daarom zeggen wij: ´Een B team!´ Voor waar A niet genoeg is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is zo spannend als een A-team aflevering, er lijkt van alles te gebeuren, maar eigenlijk weet je vanaf de eerste minuut hoe het af gaat lopen.
Als ik ga schelden en de regels overtreed doe jij er niks tegen? Lekkere mod ben jij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben voor een FOK! waar niemand bepaalt wat ik moet posten, dus ook jij niet.
Ik zou eens teruglezen wat ik precies bedoel, het is niet echt moeilijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Als ik ga schelden en de regels overtreed doe jij er niks tegen? Lekkere mod ben jij.
Jij zegt dat je voor een forum bent waar niemand bepaald wat je moet posten. Ten eerste bepalen we dat niet en ten tweede denk ik hierdoor dat jij ook bedoeld: ´ ik ben voor een forum waar niemand bepaald wat ik niet moet posten´.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou eens teruglezen wat ik precies bedoel, het is niet echt moeilijk.
Je hoofd in het zand steken is nooit een oplossingen geweest.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is zo spannend als een A-team aflevering, er lijkt van alles te gebeuren, maar eigenlijk weet je vanaf de eerste minuut hoe het af gaat lopen.
En waar je niet over bepaalde dingen moet inhouden omdat je bepaalde visie's niet mag hebben. Een totaal vrij informatie stroom is nodig voor een vrij maatschappij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:56 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Jij zegt dat je voor een forum bent waar niemand bepaald wat je moet posten. Ten eerste bepalen we dat niet en ten tweede denk ik hierdoor dat jij ook bedoeld: ´ ik ben voor een forum waar niemand bepaald wat ik niet moet posten´.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Strijd onder een groot leider en vooraanstaand karakter op vele grote fora ( inmiddels ook op fok o.a. vrienden met de admin)
gr ria
Er is geen Nederlands forum die net zo uitgebreid is als FOK!. De meeste forums gaan over een bepaald ding.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:24 schreef Resistor het volgende:
democratie, en als het mij niet meer bevalt g
Tegen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
ben #teamFOK!
kom jullie shit saboteren
Ria is KreaTorquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
tegen, lutserrevoluties zit niemand op te wachten, als het nou een bazenrevolutie was, geleid door kreator jogy salvad0r etc, dan wel.
Wij doen ons best, ik zet je bij tegen, maar ik hoop dat dit veranderd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
tegen, lutserrevoluties zit niemand op te wachten, als het nou een bazenrevolutie was, geleid door kreator jogy salvad0r etc, dan wel.
Ow, ik zet je even nog nergens tussen. Als Ria gelijk is aan KreaTor kan ik je bij voor zetten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
ria is meer gelijk aan tong, dat is dus 200% tegenmakend.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:39 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ow, ik zet je even nog nergens tussen. Als Ria gelijk is aan KreaTor kan ik je bij voor zetten.
Edit: je wil dus bij tegen.
Neuhquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ria is meer gelijk aan tong, dat is dus 200% tegenmakend.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ria is meer gelijk aan tong, dat is dus 200% tegenmakend.
tevens is iedereen die 'hip' doet met gr gr een fucking debiel.
Tong, wat vind jij er nou van?quote:
ja kutusers, we noemen geen namenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef freek.etc het volgende:
[..]
[..]
Tong, wat vind jij er nou van?
Volgens mij vertrok je uit Onzin! met een reden.
Ik ben een progessieve conservatiet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef freek.etc het volgende:
[..]
[..]
Tong, wat vind jij er nou van?
Volgens mij vertrok je uit Onzin! met een reden.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Neuh
denk dat jij gelijk staat aan ria
tong is baasje
Dit bedoelde ik dus van het niet meer in Onzin posten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]!
Weet jij wel wie ik ben godverdomde lutserzuigter
Ja je bent baajgaurdian (hoop geen verpaupering van de band blind guardian)quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]!
Weet jij wel wie ik ben godverdomde lutserzuigter
Ik post zelf ook nooit in onzin, maar jij bent een van de figuren die onzin verdorven heeft gemaakt. Door de lat zo laag te leggen dat zelfs een gehalveerde mier er niet onderdoor zou kunnen limboën.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus van het niet meer in Onzin posten.
fixedquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja je bent Baajguardian
het algehele opperhoofd der tofheid van FOK!. zelfs je FOK!tv items wel eens gezien.
Nuff sad.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik post zelf ook nooit in onzin, maar jij bent een van de figuren die onzin verdorven heeft gemaakt. Door de lat zo laag te leggen dat zelfs een gehalveerde mier er niet onderdoor zou kunnen limboën.
en deze vergelijking gaat in m'n foboquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Door de lat zo laag te leggen dat zelfs een gehalveerde mier er niet onderdoor zou kunnen limboën.
Het is gewoon zo, zonder tong had onz wellicht nog innovatie gekend, ipv infantieleraars die niks beters kunnen posten dan hippe woordjes/korte zinnetjes. Als antwoord op de fantastische 2 woorden topics van lutsergoeroe tong.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
en deze vergelijking gaat in m'n fobo
Ik kan me die topics nieteens herinneren, laat staan dat ik door een tak k.o. gemept zou zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
ONZ / Jezus wilde anaal komen
Maar dit soort onzintopics zijn wel grappig natuurlijk
lig helemaal dubbel baaj
ONZ / een StalKnapWapper
WAT EEN CREATIVITEIT GAST
Jij bent dus de directe aanzet tot tong zijn kuttopicsquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan me die topics nieteens herinneren, laat staan dat ik door een tak k.o. gemept zou zijn.
Maar dit schijnt wel nieuw licht op dat tong eigenlijk gewoon mijn grootste kuttopics uit het jaar nul zo hilarisch vond dat hij het na ging doen, alleen dan met nog minder woorden, minder humor en vooral minder tofheid.
Ga vooral door.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan me die topics nieteens herinneren, laat staan dat ik door een tak k.o. gemept zou zijn.
Maar dit schijnt wel nieuw licht op dat tong eigenlijk gewoon mijn grootste kuttopics uit het jaar nul zo hilarisch vond dat hij het na ging doen, alleen dan met nog minder woorden, minder humor en vooral minder tofheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |