GGMM heeft een minderwaardigheidscomplex en dat komt binnen de VBL SC vaak aan het licht.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja L is een top wijf he?
Waarom is de SC dicht?
pec (hihihi) en veren zeg ik jequote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, dit soort kut users hebben gezorgd voor de sluiting van de SC, wallah.
Ja best wel, alhoewel ik sommige stukken een beetje kwijt ben maar het overgrote deel weet ik nog.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Tjacka het volgende:
Blaadjes heb je een goed weekend gehad?
Goede zaak toch.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja best wel, alhoewel ik sommige stukken een beetje kwijt ben maar het overgrote deel weet ik nog.
Ik brand mijn tong er elke keer weer kankerhard aan.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
McKroket lekker als je kaulo trek hebt.
Eigenlijk is altijd wel lekker, het ziet er niet uit maar is wel super lekkahh.
had je weer je snoepjes gepakt?quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja best wel, alhoewel ik sommige stukken een beetje kwijt ben maar het overgrote deel weet ik nog.
ow ja ongestelde mannen is een verschrikking. Schijnt wel erg pijnlijk te zijn overigens.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mod is ongesteld, en het is nog een vent ook
Nee heb het deze keer netjes gehouden....heb gewoon wat meer bier gehad.quote:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit naar Ned 1 te kijken. Ik vind Co Adriaanse toch wel een leuke gast.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
ik mag hem ook wel.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Geen *kuch* paracetamol dit keer B?quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee heb het deze keer netjes gehouden....heb gewoon wat meer bier gehad.
Wij komen af op de leukste mod ooit. Blijkbaar.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
En wat is het gezellig druk ineens hier
Speelde hij mee tegen Estland ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |