ook voor jou doe ik dit lieverd, dit topic zal snel dicht zijn maar ONZ moet weer een gezellige boel worden vinden jullie niet???????quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Rebelse topics kunnen altijd op mijn steun rekenen. You go girl!!!
OP alvast gequote voor het nageslacht.quote:Na aanleiding van enkele voorvalletjes die door de mods nog corrupter zijn aangepakt dan prostituees door de russische politie, mag ik 1 ding melden:
strijdlustige_Ria is aan het strijden. Strijden voor mezelf, voor jullie, voor fok. Fok! is een redelijk forum, maar de mods op het ONZ worden gekenmerkt door incapabiliteit, grof, onbeleefd en uiterst onprofessioneel.
Hoe gaat ria dit onderbouwen denken jullie dan? Nou, zo: als ik een topic over verzamelhobby;s open, me aan de regels hou en gezellige gesprekken heb dan is er niks aan de hand zou je denken? Jawel. Mijn topic werd namelijk gesloten, zonder opgave van reden. Maar dat flik je ria niet, dus ik stuur een beleefd doch direct mailtje naar Smegmanus. Wat krijg ik terug? Hoi ria, ik hoop dat je een ziekte krijgt. Zo hoort een mod niet om te gaan met zijn gebruikers, nooit niet. Gelukkig heb ik al een hele hoop contacten en projecten in werking staan om hier wat aan te gaan veranderen.
Aan alle lieve gebruikers die hier ook slachtoffer van zijn: Ria gaat de strijd voor jullie aan, gewapend en met al haar vocabulaire kracht.
Mods, die dit ongetwijfeld zo sluiten: Maak je borst maar nat, ik strijd door tot het bittere einde en verder + dit bericht staat op copy paste.
En nu voor jullie ALLEMAAL:
gr ria
dat wordt ook gedomineerd door corrupte mods. Hiermee wordt de strijd beter gevoerd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:00 schreef zovty het volgende:
Waarom klaag je niet in ONZ-FB?
Daarbij lijkt me dat een topic over verzamelhobbys in UVT beter tot z'n recht komt.
Maar evengoed wens ik je een prettige strijd.
UVT? Of ONZ-FB?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:02 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
dat wordt ook gedomineerd door corrupte mods. Hiermee wordt de strijd beter gevoerd.
gr ria
Ik zou toch niet willen zeggen dat de mods daar corrupt zijn. Misschien is een enkeling grofgebekt, maar uiteindelijk zijn ze wel bereidt om naar je te luisteren en je kritiek mee naar achteren te nemen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:04 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
sorry, onz-fb. Zelfde mods daar toch?
gr ria
Zolang je zelf ook maar redelijk bent. Gelijk blaten en schreeuwen heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou toch niet willen zeggen dat de mods daar corrupt zijn. Misschien is een enkeling grofgebekt, maar uiteindelijk zijn ze wel bereidt om naar je te luisteren en je kritiek mee naar achteren te nemen.
helaas heb ik die ervaringg niet. ik krijg doodswensen en behoorlijke scheldwoorden via de dm van onder andere Smegmanus en murp.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou toch niet willen zeggen dat de mods daar corrupt zijn. Misschien is een enkeling grofgebekt, maar uiteindelijk zijn ze wel bereidt om naar je te luisteren en je kritiek mee naar achteren te nemen.
nee. strijd je mee?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef BesottedOrb het volgende:
Hoor je dat mods, dat flik je Ria niet
Zeer zekersquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:10 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
nee. strijd je mee?
gr ria
ik heb dit verhaal op cpoy paste staan, het is ria versus de mods.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef Witchybitch het volgende:
ik voorzie een slotje, maar dat deed je zelf ook al.
tevens denk ik dat je je beter thuis zult voelen op het VIVA forum
grof taalgebruik is hier normaal. deal with it or die.
Zou dat misschien kunnen komen doordat je hen strijdlustig hebt benaderd?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
helaas heb ik die ervaringg niet. ik krijg doodswensen en behoorlijke scheldwoorden via de dm van onder andere Smegmanus en murp.
gr ria
nee, ik ben verbaal sterk dat weet ik. Maar altijd op een nette duidelijke en professionele manier. Net zoals mijn mailtjes naar hen, waarop ik uit het niets gruwelijke scheldwoorden terug kreeg. Ik ben een volwassen vrouw, ik verlaag me niet tot schelden of iets. Ik voer de strijd eerlijk en hard.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Zou dat misschien kunnen komen doordat je hen strijdlustig hebt benaderd?
Daarbij zijn er meer mods dan die twee. En zijn er users die een verstandig woordje mee kunnen spreken.
maar over welke strijd heb je het nou eigenlijk? een strijd tegen de mods?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:14 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
nee, ik ben verbaal sterk dat weet ik. Maar altijd op een nette duidelijke en professionele manier. Net zoals mijn mailtjes naar hen, waarop ik uit het niets gruwelijke scheldwoorden terug kreeg. Ik ben een volwassen vrouw, ik verlaag me niet tot schelden of iets. Ik voer de strijd eerlijk en hard.
Ik dacht dat het een strijd tegen borstkanker was, maar helaas trekt Ria zich daar niets van aanquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar over welke strijd heb je het nou eigenlijk? een strijd tegen de mods?
die voer ik ook al.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een strijd tegen borstkanker was, maar helaas trekt Ria zich daar niets van aan
Laat je niet gek maken door de psychologische oorlogsvoering. Het is een teken van zwakte, wan ze weten wat er komen gaat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:17 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
die voer ik ook al.
Smemanus mailt me weer, ik voorzie in korte tijd een slotje maar jullie weet wat ik gezegd heb
gr ria
geef me eens antwoord dan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:17 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
die voer ik ook al.
Smemanus mailt me weer, ik voorzie in korte tijd een slotje maar jullie weet wat ik gezegd heb
gr ria
Als je dit topic openlaat smegmanus, dan stijg je enigszins in mijn aanzien want dan laat je zien dat je de strijd aandurft. ik waarschuw je wel; je kans op winnen is nihielquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:18 schreef smegmanus het volgende:
Hoi Ria,
ik hoop nog steeds dat je een vliegeninfectie aan je bejaarde kut krijgt.
Gr gr smeg.
Wees blij dat ik je niet naai voor het openbaar maken van DM's, oude schubbenkut van mequote:Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Als je dit topic openlaat smegmanus, dan stijg je enigszins in mijn aanzien want dan laat je zien dat je de strijd aandurft. ik waarschuw je wel; je kans op winnen is nihiel
gr ria
ik heb voor hetere vuren gestaan en grotere branden geblust. Dit is voor mij niet meer dan een peulenschil. Ik ben een vooraanstaand karakter geweest van verschillende fora dus strijdlustige_Ria vs. Smegmanus is niet zo spannend meer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door de psychologische oorlogsvoering. Het is een teken van zwakte, wan ze weten wat er komen gaat.
ik denk dat ik toch iets meer in mijn mars heb dan jijquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je niet naai voor het openbaar maken van DM's, oude schubbenkut van me
Veel succes met je strijd Ria.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:22 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch iets meer in mijn mars heb dan jij
gr ria
gebeurt helaas niet, ik hou me aan alle regels. Gebeurt het wel dan heeft Fok een rally, als jullie begrijpen wat ik bedoel (advocaat op sneltoets)quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef _NZT_ het volgende:
Ik zit te wachten op een streepje door de naam van ria
Je moet advocaat dan ook gewoon opeten en niet op je toetsenbord laten vallen stomme kutquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:38 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
gebeurt helaas niet, ik hou me aan alle regels. Gebeurt het wel dan heeft Fok een rally, als jullie begrijpen wat ik bedoel (advocaat op sneltoets)
gr ria
bijdehandje, ook voor jou is er binnenkort helaas geen plaats meer op FOK. De strijd die wordt gevoerds in harry potter and the deathly hallows door die vrouw in het roze, daarmee kan je mij verglijkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet advocaat dan ook gewoon opeten en niet op je toetsenbord laten vallen stomme kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ehh waarom staat dit in onzin? Is dit een grap![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:45 schreef freek.etc het volgende:
IK doe mee!Perfecte UiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ehh waarom staat dit in onzin? Is dit een grap![]()
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:42 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
bijdehandje, ook voor jou is er binnenkort helaas geen plaats meer op FOK. De strijd die wordt gevoerds in harry potter and the deathly hallows door die vrouw in het roze, daarmee kan je mij verglijkenenige verschil? ik win de strijd dan ook daadwerkelijk.
gr ria
IK doe mee!Super freekie, en geloof me, met mij aan je zijde is je winkans in een keer flink vergroot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ehh waarom staat dit in onzin? Is dit een grap![]()
Dit staat in onzin omdat het de moderators van onzin betreft, zij moeten zich aangesproken voelen. Je mag het gerust kopieren en gebruiken als bron in een ander deel/topic? Hoe meer wj de strijd voelen, des te groter de kans dat de tegenpartij het bijzonder snel opgeeft.
gr ria
IK doe mee!Zielige kneus, waarom zit je het elke keer in een spoiler? ZakstrontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ehh waarom staat dit in onzin? Is dit een grap![]()
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Een overtuiging die door alle mensen wordt gedeeld, wortelt in de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zielige kneus, waarom zit je het elke keer in een spoiler? Zakstront
Dit is typisch zo'n gevalletje: '' ik ga over op scheldwoorden, omdat ik het op niveau niet aankan''quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sleep me maar voor het gerechtshof.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:52 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Dit is typisch zo'n gevalletje: '' ik ga over op scheldwoorden, omdat ik het op niveau niet aankan''
_NTZ_ ; ook voor jou is hier binnenkort geen plaats meer. toch een fijne dag
gr ria
niet nodig, ik win deze strijd zonder er energie in te hoeven stekenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sleep me maar voor het gerechtshof.
Zegt mevrouw na een relatief lange OP te schrijven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:55 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
niet nodig, ik win deze strijd zonder er energie in te hoeven steken
gr ria
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hij probeert nu mensen uit andere subfora achter zich te scharenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef Witchybitch het volgende:
ik voorzie een slotje, maar dat deed je zelf ook al.
tevens denk ik dat je je beter thuis zult voelen op het VIVA forum
grof taalgebruik is hier normaal. deal with it or die.
jet screenshot deed het nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:00 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ben je nou zo mentaal beperkt of doe je alsof?
Ik heb het over sneaky mensen af te vallen in een spoiler...niet over spoilers algemeen. In mijn spoiler stond een garpje knulquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:02 schreef freek.etc het volgende:
[..]
jet screenshot deed het niet![]()
Maar volgens mij heb je hier geen beter woord op te zeggen.
je hebt op het gebied van verbale kracht veel weg van mij freek, over een paar jaar zul je net zo shinen als strijdlustige_Riaquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:02 schreef freek.etc het volgende:
[..]
jet screenshot deed het niet![]()
Maar volgens mij heb je hier geen beter woord op te zeggen.
Wat is TBF? Waarom strijd je voor een betere fok Ria?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:03 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
heeee mijn TBF, strijd je mee voor een beter FOK!?
gr ria
lees mijn OP, tbf= turkish best friendquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:04 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Wat is TBF? Waarom strijd je voor een betere fok Ria?
gr gr
best wel ironisch. Hoe meer strijd ik tegen jou, hoe aardiger je prive en hier wordt. Wordt het je toch een beetje warm onder de voeten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:06 schreef smegmanus het volgende:
Ik zit inmiddels met de broek op de enkels te fappen op de aandacht die ik van Ria krijg, bedankt Ria.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb het over sneaky mensen af te vallen in een spoiler...niet over spoilers algemeen. In mijn spoiler stond een garpje knul
Ja Ria ik zweet peentjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
best wel ironisch. Hoe meer strijd ik tegen jou, hoe aardiger je prive en hier wordt. Wordt het je toch een beetje warm onder de voeten?
gr ria
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef freek.etc het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Blij dat jij ook iets als ´grappig´ kan beschouwen.
Ik zou niet zoveel spoilers meer gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
lees de openingspost en sluit je aan bij mij, Ria.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
wat is hier aan de hand
ik steun volledig de fok1 policy en met name yvonnequote:Op zaterdag 7 september 2013 14:15 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
lees de openingspost en sluit je aan bij mij, Ria.
gr ria
Tyronquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik steun volledig de fok1 policy en met name yvonne
dus ik wil dat jij ermee stopt ria
je dient dit verzoek binnen 3 dagen te beantwoorden
Als je eerlijk bent, laat je alle posts zoals ze zijn. - weg -quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:17 schreef smegmanus het volgende:
O Ria, ik heb toch even de DM van mij uit de OP gehaald, het is niet zo netjes om dat openbaar te maken. Ik ga toch ook niet die pikante foto die die je mij stuurde openbaar maken?
Dat is eerlijk, maar dat snap jij niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent, laat je alle posts zoals ze zijn. [ afbeelding ]
- weg -quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is eerlijk, maar dat snap jij niet.
jij begint over netjes? haha wat een lachertje. iemand die dood toewensen en wat je allemaal nog meer hebt gezegd.. dat mag wel? Het is wel een pak van mijn hart dat jij geen land bestuurt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:17 schreef smegmanus het volgende:
O Ria, ik heb toch even de DM van mij uit de OP gehaald, het is niet zo netjes om dat openbaar te maken. Ik ga toch ook niet die pikante foto die die je mij stuurde openbaar maken?
Dit word niks..quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:05 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
lees mijn OP, tbf= turkish best friend
gr ria
Leugens, bewijs het maar en ik ga direct op zwart.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
jij begint over netjes? haha wat een lachertje. iemand die dood toewensen en wat je allemaal nog meer hebt gezegd.. dat mag wel? Het is wel een pak van mijn hart dat jij geen land bestuurt.
gr ria
Ik heb ooit een draad in mijn anus gehadquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef smegmanus het volgende:
Heerlijk die newbies. Zo lekker tegendraads.
Was dat die keer dat je gedrogeerd werd door die meute kabouters?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ooit een draad in mijn anus gehad
Nee, dit waren zwaluwen met een onbegrijpelijk harde kern tegen het softdrugsbeleid.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je gedrogeerd werd door die meute kabouters?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef smegmanus het volgende:
De overbodige plaatjes van Freek heb ik even verwijderd, onnodig en kinderachtig,
Toi toi toi.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Smegmanus, ik ga zo even een psychoanalyse op je loslaten bereid je voor
gr ria
Oh mogen er geen plaatjes?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef smegmanus het volgende:
De overbodige plaatjes van Freek heb ik even verwijderd, onnodig en kinderachtig,
Alleen plaatjes van tieten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh mogen er geen plaatjes?Ik heb niks gepost, hell, ik ben zelfs nieteens hier.
Mijn topic yvon, doe maar lekker! het mag van mijquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh mogen er geen plaatjes?Ik heb niks gepost, hell, ik ben zelfs nieteens hier.
Het is FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Na aanleiding van enkele voorvalletjes die door de mods nog corrupter zijn aangepakt dan prostituees door de russische politie, mag ik 1 ding melden:
strijdlustige_Ria is aan het strijden. Strijden voor mezelf, voor jullie, voor fok. Fok! is een redelijk forum, maar de mods op het ONZ worden gekenmerkt door incapabiliteit, grof, onbeleefd en uiterst onprofessioneel.
Hoe gaat ria dit onderbouwen denken jullie dan? Nou, zo: als ik een topic over verzamelhobby;s open, me aan de regels hou en gezellige gesprekken heb dan is er niks aan de hand zou je denken? Jawel. Mijn topic werd namelijk gesloten, zonder opgave van reden. Maar dat flik je ria niet, dus ik stuur een beleefd doch direct mailtje naar Smegmanus. Wat krijg ik terug? -knip -Zo hoort een mod niet om te gaan met zijn gebruikers, nooit niet. Gelukkig heb ik al een hele hoop contacten en projecten in werking staan om hier wat aan te gaan veranderen.
Aan alle lieve gebruikers die hier ook slachtoffer van zijn: Ria gaat de strijd voor jullie aan, gewapend en met al haar vocabulaire kracht.
Mods, die dit ongetwijfeld zo sluiten: Maak je borst maar nat, ik strijd door tot het bittere einde en verder + dit bericht staat op copy paste.
En nu voor jullie ALLEMAAL:
gr ria
Sealwaardigquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef smegmanus het volgende:
Topic begint steeds beter te worden hoor, boh.
Kijk, dit is dus de willekeur waarmee we te kampen hebben mensen! Een waarachtig lid van dit forum die zomaar uit het niets beperkt wordt in het plaatsen van berichten! Moeten we dit willen? Moeten we willen dat mensen zoals Smeg bepaalde volmachten krijgen, puur om ons te terroriseren? Ik pas hier voor en dat zouden jullie ook moeten doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef smegmanus het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus de willekeur waarmee we te kampen hebben mensen! Een waarachtig lid van dit forum die zomaar uit het niets beperkt wordt in het plaatsen van berichten! Moeten we dit willen? Moeten we willen dat mensen zoals Smeg bepaalde volmachten krijgen, puur om ons te terroriseren? Ik pas hier voor en dat zouden jullie ook moeten doen.
Wij staan aan de vooravond van een revolutie, een revolutie misschien nog niet merkbaar maar als je goed kijkt voel je hem als een windvlaag door dit forum die zal eindigen als een orkaan. Wij hebben de macht, wij users van dit prachtige forum! Misschien niet direct, zeker niet direct zelfs, maar wanneer wij ons zullen verenigen kunnen wij de tirannie aanpakken waar wij al zolang mee te maken hebben.
Ik ben Ria en ik heb een droom, een droom van een schoon FOK waar de achterlijken geweerd worden en de goeden geprezen. Deze droom zal werkelijkheid worden met jullie hulp. Wij die het zat zijn zullen ons verenigen onder één naam met één doel!
STEM RFD
gr ria
Het is FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus de willekeur waarmee we te kampen hebben mensen! Een waarachtig lid van dit forum die zomaar uit het niets beperkt wordt in het plaatsen van berichten! Moeten we dit willen? Moeten we willen dat mensen zoals Smeg bepaalde volmachten krijgen, puur om ons te terroriseren? Ik pas hier voor en dat zouden jullie ook moeten doen.
Wij staan aan de vooravond van een revolutie, een revolutie misschien nog niet merkbaar maar als je goed kijkt voel je hem als een windvlaag door dit forum die zal eindigen als een orkaan. Wij hebben de macht, wij users van dit prachtige forum! Misschien niet direct, zeker niet direct zelfs, maar wanneer wij ons zullen verenigen kunnen wij de tirannie aanpakken waar wij al zolang mee te maken hebben.
Ik ben Ria en ik heb een droom, een droom van een schoon FOK waar de achterlijken geweerd worden en de goeden geprezen. Deze droom zal werkelijkheid worden met jullie hulp. Wij die het zat zijn zullen ons verenigen onder één naam met één doel!
STEM RFD
gr ria
Die was veel erger. TS vergelijkt zich tot nu toe alleen maar met een fictionele gek.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef smegmanus het volgende:
TS ruikt naar computerprobleem, die had ook van die waanideeën.
Of naar Patty!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef smegmanus het volgende:
TS ruikt naar computerprobleem, die had ook van die waanideeën.
Brard?quote:
Ho ho ho, ik ben fan!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:56 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Mijn topic gebruiken als een kletstopic, goeie zet, petje af, chapeau, respect.
Slag van mijn kant komt wel weer.
gr ria
mijn strijd wordt voornamelijk gevoerd tegen Smeg en murp, ONZ zal niet voortbestaan met hun in het bestuur, louter gescheld en ellende.quote:
Welk forum zou dat mogen zijn?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:00 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
mijn strijd wordt voornamelijk gevoerd tegen Smeg en murp, ONZ zal niet voortbestaan met hun in het bestuur, louter gescheld en ellende.
Fijn dat jij fan bent, maar moet jij niet even je eigen forum checken? daar zie ik helaas alweer een hoop rottigheid
gr ria
Ria is een man, dus het is zijn topic.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef Drabit het volgende:
Vermakelijk topic
Toch knap dat ze het voor elkaar krijgt dat Yvonne in haar topic mee post
Oh, Ria: Zet hem op hé!
Oh, ik vond Ria vrouwelijk klinken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ria is een man, dus het is zijn topic.
Verder ben ik wel een beetje jaloers, Yvonne heeft nog nooit in een draad van mij gepost.![]()
Wel heeft de legendarische Tong80 ooit in een draad van mij gepost. Toch ook wel een eer.
Niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ria is een man, dus het is zijn topic.
Verder ben ik wel een beetje jaloers, Yvonne heeft nog nooit in een draad van mij gepost.![]()
Wel heeft de legendarische Tong80 ooit in een draad van mij gepost. Toch ook wel een eer.
Als Ria werkelijk Ria was inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, ik vond Ria vrouwelijk klinken.
Misschien toch wel, zou ik al mijn posts eens moeten teruglezen, ik ben gelukkig geen Tong80, als hij als zijn topics zouden moeten teruglezen dan is hij rond 3 maart 2017 om 15:18 uur (CET) klaar.quote:
Niet dan? Ik had nergens zien staan dat Ria een man is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als Ria werkelijk Ria was inderdaad.
Mijn voornaam is ook in werkelijkheid Linkse en mijn achternaam Boomknuffelaar.
Ik merk dat er behoefte is aan '' het levensverhaal van Ria''quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als Ria werkelijk Ria was inderdaad.
Mijn voornaam is ook in werkelijkheid Linkse en mijn achternaam Boomknuffelaar.
Ik durf er een literfles Kofola om te verwedden dat Ria een man is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niet dan? Ik had nergens zien staan dat Ria een man is.
Ik kan me niet voorstellen dat er ergens een nieuwe user komt, met als naam: 'Lies' en dat jij dan denkt dat het een man is
Ik durf er niets op te wedden, maar volgens mij doet Ria zich op het forum voor als een vrouw, of ook dat niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik durf er een literfles Kofola om te verwedden dat Ria een man is.
Ik vraag me serieus af hoeveel vrouwen FOK! überhaupt telt. Wellicht dat 5% van de gebruikers die zich voordoet als vrouw ook daadwerkelijk vrouw is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik durf er niets op te wedden, maar volgens mij doet Ria zich op het forum voor als een vrouw, of ook dat niet?
Als Ria een vrouw is, drink je het in een keer op?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik merk dat er behoefte is aan '' het levensverhaal van Ria''quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoeveel vrouwen FOK! überhaupt telt. Wellicht dat 5% van de gebruikers die zich voordoet als vrouw ook daadwerkelijk vrouw is.
Een schatting die nog aan de hoge kant is.
Er zijn een aantal users die man waren toen ik hier voor het eerst kwam en inmiddels vrouwelijk zijn gewordenquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoeveel vrouwen FOK! überhaupt telt. Wellicht dat 5% van de gebruikers die zich voordoet als vrouw ook daadwerkelijk vrouw is.
Een schatting die nog aan de hoge kant is.
Je valt in herhaling. Kusjequote:Op zaterdag 7 september 2013 16:42 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Ik merk dat er behoefte is aan '' het levensverhaal van Ria''
binnenkort kunnen jullie middels een blog op fok meekijken in het leven van Ria, lijsttrekker van RFD. Er is teveel onduidelijkheid over mij als persoon
gr ria
Er is niets meer lekker denkbaar dan Kofola, dus ik zou die fles ook leegdrinken als Ria een man blijkt. Geen drankje ter wereld is lekkerder dan Kofola.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Ria een vrouw is, drink je het in een keer op?
