Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Illuminazi etc.quote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
Beste VBL-ers,
Wat ik me afvraag is: Waarom komen jullie naar BNW als er op VBL iets aan de hand is?
Gewoon interesse hoor(Wat is er deze keer eigenlijk mis op VBL?)
De VBL SC is gesloten. En jullie hebben Lav.quote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
Beste VBL-ers,
Wat ik me afvraag is: Waarom komen jullie naar BNW als er op VBL iets aan de hand is?
Ik zweer bij de MacKroket. Kanjerlekker.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
Maar ik zweer toch wel bij de chili chicken
Hahaha gayquote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zweer bij de MacKroket. Kanjerlekker.
Dikke brokken man.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben wel klaar met GGMM, kutuser en mod. Je hebt er gewoon geen tyfus aan.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM zit in het complot.
Eerst wachten tot DonRaja geen mod meer is en dan toeslaan.
Ja L is een top wijf he?quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De VBL SC is gesloten. En jullie hebben Lav.
Ze lacht zelfs om 'kanjer'.
Doe dan dat filmpje van die Asian.quote:
JWZ. Ik quote hem voor het nageslacht.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Miss heeft Noord-Korea er ook iets mee te maken, groot complot dit.
Kijk, dit soort kut users hebben gezorgd voor de sluiting van de SC, wallah.quote:
Geen commerciële tak waar er meer complotten heersen dan binnen het voetbal. Op werkelijk alle gebieden. Denk aan voetbal uitslagen, transfers en supporters.quote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
Beste VBL-ers,
Mod is ongesteld, en het is nog een vent ookquote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja L is een top wijf he?
Waarom is de SC dicht?
Ik beëindig onze relatie per direct.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, dit soort kut users hebben gezorgd voor de sluiting van de SC, wallah.
McKroket lekker als je kaulo trek hebt.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ze hadden lavenderr mod van vbl moeten makenquote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen commerciële tak waar er meer complotten heersen dan binnen het voetbal. Op werkelijk alle gebieden. Denk aan voetbal uitslagen, transfers en supporters.
Tevens is Lavenderr Fok! beste mod.
GGMM heeft een minderwaardigheidscomplex en dat komt binnen de VBL SC vaak aan het licht.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja L is een top wijf he?
Waarom is de SC dicht?
pec (hihihi) en veren zeg ik jequote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, dit soort kut users hebben gezorgd voor de sluiting van de SC, wallah.
Ja best wel, alhoewel ik sommige stukken een beetje kwijt ben maar het overgrote deel weet ik nog.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef Tjacka het volgende:
Blaadjes heb je een goed weekend gehad?
Goede zaak toch.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja best wel, alhoewel ik sommige stukken een beetje kwijt ben maar het overgrote deel weet ik nog.
Ik brand mijn tong er elke keer weer kankerhard aan.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
McKroket lekker als je kaulo trek hebt.
Eigenlijk is altijd wel lekker, het ziet er niet uit maar is wel super lekkahh.
had je weer je snoepjes gepakt?quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja best wel, alhoewel ik sommige stukken een beetje kwijt ben maar het overgrote deel weet ik nog.
ow ja ongestelde mannen is een verschrikking. Schijnt wel erg pijnlijk te zijn overigens.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mod is ongesteld, en het is nog een vent ook
Nee heb het deze keer netjes gehouden....heb gewoon wat meer bier gehad.quote:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit naar Ned 1 te kijken. Ik vind Co Adriaanse toch wel een leuke gast.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
ik mag hem ook wel.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Geen *kuch* paracetamol dit keer B?quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee heb het deze keer netjes gehouden....heb gewoon wat meer bier gehad.
Wij komen af op de leukste mod ooit. Blijkbaar.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
En wat is het gezellig druk ineens hier
Speelde hij mee tegen Estland ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |