Dit is BNW, het domein van de Illuminatiquote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dit voor subforum eigenlijk
Ik heb eigenlijk nog geen muzieksmaak ontwikkeld.quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is BNW, het domein van de Illuminati.
Maar hier gaat het over allerlei dingen, maakt niet uit wat.
Gewoon waar je over wilt praten en natuurlijk welke muziek je leuk vindt en dat soort dingen.
Er is ook een tubeje van een voetbalwedstrijd. Italië - Schotland.quote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit. Puur uit principe niet. SBS liegt ons al jaren voor met een zoetsappig beeld van de werkelijkheid. Ze verzwijgen bewust alle complotten die ook binnen de Nederlandse grenzen op de achtergrond het land besturen.
[..]
Parkpop in Edinburgh... iets klopt hier niet aan.
Klopt dat dat niet kloptquote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit. Puur uit principe niet. SBS liegt ons al jaren voor met een zoetsappig beeld van de werkelijkheid. Ze verzwijgen bewust alle complotten die ook binnen de Nederlandse grenzen op de achtergrond het land besturen.
[..]
Parkpop in Edinburgh... iets klopt hier niet aan.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is ook een tubeje van een voetbalwedstrijd. Italië - Schotland.
Ik ga hem zoeken. Kippenvel.
Dat weet ik. Het goede weer was dan ook voor Parkpop dit jaar.quote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt dat dat niet klopt![]()
Dat was Den Haag.
ga jij ook naar dat soort festivalletjes?quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Prima liedje hoor, maar kippenvel kan ik mij dan weer niet indenken. Of koppel jij het in je hoofd aan een andere gebeurtenis?
[..]
Dat weet ik. Het goede weer was dan ook voor Parkpop dit jaar.
Dat publiek . Super toch?quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Prima liedje hoor, maar kippenvel kan ik mij dan weer niet indenken. Of koppel jij het in je hoofd aan een andere gebeurtenis?
[..]
Dat weet ik. Het goede weer was dan ook voor Parkpop dit jaar.
Het is gratis, en 20 minuten fietsen. Tuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga jij ook naar dat soort festivalletjes?
Als dit je al kippenvel geeft. Kijk dan vooral de Celtic wedstrijden in de CL dit jaar. Zij trekken het echt in het extreme.quote:
Ja, als ik dit hoor en zie krijg ik kippenvel.quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is gratis, en 20 minuten fietsen. Tuurlijk.
Mijn muzieksmaak is breed hoor. Al kan ik enkel van metal (Black metal) intens genieten. Al was Metallica paar jaar terug op Parkpop ook wel leuk
Nu maar hopen dat de VBL meute niet naar deze SC trekt
[..]
Als dit je al kippenvel geeft. Kijk dan vooral de Celtic wedstrijden in de CL dit jaar. Zij trekken het echt in het extreme.
inderdaad, ik als autist zou dat niet aankunnen denk ik.quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is gratis, en 20 minuten fietsen. Tuurlijk.
Mijn muzieksmaak is breed hoor. Al kan ik enkel van metal (Black metal) intens genieten. Al was Metallica paar jaar terug op Parkpop ook wel leuk
Nu maar hopen dat de VBL meute niet naar deze SC trekt
[..]
Als dit je al kippenvel geeft. Kijk dan vooral de Celtic wedstrijden in de CL dit jaar. Zij trekken het echt in het extreme.
He! weleens gepost hier hoor. Tjacka heeft nou eenmaal met regelmaat mijn steun en toeverlaat nodig. En hardcore... enkel als ik in een debiele bui ben. Niks mis met je af en toe flink misdragen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als ik dit hoor en zie krijg ik kippenvel.
Verder brede muzieksmaak. Gek op hardcore zo af en toe en alle rock en roll die er is.
Oh en welkom hier op de SC
Gekke gedachtegang aangezien wij elkaar al maanden Celiné Dion filmpjes sturen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad, ik als autist zou dat niet aankunnen denk ik.
maar ik had dat niet van je verwacht eigenlijk, nu hoef ik mij dus niet te schamen dat ik wel eens naar een festivalletje in de buurt ga met dit soort muziek.
en bij wedstrijden in ierland daar is pas sfeer.
ik behoefte aan een ander soort muziekquote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He! weleens gepost hier hoor. Tjacka heeft nou eenmaal met regelmaat mijn steun en toeverlaat nodig. En hardcore... enkel als ik in een debiele bui ben. Niks mis met je af en toe flink misdragen.
[..]
Gekke gedachtegang aangezien wij elkaar al maanden Celiné Dion filmpjes sturen.
ohja, lb heeft geen behoefte aan een trioquote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He! weleens gepost hier hoor. Tjacka heeft nou eenmaal met regelmaat mijn steun en toeverlaat nodig. En hardcore... enkel als ik in een debiele bui ben. Niks mis met je af en toe flink misdragen.
[..]
Gekke gedachtegang aangezien wij elkaar al maanden Celiné Dion filmpjes sturen.
Je pakte het ook heel subtiel aan gelukkig. Ik ga morgen gewoon voor haar school staan met een groot kartonnen bord.quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ohja, lb heeft geen behoefte aan een trio
wie is lb?quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ohja, lb heeft geen behoefte aan een trio
Littlebrownie. Tjacka en ik zijn verwikkeld in een felle strijd. Al moet ik mij met mijn 23 wellicht toch maar gewonnen geven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Littlebrownie. Tjacka en ik zijn verwikkeld in een felle strijd. Al moet ik mij met mijn 23 wellicht toch maar gewonnen geven...
Nou Lavender... Parkpop, regio Haaglanden dan?Dat is natuurlijk ook een schatje, dus dat begrijp ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zij is lief jaquote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een schatje, dus dat begrijp ik wel
quote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Littlebrownie. Tjacka en ik zijn verwikkeld in een felle strijd. Al moet ik mij met mijn 23 wellicht toch maar gewonnen geven...
Nou Lavender... Parkpop, regio Haaglanden dan?toch ben ik van mening dat ik denk dat ze wel van ouder mannen houdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en aangezien ik graag wodka op mijn playstation doet, denk ik ook niet dat ik tijd voor LB heb.Groot fan van User Wotte
Zoveel jeugdzonden op Fok! alleen al voor jouquote:Op zondag 8 september 2013 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch ben ik van mening dat ik denk dat ze wel van ouder mannen houdt.
en aangezien ik graag wodka op mijn playstation doet, denk ik ook niet dat ik tijd voor LB heb.
GAM / PS3 fat pakt disc niet meer.quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een schatje, dus dat begrijp ik wel
Kom maar op zou ik zeggen?quote:Op zondag 8 september 2013 21:09 schreef tribalwars het volgende:
weer een mooie post op mijn site gezet.
Kijk maar op de site.quote:
Oh even kijken dan.quote:Op zondag 8 september 2013 21:09 schreef tribalwars het volgende:
weer een mooie post op mijn site gezet.
Ja ehm. Ik hem hier niet heel vaak. Ik geloof niet dat ik weet op welke site je doelt.quote:Op zondag 8 september 2013 21:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kijk maar op de site.
of wil je hem hier lezen
Ah, even kijken.quote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef tribalwars het volgende:
nee hier is de link.
meer dan 500 woorden in een post.
http://newsysteem.wordpress.com/
quote:Op zondag 8 september 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel jeugdzonden op Fok! alleen al voor jou
[..]
GAM / PS3 fat pakt disc niet meer.
Kom we gaan Tjacka uitlachen. De voorgeschiedenis is als volgt.
Tjacka had dit probleem eerst al binnen VBL gesteld waar hem grondig werd uitgelegd dat schoonmaken met een beetje vodka zijn problemen wel zou oplossen
(En ja, ze is wel een schatje ja)
mooie conclusie tribalquote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef tribalwars het volgende:
nee hier is de link.
meer dan 500 woorden in een post.
http://newsysteem.wordpress.com/
Smeerpijpquote:
40 euro dus valt mee.quote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SmeerpijpEcht winst, of maar een beetje? Want dan maken de levensjaren welke je minder te leven hebt door de stress het goed.
goede avondquote:
Hey Tribal.quote:Op zondag 8 september 2013 21:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
goede avond
lang weg geweest. heb je mijn site en topic al gezien.
daar gaat het niet om happelquote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef Happel het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Wat is Brave new world voor een subforum?
Zoveel waarheid.quote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef Caland het volgende:
Het is allemaal de schuld van de joden.
wij praten hier eigenlijk over van alles.quote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd Tjacka
WTF is up met die joppieburger bij de Mac?quote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Tjacka het volgende:
kan er even een goede discussie worden gestart
BNW / 9/11 #71: staged or not staged that is the question!!quote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd Tjacka
dat is dus net een punt die je niet moest starten want de mac is onderdeel van de illuminatiequote:Op zondag 8 september 2013 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WTF is up met die joppieburger bij de Mac?
Priceless.quote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
BNW / 9/11 #71: staged or not staged that is the question!!
begin hier maar mee hap
Kolere. Ik zit vaak mis.quote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is dus net een punt die je niet moest starten want de mac is onderdeel van de illuminatie
Kensersmerig man.quote:
Tweede post van Lambiekje, nuff said. Ik ben weer weg.quote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
BNW / 9/11 #71: staged or not staged that is the question!!
begin hier maar mee hap
Ik had net een cheeseburger van BK op. Die was vies.quote:
Whopper vind ik wel lekker op zijn tijd. Ik had vrijdagavond wok-to-go gehaald op Rotterdam CS, dat was me pas smerigquote:Op zondag 8 september 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Tweede post van Lambiekje, nuff said. Ik ben weer weg.
[..]
Ik had net een cheeseburger van BK op. Die was vies.
Je moet geen vlees nemen. Alleen kip of vis.quote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Whopper vind ik wel lekker op zijn tijd. Ik had vrijdagavond wok-to-go gehaald op Rotterdam CS, dat was me pas smerig
quote:
Jekanjermoederquote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is erg fijn voor je Caland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |