Je vergeet oneerlijkheid, vriendjespolitiek en tiranniek gemod!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:47 schreef HeatWave het volgende:
Corruptie.
Nepotisme.
on-democratisch gemod.
FOK!.
Nu ik dit weet word dat inderdaad wel moeilijk, te denken dat ik geboorte heb gegeven aan het satansgedrocht van fok, travestie, de platgeslagen lucifer van de smilies, de spamvampier van onze eeuw.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij bent dus de directe aanzet tot tong zijn kuttopics
dat je met jezelf kan leven zeg
props voor het noemen van de PU beetje jammer dat je ze falerts noemtquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nu ik dit weet word dat inderdaad wel moeilijk, te denken dat ik geboorte heb gegeven aan het satansgedrocht van fok, travestie, de platgeslagen lucifer van de smilies, de spamvampier van onze eeuw.
Maar toch geeft het me reden om te leven, om mischien ooit deze oneindige fout ongedaan te kunnen maken door kwaliteitsposts te maken, die mensen zullen herkennen en erkennen. En daarna tong overal waar hij gaat uitlachen omdat hij ondanks zijn onterechte bekendheid niets uit zijn versleten tieptentakels krijgt dan copy pasted nieuwsposts en van reddit gejatte plaatjes met een onderschrift dat nieteens de falers van de power unlimited zouden gebruiken.
nou het ging mij niet om tong want tong is tof, maar vond het een mooie vergelijkingquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, zonder tong had onz wellicht nog innovatie gekend, ipv infantieleraars die niks beters kunnen posten dan hippe woordjes/korte zinnetjes. Als antwoord op de fantastische 2 woorden topics van lutsergoeroe tong.
Pu is nu gewoon een faalbeweging man, vroeger was het tenminste kwalitatief over de games en hadden ze nog de godverdomde eeuwig leven rubriek, nu gaat het enkel nog over die snoepreisjes van ze.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
props voor het noemen van de PU beetje jammer dat je ze falerts noemt![]()
daarbij
Tong > Jij
Dan ben je blijkbaar geen lezer meerquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Pu is nu gewoon een faalbeweging man, vroeger was het tenminste kwalitatief over de games en hadden ze nog de godverdomde eeuwig leven rubriek, nu gaat het enkel nog over die snoepreisjes van ze.
Voor of tegen? Kunnen we op jouw rekenen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus van het niet meer in Onzin posten.
Je hebt gelijk, maar vind je niet dat we onzin en klb ook leuk moeten maken? Moeten we onzin laten zoals het is en daarom vertrekken naar subforums zoals dig en mens erger je niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef Faux. het volgende:
ONZ en KLB moet je ook gewoon niet komen. De rest van FOK! is leuk.
Gewoon laten sterven. Iedereen ziet dat ONZ en KLB terminaal ziek zijn. Kwestie van afwachten totdat ze of hervormd worden of verdwijnen. Het zal mij aan mn reet roesten, eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:21 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar vind je niet dat we onzin en klb ook leuk moeten maken? Moeten we onzin laten zoals het is en daarom vertrekken naar subforums zoals dig en mens erger je niet? [ afbeelding ] Nu kunnen we er nog wat aan doen, doe je mee?
Op FOK! willen we ook wat vermaak, en misschien ook wat te klagen hebben, we kunnen wel afwachten, maar we kunnen ook nu ingrijpen, ervoor zorgen dat er nu wat gebeurd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gewoon laten sterven. Iedereen ziet dat ONZ en KLB terminaal ziek zijn. Kwestie van afwachten totdat ze of hervormd worden of verdwijnen. Het zal mij aan mn reet roesten, eigenlijk.
Wat zijn precies de plannen om dit allemaal voor elkaar te krijgen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:43 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Op FOK! willen we ook wat vermaak, en misschien ook wat te klagen hebben, we kunnen wel afwachten, maar we kunnen ook nu ingrijpen, ervoor zorgen dat er nu wat gebeurd.
Ik zal morgen wat concreter zijn qua plannen. We willen de mods laten weten, dat er óók FOK!'ers zijn die bagger niet waarderen en die klb en onzin ook leuk willen maken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:52 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wat zijn precies de plannen om dit allemaal voor elkaar te krijgen?
Een revolutie beginnen zonder ook maar te weten hoe je het voor elkaar gaat krijgenquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:53 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik zal morgen wat concreter zijn qua plannen. We willen de mods laten weten, dat er óók FOK!'ers zijn die bagger niet waarderen en die klb en onzin ook leuk willen maken.
Een revolutie wordt niet aangestuurd, het verloopt zo als het verloopt, je kan de revolutie wel beïnvloeden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:54 schreef Syntos het volgende:
[..]
Een revolutie beginnen zonder ook maar te weten hoe je het voor elkaar gaat krijgen
http://gathering.tweakers.net heeft ook een groot general chat gedeelte, tot de layoutwijziging kwam ik daar graag (qua inhoud liever dan hier, hoewel ik Weer, Klimaat en Natuurrampen wel weer interessanter vind), maar nu krijg ik er hoofdpijn. Als het hier weer te erg gaat worden ga ik weer even makkelijk terug.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:38 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Er is geen Nederlands forum die net zo uitgebreid is als FOK!. De meeste forums gaan over een bepaald ding.
Ben wel voor een media revolutie. Hoop dat de oude media sterft. En dat het niet meer gecontroleerd wordt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:01 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Een revolutie wordt niet aangestuurd, het verloopt zo als het verloopt, je kan de revolutie wel beïnvloeden.
Wil ik je even complimenteren op je moedigheid, dat je jezelf durft te onderscheiden als moderator. Petje af!quote:
Jij en Ria praten alsof jullie jehovagetuigens zijn en jullie iedereen moeten overtuigen ook in iets te gaan geloven -_ Ook ik haak hierbij afquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:14 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ban-roeper, verdiep je eens in de regels van FOK!
Als er meerdere zijn die iets willen doen aan o.a. de baggeraars, kunnen ze dat toch zeggen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
Zeg, freek, leer eerst eens even FOK!ken, dan praten we wel weer verder.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
Zeg, freek, leer eerst eens even FOK!ken, dan praten we wel weer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |