Ze zijn niet allemaal gemeen in de SC hoor. De meeste zijn best te vertrouwenquote:Op zondag 8 september 2013 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand hier te verleiden ofzo.
Zelfs Rens wist me te vinden
Niemand. Momenteel zitten we stoer cookies te produceren.quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben op Utrecht cs, wie wil er vechten?
Nee die heeft iedereen toch alquote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal gemeen in de SC hoor. De meeste zijn best te vertrouwen
Ik ga de FB van Rens toch ook niet rondsturen???
Nee ik kom je niet halenquote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Er is werkelijk niemand geïnteresseerd in waar jij nu bent.quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Uh, oké.quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg eens wat met je teringusericon
Ik.quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Die van Tyron danquote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die heeft iedereen toch al
Goed voorbeeldquote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal gemeen in de SC hoor. De meeste zijn best te vertrouwen
Ik ga de FB van Rens toch ook niet rondsturen???
Wel zuipen. Kom maar naar Rotterdam.quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Heb je het nog steeds zwaar met mijn Davy-opmerking?quote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is werkelijk niemand geïnteresseerd in waar jij nu bent.
Nee dankjequote:Op zondag 8 september 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga toch ook geen pics van de vriendin van hmf rondsturen????
jouw usericon is nog ergerquote:Op zondag 8 september 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg eens wat met je teringusericon
Dan wordt iedereen jaloers op HMFquote:Op zondag 8 september 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga toch ook geen pics van de vriendin van hmf rondsturen????
Welke opmerking? Wat jij tegen Davy zegt doet me niks, nee.quote:Op zondag 8 september 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds zwaar met mijn Davy-opmerking?
19:55 ben ik in Rotterdamquote:Op zondag 8 september 2013 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed voorbeeld
[..]
Wel zuipen. Kom maar naar Rotterdam.
Dat weet ik wel zeker. JR zijn matras zou het ook zwaar te verduren krijgen.quote:Op zondag 8 september 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan wordt iedereen jaloers op HMFNog jaloerser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |