Is computerprobleem je broer?quote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Ironisch, mijn posts blijken te krachtig en te waar om aan te vallen. Laten we wel de vrede bewaren. Yvon, freek is erg fanatiek. Ik zal hem bijsturen waar nodig in prive.
gr ria
Nee, die loopt nooit op tijd of valt uit...quote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
wedervraag: sporen jullie?
gr ria
Noem er eens een paar, niet voor anderen praten, alleen voor je zelf.quote:Op zondag 8 september 2013 10:06 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Waarom, ´de hele revolutie´ gaat voor mij ook een beetje ver, maar nu zie je wel dat er meer FOK!'ers willen dat onzin en klb zijn zoals het was. Trouwens, zie jij mij een topic openen, waarbij ik praat over een hele revolutie en idialen en wat dan nog meer? Het zou alleen best kunnen dat die ´revolutie´ nog wat wordt...
wij beginnen echt een band te krijgen he? Samen op naar een beter fok, en ook jij als Admin hebt daar belang bij. Als je nog ideeen of suggesties hebt, stuur ze op! ik zal hetzelfde richting jou doenquote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die loopt nooit op tijd of valt uit...
Moet ik wel melden dat ik het zorgelijk vind, dat je je als volwassene erg laat meeslepen door een jongere. Hier is ruimte voor verbetering! Maar zo hebben wel allemaal wat.. blijf strijden is het mottoquote:Op zondag 8 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noem er eens een paar, niet voor anderen praten, alleen voor je zelf.
1e les in communicatie
Luister Ria dear, als je je buiten het regelen van je revolutie ook nog moet bezighouden met het opvoeden van een dwarsliggende puber dan komt er niks van. Die knul blijft nog wel een paar jaar zo, zie dat als een lost case.quote:Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Moet ik wel melden dat ik het zorgelijk vind, dat je je als volwassene erg laat meeslepen door een jongere. Hier is ruimte voor verbetering! Maar zo hebben wel allemaal wat.. blijf strijden is het motto
gr ria
Behalve dan dat het 'vroeger' zich afspeelt tussen nu en maximaal twee jaar geleden.quote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef remlof het volgende:
Is dit het periodieke 'vroeger was alles beter' topic?
Maar twee jaar geleden vonden ze ook al dat het twee jaar eerder veel beter was.quote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 'vroeger' zich afspeelt tussen nu en maximaal twee jaar geleden.
Ja maar dan van een 15jarige puber die natuurlijk altijd al meegelezen heeft en de revolutie van ria/patty/computerprobleem.quote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef remlof het volgende:
Is dit het periodieke 'vroeger was alles beter' topic?
Oh dan tvp ik even.quote:Op zondag 8 september 2013 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar dan van een 15jarige puber die natuurlijk altijd al meegelezen heeft en de revolutie van ria/patty/computerprobleem.
Misschien waren de 'vroeger was alles beter' topics toen beter?quote:Op zondag 8 september 2013 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar twee jaar geleden vonden ze ook al dat het twee jaar eerder veel beter was.
Dat sowieso.quote:Op zondag 8 september 2013 14:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien waren de 'vroeger was alles beter' topics toen beter?
nee, kan je niet lezenquote:Op zondag 8 september 2013 13:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
wedervraag: sporen jullie?
gr ria
quote:Op zondag 8 september 2013 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je in FB al gezegd dat ik het niet pik dat je zomaar, omdat je een puber van 15 bent die zich verveelt, m'n crew zit aan te vallen.
Je hebt je antwoord gehad, het is niet het antwoord dat je wilde.
Pech.
je hebt nu m'n volledige aandacht en dat is niet best.
Het begon ermee dat er opeens werd gescholden, beledigd en dat de TT's werden aangepast in iets dat nou niet echt leuk was.quote:Op zondag 8 september 2013 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar dan van een 15jarige puber die natuurlijk altijd al meegelezen heeft en de revolutie van ria/patty/computerprobleem.
Zie de OP.quote:Op zondag 8 september 2013 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noem er eens een paar, niet voor anderen praten, alleen voor je zelf.
1e les in communicatie
Yvonne dear,quote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Luister Ria dear, als je je buiten het regelen van je revolutie ook nog moet bezighouden met het opvoeden van een dwarsliggende puber dan komt er niks van. Die knul blijft nog wel een paar jaar zo, zie dat als een lost case.
En jij denkt dat over mij te weten? De meeste pubers van mijn leeftijd zitten in de stad met een zak chips en een blikje energiedrank, of ze spelen fifa op hun ps3.quote:Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Luister Ria dear, als je je buiten het regelen van je revolutie ook nog moet bezighouden met het opvoeden van een dwarsliggende puber dan komt er niks van. Die knul blijft nog wel een paar jaar zo, zie dat als een lost case.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |