abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130940377
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:27 schreef Faux. het volgende:
ilt. FOK! is een open platform waar iedereen aan kan bijdragen, voor vermaak of om slimmer te worden. Zij die niet inzien dat TS ergens ver w
^O^ Ik wil FOK! niet (helemaal) veranderen, dat wil niemand, alleen lijkt mij het beter als onzin! en klb weer worden zoals het is.
En ik ga helemaal niet tegen de mods in, behalve dan die in onzin, die TT's ongevraagd aanpassen, zeggen dat iemand naar een concentratiekamp moet etc.
pi_130940389
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:03 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Jij en Ria praten alsof jullie jehovagetuigens zijn en jullie iedereen moeten overtuigen ook in iets te gaan geloven -_ Ook ik haak hierbij af ;)
Laat die mods lekker, als door hun gedrag vele users hier weggaan hebben ze ook echt wel door dat er iets moet veranderen.
_O- ik een jehovagetuiger? Dan stop ik er wel mee..
pi_130940406
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:59 schreef freek.etc het volgende:

[..]

_O- ik een jehovagetuiger? Dan stop ik er wel mee..
Grappig dat je door 1 zo'n reactie er al gelijk mee stopt..
pi_130940420
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:00 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Grappig dat je door 1 zo'n reactie er al gelijk mee stopt..
Grappig dat je door één zo'n reactie denkt dat ik er mee stop. Maar waarmee moet ik eigenlijk stoppen? Ik zij dat onzin! niet meer zo is zoals het was, en nu is er opeens een ´revolute´. Als die ´revolutie´ ervoor zorgt dat onzin! en klb, leuker worden, dan doe ik mee.
pi_130940428
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:02 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Grappig dat je door één zo'n reactie denkt dat ik er mee stop. Maar waarmee moet ik eigenlijk stoppen? Ik zij dat onzin! niet meer zo is zoals het was, en nu is er opeens een ´revolute´. Als die ´revolutie´ ervoor zorgt dat onzin! en klb, leuker worden, dan doe ik mee.
Dat is dan fijn voor jou. Ik mag jou en Ria gewoon niet ;)
pi_130940456
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:03 schreef Blondje_93 het volgende:
an fijn voor jou. Ik mag jou en Ria ge
Waarom, ´de hele revolutie´ gaat voor mij ook een beetje ver, maar nu zie je wel dat er meer FOK!'ers willen dat onzin en klb zijn zoals het was. Trouwens, zie jij mij een topic openen, waarbij ik praat over een hele revolutie en idialen en wat dan nog meer? Het zou alleen best kunnen dat die ´revolutie´ nog wat wordt... :s)
pi_130940471
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:06 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Waarom, ´de hele revolutie´ gaat voor mij ook een beetje ver, maar nu zie je wel dat er meer FOK!'ers willen dat onzin en klb zijn zoals het was. Trouwens, zie jij mij een topic openen, waarbij ik praat over een hele revolutie en idialen en wat dan nog meer? Het zou alleen best kunnen dat die ´revolutie´ nog wat wordt... :s)
Ik heb geen zin meer om hier op door te gaan, ik volg het niet meer ;$
  zondag 8 september 2013 @ 10:18:03 #133
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_130940558
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:58 schreef freek.etc het volgende:

[..]
alleen lijkt mij het beter als onzin! en klb weer worden zoals het is.
Nou, dan mag ik je feliciteren. Je hebt je doel bereikt :D

KLB en ONZ zijn al zoals het is.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_130940627
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2013 10:18 schreef Fopje het volgende:

[..]

Zoals het was....
pi_130940637
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:26 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Zoals het was....
Ik zou dus willen zeggen; hou op met dit soort topics over de revolutie
pi_130940644
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:27 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Ik zou dus willen zeggen; hou op met dit soort topics over de revolutie
Ik begon niet met het hele revolutie gedoe, maar omdat ik begon in klb over onzin, heb ik er misschien wel mee te maken...
pi_130940653
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:28 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Ik begon niet met het hele revolutie gedoe, maar omdat ik begon in klb over onzin, heb ik er misschien wel mee te maken...
Dan nog..
pi_130940672
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2013 10:18 schreef Fopje het volgende:

[..]

Vind jij het ´normaal´ dat mods je TT onnodig wijzigen. Hun privéleges gebruiken, om je te beledigen, slechte lemmingen laten staan, geen antwoord geven op vragen en alleen maar zitten te schelden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130940684
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:29 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Dan nog..
Dan nog... wat?
pi_130940739
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:31 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Vind jij het ´normaal´ dat mods je TT onnodig wijzigen. Hun privéleges gebruiken, om je te beledigen, slechte lemmingen laten staan, geen antwoord geven op vragen en alleen maar zitten te schelden?
SPOILER
SPOILER
Nee, dat is inderdaad niet normaal. En ik ben het best met je eens hoor, maar praat niet alsof je alles beter weet. Hoe oud ben je nou !?
pi_130940746
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:32 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Dan nog... wat?
Nee, niks :)
pi_130940769
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:38 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Nee, dat is inderdaad niet normaal. En ik ben het best met je eens hoor, maar praat niet alsof je alles beter weet. Hoe oud ben je nou !?
15, en ik weet dat je nu kijkt van :') naar ;( , ik ga ook niet tegen iedereen in, ik doe ook niet als ik alles beter weet, maar ik post gewoon mee. Alleen die users die voor de mods opkomen om zo ´ een hogere rank´ te behalen, beginnen mij te vervelen. :s)
pi_130940814
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:41 schreef freek.etc het volgende:

[..]

15, en ik weet dat je nu kijkt van :') naar ;( , ik ga ook niet tegen iedereen in, ik doe ook niet als ik alles beter weet, maar ik post gewoon mee. Alleen die users die voor de mods opkomen om zo ´ een hogere rank´ te behalen, beginnen mij te vervelen. :s)
Ja, ok. Daar heb je gelijk in, dat zijn gewoon een stelletje slijmballen
  zondag 8 september 2013 @ 10:45:47 #144
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_130940834
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:26 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Zoals het was....
Weet je überhaupt wel hoe ONZ en KLB waren?
pi_130940858
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Weet je überhaupt wel hoe ONZ en KLB waren?
Ligt eraan hoe je het bekijkt, maar als tong80 na meer an tien jaar stopt met posten in onzin! zou het echt niet veel slechter zijn geweest.
En trouwens, ik zat al langer op FOK!, maar dan zonder account, en ik heb de mods nog nooit zo raar zien reageren in onz.
  zondag 8 september 2013 @ 13:31:48 #146
410729 strijdlustige_Ria
Objectiviteit met een knipoog
pi_130945524
Val die jongen niet zo lastig met moeilijke vragen, willen jullie rally's? rally dan met mij! Alleen dan is de kans erg groot dat jullie verliezen, ik ben een taaie.

Op dit moment is er veel aan het veranderen achter de schermen. Aankomende week zal er een puntenplan uitgebracht worden door mij, waarin staat wat ik op korte termijn hier wil bereiken, samen met RFD. Let op: de nieuwe vorgeving van fok zal de grof gebekte fokkers enorm in het verkeerde keelgat schieten, maar dat is ook de bedoeling. Wij staan voor een elektronisch platform waar geen plek zal zijn voor doodswensers, voortrekkers of ander gespuis dat zich moderator of gebruiker van dit forum mag noemen.

RFD zal zegevieren, halleluja

gr ria
  Admin zondag 8 september 2013 @ 13:33:52 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130945603
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:41 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Ga toch weg met je stupide geblaat, er zijn geen ranken op FOK!
Ga alsjeblieft met je LEGO spelen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 8 september 2013 @ 13:35:37 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130945683
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:31 schreef freek.etc het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ik heb je in FB al gezegd dat ik het niet pik dat je zomaar, omdat je een puber van 15 bent die zich verveelt, m'n crew zit aan te vallen.
Je hebt je antwoord gehad, het is niet het antwoord dat je wilde.
Pech.
je hebt nu m'n volledige aandacht en dat is niet best.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_130945709
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:31 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Val die jongen niet zo lastig met moeilijke vragen, willen jullie rally's? rally dan met mij! Alleen dan is de kans erg groot dat jullie verliezen winnen, ik ben een taaie niet goed bij m'n hoofd.

Op dit moment is er veel aan het veranderen achter de schermen mijn scherm. Aankomende week zal er een puntenplan uitgebracht worden door mij, waarin staat wat ik op korte termijn hier wil bereiken, samen met RFD. Let op: de nieuwe vormgeving van fok FOK! zal de grof gebekte fokkers enorm in het verkeerde keelgat schieten, maar dat is ook de bedoeling. Wij staan voor een elektronisch platform waar geen plek zal zijn is voor doodswensers, voortrekkers of ander gespuis dat zich moderator of gebruiker van dit forum mag noemen.

RFD zal zegevieren, snel vergeten zijn, halleluja

gr ria
ok :)
  zondag 8 september 2013 @ 13:37:08 #150
410729 strijdlustige_Ria
Objectiviteit met een knipoog
pi_130945744
Ironisch, mijn posts blijken te krachtig en te waar om aan te vallen. Laten we wel de vrede bewaren. Yvon, freek is erg fanatiek. Ik zal hem bijsturen waar nodig in prive.

gr ria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')