Movie or it didn't happenquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Er is niets meer lekker denkbaar dan Kofola, dus ik zou die fles ook leegdrinken als Ria een man blijkt. Geen drankje ter wereld is lekkerder dan Kofola.
Allemaal een geslachtsoperatie ondergaan denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Er zijn een aantal users die man waren toen ik hier voor het eerst kwam en inmiddels vrouwelijk zijn gewordenIk denk dat 5% inderdaad vrij goed geschat is.
Nieuwe hype denk ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Allemaal een geslachtsoperatie ondergaan denk ik.
Een strijd tegen het goede, een strijd tegen bagger en een beter FOK! Een strijd tegen betere modjes hoort hier ook bij. (modjes als Smegmanus en murp)quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar over welke strijd heb je het nou eigenlijk? een strijd tegen de mods?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Movie or it didn't happen
durf te reagerenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:19 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Hmm, ze doen het al maar toch moet ik terugkrabbelen omdat ze het anders doen? Kolder.
gr ria
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Movie or it didn't happen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef Monsieursander het volgende:
- ik pijp negers -
[ Bericht 88% gewijzigd door smegmanus op 04-01-2013 14:50:26 ]
Kofolaquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik kijk echt het hele jaar uit naar de tijd dat ik weer naar Tsjechie kan afreizen vooral vanwege de Kofola, ook vanwege het bier en sommige culinaire hoogstandjes als smazene syr, smazene hermelin, smazene kveten, brocolice, bramborak, langos.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kofola![]()
Ooit gedronken in Tsjechië, wat een meuk
Die kans is klein, echter, je partner in de barre boze tijden ben ik wel. Ik sta naast je wanneer jij hulp nodig hebt en geef je waar nodig advies en coaching.quote:
Lieve en strijdlustige Ria, je bent in korte tijd erg speciaal voor me geworden, en daar wil ik je voor bedankenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Die kans is klein, echter, je partner in de barre boze tijden ben ik wel. Ik sta naast je wanneer jij hulp nodig hebt en geef je waar nodig advies en coaching.
Beter kijk je in mijn topic, Revolutie. En stem ook voor mijn partij
gr ria
bewijs dit door actief te reageren in REVOLUTIE, niet hier dit is slechts een aankondiging. EN voorwaaarde 2 is dat je Voor stemt op de poll, deze kan je vinden in : de revolutie, voor of tegen van freek.etcquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:41 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Lieve en strijdlustige Ria, je bent in korte tijd erg speciaal voor me geworden, en daar wil ik je voor bedanken
-xxx-
Je mist een hele hoop lieverd, dit topic is iets minder opportuun op het moment. Graag verwijs ik je door naar een van de volgende topics:quote:
Waarom wil je geweerd worden?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
STEM RFD
gr ria
ik hou van al mijn revolutionaire, moedige medestanders in deze strijd! Je krijgt van ria een pluimquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
ik hou van al mijn revolutionaire, moedige medestanders in deze strijd! Je krijgt van ria een pluim
gr ria
Zeg dat maar tegen Yvon en ´haar crew´quote:Op zondag 8 september 2013 17:18 schreef hofferin het volgende:
terecht hoor ts.
mods moeten als jij hun beleeft mailt een normaal goed antwoord geven.
´Stuur hem naar een concentratiekamp voor extra concentratie!´ aldus smegmanus in GC / De revolutie: voor of tegen.quote:
dankje lieverd, jij snapt hetquote:Op zondag 8 september 2013 17:18 schreef hofferin het volgende:
terecht hoor ts.
mods moeten als jij hun beleeft mailt een normaal goed antwoord geven.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daar hebben we onze Volendamse schone weer
Hebben jullie al gestemd? GC / De revolutie: voor of tegen.quote:
Heb je al gestemd in: GC / De revolutie: voor of tegen.?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Rebelse topics kunnen altijd op mijn steun rekenen. You go girl!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |