Dat zou jammer, ik speel bijna nooit spelletjes en ik vind het zelfs leuk, waarschijnlijk omdat je gewoon doorspeelt zonder dat je erbij aanwezig hoeft te zijn.quote:
Ik snap het doel eigenlijk niet zo goed.quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou jammer, ik speel bijna nooit spelletjes en ik vind het zelfs leuk, waarschijnlijk omdat je gewoon doorspeelt zonder dat je erbij aanwezig hoeft te zijn.
Is dat niet met elk spel zo? Sterker nog, als je de filosofie van BNW volgt. Is dat niet met alles in het leven zo?quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap het doel eigenlijk niet zo goed.
Ik haal gewoon punten en dan koop ik dingen waarmee ik nog meer punten haal, zo gaat het bij mij sinds vanmiddag door. LittleRabbit heeft denk ik al een hoger niveau bereikt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap het doel eigenlijk niet zo goed.
Ik niet. Wil er ook niet mee beginnen want dan heb ik er een verslaving bij vrees ik.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
Zijn in deze slowchat ook mensen die het grote koekjesspel spelen?
Het is een verslaving die niet zo erg is, je kunt het namelijk spelen zonder er zelf bij te zijn, als je computer maar aanstaat.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Wil er ook niet mee beginnen want dan heb ik er een verslaving bij vrees ik.
Het lijkt me best leuk, speel nu Word on, ook zo'n leuk spel.quote:Op maandag 9 september 2013 00:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is een verslaving die niet zo erg is, je kunt het namelijk spelen zonder er zelf bij te zijn, als je computer maar aanstaat.
Inderdaad FOK! is al genoeg.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Wil er ook niet mee beginnen want dan heb ik er een verslaving bij vrees ik.
Inderdaad, dat is de hardnekkigste versaving.quote:
Truste Bquote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ben naar bed. Slaap lekker mensen!
Succes met GTA 1 Tjacka...of 2 die is ook leuk.
Hier heb je het. http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk, speel nu Word on, ook zo'n leuk spel.
Thanks AFC, ik ga morgen eens kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je het. http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Welterusten schatje.quote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks AFC, ik ga morgen eens kijken.![]()
Nu
Bedankt blaadjesquote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ben naar bed. Slaap lekker mensen!
Succes met GTA 1 Tjacka...of 2 die is ook leuk.
Trustenquote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks AFC, ik ga morgen eens kijken.![]()
Nu
Valt meequote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen. Ik heb wat gemist zie ik..
Er is ons tijdelijk asiel verleent hiero. Wat wel heel aardig was.quote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen. Ik heb wat gemist zie ik..
Dat krijg je met zo'n topmod hierquote:Op maandag 9 september 2013 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er is ons tijdelijk asiel verleent hiero. Wat wel heel aardig was.
Aardige mods ja. Houd je van voetbal?quote:
Ja, ik lurk al jaren rond in VBLquote:Op maandag 9 september 2013 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardige mods ja. Houd je van voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |