
Dat dachten die mensen eromheen waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 8 september 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder wat treurigs hebben.
Dat wordt een slaapfeestje meer voor jou.quote:Op zondag 8 september 2013 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Jullie zijn allemaal lelijk, behalve ca.
Ha-ha. Ik heb het over jou, debiel.quote:Op zondag 8 september 2013 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dachten die mensen eromheen waarschijnlijk ja.
Ik moet die van vorige week nog kijken.quote:Op zondag 8 september 2013 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt vannacht pas uit hoor.
Sowieso beter van niet, altijd gevaarlijk met jailbait als jijquote:Op zondag 8 september 2013 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wordt een slaapfeestje meer voor jou.
doe normaalquote:Op zondag 8 september 2013 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van alle mensen, ga jij stoer lopen doen.quote:Op zondag 8 september 2013 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat nadat ik je een compliment gaf.quote:Op zondag 8 september 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha-ha. Ik heb het over jou, debiel.
Kan ik niet.quote:
Waarom zou ik dat niet mogen doen?quote:Op zondag 8 september 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van alle mensen, ga jij stoer lopen doen.
Overcompensatie is een bitch.
Ik dacht dat jij je normaal zou gaan gedragen?quote:Op zondag 8 september 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat nadat ik je een compliment gaf.
Borderliner dat je er bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |